FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vama lu' Conțu
Text postat de Gheorghe Rechesan
Atunci cînd scrii un articolaș cu pretenții polemice se obișnuiește, ba chiar aș îndrăzni să afirm că este de bun simț, să fii deschis la replici și la comentarii de tot felul. Carevasăzică, îți asumi, de bine de rău, cele redactate. Dintr-o greu de explicat pudoare, după ce a azvîrlit piatra-n baltă, userul Aurel Conțu, în așteptarea celor zece înțelepți dispuși să o caute, și-a închis rubrica comentariile de sub text. Text, de altfel, plin de umori și de o "constipată" trecere în revistă a unui loc pe care l-a perceput din prisma unui pensionar al muzelor. Muze care, la rîndul lor, au intrat demult la menopauză, fiindcă vorba aia, cînd nema putirința ce chichirez mai are gîlceava!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Buricea, pîrîciosule, de ce nu mergi, frumușel, să faci nani? poate visezi ceva frumos, de pildă, că ești cu brigada ta de turnători la Bumbești-Livezeni, că pe vremea lu matale nu exista nici Vama, nici Costineștiul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-03 19:26:02
         
 
  Maria ta Corbu, nu vezi ce insulte aduce protejatul tau mai jos ?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-05-03 08:56:14
         
 
  olioliooo, contzulica, dar tu nu esti corijent numai la gramatica dar și la biologie!I-auzi drăcie din bezna encefalului conțulist:

"Fiind o îmbinare ciudată între pasăre și animal,dar și singurul mamifer dintre animale și păsări care este înzestrat cu mamele și hibernează, liliacul pare să-și merite renumele..."(din opera sublimisto-conțuciană)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-02 11:26:34
         
 
  numai un mic agramat ca tine poate scrie, acolo, in aureala aia de manifest sublimist: OXCILA, in loc de oscila, Reânoade (firul)si aceste Galthei fascinante!!!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-02 11:17:33
         
 
  nu te teme, dAurele,mai bine lămurește-ne care este varianta corectă :A CINCIA sau a cincea?dacă nimerești îți dau un mic și-o bere, la Vama Veche!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-02 10:21:32
         
 
  Mă tem, Rădulescule, că lucrurile stau viceversa!  
Postat de catre xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx la data de 2018-05-02 08:23:13
         
 
  Contu si Buricea n-au ce cauta pe un site literar,sunt total marginiti si debiteaza numai nerozii...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-05-01 15:19:57
         
 
  Mulțumesc, domnule Buricea! Regret că luarea dvs. de poziție s-a soldat cu acest comentariu mizerabil, nevăzut și nesancționat de nimeni!  
Postat de catre xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx la data de 2018-05-01 11:33:10
         
 
  domnu nene Buricea, te-a numit cineva avocat al muzelor menopauzate? cit iti plateste Contzu onorar,o para chioara si-o poezea colbaita? vezi-ti de muzele lu matale, au nevoie de ingrijiri psihiatrice zi-noapte!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-01 11:10:46
         
 
  Domnule Corbu, iti place comentariul de mai jos al lui zbieresan, cu atacuri directe la Aurel Contu ?
As vrea sa vad cum reactionezi la mizeriile acestui needucat ?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-05-01 09:09:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  contzulache, hai sa-ti explic ca unui copil retardat: ai venit intr-o comunitate, din propria-ti vointa, nu te-a obligat decit, poate, un veleitarism de sexagenar neinteles;faptul ca postezi la kil, refuzind orice reactii fiindca te feresti ca un las de parerile altora(desi ai avea ce invata daca cinneva iti arata unde gresesti)e mai stupid decit poti sa iti imaginezi.da,scrii plicticos, caznit, iar muzelor tale le-au palit de mult nurii dar, asta e doar o opinie, nu o judecata de valoare...de altfel, daca ai avea oaresce valoare pina la virsta asta scoteai ceva carticele pe bune, nu incropeli de amator habauc. revenind la timpenia cu vama, e clar ca nu simti nimic fiindca te-ai nascut, repet, "constipat" si orice iti depaseste perceptiile rudimentare socoti ca e demn de birfit.asta faci in textele tale, contzule, birfesti sau te sclifosesti ca un "poiat" real.chit ca esti muuult prea departe de intelegere, cit despre cultura necesara ce sa mai vorbim, unul care n-a citit destul nu-i in stare sa ajunga decit pe un atelier literar.unde, isi inchide cu mult curaj launtric "pretioasele creatii~" prafuite!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-30 22:20:27
         
 
  Dacă tot ce scriu e prost,cum spui, fără să te îndreptățească nimic, de ce nu mă ignori, așa cum fac eu cu tine și cu textele tale incoerente și pline de greșeli? E bine ca fiecare să-și vadă de lungul nasului, de vârsta și de muzele sale, nefiind nimic glorios în aceste ironii deplaste, de prost gust! E ultima dată când mai răspund unui individ care vede lumea prin ochelari de cal! Sau catâr, cum vrei!!!  
Postat de catre xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx la data de 2018-04-30 21:16:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE