FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Legea defăimării
Text postat de Daniel Petrescu
O droaie de lideri ai coaliției p.s.d.-alde și-au exprimat clar și răspicat opiniile, cum că, fără tăgadă și cît mai repede cu putință, ar fi imperios necesară o lege aspră care să pedeapsească orice cetățean recalcitrant și cîrcotaș care-și defăimează țara și, of course, pe cei care o conduc, că doar sunt simboluri perene ale autorității statului(neparalel)
Ăsta-i primul pas. Data viitoare te vor băga la pușcărie dacă nu porți insigna cu 3 trandafiri roșii în piept. Și dacă nu plîngi și nu îți smulgi părul din cap la moartea marelui și iubitului conducător.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  pușca și curaua lată/ ai fost normal vreodată?

ai grijă, că vin ăia de la Direcția Națională contra discriminării și te popresc; îți iau găinile din poiată, rețele alea leșești și mori ca pițigoiu-n iarnp, cu unghia în gît ori treci pe carne de guzgan, nărodule!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-03-16 20:59:23
         
 
  'm-aș în literatura voastră, dacă sunteți niște nimicuri omenești!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 20:37:25
         
 
  Ai făcut șanț la disc, cioară? Te-am lovit rău în haripă?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 20:36:01
         
 
  dement, peia,dement incurabil!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-03-16 20:30:27
         
 
  Băi cenușiule, tu chiar crezi că discuți cu un copil de grădiniță? Adică vezi ce se-ntîmplă cu alde procurorii urului, cu mincinoasa națiunii, cu mizeriile statului "vertical" (hă, sintagmă coldeeană!), și nu pomenești nimic-nimicuța de asta? Ești atât de idiot, încât să crezi că asta nu e supervizibil la tine? Și la paraditu ăstălalt, care s-a descoperti, brusc, frate de ideal cu tine? Nici măcar nu pun problema onestității, că de unde onestitate la voi, niște lichele, dar chiar să fii atât de imbecil să crezi că tu convingi prin răbufnirile tale anticomuniste? Du-te, mă cioară, și cârâie în alt par, că chiar ești de kk-maka, în jocul ăsta ieftin, al tău. Și mă faci pe mine dement?
Hai sicktir, ăcănarilor!
Nu dau pe voi nici o monedă calpă, muhaielelor! Voi nu sunteți oameni, ci caricaturi!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 20:24:36
         
 
  p.s.singurul „țigan” de pe europeea ești mătăluță, bade nelu! numai un corturar înjură ca tine, neasemuitule,baștanule,frumozule, pupa-te-ar baba Homida pă freza aia dă cucoș claponit!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-03-16 20:09:58
         
 
  Apropo, mai ești tu antibăsit, cioroiule?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 20:09:01
         
 
  Iar tu o cioară seacă la cătrună!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 20:08:07
         
 
  În altă ordine de idei, o mai pupați voi în floare pe mincinoasa națiunii?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 20:06:32
         
 
  repet, ești dement.poate chiar incurabil.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-03-16 20:03:19
         
 
  Și iată cum soctelile tale cu prorprționalitatea aia, șulfănescule, pică.
Păi, raportul dintre accesări și comuri, la textele pe care mi le deduși ca exemple, era cam de 1/12.
Acuș, deși se accesă în draci și se comentă aidoma, raportul e de 1 la 5!!
Care e explicațiunea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 19:57:30
         
 
  Cât privește "demența" aia, zic să te duci în originea neagră a știi tu cui!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 19:51:15
         
 
  Cioroipane, îți dădui câteva exemple de bălăcăreală ieșită din ciocul tău de garoi. Dar cum ești țigan sadea, adică producător emerit de laie-hărmălaie, nu se mai aude altcineva de cârâitul tău metastazic. Se vede treaba că te-au spăriat rău ăștia care vor să dea legea aia a plafonării dobânzilor, caz în care va scădea volumul creditelor și, implicit, al celor care nu și le vor mai putea plăti, adică, prin consecință, ca recuperator ticălos ce ești, vei beli coceanul, adică vei da faliment. Bine, ți-a mai rămas solda de cuvântător prokioveșist, dar cred că o s-o pierzi și pe aia curând. Așa că îți rămâne varinata văpselilor d epînze. Deși ai șanse să te usuci în par, ca cioara împăiată.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 19:49:50
         
 
  ai dreptate, cînd Peia va fi nominalizat la Herder îl voi trimite haștagiștilor ori unui ONG plătit de Soroș!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-03-16 19:36:00
         
 
  nu-l șterge, bre, lasă-l amintire pentru tânăra generație de poeți... :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 19:34:10
         
 
  Ioane, aveam oareșce rețineri să te judec așa, la rece dar acum mi-e clar:ești dement....fiindcă numai un dement poate să facă ceea ce-ai făcut tu.bref: aterizezi precum curca după un an de pauz㠔competițional㔠în lavră(bine, la solicitarea expresă a starețului) ne spurci la grămadă în „fastidioasele-ți” pamflete, scormoneșști mai ceva decît un cocoș bălegarul în arhiva europeeică, zvîrli lături în oricine îți zice stop!năroade, că cică te răfuiești ca un supermăn ramolit de deliorman cu kioveșiștii, macaveii și haștagii, vezi doamne!împins de necesitate, ne sudui ca la ușa cortului, te țigănești ca ultimul ciurar mîncător de stîrvuri și-apoi te împăunezi cît de onest și corect ești iluzie, nea bibilică, ai buba la encefal! spre binele tău și al fameliei, consultă dracu un psiholog(la nevoie chiar și un medic psihiatru)nu e nicio rușine să fii beteag cu capul, depresia și senilitatea fac ravagii în biata noatră țărișoară!

p.s.cînd ai dreptate ai.textul nu e literar, deci mă autocenzurez și-l șterg, că prea te-apucă pîntecarița verbală mai jos.
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-03-16 19:28:27
         
 
  p.s. căruțașule.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 19:23:07
         
 
  nu te-am bălăcărit în lipsă, eroule. dimpotrivă, i-am sugerat cloștii să te primească înapoi, credeam că ți-o mai fi venit mintea la cap. aiurea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 19:19:44
         
 
  Ce clonă, barbugiule! Aia de acuș un secol? Eu am cont pe numele meu, nu ca tine, pe numele unui oarecare Ștefănescu! Sau dacă ai luat, probabil, de pe-acolo, la indicațiile unui alt pârâcios, treaba respectivă, asta înseamnă că mă ascunsei de frica ta. Dar ce șulfăneală, taicule! Deci eu trăgeam cu ochiul de pe-acolo, în timp ce tu mă bălăcăreai p-acilea, în lipsă. Așa cum faceți toți vitejii ăștia de cartier: înjurați când nu vi se poate returna bălăcăreala în feed back! Păi nu era normal să-ți arunc lăturile înapoi, peste gard? Sau nu mai ești tu un pârâcios, ca un mucios de grădiniță, că trăsei eu cu ochiul la voi și vă făcui de comandă?
Ești și ai rămas o coană Veta bucătăreasa, care bârfește cu vecinele ei de cartier.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 19:03:37
         
 
  e delațiune pe naiba. contul de facebook e public, viteazule. trăgeai cu ochiul la europeea și bălăcăreai de pe contul de clonă. cum ar veni, ascuns în poiată. la fel faci și acum, de sub aripa protectoare a cloștii, știi tu care. fără cloșcă ești fiul ploii.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 18:50:54
         
 
  E delațiune! Adică pâră! Adică te dai virgin, dar ai himenul făcut praf!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 18:33:02
         
 
  ăla în care eu eram gradu ștoarfănescu și tu fomist prăpădit? l-am găsit. zici de poza aia? ce-i cu ea?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 18:20:11
         
 
  Ce face-book, frățică! Ce te mai dai cu memorie zero biți! Aci, pă ioropeea, patru file, cred, îndărăpt, anume la textul meu "Acesta este un pamflet": Intră pe pagina mea și, de-acolo, scormone între cele nu-ș' câte comuri. Pe la mijloc, cred.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 17:49:15
         
 
  de pe facebook?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 17:16:58
         
 
  De bună seamă. Vreo patru file sau cinci îndărăpt.
"Acesta este un pamflet. Lung".

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 17:14:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  era un text al tău?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 17:09:05
         
 
  Dar sp vedem ce mai croncănea cioropină Zegheșan despre un alt cioroi al saitului. Că dacă corb la corb nu-și scote ochii, garoi la garoi, da!

"Primul cap, încărunțit bine, este-al seniorului catrenizării facile, distinsul, onorabilul și venerabilul spîrcălab mitică cioacă, legendă vie a saitului omul ca trenu' fără cărbuni în tender, truditorul cu peste o mie de catrene la bord. Păi, se putea să nu facă parte din această haită trihămăitoare taman dumnealui, mitică, jidacul fără frică, autoexilatul în lumea nouă, dar cu moravuri tot de ghiuj vechi, cel care din rudimentele limbii sale lemnos-cioturoase tocmește rima la minut și catrenul scremut cît ai zice " pă-să-ri-că!" N-a trecut picior de poetă, juvenilă sau matură, pragul lavrei de poezie fără ca nea cioacă să nu-i arunce o privire libidinoasă pe sub poale, fără s-o clențăne de jupoane și s-o pipăie pe la volane c-așa-i dînsu', ogîrsit, aluat moale și dospit, priapic (metaforic vorbind) înrăit, dedat la glume pe sub perdea, la sclifoseli în dosu' lelii și stropșiri în rîsu' plebii.

Cunoașteți anecdota aceea cu un românaș și-un ovrei, poeți conjuncturali și ei ca și întreitul mitică, care sunt atacați de un dulău? Românul, milos din fire, îi aruncă un coltuc și-l prozodiază molcom: " dacă te latră un cîine, n-arunca în el c-o piatră, umple gura lui cu pîine, și-ai să vezi că nu mai latră!" Evreul însă, mai pragmatic, ca orice ins econom, se apleacă după un bolovan: " dacă te latră un cîine nu-azvîrli în el cu pîine, umple gura lui cu piatră și-ai să vezi că nu mai latră!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 16:57:05
         
 
  Acela din 02.02.2018, la "Acesta este un pamflet", pe care, văd, nu-l pot prelua cu copy, în care ai postat lista cu cei pe care-i înșiram, ca fiind hașatagiști ai saitului.
Repede mai uiți ce nu-ți convine!
Du-te acolo și reactivează-ți circuitele constipate.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 16:55:15
         
 
  absolut literare. oricum, mult mai plăcute decât șulfă, țigan borât, etc. apropos, nu știu despre ce pârâciune vorbești.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 16:42:14
         
 
  "nu vezi că o luași razna peste scaieți mai rău decît bietu Ursachi?"
"metaforic gîndind ești în regresie hormonală)"
"fănele, da' frustrat mai ești"
"de vreo 3 luni pe europeea te paște un blocaj mental cît Casa Poporului."

Literar, nu?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 16:39:12
         
 
  Tu vorbești de scârmat, șobolane?
Nu făcuși fix același lucru, să mă pârăști că i-am luat vopseaua apropitarului, prin alte locații? Șulfa tot șulfă...
Ai uitat să adaugi la studiul făcut de oamenii ăia de știință că altora le crește părul invers și îi gâdilă pe creier. Bunăoară unora ca tine.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 16:36:43
         
 
  măi Ioane, ce relevanță au, pentru simpozionul de mai sus, nevinovatele hârjoane de-anțărț dintre mine și Gheorghe? Mai ales că erau pe teme literare. Mai mult decât atât, regulamentare, din moment ce, cotrobăind după ele (ca șobolanul) le-ai găsit intacte? Te-ajută ele oare la refacerea podoabei capilare? Un grup de savanți sovietici și americani au făcut cunoscut opiniei publice un studiu din care rezultă că dimpotrivă: la fiecare criză de nervi, aproximativ 500 fire de păr inteligente părăsesc definitiv ambalajul cutiei (mai puțin inteligente) care le-a găzduit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 16:24:03
         
 
  Și pentru că văd cum vă pupați în rozetă unul pe altul și, respectiv, pe rând, hai să scoatem de la naftalilnă niște drăgălășei pe care vi le-mpărțeați națărți, în calitate de dujumani declarați:

însăilare anostă - probabil din diverse lecturi minore, stil confuz, lexic peticit pseudo-cioclopedic cu licențiozități de cartier, pînă la plictis (nu le citez, mi-e lene), greșeli flagrante de punctuație (frecvent virgule lipsă, vocative neînchise între virgule, idem spațiu lipsă după semn de punctuație), greșeli de ortografie, gen "bidivii care cabrau", "așa că nu se mai miră nici măcar babele", stîngăcii de gimnaziu (jandarmii fură fugăriți, miroaznele de frigărui și mititei care sfîrîiau pe grătare - asta gen "pantofi pt. dame din piele"), brambureală în utilizarea timpurilor verbale în narațiune, pe scurt, grafomanie, scremeri penibile, vorbe goale.

p.s. "Fiecare nou-venit adăuga cîte o odăiță la fagurele comun iar începu edificul "cooperativei" din paiantă fărbăluită în siniliu să semene cu un zigurat" - fără noimă, "începu" trebuie mutat.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-17 18:42:0


fănele, da' frustrat mai ești...mă citiși în diagonală și săriși cu etichetări care mai de care...ia-n destăinuie comunității ce autor, lecturi am compliat, poți...
din ce văd eu că fluturi de vreo 3 luni pe europeea te paște un blocaj mental cît Casa Poporului.sincer, mi-ar displace să știu că nu mai ești în stare de nimic literar, barem la nivel de amatorism parodic.cred că poți ieși din le, blocajul, privind lumea cu alți ochi.fiu-tu intră în clasa O.de ce nu încerci să valorifici acest impact asupra lui...tentant, nu?
epigrante, ridică giulgiul tău și umblă! :))
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-18 11:48:44

ghiță, onorat pentru băgarea-n seamă și cuvenitele corecturi - ar mai fi, dar n-am timp acum, sunt implicat într-un studiu pluridisciplinar mai vast intitulat "mic tratat despre flatulența bibliografică și tendințele grafomaniac-suicidare la paricopitate", ăsta fiind și motivul pt care m-am aplecat asupra acestei excepționale prostioare, fie și-n diagonală, cum spui. sănătate și succesuri pe mai departe, ne mai citim...
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-18 15:51:51

ce să NE citim , fănele că produci doar căcăreze, bilirubină și zamă gastrică! nu vezi că o luași razna peste scaieți mai rău decît bietu Ursachi? viszi urși din marțipan dansîndu-ți pe burtă, balene din vată de zahăr și cadîne gonflabile cu gura pîlnie, forme adolescentine și nume elisabetine și gata să-ți facă un blowjob la pipinelu ăla murat(metaforic gîndind ești în regresie hormonală)
epigrante,ce am stabilit? că îți pute gura de lăudăroșenie, ești dobitoc din caracter și m-ameninți că vii în țară să lansezi iară o carte de bîiguieli catrenistice și îmi tragi o mamă de bătaie!nu e prea mult chiar pt un colonel răspopit!?
du-te bre și borăște pe alte pagini,cîntă la altă masă, nu vezi că n-ai haz nici cît udu de sub vacă?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-18 18:12:16

În cea ce te privește, borâtură, mai adaug câteva genialități de-ale tale, realtiv la unu, pe care-l dădeai de ursar:
"Nomen est fama, patel inceltus scriptol dlama....aveți un stlămoș care ela vînătol de ulsi sau umbla cu ulsu' plin sate?"

Deci încasează-l cu plăcere!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 16:00:40
         
 
  err: ce e tăria de cracater  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 15:53:02
         
 
  petrescule-iovane-recheșane,

1. Ai călcat convenția relativă la conținutul textelor. Deci să nu-ți mai aud pliscul care croncănea întruna că, pe aici, în loc de literatură, se face politikie, fapt innacceptabil pentru tine. Iată că acum revii la vechiul tău obicei de a păpa rahat cu polonicul.

2. Ai început să mă insulți primul și am așteptat, cu răbdare, suficient timp să văd ce repercusiuni se vor îndrepta împotrivă-ți. Așa cum procedez eu întotdeauna: îl las pe nenorocit să se bucure de plăcerea de a scuipa sudalme, după care i le răstorn în devlă, cu vârf și-ndesat. Să n-avem discuții…


3. Deci, băi cioară borâtă, băi piele de tuci, băi țigan ursar, vrei să-ți spun cam cât săpun făceau alde Hitler din tine? Cam vreo 300 gr, adică nici măcar cât spumele și bulbucii pe care-i împrăștii tu pe-aici. Băi migratorule, că ai devenit slugoi de securiști-kioveșisto-șioroșist, nu e surprinzător: tu, jagardea boită ca tuciul, n-ai cum să știi ce e și t[ria de caracter, comportamentul demn, vertical, căci te-ai născut f[r[ nicio noimă pe pământul ăsta. Treci dintr-o barcă-n alta, cum trece beșina din rozetă-n jur. Borâtură, în ochii mei nu faci nici cât un scuipat de maimuță care-a mirosit un rahat în cărare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 15:51:48
         
 
  er. refulat  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-16 13:48:18
         
 
  cine scrie(așa cum scrii matale) se descrie, mișulache!"pîrît de intelectual"!i-auzi la el, comsomolist mic și refular...pe cînd scoate jupîn toderaș la înaintare și tribunalele poporului, bre, buricoi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-16 13:47:51
         
 
  Prostia este in bibilica ta oligrofena, fane.
Un creator autentic ar avea ceva nobil in comportament cu ceilalti semeni, tu esti un parat de intelectual !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-03-16 13:33:58
         
 
  Prostia este in bibilica oligrofena, fane.
Un creator autentic ar avea ceva nobil in comportament cu ceilalti semeni, tu ezti un parat sadea !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-03-16 12:49:10
         
 
  mișulică, ce cați în baie?ieși dreac de-acolo!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-16 10:43:18
         
 
  Care valori fane ? Cred ca nu te referi la tine si zbieresan !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-03-16 10:40:21
         
 
  în mod cert, în europeea actuală există cel puțin un membru demn de premiul Nobel pentru prostie. dar cine să-l descopere, dacă site-ul n-are audiența necesară? pdap, dacă ipochimenul ar fi descoperit și premiat, europeea ar câștiga spectaculos în prestigiu și notorietate. iată un fapt întristător, un cerc vicios din care nu putem ieși. pare a fi blestemul acestei nații. nu știm să ne promovăm valorile.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-16 09:49:10
         
 
  zăibărică, te reactivă tov zdragnea să faci propagandă, ca pe vremuri??  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-16 09:41:05
         
 
  O luasi iar razna, ba zbierasane, ai uitat sa-ti iei pastilele de alienat mintal !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-03-16 09:29:23
         
 
  alt lingău al lui dracnea!du-te, bă, membrule și pune-ți juvățu-n gît, că te-am defăimat, panaramo...nu pot pesedeii bălega cît înghițiți voi!vi se făcu dor de congrese, aveți mîncărimi la limbă să scrieți omagii și ode, ramoliții dracului!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-16 08:51:52
         
 
  daniele, vorbesti jignind, ca un dobitoc notoriu.
Vai de mama ta de dezaxat !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2018-03-16 08:19:33
         
 
  bă, senilule, neam de securist și ceaușisy împuțit la minte, mă cunoști de undeva?du-te-n originea ta aia de lingău de dosuri și fă-ți legea singur,cu stînga spre centru, ca nen-tu zdragnea!!fi-v-ar neamul de rîs!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2018-03-16 00:39:39
         
 
  Și ce făcuși? Iar ți-ai schimbat blana, recuperatorule? Te deghizași, că ai intrat în rol? Te reactivară superiorii?
Fratili siamez nu fuse concetrat? Sau vă-ntâlniți mai încolo, cu forțe proaspete?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-16 00:03:50
         
 
  Măi țepurică,
Parcă te plângeai că, pe aici, se făcea avan politikie, lucru care, pe tine, mare iubitor de literatură, te irita foarte.
Iote că acuș taman tu ești ăla care veniși cu chestii cu trestii.
Ei bine, dacă tot ai călcat convenția, îți zic: niciodată n-o să se întâmple așa, ca la paradiții kioveșiști, să devină mafioți ai legii, și să vâre la răcoare, cu mânăreli de dosare, oameni nevinovați - adversari politici. Dacă va fi să intre cineva la bulău, vor fi defăimători de țară, ca kakakveica și compania. Din care, cred, faci și tu parte, bașca vreo câțiva ciocârdei de pe aici.
Ce, au început să vă tremure țurloaiele?




 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-15 23:03:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE