FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
În sfârșit publică, dar încă neterminată
Text postat de Emanuel Cristescu
A fost mai laborios și mai migălos decât mă așteptam.

De exemplu, în Galerie, pentru a posta cărțile în ordine alfabetică, a trebuit să scriu sub fiecare imagine numele și prenumele autorului. După ce le-am sortat și aranjat trebuie scris întâi prenumele și apoi numele. Bucată cu bucată. Am făcut-o pentru cca. 25%. Urmează să mai modific.

Mai sunt pagini pentru care nu am materiale. Poate mai caut în Europeea sau poate mai primesc.

Mai trebuie citite toate textele și corectate cap limpede. Rog autorii să=și citească textele proprii. Și, dacă au timp, să mai citească textele aparținând cel puți, unui alt autor.

Modelul trebuie testat și văzut ce greutăți apar în funcționare.

Mai sunt și alte completări de făcut. Acestea pot fi făcute cu site-ul funcțional.

Pentru numărul următor aștept, deja, propuneri de materiale.

Aștept volunari care să mă sprijine ăn viitor.

Aștept păreri și propuneri.

Navigare plăcută. (Eu sper să meargă)


Revista Europeea nr. 1
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  O Revistă literară promițătoare și provocatoare (către scris) în același timp. Felicitări pentru o primă reușită! Micile ajustări pot fi făcute din mers. Importante (în opinia mea) vor fi consecvența publicării și selectivitatea textelor(o muncă editorială deloc ușoară - cea care în final îi va da valoare și recunoaștere). Vă puteți baza și pe sprijinul meu în advertising-ul ei.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-04-18 03:29:56
         
 
  Multumesc pentru selectia unui text de-am meu in Revista.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2018-04-16 19:51:51
         
 
  am răsfoit revista și am constatat că sunt publicate texte bune, de altfel ale unor autori care n-au mai dat pe europeea de cel puțin cinci-șase ani. poate că vor vizita saitul acum, dacă li s-au publicat textele.(deși era normal să li se ceară formal acordul)Pe de o parte să expulzezi autorii care nu-și dau acordul mi se pare arbitrar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-16 17:57:59
         
 
  Observație corectă, Radule!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-04-16 13:48:03
         
 
  da, numai că regulamentul redactat de domnul Corbu şi postat o lună pt.promulgare n-a fost votat în plen.:) trec peste faptul că nu se aplică în totalitate.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-16 11:01:04
         
 
  PS. În versul al doilea există o rupere de ritm.

”Unde-s poeții de-altădat'
Ce se-nfășau în manta de brocat?”

nu cred că e corect să modificați texte fără acordul autorului, chiar dacă, formal, pare să aveți dreptate. oricum, accentul în "manta" poate fi forțat pe prima silabă, se practică procedeul.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-16 10:09:37
         
 
  Rudy, postând aici, ne dăm implicit acordul pentru includerea textelor în reviste, antologii, etc. Scrie în regulament.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-16 10:05:42
         
 
  E interesant,o revista in care apar autori fara consimtamantul lor.Curat democratie eco.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-04-16 08:19:15
         
 
  Numai ordonarea alfabetică poartă răspunderea.

Da, așa se procedează. Corectați și repostați sau trimiteți pe [email protected].

PS. În versul al doilea există o rupere de ritm.

”Unde-s poeții de-altădat'
Ce se-nfășau în manta de brocat?”

Care ar putea fi soluționată, de exemplu, astfel:

”Unde-s poeții de-altădat'
Ce se-nfășau în fin brocat?”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-16 07:26:54
         
 
  Cum ar putea fi corectate textele?
Forma actuală a poeziei "Unde-s poeții ce se duc?" Este următoarea:

"Unde-s poeții ce se duc
Că parcurile par pustii
Și viii nu mai zici că-s vii
Ci doar fantasme în surtuc?

Unde-i acel olimpian
Ce îți spunea că este-n van
Să vezi zăpezi ce-au fost mai an
De dincolo de termopan?

Unde-s poeții de-altădat'
Ce se-nfășau în manta de brocat?

S-au dus poeții ce se duc.
Sunt toți acuma... pe facebook"

Pe celelalte nu am apucat să mă uit.

Felicitări și... vă mulțumesc!
P.S. Personal aș fi optat pentru o altă selecție, dar respect opțiunea dvs.

A! Să nu uit! Inevitabil Recheșan a nimerit lângă Peia. Sau invers. O fi la mijloc o soartă aici, un destin...
Pe mine de ce nu m-ați pus lângă Cioacă? :)))


 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-04-16 01:44:45
         
 
  Domnule Kosta, este vorba de rugăminte contra rugăminte. De ce eu ar trebui să dau curs rugăminții dumneavoastră iar dumneavoastră să nu dați curs rugăminții mele?

Nu am măsluit nimic. Probabil erori. De aceea am rugat toți autorii să verifice ”cap limpede” textele.

Prin urmare, dacă totuși insistați, eu voi ceda (de;i am acoperirea legal[) și voi da curs rugăminții dumneavoastră. :i voi sacrifica munca ;i eforturile mele!) Însă cunoașteți consecințele. Va trebui să părăsiți definitiv această comunitate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-15 23:13:39
         
 
  Mi-ati "scurtat" un op poetric, ati masluit cuvinte (nu multe!) cui foloseste? Textele erau deja in Europeea. Va rugasem sa nu. N-ati tinut cont de rugaminte. Cine mai sunt si eu sa va rog ceva, nu? Pacat, domnule Profesor, asta vine sa mineze rau de tot prietenia mea pentru dvs. Iar faptul ca aveti o echipa de hastagi care fac orice sa sa-si impuna ideile exact sub nasul (scuzati!) dvs, ma lamureste definitiv. NU. Daca mai am vreun drept asupra textelor mele, va rog stergeti URGENT textele mele din revista, chiar cu pretul disparitiei mele de pe Europeea, un spatiu devenit cel putin NEPRIETENOS pentru mine.  
Postat de catre sters sters la data de 2018-04-15 22:58:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mi-a placut portretul lui Peia tinar cu plete eminesciene!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-15 18:21:26
         
 
  ba da, revistă ecoliterară sună la fel de stângaci bizar și megaloman ca gastroliterară, etnoliterară, hiperliterară, meta/supra/infra/mega etc.

sobru, normal, decent, era revistă literară pur și simplu, conceptul urmând a fi definit separat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-15 14:58:00
         
 
  am atât de multe observații, încât deocamdată n-o să fac niciuna.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-15 14:49:39
         
 
  Felicitari,maestre Stef.  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-04-15 14:28:09
         
 
  La mine se deschide acum. Mai confirmă cineva?

Pentru navigare aveți meniul orizontal, de sub titlu, care începe cu ”Acasă”. Conține submeniuri.

De asemenea, în partea stângă, vertical, aveți un mediu plutitor din care expandează submeniuri. Spor la navigat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-15 14:07:32
         
 
  Da, în primul link - se putea oare altfel?- s-a strecurat o greșeală.

Am remediat. Acum se deschide. Încercați din nou.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-15 14:02:54
         
 
  Felicitari,n-am inteles nimic,dar sigur Contu e in prim plan

We Looked Everywhere
For This Page! (Error 404)
But maybe we can still help you find
what you're looking for:
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-04-15 13:57:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE