FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DNA, DNA...
Text postat de Florentin Sorescu
DNA, DNA, vai de păsărica ta
Că venit-a PSD-ul
Și pe loc ți-o necinstea!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nimeni = nicio instituție  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-13 00:11:10
         
 
  A, să nu uit! Nu știu cum stă treaba cu Toni Greblă, dar povestea cu caprele este de râsul.. curcilor. La fel ca și cea cu cafelele (sau masa?) în cazul Bârsan. Incriminările respective frizează ridicolul. De care nu este ferit nimeni, mai cu seamă una care ar trebui să aibă prestanță, cum e DNA.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-13 00:10:18
         
 
  Ți-aș putea da o serie de exemple în celălalt sens, începând cu Vâlcov a cărui vinovăție este dincolo de orice dubiu. Despre Sorin Ovidiu Vântu, ce să mai vorbim? Sau de idolul tău, Gigi Becali?
Ce nu pricep eu însă este următorul lucru: Dacă justiția asta e atât de nenorocită, de ce îmi invoci cu titlu de argument irefutabil taman soluțiile pronunțate de ea?
De ce ar fk aceste achitări dincolo de orice îndoială, iar condamnările, nu?
De ce justiția care îi achită pe Dragnea și Șova ar fi mai credibilă decât cea care l-a condamnat pe Dragnea?
În altă ordine de idei, cunoști aceste dosare, le-ai luat filă cu filă să te pronunți asupra lor? Eu, spre exemplu, nu mă pot pronunța asupra unui dosar pe care nu îl cunosc. Că ne dăm cu părerea ca la piață, este o altă chestiune.
Dar mă mir, este adevărat, cum de Dragnea și-a construit o asemenea casă cu salariul său de bugetar. Și cum de avem un prim-ministru agramat, alături de alți miniștri, tot agramați.
La fel cum mă întreb cam unde vom ajunge cu pomenile astea electorale...
Mă rog, ideea este că, punând sub semnul întrebării credibilitatea unei instituții, nu-mi poți servi ca argument taman soluțiile pronunțate de acea instituție.
Și încă ceva. Nu știu dacă ai observat, nu am folosit vreun apelativ la adresa ta. Nu știu de unde și până unde acest "avocățelule", dar un lucru este cert: modul de adresare spune multe despre tine. Asta întrucât variază funcție de măsura în care ești sau nu de acord cu opiniile diferite de cele pe care le exprimi tu. Pe scurt, de respectul pe care ar trebui să-l ai față de celălalt.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 23:56:55
         
 
  Și gata! Se deconstrui haștagismul! Băi, băi, băi, ce ți-e și cu derridianismul ăsta!... Ajunse să facă demonstrație practică taman în piața victoriei capitalismului!
Dar ce se aude schelălăind?
Or fi haștagișțtii de pe aici?




 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 22:41:44
         
 
  George Ivan (face book)

Să înțeleg că Rareș Dogban a confundat mitingul din Piața Victoriei cu coada la ANAF?! Dorește cumva să plătească datoriile irealitații? Măcar îi ține rând lui Gușă?

Patrick André de Hillerin: Habar n-ai. Datoriile alea sunt dovada libertății de exprimare. Dacă le cere cineva banii, e cenzură.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 22:10:06
         
 
  E plină Mamaia de coarde! Cică e mai distractiv decât în piața victoriei capitalismului. Măcar acolo o tuie e de zece ori mai bănoasă, decât remunerarea șioroșistă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 22:06:44
         
 
  Oare lanternele alea sunt în aprinse în chip de lumânări, pentru a comemora parastasul haștagist?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 21:59:35
         
 
  Nu-ți auzii argumentația, advocățele, legată de procesele Bârsan, Ponta, Șova, Greblă, Nițu și câți or mai fi pe unde-or mai fi. Ți-a pierit graiul și ție? Sau eșt în piața din Trivale, în excursie de consolare, bicoz pe la Zbitești nu ieși nici picior de haștagist la proteste?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 21:53:21
         
 
  "UPDATE 21:00. Aproape 7.000 de persoane protestează în Piața Victoriei."(tot insoșvenții)

"UPDATE 21:10. Ca de obicei, la ora 21:00, oameni au aprins laternele telefoanelor."

Da, e clar: protestatarii lu pește sunt vreo 2002. Ăia doi sunt grădulescu și țînghișan! Unu-n piața Matache, într-o bodegă, unde își îneacă amarul cu o vodkă mare.
Alălalt, în piața clanului Cârpaciu, din centru Tamșverei, unde-și numără paraii câștigați, ca urmare a ultimei lovituri, dată din recuperări.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 21:50:04
         
 
  "UPDATE 20.30. În jur de 5.000 de oameni se află la protestul din fața Guvernului.", anunță, cu disperare, insolvenții!

Update, da! Protest de amploare, cică! Da' ce amploare!... Ce mai, e țara-n flăcări! Fro doo mii prin piață, vreo câteva sute prin alte părți, o lălăie la vuvuzea și drâmbă!
Ați cam luat-o-n mufă, haștagienilor!
Cum 'ceai, colportoare? Că #nuscăpați?
Zic să schimbăm sloganul în #ne-amscăpatpenoi! V-ați fleșcăit de tot, haștagienilor! Mai ceva ca moțul curcanului bolnav de îngâtită!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 20:55:08
         
 
  Și, apropos: "Suge-mi prinosul", cioroiule!
Chestia cu suptu' îți aparține, nu e cazul să fiu penalizat pentru asta.

Sugemimi-ai prinosul, gainarule!
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-11 21:30:05

Eu îți zic, în schimb, că-s mai finuț: "Sucționează-mi pixul, garoiule!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 20:17:50
         
 
  Auzi, cică ăștia de se jaocă de-a rivoluția acuș, în piață, au făcut o spirală și țin gurile căscate în sus, ca bobocii de gâscă, atunci când plouă, să le distribuie cioloș ceva lichide de provenineță missa!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 19:34:35
         
 
  Și ce recții anti ai avut tu, că eu am remarcat, din contră, că fuși pro, cu toată gașca tefelisto-haștagistă de pe aici! Dă-mi de-un par egzamplu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 19:19:43
         
 
  A demosntrat justiția voastră trucată să sunt mafioți? Vă scremeți de nu'ș cât timp să-l vârâți pe mustață la pârnaie, și nu vă iese deloc!
Nu mai zic că, pe ăia pe care-i târârăți prin judecăți ani de zile, fabricându-le dosare, fuserăți nevoiți să-i achitați.
Cât privește dosarul lu Dragnea, ăla cu referendumul, poți să-mi explic, advocățele care-i acuza care i s-a adus?
Dar lui Ponta și Șova?
Dar lui Greblă?
Dar soților Bârsan și restului?
Cum e, cum e cu direptatea aia, advocățele, reprezentant honorabil al coanei justițika?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 19:18:20
         
 
  Băi, băi haștagiștilor, o frecați, dracului, p-acilea, în loc să vă duceți să vă ajutați farții de suferință, fro câteva ute de deraiați, că au iarmaroc în piață! Și-au luat șioroșiștii salariul și au trecut, în prealabil, pe la bodega din cartier, de-aia sunt așa de agitați! Câteva salvări, să-i încarce și să-i ducă la injecție, să se linișteacă, ar fi necesare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 19:13:00
         
 
  Câtă vreme reacțiile mele față de aceste derapaje sunt publice, nerezumându-se doar la sălile de judecată, nu cred că poți afirma despre mine că sunt complice. Cu nimeni. În schimb, pe tine nu te-am auzit spunând ceva negativ despre Dragnea și toată gașca asta de mafioți. În concluzie, cine este complice cu cine?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 18:54:23
         
 
  devoalarea  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 18:50:43
         
 
  Iar pe bășilă l-ați pupat voi îm bumb, cu entuziasm, nu eu, după cum știi. Ori acum vă dați fete mari? Replierea lui și a nimfei blonde ajută al devoarea ticăloșilor cu statut de reprezentanți ai falsei justiții. Nu-i iau drept reper moral, ci doar ca probă a acuzării. Sau trebuie să-ți dau și lecții de drept?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 18:50:27
         
 
  Faptul că, în justiție, sunt o "grămadă de dobitoci" și cei ce-i păstoresc nu fac nimic să-i destructureze, ba, mai mult, îi apără, asta dovedește că, în ansamblul ei, tagma împărțitorilor de dreptate a fost deturnată de la rostul firesc, stabilit prin lege,
Iar faptul că tu, cetățean fără creier, nu scoți o vorbuliță despre asta și fie îndrepți tirul ideologic către ținte false, fie amesteci planurile, spre a crea un nor de ceață în jurul poveștii și a acoperi realitatea, căci așa îți cer superiorii, e jegul suprem al moralității. În plus, faptul că tu, ca individ societal, te asociezi cu uzurpatorii de putere legitimă, doar pentru că așa îți stimulează umorile rahatul tău de conștiință, este, pdop, o gravă compromitere a justiției și dovedește, în mod mizerabil, că statul este captiv unui grup de manipulanți din spatele cortinei, autoinvestiți cu puteri discreționare; iar, pdap, că o comunitate este săpată la temelia ideii de adevăr de către o mică armată de decapați mintal. Ceea ce este extrem de tragic, nu doar tragic.
A te face că nu observi, înseamnă a fi complice.
Mai mult, a participa cu entuziasm la mascaradă, înseamnă să fii un ticălos fără limite.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 18:46:06
         
 
  Mă întreb care o fi fost aia luminoasă. A-propos, între timp l-ai reconsiderat pe Băsescu, te închini la el ca la icoane? Văd că îl citezi din ce în ce mai des.
PS. Faptul că găsești dobitoci (și sunt o grămadă) inclusiv în justiție nu înseamnă că hoții sunt mai puțin hoți. Nici că termenii problemei s-ar schimba în mod radical. Aș zice din contră.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 16:33:57
         
 
  I-auzi, advocățele, haștagiștilor, ce agrăiește până și țucălarul lui bășilă, zegrean, care l-a aslvat de la moarte poitică, prin fraudă:

Augustin Zegrean, după achitarea lui Toni Greblă: "O victimă a sistemului, a unei perioade nefaste din istoria dreptului".

Ptiu, vă dau în gât până și ăia cu care fuserăți în tranșee!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 15:25:53
         
 
  - Bună ziua, nea Isrtate!
- Am vreo patru, măi nepoate!
- Ori ești surd, ori ăi fi bat?
- Numai două am luat!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 14:58:25
         
 
  “Iar poetul e ca un iaz vânăt toamna -
puterea lui e departe de el."
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 14:40:39
         
 
  Văd că-mi dai un link la... unde altundeva, decât la marii ăcănari securiști, numiți hoitniuz!
Mă acuzați pe mine că sunt infleunțat de antene, fără dovezi, dar voi dați linkuri către oficinele voastre securistoide! Atunc, cine este, în mod superevident, influențat? Eu, care nu am dat linkuri în veci către antene? Sau voi? Logică elementară!...
Bun.
Și, în linkul ăla, hoiturile de la niuz cică s-au concentrat trupele pesediste să se apere în fața asaltului - abuziv, desigur - al trupelor kioveșiste. Da, și? Care-i faza? Ați fi vrut să stea, ca proștii, în expectaivă și să aștepte să-i vâre pe toți la bulău?
Pătărânghia de la Poltroceni a ieșit, complet anticonstituțional, în stradă, să dărâme guvernul! Unde s-a mai pomenit așa ceva? Și nici dracu nu l-a-ntrebat de sănătate! Păi voi chiar ne credeți proști pe toți? Știi care e rezulatatul acțiunilor voastre mafiote? Uite, eu, unul, fost proliberal, fost antifeseist, antipedeserist, antipesedit, am devenit, odată cu mișeliile bășiste, antiliberal, antișioroșist, antiiohanist, anti kioveșist. Și, ca mine, mulți. Și, urmare, ca de-al dracului, voi vota propesede! Să vedem, o să crape fierea-n voi, de oftică? Cu toate manevrele voastre de culise, o să câștigați alegereile la calendele grecești!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 14:39:57
         
 
  O, hooo, hooo, hooo, ce judecată ai, sorele! Păi cine dreacu a dat cu Ceaușescu de pământ? Care numai de faptul că furat țara asta nu poate fi învinuit. Cine credea că l-a prins la-nghesuială cu datoriile și or să pună laba pe România? Javrele finanțiste internaționale. Nu au reușit așa, că le-a tras Ceaușescu clapa, l-au împușcat, și gata. Au rezolvat cazul defintiv. Și ne-au rezolvat și pe noi. După acre au început cu minciuna poleită și șantajul ordinar: vreți la poarta ioropei, să schelălăiți ca niște cățeluși bolnavi de jigodie?... dați aia, dați aialltă... etc. Câtă naivitate, ca să nu spun mai mult, bântuie prin căpățâna ta, floricultură! Sau... e cu bună știință?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 14:26:01
         
 
  Păi voi numai de la proooteeeveee, ai căror reporteri și redactori trecură mai întâi pe la sereeeiii, vă informați. Și de la reealiteișăn insolveișăn! Și de la Adevărul și românika liberă. Și de la toate oficinele securiste, care-s cu droaia.
florescule, dar despre alde portocală, totuși, nu ai coraji să deshizi gurița ta aia, de advocat ilustru, dat cu lustru?
Postacilor, iată că vă dați în vileag gena!
Biene măcar că recunsoscuși, advocățele, că-ți plac protocoalele! QED!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 14:19:21
         
 
  Ioane, indiferent de unde vin, problema este aceeași. Faptul că sunt și unii din afară nu-i spală de păcate pe corupții autohtoni, mai cu seamă că, fără aceștia din urmă, nu văd cum s-ar fi putut pripăși cei dintâi.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 14:17:56
         
 
  http://mobile.hotnews.ro/stire/8252074  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 14:15:04
         
 
  Deci, să plecăm de la ipoteza că România a fost jefuită de români, deși marile jafuri și marea catastrofă economică a fost înfăptuită de străini. Vezi chestii ca Bechtel, Microsoft, EADS, Petrom, Aluminiu Slatina, flota comercială, la care marea contribuție bășistă e superevidentă (complicilor!), etc. Cu sau fără "mâna de ajutor" dată de jartelele din interior, jaful e opera străinătății. Plănuit de mult, încă înainte de lovitura de stat, din 89. Că nu vă place vouă asta, e tipic slugilor xenofile, care-s uzi de admirație când văd izmenele colorate ale occidentalilor întinse pe gard și nu se-ntreabă cum au ajuns lupii ăștia moraliști, în istorie, să adune atâtea bogății, bandiții dracului!
De ce nu se-ntreabă? Simplu: pentru că-s repetenți la capitolul ăsta. Și pentru că papă din castronul de linte al lor, angajați la multinaționale. Ca jagardeaua de grădulescu, care plimbă șuruppplenițe între piloane Vodafone. Și nu pe bani puțini. Vodă Fane, deh!
Nu știu ce hram poartă țânhgeșan, dar, după mărturia lui scrisă, e recuperator. Ce fel? Nu a precizat, dar ce anume recuperează el, cine-i dă pontul și cine se ocupă cu asta?
De ciocălău ce să mai vorbim: pe lângă pensioara aia babană, nu strică înc-un bonus de natură dubioasă. Și alții, și alții… cum ar fi beneficiarii de stipendii șioroșiste.
Într-un cuvând: slugi ordinare, lustruitori de țucal!
Lor nu le cutreieră prin creieri decât patima urii față de tot ce-i românesc și a ploconirii față de stăpânii din alte meleaguri. Ce e de pe-aici le-a puțit întotdeauna și continuă să le pută. Ura față de țara asta e o vocație pentru ei.
Să revin…
Să presupunem că s-ar fi trezit peste noapte un grup de incoruptibili, hotărâți să stârpească așa-zisa corupție, care, mama-mamă!, e ca hidra din poveste: pe măsură ce-i retezi capetele, altele, la loc. îi cresc. Vai, vai – eficienți tipii, nu? În cea mai coruptă țaretă de pe pământ. Ce spui tu, tataie, așa ceva nu să iezistă pă lumea asta democrată!
Bun. Și cum faci să îndrepți lucrurile astea? Prin mijloace abuzive, ilegale, de esență mafioto-stalinistă?
Păi voi, măi paradiților, o dați de perete toată ziua-bună ziua cu anticomunismul (și cred că, și peste un secol, urmașii urmașilor voștri tot doine din astea, de rit haștagist, vor intona!) kă komuniștii au fost niște nenorociți care înhățau omul din pat, în puterea nopții, și-l vârau la bulău, întrebuințând un caraghioslâc de justiție. Iote că și porcurorii kioveșiști făcură taman la fel!
Atunci trebuie să vă hotărâți, muhaielelor: ori comuniștii ăi, de rit stalinist, au fost niște nenorociți, că înhățau oamenii și-i îngropau în hrube; ori nenorociții de porcurori contemporani – neam de portocale! – sunt de aceeași factură stalinistă.
Cum e?
Cum ar fi dacă, nefiind protejați de jagardelele securiste, ați intra și voi al pârnaie nevinovați? Ați fi la fel de adulanți ai madamei cu penaj mov și i-ați adora la fel posterul din baie, iubind-o platonic, cu ostromentu-n palmă?
Aud?
Am scăpat de ruși și-am dat peste buși, mergem de-abuși! Și merkăli – foști comuniști de frunte, în fosta redege! Și junkeri cu junghere!
Când n-o să mai prezentăm nici a mai mică importanță strategică pentru eternii imperialiști ai lumii, or să ne-arunce la gunoi, ca pe niște obiele. Atunci aș vrea să vă-ntâlnesc, nemernicilor, să vă zvârl un scuipat vârtos între felinare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 14:14:34
         
 
  Vecinul:

http://m.ziare.com/constantin-nicolescu/cine-e-constantin-nicolescu-si-de-ce-e-poreclit-vecinul-1072211
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 14:12:52
         
 
  Și o altă investiție dubioasă unde, acum câteva săptămâni, s-a pronunțat o soluție de... clasare.

http://m.adevarul.ro/locale/pitesti/romania-lucrului-prost-facut-fantana-muzicala-14milioane-euro-canta-doar-weekend-minunea-suprapret-anchetata-dna-1_58fdcf705ab6550cb88281df/index.html
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 14:10:26
         
 
  Iacătă despre ce vorbeam:

https://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3744822
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 13:59:15
         
 
  Morală de rahat! Să ți-o pui tu prijniță, pe moacă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 13:17:30
         
 
  Idiot ețti tu, băi securist împuțit! Tu și gașca ta de mafioți! 'R-ați ai dracului de japițe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 13:17:01
         
 
  Impermeabili la morală, ei susțin orice inepție și resping orice evidență. Toleranța lor la hoție, în fond, e solidaritate de breaslă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-12 12:58:19
         
 
  Florentine, faptul că această adevărată conjurație a tupeului, imposturii și jafului național câștigă aderenți atât de isterici nu cred că se datorează exclusiv propagandei, în cazul nostru, televiziunilor. În lume există idioți, asta e clar, dar nu atât de idioți să-nghită orice. În toți suporterii ăștia, dincolo de nuanțe, există o genă comună.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-12 12:29:18
         
 
  Eu sunt manipulat de net și antene? Dar tu de cine, măi cioară văpsită? De alde insolvenții de la realitatea (apropo, cum funcționează ăștia, infractorii dracului, fără să dea un sfanț impozit, nu te oripilează chestia?) și de-alde răspopescu, cu moaca aia a lui, de uliu castrat? Și de securiștii lu Digei UM24, și de-alde preșu și liikeanu - tot țigani ca tine? De ăștia? Hai dute-n cutare loc, că nu vorbești cu copchii de grădi, recuperatorule!
Piază-rea, cu mult drag de cucuvea!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 12:16:43
         
 
  Garoiule, mi se pare mie sau îl înjurai cândva pe Băsescu? Ia iecxsplică tu acilica de ce? Și de ce acum pupi în bumb creațiile lui kioveșisto-haștagiste? Cum de te schimbași tu peste noapte, abrrraacadbrrraaa, cârrr-cârrr?!

Sorescule, pledează la altă masă. E clar ce se-ntâmplă și cu tine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 12:09:47
         
 
  nemaivorbind ca e manipulat de antene, gazete extremiste, minciuni culese de pe net si bolnav pina in maduva oaselor de xenofobie, rasism si nationalism exacerbat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-12 11:57:53
         
 
  Sorescule, degeaba aduci argumente, normale, verificabile, peia tot una si buna stie>cine nu gindeste ca mine e dujmanul meu.crezi ca-i poti face o anamneza, sa-l vindeci de fanatismul timpit si obtuz?exclus, nu poti face anamneza spurcaciunii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-12 11:56:00
         
 
  Câtă vreme de partea cealaltă se situează unul ca Ghiță dă-mi voie să am mari, mari suspiciuni. Câte parale fac spusele unei asemenea jigodii? Îmi vei spune de "dovezi", pesemne... Dă-mi voie să am îndoieli față de ce se prezintă la televizor. Chiar reale să fie, tot spre minciună pot conduce dacă sunt trunchiate. Am fost de nenumărate ori pe platouri și am văzut cu ce se mănâncă. Motiv pentru care de ani de zile nu mă mai uit la tv. Poate doar la sport și desene animate.
Iar, în ceea ce privește protocoalele, ce să spun? Majoritatea prevederilor mi se par firești și necesare. Mai ales când ai de a face cu aceste cârdășii de hoți în care PSD-ul a fost și este cel dintâi. Apropo, Ioane, tu ce spui de toți acești tovarăși începând de la președinții de consilii județene până la primari? Cum a făcut avere unul ca Dragnea, ce zici de unul ca Hrebencic, ca Constantin Nicolescu, președintele COnsiliului Județean Argeș, proreclit "Vecinul" (știi de ce?), de-alde tovărășeii de prin toate partide care n-au făcut nimic altceva decât furat și iar furat, pe ei cum îi vezi?
Iote, eu îți spun, pe falsificatirii de probe nu dau doi bani, sper să fie dovediți și condamnați, tot astfel cum sper să fie dovediți și condamnați toți cei care, în loc de justiție, au făcut injustiție, dar cu ceilalți cum rămâne, sau intră la categoria de hoți curați? Să-nțeleg că n-a fost hoție pe nicăirea ci doar DNA-ul și protocoalele, bată-le vina, au făcut poporul ăsta să fie unul devalizat sau, cum spunea acel Sebastian al Ghițelor noastre, de-aia nu avem noi autostradă peste Carpați? Și nici drumuri de centură, aș adăuga, nici asfalt în bătătură, nici pârtii de Ski coborâtoare din lună? Ian uită-te mneata oleacă pe la vecinii bulgari, ce făcură ei de-au fost mai dihai?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-12 11:37:04
         
 
  Iarasi trebuie sa citim sudalmele lui peia! acum, daca si-a dat drumul, iesind din "febra" antiderrida o tine asa, langa pe linga sant inca o saptamina!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-12 11:36:21
         
 
  Dealtfel n-ai scos o vorbuliță despre alde portocală, onea, savu și toată clica lor de pe la la Constanța, Barșov, Oradea... din tot ce deocamdată se știe, de protocoale secrete, de prigonirea și intimidarea judecătorilor sau cooptarea lor în mașinăria asta infernală, de întemnițarea unor oameni nevinovați. De ce? Ce dracului fel de slujitor al dreptății ești? Simplu - ești de-al lor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 07:43:25
         
 
  Aici nu-i vorba de a lua pareta cuiva, ci de a te ridica împotriva abuzului și subversiunii mafiote. Ăștia sunt de o mie de ori mai nocivi decât ceilalți, căci pot încătușa oamenii. Fix ca-n vremile sinistre din anii 50. Dacă nu vezi asta - sau nuj vrei să vezi - și nu acționezi ca atare, ori ești orb, ori în conivență cu aceste jivine bipede.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-12 07:39:08
         
 
  Nu mă ascund, Ioane, și nici nu tac. Dă o simplă căutare pe google și vei vedea. Doar că îi am la inimă la fel ca pe ceilalți. Recunosc, “tovarășii” îmi sunt și mai "dragi". Prefer să se faulteze unii pe alții decât să se înțeleagă. Deși, bag seamă, sunt cu toții otova. Nu fac partizanat pentru nimeni din simplul considerent că n-am pentru cine. Este adevărat, #Rezist ieșind în stradă împotriva unora, dar mă lupt în instanțele de judecată cu ceilalți. Și în presă.
Pen' că, repet, îmi sunt la fel de dragi. Aici nu se bat albii cu negrii, întunericul cu lumina. Toți sunt cenușii.

 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-11 23:22:20
         
 
  Și tu ce vrei să spui, măi colportorule, cu vorba aia sibilinică: #nuscăpați?
De ce să nu scăpăm? De niște securiști împuțiți ca voi? Mai vedem.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 23:08:41
         
 
  Tu, băi cioacă, nu valorezi înn ochii mei nici cât o moviliță din cărare, migratorule, așa că dute-n ssss că te rupi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 22:57:42
         
 
  Florescule, băi avocatu lu pește, bănuiesc că ai învățat la cursurile alea de avocatură sau din cărțile alea, pe care presupun că le-ai răsfoit (afară doar dacă n-ai citit doar Capra cu trei iezi și Zâna Măseluță, deși e și prin ele un fel de pledoarie antiticăloșie), ai învățat, zic, ce e aia dreptate și ce e ăla abuz. Ăștilalți sunt turnați în tipare securiste, sunt ratați din naștere, deci n-ai ce să aștepți de la ei. Pe tine, însă, de la care m-aș fi așteptat la mai mult, nu te-am văzut, sub nicio o formă, să incriminezi mizeria securisto-kioveșistă. Nu-ți pasă de faptul că s-au comis atrocități, demne de anii 50 sau de cine știe ce regimuri africane? Nimic, nimic pe tema asta? Te ascunzi după boscheți, în grup că ăilalți băieți? Ți-i frică de consecințe? Ești un laș mărunt și prăpădit? Câștigi procesele cu care te aluzi în conivență cu porcurorii kioveșiști?
Altă explicație nu există. Asta dovedește totul. Nici nu e nevoie să vină cineva să spună.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 22:56:58
         
 
  Domnule gainar pensionar Peia,
Dupa ce marele zeu Visnu a hotarat ca eu sa ma trag de pe Gange iar dumneavoastra sa va tineti de goange, eu nu cred ca se mai poate face ceva pentru a se imbunatati situatia. Asa ca... fiecare cu destinul lui!

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-11 22:35:57
         
 
  Om fi, Ioane! Dar nici tu nu te simți prea bine.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-11 22:21:09
         
 
  Nu eu am apărat statul paralel, ci voi, paparudelor. Ba continuați încă s-o faceți și în fața dovezilor zdrobitoare, cum că statul a fost penetrat de aceste jigodii fasciste. Iată că, azi, se dovedește că scunteți încadrabili în categoriile enumerate de către mine.
Sunteți o clică de staliniști imbecili, cu creieri spongioși.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 22:00:45
         
 
  Gingașul potlogar și domn-fătălău, cioacă! Cum îl
scoți din cort, cum își dă arama - mă rog,... funinginea!) - pe față!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 21:57:09
         
 
  Aș mai introduce una: fanatici!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-11 21:50:50
         
 
  Tu în care te încadrezi?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-11 21:46:04
         
 
  Există doar trei variante: proști, idioți sau acoperiți!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 21:44:58
         
 
  erata:
suge-mi-ai
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-11 21:41:34
         
 
  Ioane, știi povestea aia a lui Geoană cu “Nu știu câți dintre NOI SUNTEM"?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-11 21:40:34
         
 
  Ar fi mișto ca noi, ăștia de pe-aici, să fim securiști! Nu știu ce s-ar mai alege de protocoalele ale cu atâtea poezii...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-11 21:38:34
         
 
  Sugemimi-ai prinosul, gainarule!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-11 21:30:05
         
 
  Mânca-ne-ai uru, migratorule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 21:25:21
         
 
  Obiala exploatatoare!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-11 21:21:33
         
 
  Cârpe securiste!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 20:25:05
         
 
  Domnule fost gainar Peia,
Eu va inteleg ura impotriva DNA-ului, fiindca umbla zvonuri ca nu ati platit taxe la cel putin una suta cotete pe care le-ati tinut nedeclarate, preferand sa exploatati gainile numai in favoasrea dumneavoastra si nu si a statului. Halal patriotism!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-11 20:24:00
         
 
  E o păsărică, ciocălău:
Cucuveaua mov,
Cântăreață de alcov!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 20:20:30
         
 
  Păi voi vreți să-i faceți pe fraieri să creadă că asta a fost luptă anticorupție? Deși, la dracu, de ce luptă și nu justiție, pur și simplu? Ce, suntem în stare de război? Simplu, pentru că așa a fost conceput acest plan mafiot de cucerirea a puterii prin mijloace subterane. Înlăturarea celor care ședeau în drumul conspiraționiștilor, a adversarilor politici, a fost singurul scop al japițelor securistoide. I-a durut în cutare loc de corupție. Țucălarilor, voi sunteți la adăpost. Deocamdată. Greu de dovedit că ați fost în solda lor, decât pin militantismul feroce de care ați dat dovadă. Dar poate, cine știe, roata se-nvârte și vor ieși la lumină și adevărurile cele mai ascunse din această mizerie națională care s-a numit mafia băsisto-coldisto-kioveșisto-iohanistă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 20:17:45
         
 
  lui peia dacă îi arăți astea trei litere D, N, A începe să facă spume...singurul merit al textului de mai sus e că îl dezinhibă pe bard.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-11 20:17:38
         
 
  #nuscăpați  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-11 20:00:01
         
 
  Și mâna greblă se fâcu...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-11 19:53:48
         
 
  “Un singur lucru stârnește uimirea,
Că n-a fost hoție pe nicăirea"😜😜😜
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-11 19:52:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Măi tefeliștilor, măi acoperiților, încă mai aveți plisc să cârâiți? Voi nu vedeți că au început achitările în serie la dosarele de rahat, măsluite de porcurorii kioveșiști? Până și reptila de băsescu, bașca subreta lui blondă, fugită la coaata ricăi, au ajuns să vorbească de mafioții securiști ai lui coldea, secondați de mafioții portoclaii ai lui kioveși. Zilele astea fuseră achitați soții Bârsan și alți opt judecători de la ÎCCJ, alde Ponta și Șova, azi judecătorul Greblă, de la Curtea Constituțională, și alții, și alții, iar voi o țineți ca gaia mațul, muhaielelor? Nu vedeți că ați ajuns de tot rahatul? Încă vă mai primiți solda de țucălari?
Multe javre mai respiră ticălos pe pământul ăsta plin de râie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-11 19:40:42
         
 
  "DNA, DNA, vai de păsărica ta
Că venit-a PSD-ul
Și pe loc ți-o necinstea!"
(Florentin Sorescu)

un organ ca DNA-ul,
ce la crima cea mai mica,
cu manie se ridica,
sigur n-are pasarica!

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-05-11 19:18:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE