FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
01.04. 2018 ora 2.00
Text postat de Emanuel Cristescu
ATENȚIE

Cine încalcă regulamentul începând cu această dată are nivel 1o.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cum, măi, Peia, lași haștagismul să înflorească și tu rămâi la subsol? O să sw umple biata Iuropeea de securiști și protocoale... Eu cred că aici este celula pilot de lansare a statului paralel. Și când te gândești ce treabă bună făceai cu ochiul ăla de profesionist care doar dintr-o uitătură găsea vârcolacii și-i împroșca cu bale sfințite...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-04-02 20:29:46
         
 
  de acord.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-02 08:41:18
         
 
  ”magical mistery tour”
”a short story”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-02 00:25:45
         
 
  Nu pentru o lună de zile, ci pentru totdeauna!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-01 23:56:01
         
 
  domnule Cristescu, sonetele sunt publicate, așa că nu e nicio problemă. Spuneți-mi de ce proze e vorba, așa, de curiozitate.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 23:53:53
         
 
  Domnule Ștefănescu, acuma că veni vorba. V-am selectat și postat în revistă, care este gata ca fond, conținut, două proze și un număr de sonete. Sper să înțelegeți că asta mi-a luat ceva timp. Nu mai vorbesc de comentariile de-a lungul timpului. Sper să nu aveți nimic împotrivă. Dar sunt pregătit pentru orice. Nu ar fi nici prima nici ultima deziluzie.

De la domnul Recheșan am selectat și publicat în revist㠔Gang nach Canossa” și ”Banchetul”

Dacă insistați le scot. Trec timpul și eforturile mele la pierderi colaterale.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 23:47:23
         
 
  Da, bun argumentul. ”Să nu vorbești de două ori” Am vorbit noaptea trecută.

Primul care a încălcat regulamentul a fost domnul Ioan Peia. Ca atare are nivel 10 pentru o lună de zile.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 23:38:18
         
 
  come on, domnule Cristescu, iertați-l și împăcați-vă. dragostea dvs. pentru fiul rătăcitor a devenit de-a dreptul înduioșătoare. numai un tată poate iubi astfel.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 23:37:15
         
 
  Păcat. Mi-ați stricat ziua. A fost o zi frumoasă. Pe o terasă de pe malul lacului Snagov! După noaptea albă de noaptea trecută.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 23:33:34
         
 
  Și, repet: rog să nu mi se folosească textele nicăieri, în nicio revistă, în nicio altă parte.

În regulă. O să vă scot. Deși am acoperire legală deși am pierdut timp să citesc, să selectez, să machetez, să postez.

De aceea nu suntem noi ca nemții! La noi nu operează principiul "ein Mann, ein Wort"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 23:29:39
         
 
  domnul Corbu a glumit, măi. bagă textele înapoi.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 23:26:31
         
 
  hai să vă ajut pe amândoi:

"Cioară, te-ai născut un cârâitor, un cârâitor o să mori!
Rădulescule, ești o javră ordinară, asemeni mentorilor tăi securisto-haștagiști?"

Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-01 10:11:02

(mai mult decât suficient pentru sancțiune)

dar fiind 1 aprilie, nu se pune.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 23:24:36
         
 
  ”Eu nu vorbesc de două ori.” Eu de ce ar trebui să vorbesc multiplu?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 23:20:26
         
 
  Ce ați invocat mai jos sunt anterioare momentului
01.04. 2018 ora 2.00 Prin urmare, nu mai investighez cine și cum a început. Adică, vorbim de la acest moment înainte.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 23:15:41
         
 
  Ce-i asta? Cabalistică? Trebuie să repet, cumva, ca să se-nțeleagă că mi s-a tăiat definitiv de povestea asta? Dacă nu mi se reduce nivelul, voi continua la nesfârșit.
Am făcut curat în textele mele, adică m-am redus la zero, și, ca atare, repet: pa!
Că eu nu-s un păcălici ca alde șulfănescu, garoi, ratatanasiu, șoricel, sfeștanie și cine dracului o ma fi! Eu nu vorbesc de două ori.
Și, repet: rog să nu mi se folosească textele nicăieri, în nicio revistă, în nicio altă parte.
Dacă nu mi se respetcă dreptul de a lua o decizie personală, voi face în așa fel încât veți fi nevoit să mă-mi reduceți nivelul.
Și cu asta basta!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-01 22:53:29
         
 
  01.04. 2018 ora 2.00  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 22:45:26
         
 
  Și, apropo: la modul imperativ îți cer să nu mă mai vâri în revista dumitale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-01 10:12:32
         
 
  Dar asta?

"te dai lovit in onoarea si obirsia ta de descendent troglodit dupa ce timp de o luna ai insirat mizerii despre neamul meu tiganesc, despre familia mea si apartenenta la un neam de satra? ce tupeu ai primato! altul, in locul meu, care si-ar pune cu adevarat mintea cu tine ai plati amenzi la CN impotriva discriminarii de nu ti-ar ramine nici dupa ce sa bei apa.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-01 00:53:22 "

Suspendă-mă, dom'le, pe mine, dacă prețul e ăsta. Deci lași cometariile ăstora, drept exemplu de restabilire a ordinii și inflexibilității, în timp ce mă cenzurezi pe mine? Asta nu-i dreptate!
Uite, ca să-ți dau prilej, stimate domn, să faci pe plac haștagiștilor, o să spun:

Cioară, te-ai născut un cârâitor, un cârâitor o să mori!
Rădulescule, ești o javră ordinară, asemeni mentorilor tăi securisto-haștagiști?
Pa și pucii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-01 10:11:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Să înțeleg că asta nu-i încălcare de regulament?

"probabil, solutia simpla ar fi sa-l ignoram si sa admitem ca avem de-a face cu un om in virsta, insingurat,plin de frustrari, cu probleme de sanatate mintala evidenta care, ros de plictis a invadat spatiul dvoastra ecoliterar exprimindu-se asa cum stie mai bine:suduind,calomiind si descarcind o doza impresionanta de injurii de tot felul si sa-l tratam ca atare.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-01 01:00:04"

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-01 10:03:56
         
 
  Până la 6,33 când am plecat la culcare, nimeni nu a mai încălcat regulamentul. Sper să nu încalce nici de acum înainte.

Revista prinde contur. Sper să vă placă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 06:37:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE