FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Contact farmaceutic
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC

Ca orice profesionist, nu sunt perfect. De curând m-a penetrat o durere incredibilă, stânga, sus, omoplatul , intercostal, bășini, cui îi pasă. N-am timp de medici imberbi. Vizitez o farmacie. Una pentru pensionari. Nu îi dau numele, m-am săturat de amenințări cu moartea. Catena știe de ce. Revenind, intru în catacomba respectivă. Una eleganta, recunosc. Pute a w.c din I.O.R parfumat cu.... Parfumat. Scanez rapid farmanarcisistele. Patru femele. Două bunăcioase. Una fostă nevastă, una cu dioptrii 29. Abordez oarba. Discută cu un moșneag Miroase a verde de Paris. Ea a neofalină. No problemo. Chiar sunt serios ,așa că îi dau un brânci, din șold, ca Shakira. Lui. Nu ei,încă. Moșu’ cade pe barosăneală, în legea lui. Țipă:-tataie,eram înaintea ta. Zic- Nea Sarcofag, cred că ai altă direcție, te așteaptă niște lumânări corespunzător aprinse pă piept. Abordez ochelărica:-Ke faki, psko, m-am gândit la tine, ești farmacista veții mele. Nu clipește, probabil din cauza lentilelor. Prea strâmte pentru familia ei. -Ce doriți?-Uite care e combinația, față de ET,mă doare de-mi sar capacele exact aici. E ceva care îmi depășește iq-ul de profesor doctor docent în femei proaste. Ajută-mă și promit să te țin de mână,în parc, 5 minute. Naveta de Heineken o dai tu. După. Aproape isterică, urlă:-Vedeți că în spate s-au strâns deja copii. Și femei.-Care femei, nu văd decât cereri în căsătorie. Iar plozii nu sunt ai mei, nu consum droguri. Zâmbește pentru prima oară, cu ochii ei de tocilară -Pot să va ajut cu ceva sau chem un polițist?-Never ever nu m-a deranjat un menaj a Troia cu o lesbiană, dacă te cheamă Elena.-Domnule,cu ce să va ajut, vă rog, deja e coadă? -Masează-mi omoplatul care cerșește atingere și pe urmă n-ai decât să evadezi din viață mea.-Sunt într-o relație!-Cu cine, cu un orb?-Nu, cu un om care are trei facultăți și mă iubește.-Ești sigură că nu e împăiat?-Îl iubesc. e perfect! -Atunci, e deja mort. Condoleanțe. Plec. O să iau două aspirine de la o vecină autista. Nu vreau să mai am contact farmaceutic niciodată...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE