FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pornind de la niște comentarii
Text postat de Emanuel Cristescu
Comentariile de mai jos au fost făcute de către domnul Ioan Peia și, evident, rămân nevalidate. Le-am igienizat și, iată, le postez:

"sindromul Peia-Vianu"?

Mai mănâncă mult .... pe aici cuplul ăsta de ..., mister Corbu? Acu nu e insultă?

Ai putea, mister Corbu, să-l atenționezi, pe lângă ... jigărit de ..., și pe ... de bulivar, ..., să nu mă mai muște de ..., că nu mai sunt prezent. Asta ca să-mi demonstrezi că nu ești chiar ceea ce am spus ultima oară, musiu Corbu. Văd că te simți foarte bine în compania ... care triumfă, ca bufonii la circ, după ce te-au tot tăvălit prin băltoace.


Domnule Peia,

Am spus de nenumărate ori că românii sunt victimele unei manipulări și învrăjbiri fără precedent. Mă doare ori de câte ori constat că românii, în loc să se solidarizeze, să se organizeze și să acționeze în interesul lor și al României sunt dezbinați și se află într-un fel de etern război româno-român. Și am tot dat un exemplu de inteligență socială, respectiv, comportamentul spaniolilor. Care, toți, aveau frustrări, nemulțumiri, răni adânci, nedreptăți și atrocități care mai de care mai de neacceptat. Doar ieșiseră dintr-un război civil devastator și dintr-o dictatură care îi epuizase. Și, cu toate acestea, au găsit resurse, pentru Spania, să lase totul de o parte, să se așeze la aceeași masă și să semneze Pactul de la Montcloa. Procedând astfel, în cca 30 de ani, spaniolii au devenit angajatori de căpșunari iar noi, pe fondul acestui întreținut război româno-român, suntem...furnizori de căpșunari. Mulți nu înțeleg ce spun eu. Dar domniile voastre, Ioan Peia, Kosta Vianu, Florentin Sorescu, Gheorghe Recheșan, Ștefan Rădulescu și mulți alții dintre membrii europeici, cu siguranță, aveți capacitatea de a înțelege despre ce este vorba.

Faptul că susținerile mele privind manipulările, fraudarea alegerilor, producerea premeditată de evenimente, gen Colectiv, înscenările din Justiție, falsificarea și inventarea de probe și multe altele, sunt iată, confirmate, ar trebui să ne dea de gândit. Și să observăm că noi și ca noi poporul român, certându-ne între noi, facem jocul unor forțe mai mult sau mai puțin oculte care nu acționează în interesul nostru. Dar noi, unii dintre noi, ignorăm astfel de mize și ne limităm la a ne certa și jigni între noi aici, într-un spațiu cultural care ar putea servi drept model pentru mulți.

Mă întreb și vă întreb, procedăm noi bine? Servim noi interesele României și ale noastre?

Îmi reproșați și unii și alții că aș fi partinic nu știu cărei tabere.
Iată ce spune domnul Kosta Vianu: ” Asadar, nu te ofili, Europeea este a lor, maestrul apropitar ii cultiva si ii protejeaza, le tolereaza excesele si santajele emotionale, gesturile execrabile si toate metehnele. Da, si mie mi se pare ca ”

Iată ce scrie domnul Ștefănescu ” în mod normal, comentariul lui KV n-ar fi trebuit să treacă. încearcă să înțelegi de ce a trecut, și de ce europeea nu va mai avea niciodată un editor neutru.”

Ați văzut ce a scris, mai sus, domnul Peia. Nu mai caut acuzele domnului Recheșan și ale altora. Prin urmare, domnilor colegi, când te acuză și o parte și cealaltă de partizanat cred că logica ar trebui să ne conducă la ideea că, de fapt, sunt imparțial. Și chiar sunt. Și așa voi rămâne. Și voi continua să rămân ferm, poate dur în argumente dar politicos. Așa m-au învățat, Dumnezeu să-i ierte, părinții mei în cei șapte ani de acasă. Plus încă opt. Că după aceea am plecat și am tot rămas plecat. Doar că spiritual și uneori și fizic am fost și sunt ”acolo” în permanență.

Bref, în timp ce unii mă acuzau, eu chiar le citeam texte, le selectam și le postam în viitoarea revistă. În timp ce unii mă acuzau, și vorbeau cum vorbește domnul Peia, în comentariile de mai sus, îmi păstram calmul, strângeam din dinți și răspundeam politicos. Când s-a sărit excesiv peste cal am aplicat regulamentul. Domnul Kosta a avut nivelul redus o lună, domnul Peia și domnul Buricea îl au redus chiar acum, când vorbim, domnul Sorescu îl va avea, după ce postez acest text.

Spune domnul Ioan Peia, de parcă am fi băut Dom Perignon împreună, ” după ce te-au tot tăvălit prin băltoace..

Unde și când, cineva, m-a ”tăvălit prin băltoace” ? A, că am avut discuții contradictorii? Cu siguranță. Dar am replicat ferm și argumentat. Nimeni, niciodată nu m-a ”tăvălit”! De unde, domnule coleg, aveți o asemenea percepție? Apoi, în satul dumneavoastră, domnule Peia, toți erau nepoliticoși sau numai dumneavoastră? Pentru că modul în care îmi vorbiți este unul nepoliticos. Nejustificat de nimic din partea mea. Nu v-am jignit, nu v-am vorbit nepoliticos. Mai mult, trec peste insanitățile pe care le-ați comis și reiterez întrebarea: chiar nu vreți să rămâneți în revistă cu textele pe care vi le-am selectat? Nu-mi este greu să vă scot. Dar ar fi păcat.

Stimați prieteni, cu neplăcere, pe unii dintre dumneavoastră, m-ați obligat să vă reduc nivelul. Cu toate acestea, eu vă consider prietenii Europeii și sper că după trecerea perioadei, nu veți mai încălca regulamentul. Sunt, stimați colegi, mize mult mai importante decât orgoliul de a vă jigni reciproc și, apoi, de a mă acuza pe mine de partizanat!

Să auzim de bine.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Problema nu este buretele. Problema este ticalosia. Evidenta. Iar dusmania de pe Europeea provocata de diferentele de opinii politice nu va disparea, credeti-ma! Poate doar daca anumite minti, obturate de prea mult atasament orb fatza de asa-zisul liberalism, se vor mai lumina. Dar n-as crede. Dovezile sunt multe si irefutabile. Ce pot face eu? Sa nu ma ofilesc atunci cand sunt facut in fel si chip de postalaii liberali, care au l;a fel de multa minte ca aia care numara odata si socotea de doua ori, i-am uitat numele de scarbavnica aducere aminte. Incolo, ramane ca-n tren...  
Postat de catre sters sters la data de 2018-04-12 21:10:36
         
 
  Dle Corbu,știțí prea bine că un proiect acceptabil poate eșua lamentabil,atunci cîînd realitatea de pe teren nu se potrivește cu justețea seacă a teoriei iar eu asta observ, cît de obiectiv sunt în stare; vorbesc cu oameni din domeniu, simple cunoștințe neimplicate doctrinar, de la grefieri, magistrați pînă la avocați, toți sunt scoși din reperele normale ale activității lor profesinale, debusolați de incertitudinea și incoerența așazisei reforme; nu e vorba de șablonare ci de inconsistența proiectului clădit pe o fundație din mîl.
Declarațiile de intenție nu sunt argumente, activitatea guvernamentală aburcată pe simulacrul de democrație se bălbăie, dă înapoi, marșează, tergiversează iarăși, iar rezultatul e vizibil.Cui prodest, te-ntrebi? retoric, că situația mi se pare limpede:facem pași spornici spre restaurarea unui sistem egocentrist, naționalist fără cauză, scos din reperele europene.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 19:48:38
         
 
  legile, bune sau mediocre(perfectibile) existau, trebuiau doar respectate.așa zisa reformă a justiției pare și, cu mici excepții, chiar este o bulibășeală fără precedent, o modalitate abilă de a ascunde incompetența clientelei politice social-democrate(cu ingrediente liberal-stîngace), impostura unor magistrați și aservirea „oarbei” în scopul îngropării unor dosare compromițătoare ale unor lideri și feudali anacronici dar rapace.pe muchie de cuțit, toate inițiativele, abuzurile, amestecul administrației în treburile camerelor, tot tacîmul corupt, diform, aprioric numit reformă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 19:09:18
         
 
  ”nici nu are mare relevanță dacă buretele a ars cu o viteză etalon sau netalon, dacă au fost emanați vapori toxici de H-CN ”

Are o mare relevanță de ce a ars și cum a ars. Pentru că dacă a ars premeditat, cum cred eu, vinovații da, au scăpat. Și au fost învinovățiți alții!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-11 15:39:23
         
 
  Democrația protocoalelor domnule coleg! Asa avem! Adică parademocrație. Sau pseudodemocrație. De fapt dictatura ticăloșilor!

De aceea trebuie început cu schimbarea legilor și demiterea celor care au făcut abuzuri.Pentru început!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-11 15:36:47
         
 
  er.neetalon  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 14:50:29
         
 
  la urma urmei, am convingerea că nici nu are mare relevanță dacă buretele a ars cu o viteză etalon sau netalon, dacă au fost emanați vapori toxici de H-CN sau numai monoxid de carbon, letal și el, la concentrații de peste 200 ppm, în incinta închisă, contează că au murit oameni nevinovați iar vinovații au scăpat, că procesele trenează, că justiția formidabilului t.t. n-a făcut încă lumină nici în dosarul revoluției sau a mineriadelor și, dincolo de scenarii bizare,sustenabile,logice, probabile sau improbabile, cine gestionează siguranța noastră și în final te întrebi în ce fel de democrație trăim!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 14:50:11
         
 
  p.s.cel mai corect ar fi să plecăm de la premisa că s-a folosit material fonoabsorbant ieftin(cel mai ieftin fiind, repet, acel burete poliuretanic)în mod neintenționat și că niciunul dintre organizatori n-avea habar de combustia polimerilor și a produșilor de poliadiție!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 14:25:55
         
 
  volumele lui Nenitescu se gasesc in format pdf. un simplu search pe google ajunge.cursul prof Bacaloglu nu-l am decit pe hirtie dar aceste detalii sunt cunoscute de orice operator chimist care a muncit intr-o fabrica de spume poliuretanice, burete, mase plastice.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 14:23:03
         
 
  oricum, dacă nu sunteți în posesia unei probe că a fost folosit burete obișnuit (adica taman poliuretan)netratat ignifug toată curiozitatea e-n van.fumul toxic, nerespectarea normelor p.s.i., amplificarea panicii au făcut posibilă tragedia.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 14:21:07
         
 
  în plus, legat de viteza de combustie și alte amănunte tehnice:http://instal.utcb.ro/Documente_Website/teze/teza_doctorat_Valentin_Cublesan.pdf  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 14:18:48
         
 
  Nu am volumele. Poate o fotografie a paginii cu reacția de ardere a buretelui și compoziția buretelui. Fie postată aici fie pe e-mail: [email protected]  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-11 14:17:57
         
 
  p.s. vă dați seama dle Corbu, ce zarvă se va isca iarăși după ce userul peia ion își va ispăși pedeapsa?ce-ați zice de-o amnistie, după modelul tudorel te?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 14:07:39
         
 
  e cam complicat sa scriu reactii pe europeea dar, dacă nu mă înșel, informațiile se pot găsi în volumul acad.prof. Costin Nenițescu, vol II, capitolul compusi organici polimerizati sau in cursul prof Bacaloglu chimie organica anul II...dacă sunteți curios.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 14:06:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Vă dați seama, domnule Peia, că acele vreo 7 comentarii pe care le-ați postat nu pot fi validate? Dacă voi avea ceva timp, le voi igeniza și le voi posta eu.

De ce nu înțelegeți dumneavoastră să renunțați la vulgarități și atacuri la persoană?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-11 13:38:08
         
 
  Puteți să postați reacția de ardere? sau să faceți trimitere la o sursă în care prin arderea acelui tip de burete se produce acid cianhidric?

Puteți să explicați de ce focul s-a produs de 5 ori mai rapid decât la arderea normală a buretelui?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-11 13:31:33
         
 
  p.s.ramin la neglijenta criminala mitocosita, musamalizata...iar daca cineva a exploatat-o eficient este taman neica dracnea speriindu-l pe Ponta si sfatuindu-l sa demisioneze!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 13:25:03
         
 
  am curiozitatea unuia care a absolvit politehnica, specialitatea tehnologie chimica organica si va pot spune ca materialul izolant folosit era impropriu, "buretele ", de fapt spuma poliuretanica nu a fost ignifugat, substanta cu pricina arde la temperaturi relativ joase si degaja acid cianhidric fapt confirmat de arsurile grave ale tractului respirator constatate de primii anchetatori...in rest, repet, speculatii, iar speculatiile astea bazate pe logica sunt mai periculoase decit o simpla minciuna.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 13:22:58
         
 
  Ce-ați validat drept comentariu, stimate și onorabile, e o greșeală de-a mea. Cum era să reproduc un com genial de-al înălțimii voastre academice, fără comentariul meu, care, vai, nu se ridica a înălțimea academică a citatului reprodus de mine, din greșeală.
Ce n-ați validat, e cenzură.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-11 13:21:37
         
 
  Am expus de atunci problemele care nasc suspiciuni în cazul ”Colectiv” Probleme care rămân de mare actualitate și care, pe fondul devoalărilor despre ticăloșiile operațiunilor sub steag fals, devin tot mai acute. Eu personal, domnule Recheșan, nu am probe. Am însă minte, logică și capacitate de analiză. Cât timp focul s-a propagat cu o viteză de 5 ori mai mare decât normal există suspiciunea rezonabilă că acolo a fost plasat un ”potențiator” de incendiu. De tipul napalm.

Dacă aveți timp și curiozitate recitiți ce am scris atunci și ultimul comentariu Și spuneți unde greșesc!

Cazul Colectiv
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-11 13:13:35
         
 
  eu as fi mai precaut cind sustin teze dintr-astea conșpiraționiste:" producerea premeditată de evenimente, gen Colectiv"!!! nu numai că sunt elucubrante dar mi se par că aruncă în derizoriu tragedia unor oameni nevinovați afectați iremediabil de indiferența criminală a autorităților...care autorități?păi,alea, conduse de governul lui Ponta, examicul lui Dracnea și tot așa...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 11:58:29
         
 
  p.s.Florentine, eu ma racoresc c-un pamflet...crede-ma, diferenta e ca intr-o bere caliie la pet si un daiquiri cu multa gheata!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 10:07:43
         
 
  bon, marii conflictogeni au fost identificati, aratati cu indexul,mustrati,pedepsiti... se stiu, aceiasi...dar ce facem cu maruntii infractori care incalca regulamentul? cum pot fi ei sanctionati ca le-a iesit ditamai cioroiul martial pe gura?(vezi cazul colturosului user Contu care ne facu " NINFOMANIACI" (sic)si minti bolnave, asa, la gramada, pe vreo 3-4)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-11 10:06:10
         
 
  @Faptul că susținerile mele privind manipulările, fraudarea alegerilor, producerea premeditată de evenimente, gen Colectiv, înscenările din Justiție, falsificarea și inventarea de probe și multe altele, sunt iată, confirmate, ar trebui să ne dea de gândit.  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-11 10:03:16
         
 
  Cu siguranță, domnule Cristescu, sunt mize mult mai importante, dar uneori este plăcut să te și răcorești. Să auzim de bine, da!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-04-11 08:32:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE