FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Așa, bă...băheți!
Text postat de Gheorghe Rechesan
Paul Arne Wagner, ziarist german acreditat la București, povestește pe F.B.ce-a pățit ieri în piața Victoria:

“A scris deja toată presa, inclusiv cea străină, despre ridicarea sau arestarea mea, dar hai să auziți și de la mine: astăzi am fost ridicat brusc din mulțime în timp ce documentam protestul din Piața Victoriei, de pe trecerea de pietoni. Semaforul a fost verde. Mă uit acum la filmări și fotografii și incerc si eu sa înțeleg ce s-a întâmplat de fapt acolo.
Pentru mine, cea mai importantă întrebare este: de ce au fost aduse forțele speciale, "țestoase" cum sunt supranumiți, și s-au aruncat peste protestatarii care s-au dovedit pașnici în mai bine de 500 de zile; și de ce Jandarmeria Română a creat iarăși diversiune și haos? (ne readucem aminte că Jandarmeria Română aproape a lipsit cu totul de la mitingul partidelor aflate la putere, noi am documentat și asta).
Eu sunt bine, mulțumesc pentru mesaje, am doar o vânătaie la genunchi. Dar gândurile mele merg la toți oamenii care au fost astăzi loviți de brațul armat al statului, și ridicați, și abuzați, așa cum văd acum în filmările colegilor de la Passport Productions, pe care le publicăm mâine. Pentru acești oameni loviși și învinețiți nimeni nu a sunat la Ambasada Germaniei, la Ministerul de Externe German sau alte instituții care au fost imediat avertizate de ceea ce mi se întâmpla mie - jurnalist german.
Vestea cea bună este că brațul armat al lui Dragnea se termină acolo. Poate ești luat la secție, dar stai acolo un pic, iei o amendă abuzivă și te întorci la protest. Chiar am auzit discuții între polițiștii ieșiți la țigară care se întrebau cum vor mai face treabă dacă intră în vigoare modificările la codul penal. Îmi pare rău că românii au ajuns să lupte încă o dată în 30 de ani pentru libertate, dar sunt alături de voi. Nu vă lăsați intimidați de abuzuri!
Împreună cu colegii mei, documentăm protestele de mai mult de un an de zile, și consideram că cel puțin o parte din Jandarmeria Română a devenit o instituție scăpată de sub control, o forță opresivă care face abuzuri sistematice - deci organizate, ca să ne înțelegem.
În secția de poliție am văzut astăzi o harababură. În miezul nopții aproape, jandarmi intrau și ieșeau din camere, alergau, oameni erau aduși, inclusiv oameni bătrâni, cu care "organele" nu știau ce să facă. În acest timp, însuși jandarmul care m-a ridicat, cu niște ochi tulburi și o atitudine extrem de violentă, de brută, a stat doar lângă mine în secția de poliție, deși am spus că este acolo ca să mă intimideze și aș prefera sa iasa. Am fost acuzat de lucruri contradictorii, diferite de la jandarm la jandarm, minciuni, cum că i-aș fi agresat și tot așa. Apoi ceva ciudat s- a întâmplat și au încercat să mă facă să semnez un avertisment "ca să nu primesc amenda". Și să plec. Dar eu nu am fost lăsat nici măcar să îl citesc, așa că nu am putut semna!
Dar tot ce vroiam să spun este că lupta voastră pentru mine, începînd de azi, a devenit o luptă personală. Sunt de doar doi ani în România (și nu de mulți cum tocmai a scris Flux 24 despre mine într-un exempu penibil de google-jurnalism mixat cu propaganda), dar acum e prima dată când am simțit cu adevărat pe pielea mea abuzurile autorităților statului. Ne vedem mâine la protest! Acum, că am invățat limba asta grea, româna, nu am de gând să plec de aici prea curând!”

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și dacă mai vrei, îți mia dau:


http://ioncoja.ro/un-cuplu-de-impostori-la-conducerea-ministerului-in-primul-guvern-de-impostori-de-dupa-22-decembrie-1989-mihai-sora-si-paul-cornea/

Precum și un com interesant:

Ciobotaru Dinu • 3 luni în urmă

Este o completare la lămurirea contribuției iudeobolșevicilor cominterniști, după 23 august 1944, la desființarea valorilor umane, culturale ale poporului român. Să ne amintim de o parte din fruntea națiunii române desființată prin închisori și deportări. Culmea obrăzniciei, parte dintre urmașii iudeobolșevicilor cominterniști, după evenimentele din anul 1989, au reluat sub mult mai subtil și alte forme, respectiv economice și culturale, obiceiurile înaintașilor lor. Să amintim faptul că, la dezastrul economic și social actual din Româna, au contribut esențial legile antinaționale de privatizare și de restituire a proprietăților, care au permis înstrăinarea bunurilor proprietate publică ale românilor. jefuirea bunurilor proprietate publică.Constituția Românei la articolul 136 aliniatul 3), precizează faptul că;..."Bogățiile de interes public ale subsolului, spațiul aerian, apele cu potențial energetic valorificabil, de interes național, plajele, marea teritorială, resursele naturale ale zonei economice și ale platoului continental, precum și alte bunuri stabilite de legea organică, fac obiectul eclusiv al PROPRIETĂȚII PUBLICE". În continuare. la aliniatul (4) din articolul 136 se prevede expres faptul că; ..."bunurile proprietate publică sunt inalienabile" - ADICĂ NU SE POT ÎNSTRĂINA. Au fost înstrăinate și utiltăților publice; energia electrică, gazele, apa, telecomunicații, etc. DUPĂ EVENIMENTELE DIN ANUL 1989 AU FOST JEFUITE ȘI ÎNSTRĂINATE BUNURILE PROPRIETATE PUBLICĂ. Anchetele DNA, ale procurorilor D-nei Koveși, în loc să se îndrepte către persoanele fizice ori juridice, care au jefuit și jefuiesc, au instrăinat și înstrăinează încă bunurile proprietate publică, se ocupă de cancanuri politice, spre satisfacția corporațiilor multinaționale, care pescuiesc liniștite în ape tulburi(jefuiesc), când proștii de români, se ceartă între ei.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 16:54:46
         
 
  Dacă ai dificultăți în lectură, uite,
te ajut:

"...filosoful Mihail Șora nu este chiar o icoană de pus în perete, așa cum îl văd USR-iștii sau diverse personaje din elita intelectuală. Și nici un erou anti-fesenist. Lăsând la o parte trecutul îndepărtat, din epoca comunistă, în care Mihai Șora a deținut funcția de consilier al Anei Pauker în mandatul acesteia de ministru al Externelor sau perioada în care a fost șef peste edituri comuniste în ani de prigoană cruntă, Inpolitics.ro amintește că filosoful român s-a remarcat activ și în anii 90. Cu ce? Cu faptul că Mihai Șora nu a demisionat niciodată din guvernul Petre Roman, în semn de protest față de mineriada din iunie 1990 sau față de orice altceva."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 16:07:12
         
 
  Care șora. mă? stalinistul ăla feroce, fost consilier al Anei Pauker?

http://www.napocanews.ro/2018/03/mihai-sora-fost-consilier-al-anei-pauker.html

E bine că dați exemple numai de comuniști sadea, anticomuniștilor!

Dar, apropo, Luizica - mireasa aia a lui, cu acare se-nsură, după ce trecu pârțâind de 100 de ani - i-o pune pempărși?
La minte, vreau să zic!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 15:23:53
         
 
  peio-rativule, cînd ți-o pune stăpînu-tu botnița ai să te-neci în flegme!după pilda lui Mihai Șora te-aș adopta și te-aș vindeca de toată obsesiile și ura ce te roade dar, mi-e că nu merită efortul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-21 14:57:54
         
 
  Da' tu cine ești, mă plempleo, să-ți dai cu părerea despre alții și să-i califici? Dracu de la gura-văii? Sau tu ai voie, că ești dorel afanisitu? Tu ciurda ta de popândăi turbați?
Crezi că dacă negi evidența, convingi pe altcineva, în afara hoardei tale de haștagiști isterici, complet lipsiți de simțul elementar al măsurii?
Lichele de pripas!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 12:54:03
         
 
  din două una:ori ești responsabil, printre alți lingăi, cu fumigenele și perdelele de ceață(Soros, UE-dujmana nației, naziști, staliniști, dezmembrarea țării, etc.) care le împrăștie pesedeii dragno-teleghidați ori(și-atunci e un caz patologic!) chiar crezi în balivernele vărsate cu toptanu de anteniști!oricum, meriți simbrie, că nu-ți tace gurița o clipă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-21 11:31:39
         
 
  cine ești tu, peia ca să iei interogatorii? ăi fi vreun ipistat de stat?lucrezi cu vreo autoritate de sta?că de aia, hmmm...morală nici că se poate vorbi, sudui cum se cufurește rața după ce-a halit dude coapte!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-21 11:24:30
         
 
  Simbriaș ești tu, bă sculă securistoidă! E vizibil din avion.
Cum ți se pune-n față un adevăr, cum o dai cotită, te faci că nici n-ai văzut, nici n-ai auzit, nici p-acolo n-ai trecut.
S-a dat la fund răspândacul ălălalt și i-ai luat tu locul.
Tipic haștagismului nazist.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 10:49:44
         
 
  latră bă,bibicule, că latri pe simbrie...un os și-o răchie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-21 10:11:54
         
 
  Să-i țină la gard, că turbaseră, potăile dracului!  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 09:33:28
         
 
  Apropo, grămăticule, care dai lecții altora: ce caută virgula între bă și băheții tăi?

PS: Văd că "documentatul" se miră de ce a lipsit jandarmeria de la marele miting anti-abuz?
E documentat până-n tindă, nemțălăul?
A fost, bă luleo, ziarist de laba-gâștii, da' ca să-i țină-n lanț pe-alde sandilo, javra aia lașă care dădu cu boxul într-un bătrân și nimeni nu l-a-ntrebat de sănătate. Să-i șină la agard, că turbaserp potăile dracului!
Dincolo, la oameni civilizați și cu mințile la ei, nu era nevoie, n-ai pricipit neamțule?
În schimb, la turbații haștagiști ai lui Sandilo și Ghinea-dești-în-sus, da.
Ce să priceapă, deci, skin-headul venit pe-aici, să provoace tulburări și să mintă ca o mazetă pe feizbucile haștagist-naziste.
Dar tu, haștagist paradit, țângheșane, n-ai pricipit?
Nu, că propagandiștii de rahat nu trebuie să pricipească, ci să execute ordinele venite de la superiori?
Huo?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 09:32:32
         
 
  Dar despre huliganismul protestatarilor din parlament nu a scris nea cimpilică ăsta?
La ei, le jermănika, așa procedează protestatarii lor? Sau, dacă fac asta, o iau pe cocoașă de nu se văd?
Dar despre faptul că niște descreierați se iau de oameni de pe stradă, culmea, și senatori, îi urmăresc ca o haită de câini și-i înjură și îmbrâncesc, nu?
Băi nemțălău ipocrit, cine te-a creditat, mă, pe tine? Cumva bănuțeii șioroșiști?
Ai sictir, țângheșane, cu rahaturile tale, de răspândac haștagist!
Dar poate ne povestește nemțălăul ăsta despre alde tac-su și bunică-su, care tocmai ce ițiră vreo doo răzbele mondiale, soldate cu 50 milioane de morți și cu inventarea cuptoarelor de prăjit carne de om, după ce era fezandată la gaz?
A venit ăsta să ne dea lecții de istorie, pe post de pagagal șioroșist?
Nazist la naziști trage!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 09:20:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE