FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cine crede că am glumit se înșală!
Text postat de Emanuel Cristescu
1. Doar ce am ridicat nivelul unui membru Europeea și am și fost obligat să-l reduc. Pentru că a început să împroaște cu invective.

2. Nu mai faceți procese de intenție și nu vă faceți dreptate singuri. În sensul de a nu replica tot cu invective. Comentariile vă vor fi șterse și riscați reducerea nivelului.

3. Nu încercați șantajul de tipu, ”dacă nu-l dați pe x afară, plec eu” Plecați. Nu voi da pe nimeni afară la șantajul cuiva. Niciodată.

4. Dacă apare un text având cuvinte neecoliterare sau cu atacuri la persoană nu-mi faceți procese de intenție. Înseamnă că eu nu am luat cunoștință de acestea. Sesizați pe site sau la [email protected].
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu mi se permite, șulfă, dar ți-aș distribui în pifometru fix aceeași replică exibată de frac-tu geamăn pe aici! Pa care, oricum, l-am supra/apreciat, numindu-l grăjdar. E o pubelă de bloc, care s-a-nfundat pentru că au dat faliment gunoierii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-27 16:22:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  pt. mine, unul, de ce s-o ascund, prestația lui Peia pe europeia e o sursă, ce-i drept, cam sulfuroasă dar nesecată, de inspirație.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-02-27 14:42:06
         
 
  "mitocanii, grăjdarii și neamurile proaste și-ngâmfate sunt pasibili oricând de sancțiune"
sigur, așa se întâmplă în orice site vulgar, banal. din fericire, aici se parctică ecoliteratura, așa că ai scăpat.
în rest, un excelent autoportret, dacă adăugai "căruțașii".
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-27 10:59:51
         
 
  err: "ăla care-și exibă pe-aici prea-plinul gastric"  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-27 10:19:07
         
 
  #rahatturcescpentru#rezistenți
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-27 10:17:51
         
 
  Trebuia să-i serviți drăgălășenia de expresie a fratelui vitreg, dle Cristescu, ăe care-u exivă pe-aici. Spre comparație. Asta ca să analizeze și a treia posibiliate: mitocanii, grăjdarii și neamurile proaste și-ngâmfate sunt pasibili oricând de sancțiune. Iar frac-su geamăn este esență de cele descrise mai sus.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-27 10:17:12
         
 
  p.s. #rezist  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-27 09:32:30
         
 
  am înțeles, domnule Cristescu.
nu știu alți colegi cum vor proceda în lupta cu demonii, dar eu, ca să nu greșesc în evaluarea normelor etice și/sau textuale privind regulamentul, îl voi lua ca etalon în texte și comentarii pe vechiul dvs. amic, maestrul Peia, care, din câte am observat, și-a păstrat nivelul în această grea perioadă de tranziție către era de aur a ecoliteraturii.

totuși, dacă, în cine știe ce conjunctură nefavorabilă a astrelor, maestrul Peia va greși, sunt doar 2 posibilități:

1. va fi sancționat -> vom fi sancționați împreună.
2. nu va fi sancționat -> nici eu nu voi fi sancționat

a treia variantă, anume că eu voi fi sancționat și maestrul Peia nu, se exclude. fiindcă dvs nu cunoașteți partipriul! fiindcă sunteți obiectiv! fiindcă nu operați cu dublă măsură pe criterii ideologice, cum zic unii!

a patra variantă, anume că maestrul Peia va fi sancționat și eu nu, se exclude și ea, fiindcă am să vă atenționez de urgență, rugându-vă să-mi puneți și mie nivelul pe același butuc.

vă asigur că eu și maestrul Peia vom merge ca Lolek și Bolek, Stan și Bran, Tom și Jerry, inul și cânepa.

la bine și la greu.

așa să ne (vă) ajute Dumnezeu!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-27 09:30:49
         
 
  Puteți intra în editură, la ”invalidate”, și vedeți. Știți bine că ridicarea nivelului am făcut-o ca urmare a ”Jalbei” dumneavoastră!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-27 03:35:38
         
 
  Domnule profesor, domnule profesor, domnule profesor!
Era oare necesar acest cutremur de proporti intergalactice, cand suntem bantuiti de atatea cutremurase europeeice?
Ceeace regret este ca eu nici nu l-am simtit; dar asa imi trebuie, daca eu, find pe partea ailalta a globului, imi permit sa dorm taman cand in europeeici incepe sa incalzeasca osanza.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-02-27 03:26:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE