FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Reiau întrebarea!
Text postat de Emanuel Cristescu
Am citit și m-am crucit. Am prieteni cultivați, am amici, intelectuali fini. În țară și afară. Am copii!

Europeea este un spațiu internautic public. Despre care eu spun că este unul ecoliterar.

Dacă intră cineva pe acest site și citewște bălăcăreala dintre domnii Peia și Recheșan, tot ce spun eu despre Europeea este anulat.

Concluzia: premeditat sau nu, prin comentariile pe care domnii Recheșan și Peia le-au postat ieri, toată munca mea este sabotată. Iar prestanța mea este spulberată.

Da, concluzia este tragică. Europeea nu are nevoie de asemenea membri. Și, din păcate, domnii respectivi mă obligă să le reduc nivelul. Asemenea limbaj nu are nicio justificare.

Mai fac o ultimă încercare:

Repostez înrebările în ceea ce privește un nou moment T zero:

Așadar,

Domnule Ioan Peia, ce dată propuneți?

Domnule Gheorghe Recheșan, ce dată propuneți?

Domnule Radu Ștefănescu, ce dată propuneți?

Domnule Florentin Sorescu, ce dată propuneți?

Domnule Andrei Ghejan, ce dată propuneți?

Domnule Dumitru Cioacă, ce dată propuneți?

Domnule Mihail Buricea ce dată propuneți?

Domule Kosta Vianu, ce dată propuneți?

Aștept răspuns în cursul zilei de astăzi.

Dacă nu voi primi răspuns, de mâine 22 martie, cei care încalcă regulamentul, indiferent de motivație, vor avea nivelul redus. În ordine: primul care încalcă, al doilea care încalcă șamd.

Sper să înțelegeți că am făcut tot ce se putea face pentru a vă convinge că într-o revistă de cultură, asemenea limbaj este intolerabil. Nu cer și nu accept nicio motivație.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Evident, puteti considera ca acest comentariu al meu, nu lipsit de o anume tenta invectiva, ca fiind unul calcator de regulament si sa-mi scadeti nivelul, pana la ...eventual, valoarea "zero" ca sa pot sa ma dezbar definitiv de gustul europeic. Dar numai Europeea va pierde, cred eu. Si asta intrucat nu eu sunt tulburatorul de serviciu al pasnicei linisti de aici. Exista insi care stiu sa-si ascunda sub diferite haine de imprumut jignirile adresate preopinentilor. Nu ma intereseaza! Eu cand vreau sa-l bag pe unul in ma-sa il bag si gata! Mi se pare un gest de barbatie si de sinceritate. S-auzim de lumi mai drepte si fara...rahati pe trepte!  
Postat de catre sters sters la data de 2018-03-22 19:34:34
         
 
  Nu ma mai citati, rogu-va, onorate si distinse dom' Profesor printre europeici si, mai ales, printre membrii echipei de zgomote. Excedat de unele obraznicii am comis, e drept, un injuriu, altfel, meritat, pentru cine ma insultase. Dar nu mai am pretentia sa apartin acestui minunat spatiu literar, si asta cam de pe cand au navalit aici rinocerii hastagi, cu toata imbecilitatea lor patenta si evidenta! Ma simt strain intr-un loc in care nu poti sa respiri fara sa scuipi in freza cu mare viteza un sorosist notoriu, care iti spurca aerul cu imbecilitati evidente. Haideti, lasati deoparte momentele T nu mai stiu cat, ele nu sunt decat naivitati, avand in vedere natura umana si intensitatea pasiunilor politice deversate aici cu frenezie demna de o cauza mai buna. Eu, unul, ma declar strain de acest spatiu si imi rezerv DOAR dreptul de a comenta texte literare pe care le voi considera demne de aceasta. Cred ca am acest drept, in urma catorva texte apreciate de multi, pe vremea cand chiar inamicii mei de acum nu erau absorbiti de patima politica. S-auzim de...vorba ceea, pace pe Europeea!  
Postat de catre sters sters la data de 2018-03-22 19:28:49
         
 
  De ce te insulți, superbule?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-22 10:46:44
         
 
  "fiecare țigan își laudă ciocanu"-vechi proverb românesc.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-22 10:41:09
         
 
  Oricum, poezelele mele, antihaștagiste, alea scuipate de către niște pricepuți și ofticați ca voi, văd că circulă pe net, de colo, colo! Și, cum să zic?... parcă mă simt oareșcum mândru de asta! Tu, superbule, formosule, împărate, distribui tot felul de țăcăneli sefeiste, pe care le citești doar tu și câțiva fițoși, cu haere dă moderniști!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-22 10:20:38
         
 
  Nu sunt de nasul vostru, recheșane! Alea-s scrise prin altă parte. Cu voi mă joc de-a versificația. Oricum, sunt exiatențialiste, fapt oripilant pentru tine, ca admirator al lui Heidegger! Hă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-22 10:10:05
         
 
  și eu, care credeam că obiectivul tău era să ne-arăți ce poezele ai produs în ăștia doi de cînd ne lipsiși!!!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-22 10:08:24
         
 
  În orice caz, fierbeți de ciudă că v-am stricat cuibul haștagist de pe aici! Ăsta mi-a fost obiectivul, iacă, l-am realizat și sunt mândru de asta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-22 09:47:55
         
 
  Mai colorat decât al tău? Al meu măcar este limpede. Al tău aduce a bollboroci de fiertură în ceaun!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-22 09:46:49
         
 
  îți permiți orice prin limbajul tău așazis "colorat", sudui ca la ușa cortului și pe urmă o dai cotită că vezi-doamne tu ești cel insultat;o tactică infantilă, aici e buba!de ce nu citești cu atenție răndul de mai sus:"într-o revistă de cultură, asemenea limbaj este intolerabil"!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-22 09:44:06
         
 
  Cum dracului te insult, țigane?
Ești au ba zingari, tsigans, gitan, zigeuner, cigani, cikani, tzigainoi? Iată, în nicio altă limbă nu e interzis cuvântul.
Zi-mi, par ex, ie: băi românule, să vedem mă simt insultat? Ba, dimpotrivă, mi-s mândru! Ție îți e rușine cu originea ta?
Va zică eu te insult că-ți spun pe nume, tu nu mă insulți că inventezi despre mine fel și fel de tâmpenii?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-22 09:32:07
         
 
  Domnule Corbu, ați stabilit momentul T zero?Nu de alta dar mi s-a acrit să fiu insultat de userul dvoastră preferat, ion peia!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-22 08:45:33
         
 
  Țigane, ești ceea ce ești. Realitate incontestabilă.
În rest, cârâială de cioară văpsită!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-21 23:05:14
         
 
  peio, ce-ai postat tu, aici, de 21 martie, ziua internatíonala a poetriei? cinci sudalme si o aiureala de mascari colcaind de ura intr-un jargon xenofob inventat si inteles numai de tine!pina si nen-tu, buricea a postat o poezica, probabil dintr-un reflex neconditionat, ca ratele care s-au indopat cu dude coapte!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-21 22:48:44
         
 
  Și mai ești și agramat!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-21 15:45:20
         
 
  Te răsfeți dl Goe... s-a cam zaharisit dulceața aia  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-21 15:43:44
         
 
  Ghejanie, te scremi, cu mare zel, să pari deștept!
Nu reușești.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-21 14:41:36
         
 
  Unii, deși se-ncalță cu galoșii care nu trebuie, știu să țină pasul; alții, nu
Cam asta se întâmplă acum pe Europeea...
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-21 12:12:40
         
 
  Nu, și nici Caloropulos nu l-a pârât vreodată că vorbea urât. Probabil că fiind ploieștean de factură educațională și spirit, a contat:). Al naibii haștagist... i-au făcut statuie:))  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-21 11:54:39
         
 
  Domnule Recheșan, am luat notă. Realist, constructiv și operant răspuns.

Domule Peia, v-am mai spus, ”cu parul” în epoca FB, a manipulărilor sociale și psihocomportamentale, a armelor psihotronice, înseamnă a te afla în postura omului bineintenționat care vrea să oprească acceleratul pentru a evita o catastrofă. Dar o face ieșind cu pieptul gol pe calea ferată! Va fi spulberat! Cu inteligență, fie poate contacta entitățile care coordonează deplasarea trenului, fie contactează pe cineva din tren și-l determină să tragă semnalul de alarmă, fie întrerupe curentul. Ori alte idei, bazate pe inteligență și eficiență.

Este dreptul dumneavoastră să vă alegeți mijloacele. Însă este și dreptul meu de a apăra Europeea de insalubrități.

Cultura, domnule coleg, face mult mai mult decât o pădure de pari.

Spuneți ”Încercați și veți sucomba din nou.” având o conotație ușor amenințătoare și una de manipulare! Nu am nicio rezervă în a aplica strict regulamentul. Și asta nu înseamn㠔încercare”! Ci pur și simplu fapt. Apoi, ușoara intoxicare ”veți sucomba din nou” este ușor de demontat. Europeea, cu toate atacurile și încercările de a o destructura, nu a sucombat niciodată. Intrați pe trafic și veți putea constata ceea ce vă spun. Evident că nu va sucomba nici acum și nici mai târziu. Însă, ce am văzut eu în comentariile de ieri (și nu numai) m-a oripilat. Situația nu mai poate continua. Aici este un site de cultură! Nu o mahala.

Domnule Buricea, apreciez. Aș aprecia și mai mult dacă Europeea v-ar folosi și dumneavoastră. Sunteți un membru vechi. Depășiți ”big bangul” literaturii române.

Mulțumesc domnule CTA. Știam eu că în momente de criză se poate conta pe domnia voastră. Un adevărat aide memoire! Însă nu pot să nu constat că, în ciuda unui, poate justificat sentiment de nemulțumire, sunteți un autor serios și prolific.

Scrisoarea pierdută, domnule Ghejan, este un pamflet. Și conține politică. Multă politică! Într-un limbaj inteligent, satiric și elevat. Ați numărat vreun ”sictir” în această operă?


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-21 10:47:17
         
 
  Știi și tu pe latinește, ghejanie?
Bă, da dăștept ești! N-am bănuit!
În spargă nu știi nimic?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-21 10:35:39
         
 
  q.e.d.:))  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-21 10:30:05
         
 
  În politica aia maronie sunteți voi, măi ghejanilor haștagiști, că ieșiți în potecă și urlați ca apucații, nici voi nu prea știți de ce.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-21 10:26:31
         
 
  Apăru și filozoful sibilinic, de ocazie, într-un fel de ecou solidar cu haștagismul militant. Dar cine să fie acel EL, care își contemplă puterea? Este, de fapt, o Ea, o ceaplină nazistă, care, trasă de sforicelele străine și asistată de o liotă de nemernici trădători, fac ce-i taie capul în România: falsifică dosare, mistifică date, răspund comenzilor bruseleze, bagă oameni nevinovați la pârnaie, terorizează țara asta cu acțiunile lor criminale. Poate va veni, în sfârșit, judecata cea dreaptă, când oamenii drepți și, deocamdată, tăcuți ai acestei țări ridica-se-vor din pasivitate și vor pune la stâlpul infamiei gașca de manevranți ticăloși, din spatele cortinei. Precum și pe ciracii lor militanți.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-21 10:24:40
         
 
  Spațiul e al dvs, deci decizia vă aparține. Ca idee, politica și literatura eco nu fac casă bună, mai ales în România... dată fiind starea de fapt. E puțin probabil să nu escaladeze controversele dincolo de limite, deși, într-un fel, luptele de orgolii (și nu numai) au hazul lor și fac rating. Damele, mai discrete, mai mult ca sigur se vor mulțumi să privească, mă îndoiesc că va mai posta vreuna aici. Mi-aș permite o glumă sugestivă:
- Ce faci Ioane? Am auzit că ai intrat în politică.
(Ion, uitându-se pe talpa pantofului):
- În ce-am intrat, mă?
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-21 10:15:10
         
 
  „El vrea să-și contemple puterea. El nu vrea s-o exercite. El nu vrea să facă bum. El vrea să se joace. Dacă face bum, jucăria se duce dracu.”

Domnule OCV, pamfletul fără sudalme vi se adresează. Salvați-vă amicii și copiii. Desumflați balonașul. Și nu va face bum.






 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-03-21 09:58:10
         
 
  01.04.2018, am mai scris asta, anterior !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-03-21 08:55:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dle Cristescu,
Puteți să vă cruciți până vi se va scrânti mâna, ralitatea e asta: într-o lume ticăloasă, până la demență, singura armă cu care te poți apăra de agresivitatea cretinilor este parul. Dacă aveți încă naivitatea de a crede - laolaltă cu un nenea poețel, proaspăt aciuat pe-aci, care apăru ca meteoritu-n gară - cum că că literatura, respectiv poezia, poate ființa în afara cadrului social din care se ivește; că poate fi așa, un fel de... oază luminoasă, unde, pe pajiștea verde a fericirii absolute, se întind suflețelele evanescente la un picnic metafizic, atunci sunteți complet în afara problemei. Puteți înconjura cu un gard electric proprietatea, dar atunci va trebui să vă resemnați la o stare clinică morbidă, în care intubații vor respira oxigen la pachețele decontaminate, în spații din care niciun semnal de intereferență nu va răzbate în afară.
Încercați și veți sucomba din nou.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-21 08:31:20
         
 
  37 mai 1912  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-21 08:27:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE