FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu, Europeea nu este sat fără câini
Text postat de Emanuel Cristescu
Vă stă unora în gât! Și faceți totul pentru a o sabota și a o duce în derizoriu. Au mai încercat mulți. N-au reușit. Nu o să reușiți nici domniile voastre.

Unii, profitând de absența mea, au crezut că pot compromite caracterul ecoliterar al secțiunii ”Literatura online” Eroare logică. Măcar titlurile și tot le văd. Este adevărat, din cauza unor probleme, nu am reușit să intru pe site. Dar asta nu înseamnă că am lăsat site-ul de izbeliște. Și nu înseamnă că nu sunt autori, unii chiar plecați, care nu-mi sesizează derapajele.

Domnii Florentin Sorescu și Radu Ștefănescu au nivel 10 pentru 30 zile. Sper să nu înceapă cu ”cenzur㔠”corect politic” ”am mai scăpat de nu știu ce adversari” etc. Nici vorbă de așa ceva. Cu cinism au folosit expresii vulgare aici. Pentru aceasta le-am redus nivelul.

Dacă mai sunt și alte insanități sesizați-le.

Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cinstit vorbind, Radule, am postat textul meu și cu deosebire titlul acestuia ușor adaptat crezând că vrei să atragi atenția asupra faptului că derapajele constând în atac la persoană au devenit intolerabile. Mă refer la exemplele date de Gheorghe Recheșan. Ca un făcut, însă, cel care, se pare, l-a înștiințat pe domnul Corbu a omis, ca un adevărat spirit civic ce este, să-l înștiințeze pe domnul propritar de atacurile la persoană repetate și forma lingvistică pe care au luat-o, deși avea în mod cert cunoștință de ele. Curat stat paralel.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-20 16:49:19
         
 
  E distractiv când ăia care-njură urlă că e-njurat!
Par ex. bicefalul recheșan:

în pofida sanctiunilor bufonul continua sa se scalimbaie si sa insulte
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-20 11:46:05

felicitari, dle Cristescu, sanctiunile au avut un efect benefic":ne-a'ti redus la tacere in vreme ce bufonul dumneavoastra favorit continua sa se fîțîie pe sait isultînd pe oricine vrea! halal cîini, halal sat!
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-05-20 12:42:59

Dar și mai dxtractiv este când rădulescu vorbește la plural despre maidanezi! Cum, în afară de mine, pe aici doar recheșan-petrescu deghizatul, plus atanase vorbe-groase au mai postat, rezultă că intră și ei în sfera noțiunii de maidanezi!
Tare!

Evident, cel care, cică, ne lasă-n doliu sufletesc după dispariția lui, nu e un biet maidanez, ci o ditamai potaia de rasă!

Într-adevăr, maidanezii dvs. văd că latră conștiincios mai departe, vă las în compania lor, ne vedem peste 30 zile.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-20 13:48:58








 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-20 15:28:11
         
 
  Într-adevăr, maidanezii dvs. văd că latră conștiincios mai departe, vă las în compania lor, ne vedem peste 30 zile.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-20 13:48:58
         
 
  felicitari,dle Cristescu, sanctiunile au avut un efect benefic":ne-a'ti redus la tacere in vreme ce bufonul dumneavoastra favorit continua sa se fîțîie pe sait isultînd pe oricine vrea! halal cîini, halal sat!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-05-20 12:42:59
         
 
  in pofida sanctiunilor bufonul continua sa se scalimbaie si sa insulte...e straniu dar explicabil:sanctiunile vor avea ca rezultat absenta de pe sait taman a celor care au postat mai multe texte iar acum, in lipsa unor editori li se opresc textele si comentariile spre validare intre 24 si 48 ore. „europeia” va atinge starea de delir maxim:1000 de accesari pe zi.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-20 11:46:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  În treacăt, vă studiez atitudinile și reacțiile. De unde oare provine atâta visceralitate la domnia voastră? Credeți că vă face bine? Urâți prea mult.

Aveți o fixație pentru paiul din ochiul drept. Poate că bîrna din ochiul stîng vă distorsionează viziunea. Și ziceți că l-aș întrece pe favortiul dv. Peia?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-05-20 07:27:23
         
 
  Indivdul ăsta, de-i zice Atanasiu, este fix ca unul din moșii ăia de la balcon, din Muppets! După ce că intră pe-aici o dată, la o lună, când și-aduce-aminte că există (probabil îl scoală din somn vreun moroi!), și-atunci ca să ne aburească cu savantele lui comentarii seci despre poezicile alea de doi sfanți luleaua, numite haikukuiuri, ei bine, atunci când catadicsește să apară e mereu cu buzele umflate de mofturi aristoice, de zici că a dat buzna-n scenă fantoma lu Aristotel și pufnește peripatetic, ca locomotiva cu aburi. Îl doare foarte tare existența mea, nu poate să respire de mine, că-i turtesc fesul cu moț de curcan, nu-l las să se simtă și el cineva. Nu mai zic că, timp de doi an, cât eu nu am fost pe aici, a făcut elemntul maro praf, adică propagandă haștagistă, laolaltă cu ciracii lui de-aceeași teapă, nimic altceva. Dacă am intrat eu și le-am spart gașca, e mare supărare mare, neică. Cum de-mi permit să nu fac închinăciuni în fața Înălțimii-Sale? Uite că nu fa, o să faci apoplexie, Atansiule?
Oricum, ori de câte ori vei apărea și te vei da rotund, te vei izbi de mine. Asta-i soarta, tataie, sorry! Fă-ți tu jucăria ta, dacă ești în stare - că parcă ai mai făcut și a venit dracu să fie găzduit de către tine - și atunci o să-ți selectezi tu doar pe cei ce-ți cântă-n strună. Pân' atunci n-ai decât să urli cât te țin rărunchii, mătușele și unchii, cum că eu exist
împotriva voinței tale suverane!
Capisci?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-20 01:04:24
         
 
  Nu vrea nimeni să destructureze europeea, domnule. Sunt unii care vor s-o reformeze, dar asta e altceva. De exemplu, eu vreau să-l convertesc pe domnul Peia la haștagism.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-19 23:18:04
         
 
  Mișcarea de rezistență civică promovată de către domnul CTA, iată, își propune să destructureze Europeea. Mă îndoiesc de faptul că va reuși. Dar, mai știi? Nebănuite sunt căile Domnului!

Prin urmare, domnilor colegi, care activați în siajul distinsului CTA, dați curs îndemnului ilustrului eseist.

PS. Subtilă dihotomia în care mă plasați domnule Atanasiu! În treacăt, vă studiez atitudinile și reacțiile. De unde oare provine atâta visceralitate la domnia voastră? Credeți că vă face bine? Urâți prea mult. Și asta vă plasează într-o asimetrie existențială. Care, în logica lumii în care trăim, cu siguranță, se va echilibra. Odată și odată! Mai tare decât Ceaușescu nu-mi imaginez că vă evaluați! Reflectați la the end!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-19 22:44:59
         
 
  Am scris un text care îndemna la rezistență civică. Și îmi cer scuze dacă domnii Sorescu și Ștefănescu au reacționat neecologic, deși îi apreciez pentru ceea ce au făcut. N-au mai rezistat.

„ Europeea a devenit Europeia. Cazul Peia. Prima pagină a comentariilor este acaparată în totalitea de comentariile sale și ale celor care-i dau replica. Pe pagina postărilor mai apar vreo doi novici stingheri. Domnul Cristescu a dispărut strategic. Analizează. Îndelung.

Lucrul acesta se întîmplă cu regularitate cînd Peia este dezlegat. Site-ul devine foarte animat. Îl cuprinde un elan impetuos de isterie. Un mic puseu de reanimare. Cînd Peia dispare, moare și site-ul. Care, oricum, e cuplat la aparate.

Cred totuși că un boicot ar revela adevărul pe care patronul nu vrea să-l creadă (sau nu vrea doar să-l mărturisească). Lăsați-i pe cei 3 combatanți - Peia, Buricea, Cristescu - singuri, să vedem cum vor mai merge treburile.”

E interesanat ce va urma în zilele ce vin.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-05-19 22:30:04
         
 
  ”
Sunt dispus să fac o concesie: celor care se vor angaja în scris că vor respecta regulamemntul și chiar îl vor respecta și nu se vor mai lăsa antrenați în bălăcăreli le redau nivelul imediat.”

pe peia nici dacă-l puneți să jure pe biblie(deși ateu și comunist fiind cred c-ar face-o)nu-l veți civiliza.chiar și sancționat continuă să înjure și să amenințe!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-19 22:00:27
         
 
  Și, da.. Nici fără stăpân.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-19 21:51:38
         
 
  Cat regret ca am in intarziat cu sugestia pe care doream sa o fac poetului Radu Stefanescu pentru a iompaca si capra si varza. Fraza in care apare buclucasul cuvant ne-ecoliterar putea fi inlocuita
cu una extrem de ecoliterara care exprima aceiasi
idee, dar mult mai poetic: "fiindca atunci cand este vorma de Europeea domnul Corbu sufera de hemoroizi".
Fraza care nu trebuie luata motamo ci ca o reusita licenta poetica deoarece in literatura medicala nu se cunoste nici un caz de pasaroi caruia sa i se fi pus un astfel de diagnostic.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-19 21:29:18
         
 
  p.s. Banzai !  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-19 21:22:21
         
 
  Nu, pentru scos ursul din bârlog, am editoriale de Ramona Ursu... sincer, a fost o operațiune kamikaze. dar să revenim. cine spuneți că s-a implicat civic? dacă nu vreți să știu, o să-i mulțumesc, să zicem, lui Buricea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-19 21:17:44
         
 
  Puneți, domnule Ștefănescu, greșit problema. Nu ”v-a turnat”! Ci, iubind Europeea, s-a implicat civic, și-a asumat un risc și a semnalat încălcarea regulamentului. Și bine a făcut. În Germania sau Elveția dacă îți repari mașina în fața blocului în 3 minute vine Poliția. Sesizată de un neamț care nu se simte culpabil că ar fi ”turnat” Ci împlinit civic că participă la menținerea unui mediu curat și sănătos. De aceea orașele Germaniei arată cum arată!

Apoi, m-ar mai sesiza cineva, dacă eu nu aș păstra deplina confidențialitate?

Mai interesant ar fi să aflăm motivația lăuntrică a domniei voastre care a condus la a scrie ceea ce știați că nu trebuie scris aic. Fac presupunerea, acordându-vă totodată circumstanțe atenuante, că ați făcut-o asumat, ca să mă scoateți din, ceea ce presupuneți dumneavoastră a fi, ”letargie”. Așa-i?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-19 20:50:03
         
 
  dura lex, sed lex. totuși, din pură curiozitate, cine m-a turnat?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-19 20:34:50
         
 
  Domnule Recheșan, de ce nu comentați mereu ca acum? De ce intrați în mocirlă?

Pamfletele da, trebuie să aibă o doză de umor, de hiperbolizare, de tușă groasă. Adică de tratare artistică a subiectului. Nu o colecțiue de insanități, insulte, jigniri atacuri scrise cu precizarea că ar fi ”pamflet”. Pamfletul nu-i chiar la îndemâna oricui.

Am făcut, fac și voi face toate eforturile să mențin o atmosferă salubră pe site. Mi se reproșa că nu fac, că nu dreg. Am făcut. Am așteptat și aștept materiale pentru Europeea 2. Acum se vede cine este interesat de literatură și cine nu. Și cine susține Europeea și cine o sabotează.

Însă, domnule Recheșan, nu sunt așa pesimist și defetist ca domnia voastră. Uitați-vă în clasamentele Cultură și artă și literatură. Nu stăm prost.

PS. Am redus nivelurile astăzi cu mare regret. Nu mă așteptam ca oameni valoroși să scrie măscări aici.

Sunt dispus să fac o concesie: celor care se vor angaja în scris că vor respecta regulamemntul și chiar îl vor respecta și nu se vor mai lăsa antrenați în bălăcăreli le redau nivelul imediat.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-19 20:12:17
         
 
  Păi, pe un nou membru l-ai gonit chiar tu, delatorule! Ai stat de capul lui, cu insultele tale nwsărate, și până nu a plecat omul, nu te-ai potolit. Asta uiți să spui.
Primul care sare la gâtul oricui trudește pe aici ești tu. De fiecare dată, ca și de data sta, ai procedat la fel și cu mine. Iar dacă te-am avertizat nu te-ai potolit. Nu poți trăi, se pare, decât cu fiere, și o meriți din plin. Încai dacă ai încăpea pe mâinile mele, te-aș face de comandă. Dar ai fost apărat de fiecare dată, deși ești un veșnic germene de zâzanie. Mă mir c-ai fost sancționat, chiar mă mir. Dar e bine că ai luat și tu o lecție, delatorule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-19 20:08:17
         
 
  Nu am parti pris-uri! Însă, recunosc, atunci când un autor valoros încalcă regulamentul, am o suferință suplimentară.

Chiar nu am citit. Am avut și încă mai am, niște probleme care nu-mi lasă răgaz pentru Europeea. Am dat curs sesizărilor. Acum ceva vreme am fost sesizat inclusiv cu înstelarea unui text al lui Patapievici postat de RȘ. Am analizat și am scos steluțele.

Repet, scrieți ecoliterar și nu atacați persoane. Indiferent de pozițiile pe care le susțineți. Nimeni nu are nimic cu postările domniilor voastre. Încălcați regulamentul? Nu am altă posibilitate decât reducerea nivelului. Pentru că nu pot accepta măscări, cum am văzut astăzi, pe site.

În plus, insist, sesizați încălcările de regulament și nu replicați la fel.

Și domnul Recheșan are nivel 10 pentru 30 zile.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-19 19:58:32
         
 
  sincer, dle Corbu, nu-mi pasă dacă voi fi și eu sancționat.între ceea ce am scris eu la adresa bardului din Malu(inclusiv pamfletele care respectă regulile „jocului”)și faptul că peia a terfelit trei sferturi dintre postacii europeici vreme de 3 luni e o disproporție imensă.eu, unul, m-am plicitsit, mi s-a satistit să-l văd printre noi.în plus, după ieșirea saitului din latență, cu toate eforturile dvoastră de a scoate o revista online și de a pulveriza d.d.t. pe sectiunea online, situatia e neschimbata.noi useri care să scrie acceptabil n-au apărut, numărul postărilor care să merite atenția a scăzut, feed-backul la ceea ce se scrie e-n groapa curbei lui gauss.acesta este evidenta, europeea a obosit.uneori mă-ntreb de ce nu închideți saitul oferindu-i un final demn.sau de ce nu puteti găsi editori care să țină balanța între nesfîrșitele conflicte.știu, îmi veți replica că arhiva conține destule texte valoroase, eu, însă cred că acel sfîrșit demn, încununarea a 13 ani de activitate ar fi o antologie europeică.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-19 19:55:49
         
 
  Și mai iată:

papagal e fiul lu mă-ta.
de ce nu recunoști, neluțule, că ai un poster cu vasilica-viorica în costum de baie, bătînd mătănii?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-11 20:15:27
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-19 19:49:52
         
 
  Dom’le,
Văd că insul sări imediat cu pâra, ca mucosuld e la grădăiniță, dar uită să arate și din perlele lui.
Dacă ce redau mai jos nu sunt atacuri la persoană, comise de către porumbelul imaculat Recheșan, (și-s multa mai multe, dar mi-e lene să mai caut), toate cu titlu de provocări și insulte directe, atunci matale trebuie să-ți pui niște ochelari. Nu știu cum faci, de fiecare dată, de-l treci cu vederea pe ins! Ești cumva în conivență cu el?

Iacă doar câteva mostre, dacă e să umblăm cu pâra:

cînd te scremi, se umflă hemoroizii și rezultatul e o ditamai ”fisura anal㔠ca mai sus!

gogomane, în cecitatea aia a ta pseudosapiențială chiar te crezi miezu din gogoașă!

peia ion de la raion cu rima moartă-n pantalon...să fim serioși ba(r)de, ai să fi demult fosilizat cînd niște haștagi vor scrie...poate chiar poezie nu obnubilări năroade de genul :
”fluidul vâscos al căderii în tenebre
al inutilului victorios
a toate cu – în/de/sine – glorie macabră”
care-s leit niște balegi unse cu ulei de motor și servită drept crepe
suzette!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-17 20:58:30

peia, suflet acru, de ce nu accepți o critică onestă? ești atît de obtuz în noianul de scrîșnete care te înconjoară încît orice disonanță scrisă cu laba aia existențialisă ți se pare un refren de chitară? chitaroz bătrîn și hapsîn care-și imaginează că despică flocul eutherpei în patru!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-17 20:23:03

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-19 19:44:47
         
 
  Da, absolut jenant. Nu se poate așa ceva. Și domnul Peia are nivel 10 pentru atac la persoană.

Sper să nu vină și el cu postări similșare făcute de către dumneavoastră. Nu de la începutul lumii. Ci din ultimile zile. Că dacă vine, domnule Recheșan, sine ira et studio, veți avea parte de aceeași reducere de nivel.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-19 19:05:51
         
 
 
Și mai treci, dracului, și tu pe al spălătorie, să-ți curețe ăia penajul de funigine, că pe unde treci se-ntunecă pământul!

Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-17 23:50:13


Mai du-te-n cutare loc, borâtură! Mă-ta e depresivă, că te-a ouat în cuib de cucuvea!

Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-17 23:29:23
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-19 18:57:48
         
 
 

Băi cioroi borât, văd că nu te potolești! Vrei musai să te trimit al origine. Bine, mai cârâie tu mult pe-aici și-ai să vezi.
Apoi, prostălăule, a fi pacient, nu înseamnă musai a fi bolnav, nătărule, mai te și lauzi că ești mare sculă de scriitor de vagoane! Înseamnă a fi calm, boule cu cioc de cioară opărită!
Cât privește hemoroizii și fisura anală, cred că el ai tu la cap, garoi borât. Văd că ți-o cauți cu lumânarea, recuperatorule din clanul lui Cârpaciu!


Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-17 23:27:07


îmi pare rău de suferința ta, că ești pacient ori impacient, chiar nu-mi pasă, așa că ține-ți pliscul și ascultă o opinie onestă.chestia de sus e o icneală fără viață dar, dacă conțulache, discipolul tău pesederizat și sublimat la creieri a încropit, zice el, un nou corent liricos superorighinal, „superbismul” lu pește fript, nu văd de ce n-ai izbuti și tu...eu i-aș zice „existențialism constipa”t.baiul e că, dacă poezicile cu rimă sunau bine și chiar aveau strop de viață în ele, chestia de mai sus e icnită rău.iar cînd te scremi, se umflă hemoroizii și rezultatul e o ditamai ”fisura anal㔠ca mai sus!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-17 22:54:49


Și era vorba de "tontoroiul retoricii iscată din râcă". Am rescris, sărind cuvintele de legătură.
Dacă eu aș inventaria gogomăniile tale din comuri, ar fi un adevărat regal de tîmpițenii.

Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-17 21:36:19


Țîngheșane, te du și cârâie pe horn, nu p-acilea, că mă-nfurii și te trimit la pirostrii, una-două! dacă nu cunoști măsura, pașol la șatră, tăticu, nu mai învenina atmosfera, că eu sunt pacient cât sunt, dar odată-mi sare nuștaru...!
Hai, căreală că mănânci trânteală!

Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-17 21:21:38
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-19 18:57:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE