FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Gainarule (parodie)
Text postat de Dumitru Cioaca
Bă, tu știi unde e pasarica ta favorita, turturoaica? In burta martanului meu, Bulibasa, unde s-a hotarat sa-si faca culcusul vesnic dupa ce tu ai incercat sa-i dai domiciliul obligatoriu in cotetul tau de gaini.
Si sa incerci sa-mi dai mie lectii, acum cand te crezi cel mai mare gainar? Mie ma, care ma trag direct din Sanscrita Veche pe cand tu ai fost avortat de Daca Muribunda dupa ce a fost violata de atatea ori de Latina Vulgara? In timp ce stramosii mei discutau la usa cortului cum sa cucereasca pasnic cele cinci continente, inaintasi tai consemnati de istorie sub numele de Pregainari Cotco-Daci nu puteau deslusi intelesurile unui simplu gainat, uni din ei sustinand ca este de fata mare, adica puica,
alti ca ar fi de gaina outoare, cu toate ca dupa volum el arata a fi de cocos. Eu mi-am facut din caruta corabie, din coviltir vele pentru a putea trece Balta Atlantica, pe cand tu stai de o viata priponit de propriul tau cotet, neavand curajul de a atinge "Valurile Dunari" de Iohan Straus de frica sa nu ti se inece laba piciorului. Vitejia pasnica a stramosului meu Parpanghel l-a inspirat pe Ioan Budai-Deleanu sa scrie nemuritoarea Tiganiada.
Ai auzit tu de vreo epopee care sa poarta numele Gainariada? Poporul Roman observand cat de saltarete
devin carutile tiganilor pe timp de noapte a compus minunata "sarba din caruta". Te-ai intrebat vreodata de ce nici un joc popular romanesc nu poarta denumire de "sarba din cotet"? Fara noi nu ar fi aparut "Voievodul tiganilor" "Hora stacato", bulibaseala si nici Traian Buli-Basescu. Pe cand fara tine, gainarule, gainile tot s-ar fi ouat, cocosii tot le-ar fi calcat si vulpile si uli tot le-ar fi vanat. Aaa, te dai mare ca esti mai potent la limba decat mine? Uiti cat de potent sunt eu in alta parte, ca nu degeaba mi-a fatat Piranda zece garoiasi, unul mai brunet si mai sparlangiu decat altul; pe cand tie cu greu ti-a ouat aleasa un singur spalacit. Bă, daca te mai iei odata de codul meu genetic, praful si pulberea se va alege de toata reputia ta literara; fiindca voi face public ca toate balacarelile si injuraturile cu care ai zguduit din temeli pensionele Literaturii Romane, nu sunt originale ci niste simple traduceri din Sanscrita, toate foarte sub valoarea originalelor.
Asa ca baga-ti mintile-n cap, gainarule! Asta daca le ai, bineinteles! Ca daca nu, vor rade de tine nu numai curcile, dar si toate ciorbele mele in care vor inota, pentru a le da gust, gainile tale.
Amaratule!
Pricajitule!
Mancati-as gastele!


Parodie dupa:

"Garoiule,"
Text postat de ioan peia


Bă, știi unde e mă-ta?
N-o să-ți vină să crezi! În hornul de pe casa mea. Și-a tras un cuib acolo și cârâie toată ziua a pagubă. Cică ai lăsat-o de izbeliște, acu, la bătrânețe.

Că ai ajuns o orătanie borâtă și că ai uitat când îți căra toată ziua viermișori și râme și ți le vâra pe cioc, pentru că ieșiseși din ou cam molâu, nici să piui nu puteai. Aveai o haripă fleșcăită și ochii ieșiți din orbite, ca la un melc tăciunit. Ghearele îți ședeau rășchirate, ca țepii de cacadâr. Nu puteai sta drept, ci cu cracii-n sus, ca un hopa-mitică, din categoria „rara-avis”. Te-a crescut, ca pe un handicapat, vreme de vreo doi ani. Te umflaseși ca o ciubotă, nu mai încăpeai în cuib, dădeai peste margini, ca fiertura de cocorica, din ceaun.

Până la urmă te-a luat un vânt mai tare și te-a dus într-o voiagă. Acolo erau campate vreo zece corturi, cu rudele tale ginecologice, de ramură humanoidă. Te-au adoptat, ca mascotă, ți-au făcut o colivie și te-au luat cu ei în lumea largă.

Au ajuns, cu vremea, la Tamașvera. Unde ai evadat, vârând ciocul printre zăbrele ca să tragi zăvorul, și ai luat-o razna, șontâc-șontâc, prin Tamașvera. Dormeai prin tomberoane, de unde te și hrăneai, și o ții tot așa, în timp ce mă-ta e singură și părăsită.

Garoiule, bă, decât să cârâi fără rost pe unde nimerești – se zice chiar că ai fi-nceput să compui ode clanului Scuipaciu, care te-a angajat drept recuperator – decât asta, mai bine te-ai întoarce la mă-ta, să-i alini bătrânețile și s-o îngropi creștinește. Mă rog, dacă în regnul vostru se poate vorbi de așa ceva.

Hai, ia-ți zborul încoace și scapă-mă de mă-ta, că nu putui să fac focul toată iarna în camera în care aveam și o sobă, că era hornul ocupat de mă-ta. Mi-era teamă să n-o pârlesc și să te las orfan.

PS: acesta nu e un pamflet, ci o fantasie. Io zic că e perfect publicabil!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Care texte? Nu ar fi mai bine să vă vedeți de textele dumneavoastră, mai întâi?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-15 08:27:37
         
 
  Aceste texte nici nu trebuiau să fie validate vreodată, fiind sub demnitatea umană! Dar dvs. ați invalidat tocmai textul meu, care le-ar fi dat de gândit! Zău că nu mai înțeleg!  
Postat de catre xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx la data de 2018-04-15 07:22:32
         
 
  Domnule FOST gainar Peia,
Eu inca sper sa am cu dumneavoastra o discutie plina de zvac filozofic fiindca experientele noaste sunt complementare: dumneavoastra, in calitate de fost crescator de gaini puteti sa-mi impartasit din eforturile depuse pentru a transforma niste puisori firavi in gaini in toata firea iar eu in calitatea mea de rrom va pot spune de metodele aplicate de mine pentru a convingele galinele crescute de dumneavoastra sa intre voluntar si fara nici o cheltuiala in cazanul meu de ciorba. Si dumneavoastra ma luati cu tot felul de pigmenti care nu va plac.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-04-15 04:03:31
         
 
  Mai ia o gură de asfalt, pigmentatule, și culcă-te, că îndrugi numai tâmpenii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-14 20:52:09
         
 
  erata:
Domnule FOST gainar Peia

p.s.
Cand s-a intamplat marea nenorocire? Parerea mea este ca hotul este precis individul care vrea sa va cumpere cotetzul, si asta din doua motive:
1) fiindca numai el, adica cel ce l-a golit stie ca este gol, si deci de vanzare
2) ticalosul stie de asemenea, ca falimentandu-va, il veti da la un pret de nimic.
Parerea mea este sa nu i-l vindeti inainte de a-l infesta cu un kilogram de capushi vi de cea mai buna calitate. Findca ticalosul merita o asemenea pedeapsa!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-04-14 19:56:35
         
 
  "Nu mai ești de actualitate, garoiule! Nu mai am găini: mi lea șparlit un colorat ca tine."
(Ioan Peia)

Domnule gainar Peia,
Va asigur ca sterpelitorul nu era din neamul nostru ci din neamul dumneavoastra: precis este vorba de un gainar concurent care v-a golit tot cotetzul pentru ca sa va fure clientii. Noi, domnule Peia, nu avem nici un interes sa-i falimentam pe gainari, motiv pentru care nu luam decat gainile cele mai grase si neoutoare; si claponi, in eventualitatea ca ei exista, dar niciodata cocosi activi. In societatea noastra a lipsi un cotet de cocosi este cea mai mare crima, fiindca un asemenea act necugetat ar lipsi cotetul de generatia anului viitor.
Tot ce facem noi nu este o sterpeleala, cum insinuati dumneavoastra, ci o mai dreapta impartire a gainilor. Am fost foarte surprins sa vad cum un filozof umanist ca dumneavoastra, care de nenumarate ori si-a luat tartitza de la gura pentru a o da unui sarac, ne banuieste deastfel de fapte reprobabile.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-04-14 19:41:05
         
 
  „Băi, mă bat cu voi, legat la ochi și cu mâinile la spate!”

„Doar că să-i oprești pe ăștia să mă mai muște de fesieri”

Mentalitate de derbedeu pe maidanul cu dragoste. Îi trebuie însă protecție, el oferă scandal și servicii de mardeiaș. Doar îi cotonogește pe dușmanii ideologici.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-04-14 16:36:44
         
 
  Aiurea și-un praz verde! Realitatea e cea pe care am descris-o eu. Și, oricum, mă cam luă iar plictisu', așa că o să-ți urmez sfatul, stimabile. Doar că să-i oprești pe ăștia să mă mai muște de fesieri, ca să nu trebuiască să replic.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-14 13:07:02
         
 
  Fals domnule coleg. Aveți o percepție exeagerată cu privire la ”importanța” domniei voastre pe site. Urmăriți graficul de trafic și valoarea textelor postate în acești doi ani și poate vă găsiți adevăratul loc pe site. Sau stați deoparte o vreme și vedeți ce se întâmplă.

Europeea este o stare de spirit colectiv.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-14 12:34:00
         
 
  Băi, mă bat cu voi, legat la ochi și cu mâinile la spate! Leșinaților! Ați stat doi ani în coșciug și, după ce v-am înviat, ați început să mișcați și voi din mânuțe și piciorușe, ca păpușelele umplute cu câlți. Dacă mă retrag eu, iar vă iau serviciile funerare și vă depozitează în rastele...!
Existați, deci, atât cât vă injectez eu în nări suflu vital!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-14 12:10:17
         
 
  În schimb, tu, ratatanase, ești mai banal, mai sec, mai livresc și mai predictibil decât o pătlăgea aflată în stare de putrefacție avansată!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-14 12:06:26
         
 
  Ai o imaginație bolnavă și ratezi totalmente realitatea. Ești o ființă vulcanică, prostia care clocotește în adîncurile tale explodează catastrofic într-o jerbă de tîmpenie satisfăcută de sine.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-04-14 11:45:37
         
 
  Ratatanasiule, dacă tot ești așa de stilat și obiectiv, când vorbești de cufureala altuia, imaginează-ți cum ar fi să te cufurești tu, pe tine... însule, în pantalonei scurți și cu rotile-n picioare!!!
Asta, în plin având duminical, pe macadamul urbei! Ar fi demențial! Și foarte eco-filosofic!
Cât privește oftica, mi te imaginez cum scrâșnești din dinți în hogeacul tău părăsit de nimfe, contemplându-ți apatic pixul fleșcăit, cu care faci pe-aici rotocoale de haștagist reșapat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-14 09:46:01
         
 
  Mă gîndesc la bietul pigmeu gonflat cu ură și ofticat pînă-n măduva oaselor care nu-și poate slobozi cufureala decît în propriile izmene. Ecoliteratura are de suferit.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-04-14 09:30:38
         
 
  Nu mai ești de actualitate, garoiule! Nu mai am găini: mi lea șparlit un colorat ca tine. Altcum, nu știu de ce am impresia, balaoacheșe, că tu ești găinar de-adevăratelea. În sensul în care te tot scremi să-l dai tu termenului în cauză. Păi, la câte găini ai șparlit din curtea creștinilor, ca să le cari la ceaunul șatrei, nu găinar ești, ci supergăinar te poți numi. Super-maestru-cotcodagalactic, după modelul zăltatului ăla de rădulescu pintenog!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-14 08:15:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE