FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
În curând
Text postat de Emanuel Cristescu
În curând va apărea, în format electronic,”Europeea, revistă ecoliterară de cultură”

Din sumar: poezie, proză, critică literară, teatru, arte.

Au fost selectați pentru primul număr 42 de autori.

Pentru numerele următoare materialele se vor trimite pe adresa [email protected]
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am mai spus-o, anajați UN EDITOR.

Nu dintre membrii site-ului.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 01:03:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  probabil, solutia simpla ar fi sa-l ignoram si sa admitem ca avem de-a face cu un om in virsta, insingurat,plin de frustrari, cu probleme de sanatate mintala evidenta care, ros de plictis a invadat spatiul dvoastra ecoliterar exprimindu-se asa cum stie mai bine:suduind,calomiind si descarcind o doza impresionanta de injurii de tot felul si sa-l tratam ca atare.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-01 01:00:04
         
 
  ”semnalarea insultelor și calomniilor” Altfel cum? Că eu nu sunt ubicuu! Nici omniprezent nici omnipotent. În plus, sunt unii, D. Cioacă de ex. care nu se simt deranjați.

Cum ați vedea dumneavoastră domnule Ștefănescu procedura?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 00:56:48
         
 
  Deci ”șatr㔠ar fi mâna domnului Peia-Maradona? Am înțeles bine domnule Ștefănescu? Și eu arbitrul care sunt după mure?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 00:52:49
         
 
  Rădulescule, dacă ai ceva la bord, culcă-te tăticule! Nu e cazul de speculații filosofice, cu mâna la ghizdă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-01 00:41:59
         
 
  aveți mai jos celebra fază...



 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 00:34:47
         
 
  Iar chestia asta cu semnalarea insultelor și calomniilor e de-a dreptul perversă. E ca și cum dacă sunt chelit de bani și acte într-un teatru (să zicem), direcțiunea îmi asigură dreptul de a alege între statutul de delator - dacă protestez în scris și cel de provocator - fiindcă așezându-mă pe scaun, mi-am pus, nu-i așa, borseta prea la vedere!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 00:31:55
         
 
  Am uitat să-mi fac și injecția. Pe care trebuia să o fac de la ora 21! Mă duc acum.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 00:23:51
         
 
  O fi ceva de genul ”Patibular” contra ”Șatră”? Și eu pe câmpii? Adică după struguri?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 00:22:13
         
 
  Stau prost cu fotbalul. Traduceți-mi pe limba mea.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 00:20:46
         
 
  Uite cum îmi pierd timpul! În loc să lucrez la revistă macin cuvinte!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 00:19:42
         
 
  Să fim serioși, domnule Cristescu. Jocul europeic e ca meciul dintre două echipe sătești. Când pleacă arbitrul la cules de vie, se acceptă și golurile a la Maradona, cu mâna. Trei cornere, careu, dar depinde cine numără.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-04-01 00:18:32
         
 
  Unde naiba vedeți dublu standard? Unde? Că nu v-am sancționat pe toți? Da, îmi asum aceast㠔slăbiciune”! Am sperat, am tot sperat că rațiunea va învinge. Cum dracu (doamne iartă-mă) să-l sancționez doar pe dl. Peia când dumneavoastră veniți cu patibular? Și nu numai! Trebuia să vă sancționez pe amândoi. N-am făcut-o în speranța că măcar unul va înțelege.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 00:17:56
         
 
  Pînă acum plângeau cu lacrimi de crocodil împăiat că, vai, că nimic nu s-a-ntreprins, că de când promite apropitaru că face și drege, și nimic... că una, că alta... acum fac mofturi de fete de pesion care au auzit prima dată de deflorare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-04-01 00:08:51
         
 
  ahaaa, deci tot dublu standard:regulamentul se aplica cind puteti sa va insusiti texte fara acordul autorului, dar nu se aplica in cazul calomniei si atacului la persoana.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-04-01 00:05:12
         
 
  Să înțeleg, domnule Recheșan, că din simplă răutate vreți să boicotați munca mea de mai mulți ani de zile și, în special, din ultimile 3 săptămâni? Sigur, deși am acoperire legală, nu-mi voi pune ambiția cu domnia voastră. Eu vreau să fac bine dumneavoastră rău. Selectasem Gang nach Canosa și Banchetul. Le voi scoate dacă insistați. Dar ar fi păcat. Sunt savuroase.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-04-01 00:03:00
         
 
  Q. Cine detine drepturile de proprietate intelectuala ale textelor publicate pe site ?
A: Toate textele publicate în cadrul sectiunilor atelierului apartin autorilor textelor care îsi asuma si responsabilitatea paternitatii lor si a posibilelor eventuale consecinte în situatia unui eventual plagiat. Proprietarii atelierului au dreptul de a publica in forma electronica sau tiparita, in numele atelierului orice text sau comentariu publicat in acest site cu notificarea autorului si precizarea, în situatia publicarii, a numelui autorului. Eventualele drepturi patrimoniale obtinute în urma publicarii vor reveni autorilor în conformitate cu legea dreptului de autor.
Proprietarul sitului nu îsi asuma nici o responsabilitatea pentru textele postate de catre autori în site. Responsabilitatea pentru orice atingere pe care textele postate o poate aduce unor terti revine în totalitate autorilor. Va rugam sa semnalati orice încalcare a dreptului de autor precum si orice lezare a intereselor legale ale tertilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-31 23:57:22
         
 
  greșești, Gheorghe, teoretic, d-l Corbu le poate publica lejer.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-31 23:55:49
         
 
  ce legatura are aplicarea unui regulament(inaplicabil din cite se observa)cu noul proiect al revistei electronice?
Intentia de a publica textele selectate fara acordul autorilor mi se pare o incalcare a regulamentului, ca sa nu vorbim si de drepturile de autor cuvenite dupa toate normele internationale.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-31 23:50:01
         
 
  Păi, până acum, tot invocați regulamentul. Acum n-l mai vreți?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-31 23:44:16
         
 
  Hait, dle Cristescu! Ați comis un abuz! Vedeți că recuperatoru are pile la Lulusa și s-ar putea s-o-ncurcați!
Asta dacă nu ați luat act de pretenția geniului din Tamașvera...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-31 23:44:11
         
 
  sper, dle Corbu ca ati tinut cont de refuzul meu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-31 23:40:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE