FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am igienizat cât s-a putut
Text postat de Emanuel Cristescu
Distinsul domn, Ioan Peia, continuă să scrie comentarii invalidabile. Mai jos, vă prezint, igienizate, ultimele astfel de ”comentarii”. Cuvintele care încalcă regulamentul au fost înlocuite cu ”...”. Dacă mi-a scăpat ceva neigienizat semnalați-mi. (De aceea am deschs un topic separat. Ca să pot face eventuale corecturi. În ”comentarii” nu se pot face asrtfel de corecturi.)

"Faptul că susținerile mele privind manipulările, fraudarea alegerilor, producerea premeditată de evenimente, gen Colectiv, înscenările din Justiție, falsificarea și inventarea de probe și multe altele, sunt iată, confirmate, ar trebui să ne dea de gândit." (mr. Corbu)

Păi, cui nu i-a dat de gândit, mister Corbu? Mie? Mie, nu numai că mi-a dat prin gând, dar chiar m-a izbit în față cu forța unui berbece. Cu mult înainte ca altcineva de pe aici să se prindă. Încă de când a încercat să mă racoleze, în gașca lui, .... Nu se prinse mai nimeni. Că unii nu vrură să se prindă! Ceata lui Pițigoi, spre pildă, care s-a adunat colea, sub părintească-va oblăduire, ca să facă gargară securistoidă - țucălari de serviciu ai netului. Toți jerpeliții ăștia făceau propagandă intensă, prokioveșistă și prosecuristă, sub ochișorii matale vighilenți.


Papagalul de ...i-a închinat și un imn buburuzei de la DNA, așa de aservit este sistemului. De ce, bă ..., nu mai repostezi imnul tău amoros? Ți-e rușine? Sau simți că ați cam pierdut din înălțime, gașcă de ...? Și-mi spui tu, mie, c㠄rămân prizonierul unei dogme”. Băi țucălare, dogma ta stă lipită pe pereți, în baie, unde te descarci amorozo, privind-o cu pasiune și exersând, la oboi, o pizzicato privind la pussycato! Țață de bulivar, ce ești, că văd că termenul de ..., care e mult mai potrivit, este cenzurat.

Și-atunci, cine, cui face jocul, Mr. Corbu? Noi, cei care am spus asta, cu glas tare, despre nemerniciile care se petrec în România, sub masca anticorapșănului sau lichelele astea care apără pe faț㠄brigada diverse” a statului paralel, chiar și în urma unor dovezi zdrobitoare? Luni în șir te-au bombardat ăștia cu politica lor de pastramagii înrolați, luni în șir colportorul ... posta vrăji de-ale lor, de pe net, toate în favoarea coldiștilor-kioveșiști, iar matale făceai viraje hermenăuce cu rolele lui ...! Să convingi, pe cine? Pe ăștia? Ești naiv, bre, îți spun încă o dată, mai naiv decât copchilașii care se joacă cu lopețelele-n nisiparniță. Cred că și dacă te-or duce-n lanțuri la mititica, tot ai să peldezi în gol pentru niște creiere îmbibate-n ticăloșie nativă. Încai să fii un martir al credinței infantile.

În compania cui faci aici teoria chibritului politic, stimate domn? Mă iei pe mine cu istoria Spaniei, de care mă doare-n cot, câtă vremea, aici, la mine-acasă, japițele securiste ni se preumblă prin față și ne iau la mișto, în timp ce matale te joci de-a bunul samaritean.


Și nu, nu am nicio pasiune să mă văd afișat pe pereții revistei matale. Mai ales, în compania unor marțafoi securistoizi, care se cred buricele literaturii. Am mai spus-o și-o repet: literatura, pentru mine, este un moft, o preocupare gratuită, atâta vreme cât bate câmpii out-realismului sau înșiră povestioare răsuflate, în loc să vorbească despre om și problemele lui existențiale. Orice altceva este salată de ciuciuleți.
Deci, nu.

Dom’le, și să lămurim chestia sta cu politețea...

„Spune domnul Ioan Peia, de parcă am fi băut Dom Perignon împreună, ” după ce te-au tot tăvălit prin băltoace...”

Nu am băut, în viața mea, Perignon din ăla, așa că, oricum, nu puteam să fim convivi.

„Apoi, în satul dumneavoastră, domnule Peia, toți erau nepoliticoși sau numai dumneavoastră? Pentru că modul în care îmi vorbiți este unul nepoliticos.”

Faptul că mă califici pe mine drept „nepoliticos”, e o chestie personală și o iau ca atare. Dar faptul că extinzi, mult prea stimate și onorate, printr-o logică deficitară, presupunerea cum că unei întregi comunități i se poate atribui un calificativ jignitor, nu-ți pare, onorabile și stimabile, că ține, cu adevărat, de politețe, ca să nu-i zic de mârlănie? Mai ales atunci când pretinzi că ești politicos?
Și mai lasă-mă cu faze de-astea! Educații ăia de englezoi și yankei – democrații și țivilizații lumii, deh – se iau numai la per tu, și văd că nu sunt așa de afectați. Nu auzi toată ziua, pe stradă, „you, sir”, că nu e nimeni în armată. În plus, nu ai nici argumentul vârstei, onorabile și stimabile, nici al cine știe cărei diferențe de natură telectuală, cu toate că nutrești convingerea că mă surclasezi cu bombonelile matale gonflate și complet goale de conținut.

PS: Văd că cioroiul ... tot cârâie pe-aici, în compania avocățelului-răhățelului șoricel, care, megaloman cum e, a început să-și posteze pledoariile lui de doi sfanți luleaua! Când ajungi să te lauzi cu asta, mai bine intri-n găurică și chițăi ode șoricești!

Jigodia dracului, nici în gură nu ți-aș scuipa, așa de silă mi-e de tine!

Cioara se răcorește pe hornul casei, garoiule! Pamflete ei sunt cârâituri sezoniere: toamna să spargă nuci în cioc și să-și facă cuib; primăvara să zboare prin smârcuri, ca să adune broaște!
Băga-te-aș în ... mă-tii de colorat!”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul ECO stie ce face,isi urmareste interesele.nu uita sa psteze laturile lui peia adresate tuturor,in schimb imi invalideaza toate comentariile-replica la adresa batranului moftangiu senil,la fel va proceda si acum,q.e.d  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-04-12 20:25:10
         
 
  daca domnul peia nu intra in cadru, atunci cum se formau perechile de lambada politica in jurul closetului igienizat? eu nu stiu ce mai asteapta domnul vianu!  
Postat de catre dorias serbanescu la data de 2018-04-12 20:07:48
         
 
  Filosoafe pe rotile, tu nu poci ca să vorbești pre limba românească? Simți nevoia să te prostești în limba spargă? Au, din DEX, se sumețea, au o ai încurcățea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-12 20:02:53
         
 
  Domnule EC, vreau să spun că vă admir iscusința cu care alegeți lamura scîrnei și o împletiți ca să plesnească... bici. Curat ecolatrină.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-04-12 19:31:10
         
 
  ca să-l igienizăm pe verbalul nostru coleg de lavră, onor bardul I.P. ot deliorman ar trebui o doză zdravănă de DDT!(pt.cunoscători, dicloro-difenil, triclor-etan)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-12 17:51:07
         
 
  eu am o parere extrem de proasta despre obiectivitatea proprietarului care manevreaza acest site, dar vorba mea, deja legendara, cui ii pasa...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-04-12 16:44:56
         
 
  Adică, dacă zic unui personaj imaginar că e "colportor", nu se permite? De ce? Rezonează careva de pa aici la percepția termenului?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-12 15:34:05
         
 
  Ești o "Bătrână, cheală, știrbă și picnită de jigodie cum se prezintă orătania recent evadată de la ecarisaj, oricum, se gândesc că măcar de-un chelălăit o mai fi în stare."

Nasol cu autocritica, dar e vorba de gura păcătosului și trebuie să manifestăm înțelegere și compasiune!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-12 15:32:19
         
 
  DEX: 2. Ansamblu de reguli și de măsuri pentru păstrarea sănătății. [Pr.: -gi-e-. – Var.: higiénă s. f.] – Din fr. hygiène.

În cazul lui răsulescu-doi e vorba de sănătate mintală. Deci un fel de "sindrom psihogen", că tot nu fu cenzurată sintagma "sindrom Kosta-Peia"!
Mai mult, acă e să asociem evenimentele, putem vorbi de un sindrom răsulești-zghereșănești!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-12 15:30:11
         
 
  Sunt unii care, nervoși că i-ai prins la-nghesuială, lasă dreaq onoarea și-și dezleagă potaia, că, deh, tot te afli în curtea lor, cine te-a pus să intri. Bătrână, cheală, știrbă și picnită de jigodie cum se prezintă orătania recent evadată de la ecarisaj, oricum, se gândesc că măcar de-un chelălăit o mai fi în stare. Sigur, orice aluzie la persoanele de față e exclus, ziceam și eu, apropos de salubrizare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-12 15:28:25
         
 
  Domnule CTA, când spuneți ”fariseice” vreți să sugerați că acel ”C” din acronimul ”CTA” ar fi Crist?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-12 15:26:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Florin rădulescu, dumneavoastră, de exemplu, când vă spălați, vă igienizați! În logica dumneavoastră ce sunteți?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-12 15:25:00
         
 
  Deși adresarea-i ambiguă - căci ambiguu, ca o fată mare-n era post comunistă ești și matale, stimate eseist de asfalt - considerând că mi te-ai fi adresat mie, îți repet: lasă fronda ginecologică deoparte, că-ți trezești amintiri dureroase și, nu numai că astea nu-s generatoare de inspirațiuni tematice venerico-venusiene, dar te poate determina să-ți iei pantaloneii scurți, să-ți pui rolele și să te lansezi, de înălțimea hogeacului, cu parașuta găzduită sezonier, drept în stradă. Poți să știi peste cine dai? Te mai vedem și pe la prroooteeeveee, că te fac ăia de kakofonie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-12 15:24:00
         
 
  Sper că nu v-ați rușinat ca o fată mare surprinsă la salubrizare. Eu unul n-aș avea încredere în serviciile dv. Fariseice.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-04-12 14:58:01
         
 
  europeea nu e un wc public sa sa-l igienizezi,mister C.
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-04-12 14:56:03
         
 
  avea Ion Băieșu, un umorist greu de egalat și-un scriitor pe nedrept uitat, o tabletă: CURA DE VULGARITATE!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-12 14:45:51
         
 
  Domnule CTA, sper că nu invidia...  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-12 13:26:53
         
 
  Păi, băi atanasiule, tu vorbești, care îți angajai gagicuțe de serviciu la hogeac! Moralistule haștagist, uită-te-n oglindă-oglinjoară!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-12 13:16:33
         
 
  Domnule Corbu, felicitări! V-ați angajat femeie de serviciu la ușa cortului.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-04-12 12:55:15
         
 
  Într-unul dintre comentariile sale, domnul Ioan Peia spune: ”Dom’le, și să lămurim chestia sta cu politețea...”


Să lămurim, domnule Peia, să lămurim spun și eu!

Eu am întrebat:
„Apoi, în satul dumneavoastră, domnule Peia, toți erau nepoliticoși sau numai dumneavoastră? Pentru că modul în care îmi vorbiți este unul nepoliticos.”

Întrebarea a avut două obiective:

1. Să identifice contextul lipsei dumneavoastră de politețe. Dacă în acea localitate toți oamenii ar fi fost astfel ați fi avut circumstanța atenuantă a mediului în care, inițial, v-ați format. Dacă răspunsul este ”nu” și această circumstanță pică. Prin urmare este lipsită de logică aserțiunea domniei voastre cum că aș extinde conceptul de impolitețe asupra acelei onorabile localități. Nici vorbă de așa ceva distinse domn.

2. Cred că în acea localitate oamenii au fost și sunt politicoși. În limitele normalității. Al doilea obiectiv al întrebării era să vă contrapun comportamentul nepoliticos mediului dumneavoastră inițial formativ care, psihologic vorbind, ar fi trebuit să vă provoace un minișoc emoțional corectiv.

Domnule coleg, am spus-o pe aici, de nenumărate ori: scriind ne descriem! Astfel că arțagul, agresivitatea verbală, sabia mereu scoasă sunt semnalele evidente ale unor traume, frustrări și complexe. De ce oare țineți neapărat să le devoalați clipă de clipă?

Spuneți: ” În plus, nu ai nici argumentul vârstei, onorabile și stimabile, nici al cine știe cărei diferențe de natură telectuală, cu toate că nutrești convingerea că mă surclasezi cu bombonelile matale gonflate și complet goale de conținut.”

Politețea, domnule coleg, nu reprezintă în niciun fel diferențe ierarhizabile de statusuri maracate, mai mult ori mai puțin, de frustrări, complexe, traume. Politețea chiar ”șterge” asemenea diferențieri. Politețea este un semnal etic al egalității dintre oameni ca ființe gânditoare. Ea, politețea, anulează inegalitățile dintre oameni și îi plasează în spațiul etic al respectului reciproc, indiferent de posibilele inegalități de natură circumstanțială. Inegalități care, mai devreme ori mai târziu, devin caduce. Mâna afară din sicriu a lui Alexandru Macedon, ori hârca din mâna lui Hamlet sunt expresii simptomatice ale acestui adevăr etern.

În concluzie, domnule coleg, a fi politicos nu înseamnă nici a fi inferior nici superior. Ci, doar, a fi OM:

Politețea anglo-saxonă are specificiatea și regulile ei.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-12 07:05:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE