FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Care credeți că ar fi explicația?
Text postat de Emanuel Cristescu
Europeea a trecut, săptămâna aceasta, de pe locul 16 pe locul 19!

Să fie, oare, cauza, apariția iar, unor bălăcăreli, insanități jigniri?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Iartă-l, bre, pe fracs-su, că mă doare inima să-l văz cum schelălăie de dorul lui, ca un pudel neajutorat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-08 18:39:27
         
 
  domnule Cristescu, nu știu dacă ați observat, creșterea traficului din data de 3 mai coincide cu redarea nivelului celor 4 păcătoși. imediat, urmează o scădere a interesului, după brutala sancționare a lui Rudy. iată un motiv solid să-i redați nivelul. garantez pentru Rudy. dacă mai calcă strâmb, sancționați-mă pe mine, oricum, am experimentat toate nivelele posibile, la 10 mi s-a părut cel mai șic. scrii tot ce-ți trece prin cap, nu citiți decât dvs, dar măcar te simți bine. ce spuneți?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-08 17:55:01
         
 
  Ba da, dar intrati in statisticile lor sa vedeti ca in perioada respectiva cifrele sunt mai mici si pentru restul.
Apoi luati in considerare ca nu stiti sursa traficului lor pe site: unii fac aduri de promovare pe facebook (multi, foarte multi as zice), altii folosesc liste de mailuri si cand se posteaza ceva nou, au trimis automat mail la cei care s-au abonat la acest serviciu, altii reclame adwords.
Topurile acestea sunt relative, exista o batalie mare in online si depinde de bugetele investite in reclame. Pentru un 1000+ de useri veniti in mod organic trebuie sa ai deja un brand/nume destul de cunoscut.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-05-08 16:32:18
         
 
  Dar pentru ceilalți nu a fost la fel? 1 mai?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-08 16:23:32
         
 
  Mulțumesc Sabina. Iată, ce simplu era!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-08 16:22:45
         
 
  Vă aștept cu materiale pentru numărul 2  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-08 16:21:56
         
 
  Gata, m-am elucidat: e vorba de trafic.ro.

Daca va uitati pe statisticile zilnice veti constata de ce: numarul de unici a fost mai mic (decat in restul zilelor) datorita vacantei de 1 mai. In rest, e tot pe acolo. Deci nu, nu e din cauza enuntata de Dumneavoastra, e din vina zilelor libere.

 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-05-08 16:21:18
         
 
  Jos de tot este un buton Trafik Ranking. Click pe el și apoi deasupra apar cele două clasamente despre care am vorbit.

Trafik_Ranking_2
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-08 16:19:39
         
 
  Daca ne spuneti si ce top este acesta, poate gasim explicatie cat de cat rationala...  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2018-05-08 16:05:55
         
 
  E, parcă restu lumii e mai breaz - mai brează!
Pretutindeni jigania umană e la fel.
Ne uităm noi, doar, cu jind la ismenele lor colorate, întinse, la uscat, pe gardul ghimpat al aristoilor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-08 14:16:23
         
 
  Dimpotrivă, bălăcărelile sunt sarea și piperul vieții, ele cresc audiența, cititorul român e mort după așa ceva. Astea sunt fluctuații minore care țin de numărul de nașteri-botezuri-nunți-înmormântări din perioada de test, de muncile agricole de sezon (tunsul oilor, mulsul bibilicilor, însămânțare, prașile, pășunat - știe Peia) sau pur și simplu, de hazard.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-08 14:11:01
         
 
  A, nu era vorba de procent? Scuze!
Păi, dacă ține de clasament, o iesplicație ar fi că prostul ăla de brazilian a ratat un'șpe metri la Cluuuuj! Și-uite-așea pierdurăm campionatul și coborârăm trei locuri în clasament.
Deci vinovat e brazilianul că nu știe bine românește. Adică știe, dar cam așa, ca ciocălău!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-08 13:59:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domîle, aș propune să puneți de-o scădere de nivel, ce ziceți? Poate se întorc ăia 3% în tărâmul pur al ecoliterei telkeliste!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-08 13:49:57
         
 
  Eiiii, ce să spun! Că numai fetițe de pension se-nvârt p-acilea, care umblă cu batistuța la nas, să nu ia râie căprească! Dom'le, nu sunteți deloc realist. Gramatolog, de tip derridian, de!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-08 13:37:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE