FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
1 Martie 2018 Remember
Text postat de Emanuel Cristescu
De citit și de ținut cont.

Anunt_Europeea_complet_cu_text
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ai înțeles, pe dreacu! Acu te plesni interesu în scăfârlie, pfff!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-01 17:46:01
         
 
  Peia, am recitit compunerea ta cu țiganiada și am înțeles cît este de valabil, cîteodată, dictonul:"cine scrie se descrie!"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-01 13:06:36
         
 
  Păi avusei meditatori pricepuți p-acilea, zbiereșane! Or'ginali, mânca-ți-aș!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-01 10:37:31
         
 
  Peia, tu și de mărțișor te țigănești, domle? în loc să duci mărțișoare la babe, pardon, dame, sudui ca la ușa cortului, taman sub reglementul ecoliterar!păi, e frumos??  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-01 10:34:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cu ocazia Mărțișorului, țin să adresez cele mai calde urări singurei Doamne europeice, gingașei, etericei, inegalabilei și impenetrabilei, sfioasei și indimenticabilei, viitoarei Șefe a Comisiei de Etică și Litigii, to the one and only Elena Ștefan !  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-03-01 10:06:52
         
 
  Da' ce, zbiereșane, tu ești ușiță de biserică?
Uite la camaradu' tău de suferință, ștrumfică spoitoru, începu cu d-alea, d-ale lui, zooorfe, făcute din pix, cum ar veni, dar aflându-ne pe zona "popo"rană, putem spune că pixul, la zoomorfi, s-ar numi labă!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-01 10:03:25
         
 
  la mulți ani, doamna Elena Ștefan!
Sub acest articol triumfal(ist)tri-nstelat mă găsesc și eu să cîrcotesc:minunat regulament, urmează doar să fie aplicat mot-a-mot;nedumeriri ar fi, mai ales precizarea cu luarea de "poziții publice" față de încălcarea regulamentului.
O rîcă mai veche de-a mea:în 2015 publicînd aici o recenzie a lui Marius Ghilezan la un roman e-book, redactat de subsemnatul am fost avertizat că fac publicitate în nume propriu ceea ce contravine regulamentului! au urmat și alte recenzii(în 2016-2017) și nimeni nu a avut o poziție publică, de unde trag concluzia că regulamentul ăla vechi era valabil pt. "căței". M-aș mira ca acesta nou să fie aplicabil lui Peia, conștiința mereu trează, și nu numai, a europeei.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-01 09:37:21
         
 
  1 Martie 2018 Perioada de timp tranzitorie s-a încheiat!

Anunt_Europeea_complet_cu_text
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-01 03:07:46
         
 
  1 Martie 2018

Anunt_Europeea_complet_cu_text


2. Membrii site-ului, lezati de către alți membri, nu-și vor face dreptate singuri, ci vor semnala lezarea suferită, redacției care va analiza sesizarea și va decide sancționarea vinovatului prin aplicarea urmatoarelor sancțiuni:
2.1. Avertisment
2.2. Reducerea nivelului la 10 pentru o perioadă de:
2.2.1. o lună
2.2.2. trei luni
2.2.3. șase luni
2.2.4. un an

3. Escaladarea eventualelor conflicte în sensul că userul lezat raspunde, lezând la rândul său, atrage aceleași sancțiuni.

4. Redacția și editorii pot fi sesizați ori se pot sesiza din oficiu. Nesesizarea din oficiu nu înseamnă în nici un fel acordul redacției sau editorilor pentru vreun fel de lezare.

5. Pentru abateri repetate de la regulament ca și pentru defăimarea site-ului membrii vinovați pot fi excluși de pe site.

6. Persoanele nemulțumite se pot adresa Comisiei de etică. Aceasta urmeaza a fi înființată în în măsura în care comunitatea site-ului decide înființarea unei astfel de comisii.

7. Membrilor site-ului li se recomandă sesizarea încalcării regulamentului și luarea de poziții publice privind încălcarea regulamentului.

8. Membrilor site-ului li se recomandă promovarea în mediile în care evoluează a site-ului Europeea.

9. Anual, regulamentul de funcționare, va fi analizat și, după caz, revizuit, completat sau adaptat.

10. Prezentele amendamente completează regulamentul în vigoare.
11. Membrii site-ului vor respecta Convenția de la Berna privind protecția operelor literare, artistice și științifice precum și Legea drepturilor de autor și a drepturilor conexe. Creațiile sunt protejate pe toată durata vieții autorului și 70 de ani de la moartea sa. Prin urmare, sub nicio formă nu vor putea fi publicate texte care un aparțin autorului ori pentru care nu are acordul deținătorului de drepturi de copyright. Se pot prelua, fără acest acord, scurte pasaje, 10-12 rânduri. Acestea vor fi, obligatoriu, puse între ghilimele și se va indica sursa de unde au fost preluate.

Cum se pot implica membrii și simpatizanții în susținerea și dezvoltarea site-ului
- Postând texte și comentarii valoroase
- Devenind redactori sau editori
- Păstrarea unei atmosfere corecte pe site și respectarea cu strictețe a Regulamentului.
- Promovând site-ul pe rețele de socializare și în cercul de cunoscuți
- Găsirea și recomandarea de sponsori
- Sprijinind dpdv informatic site-ul, în sensul realizării unor subrutine care să fie implementate în site sau participarea la reproiectarea site-ului.
- Donații
Cine dorește să se implice în următoarele:
- Realizarea unei cronici (prezentări) periodice cu privire la principalele site-uri literare.
- Prezentarea revistelor literare
- Semnalarea aparițiilor editoriale
- Membrii site-ului care locuiesc în străinătate, dacă vor și pot, să facă scurte prezentări semnalări de creații literare din țările unde se află. (spațiul de limbă engleză, franceză, italiană spaniolă, în special. Evident și alte spații)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-03-01 02:52:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE