FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rugăminte nouă
Text postat de Emanuel Cristescu
Autorii cărora le-au apărut volume în 2017 și 2018 și care sunt și membri Europeea sunt rugați să-mi trimită, scanat sau fotografie, coperta volumului.

Cei care vor să le facă publicitate și altor autori care au publicat volume în aceeași perioadă sunt rugați, de asemenea, să-mi trimită coperta volumului.

Totodată, adresez și rugămintea de a-mi semnala dacă aveți volume în curs de editare.

Fișierele respective vor fi trimise pe adresa [email protected]

Vă mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bravo, bronzatule! Am scăpat și de tine. Las' că rădulescu face pe mironosița, dar dacă te-ar plasa pe tine-n antologia aia sau ce-o fi, s-ar produce un deranj tehnic iremediabil: ar ieși paginile complet tușate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-18 18:36:26
         
 
  Legalul nu e întotdeauna etic, d-le Cristescu. Dar nu vă pot împiedica.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-18 18:12:17
         
 
  cum să vă dau linkul cînd mi-ați spus să șterg topicul? trebuie să mă credeți că așa s-a întîmplat:ați invocat că desfășor o activitate comercială în contradicție cu statutul europeic și am șters postarea.apropos de „statut”, repet refuzul de a mi se publica textele în vreo antologie sau revistă europeică.e destul că trebuie să-i văd numele lui i.p. pe paginile saitului.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-18 18:05:23
         
 
  Nu amestecați geniul rădulescului cu dejecțiile mele, dle Cristescu. M-aș înnobila și, ca atare, m-aș simți mizerabil!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-18 17:45:56
         
 
  Rugăminte contra rugăminte! Cum tranșăm? (Știți bine că acoperirea legală o am)

Acuma, de aproape două săptămâni muncesc tot timpul ”liber”. Am făcut o structură, o selecție, o machetă etc. Înseamnă să dau totul peste cap. Acum mă aflu aproape de final.

Însă, vă asigur, textele selectate, toate, sunt valoroase.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-18 17:40:48
         
 
  Domnule Cristescu, europeea reală e europeea prezentă, europeea dejecțiilor produse zilnic de protejatul și amicul dvs ideologic, Ioan Peia. Vreți s-o cosmetizați în cine știe ce antologie, revistă, etc? Eu zic că n-aveți nicio șansă, dar, mă rog, puteți încerca. Oricum, n-aș vrea ca numele meu să apară în acest proiect. Luați-o ca pe o rugăminte.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-18 17:04:50
         
 
  Dacă îmi dați link să văd despre ce a fost vorba vă răspund.

Însă dacă era vorba de prezentarea cărții, ceea ce nu cred, înseamnă că am greșit.

Am prezentat și voi prezenta toate volumele membrilor Europeea și nu numai.

Trimiteți-mi coperta volumelor care v-au apărut. Dacă puteți și textul. Ideal, dacă mai aveți, trimiteți-mi și mie, contra cost un exemplar.

Mulțumesc
.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-18 16:10:05
         
 
  dle Corbu, sunteți amabil să-mi dați o explicație plauzibilă(e drept cam tardivă):de ce în 2014 ați refuzat să fac publicitate în paginile europeei volumului meu e-book „Dealul cu vanilie?” (motivul invocat atunci era că aș desășura o activitate comercială în dauna intereselor saitului!)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-18 14:41:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE