FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mai fac o încercare, a nouă sute nouăzeci și noua
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule Gheorge Recheșan, cum vedeți dumneavoastră soluționarea problemei Kim ăăăă Ioan Peia - Tra....ăăă Gh. Recheșan? Sau invers.

Îi rog pe domnii Ștefănescu și Sorecu (ceilalți conflictomani, observ, cu bucurie, par să fi intrat în adormire) ca în întrebarea de mai sus să înlocuiasc㠔Gh. Recheșan” cu numele lor și să răspundă și ei. Dar așa, imparțial cum îmi cereți domniile voastre mie!

PS. Titlul se va citi cu vocea lui Birlic din D-ale carnavalului!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Incercarea moarte n-are! Dar oare nu cumva ma socotiti printre conflictomani, onorate domnule Cristescu? Daca-i pe-asa, va sigur ca NU dorm, domnule, sunt doar prea batran pentru un conflict asa de superficial ca acesta de pe Europeea, care din pagina literara sadea, se prefacu in tribuna politica, in pana mea (de dragul rimei!) O fi bine, o fi rau, sti-o Bunul Dumnedzau, vorba cronicarelui! Da' sa stiti, mie unuia tot imi vine cu nostalgie cand imi amintesc de Europeea cand era ea fata mare, si pe site si-ntre...fecioare, ca sa ma esprim ecoliterar! Pre atunci ierea si grasa, si laptoasa si venea si devreme acasa, nu ca acuma cand...Dar lasa ca stiti dvs. mai bine cum si cu cine, ca sa zic ashea... Cum fete mari sunt cu sutele, cu pauza dupa "cu", poate ca se va gasi f'un doftor de fete mari ca sa-i faca iar sanii tari, ca s-o putem prenumara printre fetele de isprava. Daca nu, nu si gata, ce atata tevatura? Se poate trai si dupa ce te-ai morfolit pe la gura cu politica, chiar daca de spalat e mai greu. Vorba vecinului Sandu Preparandu, care mi-a dezvaluit un secret in timp ce coboram pe scarile blocului: nu-i bai, vecine, spalata e ca noua! Ce-o fi vrut sa zica?  
Postat de catre sters sters la data de 2018-04-01 19:54:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  quod licet Jovi  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-01 18:47:28
         
 
  domnule Corbu-cristescu problema este inactuala, trebuia solutionata in moemntul in care i-ati permis lui peia sa revina pe europeea.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-01 13:21:27
         
 
  Nu se poate continua așa.

Domnule Peia, v-am invalidat două comentarii care încălcau toate regulamentele de orice tip.
Din acest moment 01.04. 2018 ora 2.00 cine încalcă regulamentul are nivel 10. Și nu va mai putea posta direct.

Gata, destul, prea mult, ajunge, stop!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 01:58:36
         
 
  Peia la nivel de postare directă , sub protecția dvs, e mai tare ca Putin.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 01:18:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE