FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Interpelare sau încercare de manipulare?
Text postat de Emanuel Cristescu
Am postat un topic pe FB: ”Victor Ponta, Nicolae Bănicioiu și ceilalți facționiști, Oare pentru ce faceți acum vă va fi votat electoratul pesedist?

Lizuca Patrocle mă interpelează în subsolul acestui topic:

”Lizuca Patrocle Oare electoratul PSD a votat pentru a-i face scapati pe hoti de puscarie, pentru a transfera taxele pe munca de la angajator la angajat ( masura neoliberala ce s-a lasat cu diminuari de salarii pt milioane de angajati din privat), pentru inflatie galopanta (maximul ultimilor ani si deprecierea leului tot la cote maxime), pentru datoria publica - privata in crestere galopanta, pentru nationalizarea banilor din pensii (pilonul 2), pentru siluirea legilor justitiei, pentru impartirea cetatenilor in categorii - privilegiati (parlamentari, primari, etc) si sclavi (cetatenii de rand si in special cei din privat prin votarea pensiilor speciale)?
Vad ca norma in PSD este “cine nu e cu noi, e impotriva noastra, pe viata si pe moarte”. Nu am ajuns sa-i apar pe Ponta, Banicioiu & co. Dar pastrez un moment de jena pentru directivele de partid si clasare adversarilor lui Dragnea ca “dusmani ai poporului”. Bravo PSD, halal democratie...”

Răspunsul meu:


”Oare electoratul PSD a votat pentru a-i face scapati pe hoti de puscarie,”

Manipulare clară. Unde și cum acționează coaliția la guvernare pentru a face scăpați pe hoți de pușcărie? Nu slogane, nu părerologie și clișee mestecate și induse de propaganda. Procesul înscenat lui Dragnea cu Referendumul și acela cu cele două angajate nu înseamnă nicidecum cazuri pe subiect. Iar achitările arată abuzuri fără precedent pentru a invoca hoție acolo unde nu este. Prin urmare, propagandă ieftină. Însușită pe nemestecate. Dar, repet, aștept să prezentați acțiuni concrete ale coaliției pentru ”scăparea hoților de pușcărie”!

pentru a transfera taxele pe munca de la angajator la angajat ( masura neoliberala ce s-a lasat cu diminuari de salarii pt milioane de angajati din privat),

Economic și procedural măsura este corectă. A ”eliminat” o posibilitate de hoție. Fără ca salariile să fie diminuate. Cu excepția a 3% pentru care nesimțirea nu acoperă fenomenul. De multe ori era vorba de ”hoție legală”! Adică și-au dat legi pentru salarii excesive.

pentru inflația galopanta (maximul ultimilor ani si deprecierea leului tot la cote maxime),

Ha, ha ha. Altă gulgută servită de propaganda ostilă, în special ignoranței. Sunt vreo 16 factori care determină inflația. Din cei 16 doar la unul singur stăm prost: balanța comercială. La care suntem pe deficit. Existau soluții de contracarare a acestui factor. Doar că BNR i-a promis lui Tudose o inflație de să nu poată să o ducă. Și s-a ținut de cuvânt. Să fim clari: Devalorizarea leului și inflația, de acum, reprezintă fără tăgadă, un atac furibund al BNR la adresa Guvernului, a României și a românilor. Și până nu vom trece la moneda euro nu ne putem dezvolta și, mai ales, nu ne putem dezvolta sustenabil și competitiv. Pentru că tot ce câștigăm noi ziua devalorizează Isărescu noaptea!

pentru datoria publica - privata in createre galopanta,

Slogan. Sunt rostogolite datorii istorice. În plus, datoria publică se înscrie în condiționalitățile Tratatului de la Maastricht.

pentru nationalizarea banilor din pensii,

Minciună. Acolo, la pilonul 2 este o hoție. Adevărata pensie privată este la pilonul 3. Greu de înțeles pentru unii! Pilonul 2 a fost constituit utilizând autoritatea statului și OBLOIGÂND astfel segmentele tinere ale populație să devină membre ale unui centralizat fond de pensii. Necompetitiv și cu niște comisioane încasate fără să facă nimic. Și cu salarii nemeritate. Măcar să fi fost 4 fonduri administrate privat. Și care să fie puse în concurență. Iar cetățeanul să fi putut opta.

pentru siluitea legilor justitiei,

Asici propaganda este totală. Legile justiției propuse de Tudorel Toader și ieșite cu chiu cu vai din Parlament nu sunt ideale. Dar reprezintă un prim pas din a scoate Justiția, ca armă politică, din mâna statului mafiot. Pentru înlăturarea abuzurior și înscenărilor, pentru o carieră corectă a magistraților, pentru ca și magistrații să poată răspunde pentru abuzuri și ticăloșii, pentru eliminarea privilegiilor fără egal în lume și pentru multe altele.

pentru impartirea cetatenilor in categorii distincte - privilegiati (parlamentari, primari, etc) si sclavi (cetatenii de rand si in special cei din privat prin votarea pensiilor speciale?

Creșterea accelerată a salariilor și pensiilor și alinierea lor la mediile europene trebuie să fie obiectivul fundamental al oricărei guvernări. Doar că nu se poate face simultan pentru toți salariații. Se face eșalonat. Și da, pentru o perioadă de câțiva ani, conduce la niște discriminări. Așadar temporare. Care vor fi eliminate pe măsură ce cresc salariile și celorlalte categorii.

”Vad ca norma in PSD este “cine nu e cu noi, e impotriva noastra, pe viata si pe moarte”.

Situația, de fapt, este taman invers. În virtutea acestui principiu bolșevic acționează extremiștii opozanți pentru care ”democrația” nu reprezintă decât mediul de a-și aplica principiul.

”Nu am ajuns sa-i apar pe Ponta, Banicioiu & co.
Dar pastrez un moment de jena pentru directivele de partid si clasare adversarilor lui Dragnea ca “dusmani ai poporului”. Bravo PSD, halal democratie.”


Mi-e teamă că aceia care sunt invocați execută ordine. Ponta fiind vârf de lance.

Prin urmare, Lizuca Patrocle, ce rămâne din ”argumentația” ta? NI-MIC!..
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Rechesan,
Dumneavoastra nu vi se pare curios ca doamna Ariadna Miller si-a retras poemul (un poem destul de bun dupa parerea mea) numai ca sa nu mai vaza si altii
ca dumneavoastra l-ati decorat cu un comentariu destul de laudativ? Pai eu sa fi primit vreodata un astfel de comentariu la una din nemuritoarele mele opere, nu numai ca nu as fi retras-o, dar i-as fi dat singur vreo sapte stele; si pe buna dreptate, ca mai repede gasesti un diamant in desertul Sahara, decat un comentariu laudativo-rechesanian prin papirusurile mele europeeice. Si acum intrebarea-intrebarilor; de ce a vrut doamna Ariadna Miller sa scape de comentariul dumneavoastra laudativ? Pentru a nu se descoperii ca si dumneaei este croncanicareasa?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 19:09:15
         
 
  Cioacă, nu-i mumos! Ai dat-o-n gât pe ariadna! Ca damelă respectabilă, nu se făcea să-i cauți sub fuste. Am zis să păstrăm o vreme, măcar, convenția, să ne dixtrăm cu o altă întruchipare a croncănicarului! Acum nu mai are niciun haz. Doar că s-a adăugat, în plus, bănuiala că specimenul face muncă, pe feizbuk, de postaci prokioveșișt, sub diferite nume! S-a deconspirat, fraieru, mai ceva ca turcescu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 18:53:48
         
 
  Aoleu! Se umblă cu... dedesubturi, dom'le?
Apăi, devine anteresantă povestioara!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 18:40:50
         
 
  vezi-ți de catrnele tale, cioacă c-ai să rămîi fără nas!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-28 18:20:33
         
 
  Banuiala mea este ca doamna Ariadna Miller, care, ca domnisoara, raspundea prezent si la numele Adam Gutenbrun, este si croncanicareasa. Dar, neavand decat banuieli si nici un fel de dovezi concrete, nu ma pronunt. In orice caz este o personalitate cu relatii
la Inalta Poarta din moment ce a reusit sa-si schimbe atat de repede numele la comentariile pe care le-a afisat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 18:15:46
         
 
  "ai băgat, tu, nasu ca să constați?"
(domnul croncanicar Gheorghe Rechesan)

Cand unei domnisore sau doamne i se ridica fustulita la vederea altei domnisore sau doamne ispititoare, numai croncanicarii neinitiati baga nasul sa vada despre ce este vorba.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 17:58:55
         
 
  Domnule Peia,
Sa stiti ca domnul Rechesan nu este rrom de-al meu,
fiindca nu se descurca in sansrita veche cum ma descurc
eu; dar este fluent in limba scita. Croncanicar, in sanscrita este tot un fel de cronicar, dar mai galagios. Ori toti stim ca domnul Rechesan este un specialist intr-un limbaj cronicaresc care este o desfatare pentru toti europeeici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 17:52:24
         
 
  șobolanii securiști fac ce știu ei mai bine...hîțțț de-acilea rozătoare că te calcă tezeu cu șenila! :)))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-28 17:45:12
         
 
  ai băgat, tu, nasu ca să constați?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-28 17:38:23
         
 
  Și iar te topiși, ariadno!
Nu ți-a ieșit!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 17:33:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Corncănicar"???!!!
Ooooauuu!, câte apelative inventai eu pentru recheșan, ăsta nu mi-a trecut prin cap.
Bine, dar, în altă ordine de idei, nu-nțeleg: dacă, într-adevăr, corb al corb nu-și scoate ochii, garoi la garoi, poate?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 17:31:45
         
 
  He, he, he, he, tocmai ce dădui de urma ariadnei și, do'dat, hop-șa-șa, că, în locul numelui ei, apare un zzz xxx, tooocmai pă 2 mai 2014, sub articolașul lui dom Cristescu, ăla cu "Excepție europeică: discuție politică".
Îți ștergi urmele hariadno!
Da' făcuși prostia să-ți lași șfara-ntinsă-n labirint!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 17:28:40
         
 
  Si inca ceva domnule croncanicar Rechesan: aflati de la mine ca poetesa Ariadna Miller, are sub fustulita, vorma marelui Arghezi, "ca omul de toate"  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 17:24:29
         
 
  "cum apare cîte-o poetesă pe sait, hop și cioacă cu glumițele lui nesărate!să nu uităm că are cu doășde ani peste vîrsta legală de pensionare și a frecventat școala elementară pe vremea Anei Pauker!"
(domnul croncanicar Gheorghe Rechesan)

Domnule croncanicar,
Abia acum imi dau seama de ce uni imi spun ca as fi cu 20 de ani mai intelept decat dumneavoastra: datorita anilor de pensionare.

p.s.
Va rog sa nu va faceti probleme din aceasta cauza, ca dracul nu este chiar atat de negru cum pare: eu nu sunt in nici un caz cu 20 de ani mai intelept decat dumneavoastra! (dar cu 19,5 ani tot sunt!)
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 17:21:03
         
 
  nu, n-am nevoie de pastile de ginko biloba promemnotice.dvoastră, cînd vă scrieți catrenele înghițiți viagra?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-28 17:15:21
         
 
  Sunt vreo 5 ariadne millere pe feizbuk.
Prima, o rupe pe spaniolește, se dă fotomodeală, e narcisistă până la refuz, se-mpozează întruna, căutând admiratori de ocazie. Nu pare să fie tipesa de pe-aici.
A doua, adică aia cu limba scoasă, cam tot pe zona topmodealelor se mișcă și iar nu poate fi. Noi suntem fete decente, ce mama dreacu!
A doua, n-are chip, n-are biografie, nu permite acces liber. E catindată, deocamdată, la identificare.
A patra, se ascunde, și ea, sub poza unui cățel stilizat. Ar fi o lătrătoare, va zică. Posibil să fie sub obroc și cățelușa.
În fine, a cincea, pare fi o mexicancă, ce ne arată deștetu mijlociu, împreună cu o coetnică de-a ei. Nu pare să fie vreo poetesă de neam.
Așa că, ori rămân în picioare gagicile de la doi și trei, ori suntem îndreptați pe o pistă geșită, pentru a crea confuzie.
Deci, millereaso, sunt pe urmele tale. Voi afla cine ești, chiar dacă cineva de aici a lansat o ipoteză. Pare a nu fi stilul, dar mai vedem.
Oricum, dacă a sărit recheșan s-o (să-l) apere, avem primul indiciu.
Mai vedem.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 17:12:04
         
 
  Doamna Miller,
De la domnisoara Adam Gutenbrun, prietena noastra comuna, stiu ca aveti, scuzati expresia, o memorie de elefant. Ori un elefant nu uita un site literar pe care a intrat decat atunci cand ia medicamente de uitat.
Dar inca odata:
Bine ati revenit pe Europeea!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 17:08:24
         
 
  E cocoana poetesă, recheșane, cum sunt eu turnul din Pisa!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 16:54:44
         
 
  cum apare cîte-o poetesă pe sait, hop și cioacă cu glumițele lui nesărate!să nu uităm că are cu doășde ani peste vîrsta legală de pensionare și a frecventat școala elementară pe vremea Anei Pauker!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-28 16:42:04
         
 
  dle Cioacă, întrebarea era retorică.:))
posibil să fi nimerit, sunt multe „planete” ”sateliți” și asterozi” literari pe care i-am colindat de prin 2007 pînă-n prezent.
 
Postat de catre yyy xxx la data de 2018-05-28 16:39:44
         
 
  "am nimerit, oare, pe un site literar?"
(Adriana Miller)

Doamna Miller,
De ce o faceti cu noi pe fata mare, cand toata lumea stie ca nu ati nimerit pentru prima data pe acest site?
Fiindca ati mai nimerit odata prin 2014. Dupa care nu ati mai nimerit. Dar eu ma bucur sa vad ca ati nimerit din nou. Deci bine ati revenit pe Europeea!
Dar va rog sa nu-i mai cereti Europeei sa fie fata mare, fiindca nici ei si nici dumneavoastra nu va mai face sa fiti fete mari ci doamne.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 16:32:44
         
 
  dle Peia, mi-e greu să vă înțeleg, sincer! sunteți cumva rudă cu Ninel Peia, neobositul combatant împotriva vaccinurilor? mă rog, rudele nu ți le poți alege dar eu zic că puteți preventiv face un vaccin antiurîțenie(vezi Rosencrantz, Estetica urîtului)!  
Postat de catre yyy xxx la data de 2018-05-28 15:59:01
         
 
  Da' unde credeai că ai descins, milico? Într-un pension de fătuci naive?
Altcum, n-ai putea să dai ipocrizia la regim low! Căz doară nu vrei a ne face să credem că te-aruncași în piscină, fără să iei analiza apei și adâncimea? Umbli cu cioace, și nu ține - n-ai dat peste niște copchii de țâță, în fața cărora să joci comedia falsei onestități.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 13:38:52
         
 
  am nimerit, oare, pe un site literar?  
Postat de catre yyy xxx la data de 2018-05-28 12:31:02
         
 
  Ai un of la inimioară, știu. Ar trebui să te duci să ți-l ostoiască o balabustă ghicitoare-n ghioc, că nu se poate să nu ai printre cunoștințele tale.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 12:21:16
         
 
  Băi gulie, mascotă ești tu, tăticu! Să-ți spun a cui? Nu, căci te vei văita că ești insultat,
în timp ce chiar tu faci asta, acum.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-28 12:19:19
         
 
  dle Corbu, pt afirmatia ”cît devalorizează Isărescu noaptea” dacă aș fi editor v-aș invalida intervenția.așa cum, dvoastră îmi invalidați comentariile lăsîndu-l pe ion peia, mascota evropicii, să mă insulte nestingherit.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-28 11:07:27
         
 
  Raspuns la intrebari:
1) Nu stiu fiindca nu merg la McDonald
2)Nu stiu ca merg cu masina personala
3)Un galon de bezina care contine aproximativ 4 litri
costa in jur de 3 dollari in zona in care locuiesc eu.
Probabil ca si galonul de motorina costa cam la fel.
4) Produsele importate din Statele Unite care ajung in magazinele romanesti sunt cumparate in lei de catre consumatori. Banuiesc ca si dumneavoastra platiti orice produs de import pe care il cumparati in lei si nu in dolari. Companiile romanesti care importa produsele americane probabil ca le platesc in dolari, dar acesti dollari sunt obtinuti prin vanzarea de lei catre bancile care se ocupa de asa ceva, adica de schimbul valutar. Aceste banci vand la randul lor leii pe dolari BNR-ului, care este singura institutie care, prin lege, trebuie sa se ocupe de stabilitatea leului. De unde are BNR-ul dollari? De la intreprinderile romanesti care vand produsele lor in SUA pe dolari si trebuie sa scimbe acesti dollari pe lei pentru a-si plati muncitorii din Romania. Daca dumneavoastra cunoasteti un alt mecanizm de trecere de la o moneda la alta moneda va rog sa mi-o spuneti.

Dupa parerea mea productivitatea este strans legata de competivitate: cu cat sunt mai productiv cu atat sunt mai competitiv. Hai sa luam un exemplu in care costul materialui brut pentru un produs e acelasi. Daca un muncitor dintr-o fabrica americana de caramizi produce in 8 ore de doua ori mai multe caramizi decat un muncitor roman dintr-o fabrica romaneasca, inseamna ca patronul roman, pentru a putea vinde caramizile la acelasi pret cu americanul, trebuie sa-l plateasca pe caramidarul lui numai cu jumatate din salariul caramidarului american. Dar daca patronul roman reuseste sa-l convinga pe caramidarul roman sa primeasca numai un sfert din salariul americanului, atunci vestita caramida romaneasca va scoate de pe piata caramida americana,
desi caramida yankeie este rezultatul unei productivitati mai mari. Aceasta metoda este aplicata de China care, platind salarii mult mai mici, reuseste sa dea afara companii americane care au o productivitate mai mare decat companiile chinezesti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 09:06:10
         
 
  Preliminar, câteva întrebări:

-cât costă un hamburger, la dumneavoastră, la Mc Donald's?

-Care este tariful unui km cu taxiul?

-Cât costă un litru de motorină standard?

-Unde ați văzut dumneavoastră plata importurilor din USA făcută cu lei?

-faceți diferența între productivitatea valorică și cea fizică? Dar între productivitate și competitivitate?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-28 06:18:09
         
 
  "Ha, ha ha. Altă gulgută servită de propaganda ostilă, în special ignoranței. Sunt vreo 16 factori care determină inflația. Din cei 16 doar la unul singur stăm prost: balanța comercială. La care suntem pe deficit. Existau soluții de contracarare a acestui factor. Doar că BNR i-a promis lui Tudose o inflație de să nu poată să o ducă. Și s-a ținut de cuvânt. Să fim clari: Devalorizarea leului și inflația, de acum, reprezintă fără tăgadă, un atac furibund al BNR la adresa Guvernului, a României și a românilor. Și până nu vom trece la moneda euro nu ne putem dezvolta și, mai ales, nu ne putem dezvolta sustenabil și competitiv. Pentru că tot ce câștigăm noi ziua devalorizează Isărescu noaptea!"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Acel singur indicator la care Romania sta prost, si anume balanta comerciala este cel care devalorizeaza leul, si nu BNR-ul. Fenomenul este foarte simplu, si de el este lovit doar leul ci toate monedele natiunilor care au deficite comerciale. Si acum sa va explic mecanizmul: sa zicem ca SUA ar avea un surplus comercial cu Romania, adica ar importa din Romania mai putin decat ar exporta catre Romania.
Marfurile pe care SUA le exporta in Romania se vand pe lei, moneda nationala a Romaniei, iar cele exportate de Romania in SUA se vand pe dolari, moneda nationala a SUA. Datorita faptului ca americanii au vandut mai mult in Romania decat romani au exportat catre USA, yankeii se trezesc cu un surplus de lei in bancile americane. Ca sa scape de acel surplus de lei, ei umbla la rata de schimb dintre leu si dolar, facand leul mai ieftin decat obisnuia sa fie. Asta da posibilitatea BNR-ului
care raspunde de moneda nationala a Romaniei, sa-si aduca leii din bancile americane, pe mai putini dolari. Deci dupa cum vedeti, cei care fac ca leul sa fie mai ieftin fata de dolar nu este BNR-ul si bancile americane care, vrand sa scape de surplusul de lei, ii ofera BNR-ului pe mai putini dolari. V-ati imaginat vreodata daca BNR-ul ar refuza sa-si ia leii inapoi? Atunci bancile americane, avand in vedere ca
ele lucreaza in dolari, si nu le lei, ar vinde leii de care nu au nevoie atat de ieftin, incat multi speculanti ar fi interesati sa ia un purcoi de lei numai pe cativa dolari, pentru a putea cumpara apoi in Romania tot felul de proprietati sau bunuri, aproape pe nimic. Si atunci sa vedeti inflatie si razvratire sociala!
Si acum cateva lucruri despre visul dumneavoastra de a vedea Romania aderand la Euro: ar fi cea mai mare tragedie daca se fa face asa ceva. Cel mai bun exemplu este Grecia care, dintr-o tara destul de prospera datorita turismului, a ajuns o tara falimentara. De ce? Findca in Grecia, atunci cand moneda ei nationala esa Drahma, se putea aplica mecanizmul descris de mine mai sus, si pri acest mecanizm se puteau echilibra schimburile comerciale intre Grecia si tarile cu care ea avea legaturi economomice. Odata cu trecerea la Euro acest lucru nu a mai fost posibil si asta a facut ca Grecia sa arate astazi cum arata. Euro, este o moneda buna pentru Germania si alte cateva tari supra-dezvoltate din Europa, dar nu pentru tarile care nu au productivitatea nemtilor. Sau de ce crediti dumneavoastra ca Anglia, acum zece ani, cand s-a pus problema introducerii Euroului ca moneda comuna nu a renuntat la lira ei? Fiindca Anglia a avut economisti de valoare care si-au spuns sincer opinia: atat timp cat economia engleza nu este pecior de egaliatate cu economia Germana, moneda unica va lucra in defavoarea Angliei. Dupa parerea specialistilor criza financiara care s-a abatul asupra multor tari din Europa de vest
cum au fost Spania, Portugalia, Italia, Irlanda a pornit de la introducerea euroului ca moneda comuna.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-28 00:56:56
         
 
  Tu ce sarcină ai, mă recheșane? Sau te pomeni că ești curat, ca căpățâna ce cal uscat! Ai fugi d-aci cu mortu, că miroși a propagandă sereistă cale de-o poștă! Până una alta, cum facem cu coana justițika aia, pe care-o siluirăți vreme de vreo zece ani, iar acu avortează pui de kioveșiți? Ăi fi și tu printre ei? De-aia plângi așa după țâța faraoancei?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-27 15:18:52
         
 
  jenant, dle Corbu, vă răfuiți cu o entitate feisbukistă cu avatar ridicol pe europeea....și încă ce fel de argumente aruncați în luptă! e clar că pesedeul se poate igieniza numai din interior dar chestia vă prinde pe contrapied din nou. dacă-mi amintesc bine tocmai pe fracționiștii ăștia, ce au dat mîna cu aripa liberaro-aldeistă a lui tăriceanu și fenechiu (din care dvoastră ați defectat)îi sprijineați anțărț pe sait. ce argumente trebuie să mai invoc eu și alții să renunțați la politizarea excesivă a lavrei?aaa, da, afurisitul de raiting...or poate, după logica peiană aveți o sarcină clară, de partid!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-27 14:43:16
         
 
  E suficient să-i vedem pseudonimul, ca să știm cine-i Lizuca asta: o lătrătoare sau un lătrător (depandă de sex!), extrași din vechile povestiri nevinovate și transplantate în cotidianul cel mai parșiv posibil.
Ăștia nu pot să se exprime decât cu masca pe figură - principiali și curajoși, asemeni spărgătorilor de bancomate!
Și pe aci veniră, fugitiv, vreo doi, cu aceeași mască pe față - unul cunoscut de mai demult. Tot sub pseudo.
Dacă le zic "acoperiți", e de rău?
Veniră și o tunseră iute, în durerea lor codificată.
În rest, cuconița sau cuconițul, mestecă aceleași teme uzate, repetate la infinit.
Nu cred că ăștia merită și cel mai minimal efort de a le vorbi serios, de a le face demonstrații lămuritoare. Ei sunt presetați, taman ca niște păpușele electro-mecanice, cărora li s-au plantat în cap niște dispozitive automate, menite să cârâie aceleași refrene cretine.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-27 14:37:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE