FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Demente
Text postat de ecsintescu virtual
Te duci la rezist? Da! I-am raspuns franc. O fac pentru romani si Romania. Tu nu te-ai duce? Eu ma duc la spital, mi-a spus el. La care, nu ca ar fi contat, intrebare dementa. La Urgenta. Dar de ce? Mi-a iesit un ulcior. Pai da cu canamicina, pune lingura de lemn incinsa,si fii bine tu. No, rezist acasa cu antibiotice. Asa grav e, am continuat eu. Nu, mi-e bine acum. Citesc ceva pe Facebook. Va plateste Soros si vocea mi-a spart timpanul. Nu, mai tata, stii c-o fi si-o pati. Bunicul a fost chiabur, tu ai fost la munca 4 ani in mina din cauza asta. Din ce cauza,ma intreaba.Din cauza ilegalitatilor.A fost altceva, mi-a spus, incalcam legea. Da,aceeasi lege pe care voi o aparati. Ce dementa! Tata e un amarat de ofiter de securitate. Care se uita la Antena 3 ca la inchizitorii bunicului. Nu o sa pricep niciodata, Bai tata, ce-ti mai face ulcioru? Esti nebun? vad mai bine ca tine. Unde e mitingul impotriva Koviespei? Dementul tocmai a implinit 90 de ani!

No comment!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Dacă nu cumva este o vină să o ai."
(poetul Ioan Peia)

Domnule Peia,
Cum puteti face un astfel de dezacord gramatical, tocmai dumneavoastra, care ati dezorvat sute de carti de gramatica, ortografie, si cate alte stinte literare de care majoritatea poetilor mititei, mici sau mijloci nici nu au auzit? Corect spus ar fi fost: "Dacă nu cumva este o vină să il ai"? Fiindca la personalitatea la care va auto-referiti constiinta a fost asasinata pentru a putea fi inlocuita de tupeu inca din mileniul trecut!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-02-21 17:10:37
         
 
  Sancționez un comportament complet deraiat. Mă obligă conștiința. Dacă nu cumva este o vină să o ai.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 13:19:26
         
 
  Domnule Peia, Nu forțați nota. O să provocați scandal. Domnul ecsintescu are nivelul scăzut așa că i-am invalidat comentariile provocatoare. Prin urmare, nu aveți niciun motiv să-l jigniți dumneavoastă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-21 12:57:38
         
 
  Oricum, ca să-l faci dement pe tac-tu, face parte din recuzita mizerabilă a puilor de năpârcă sloboziți din lesă.
Ăștia-s naziști sută al sută!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 12:52:22
         
 
  Este simplu. Fiul hașrezist, este întrebat de tatăl, antihașrezist dacă merge la protest De unde mirările reciproce. Tatăl, fost ofițer de securitate/ Acum, pensionar în vârstă de 90 de ani! Și care simpatizeazeă cu mitingul anti LCK. Calificat de către fiu, probabil și pentru aceasta dement! Pare povestită o întâmplare autobiografică!

Iată ce clivaje a produs percepția diferită a vieții politic!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-21 12:45:16
         
 
  Normal! Spiritul de clan! Chiar dacă ești cu mințile-mprăștiate, ești bun, că ești de-al meu!
Dacă mai ia un țoi, deja comunică-n morse cu marțienii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 12:40:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  n-am înțeles mai nimic, dar sună bine. vot !  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-21 12:24:36
         
 
  Cât privește aiureala turmentată de mai sus, am înțeles doar că tac-su fu securist. Iar fiul nu sări departe de trunchi! Rezultatul fu cel previzibil...
Oricum, nu e surprinzător să fie machit la ora asta și să bolborosească fără noimă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 12:00:43
         
 
  Cum adică, ciocălău? Voi sunteți grămadă organizată, o adunătură de securei, și doar eu, singur, reușii să vă destabilizez? Înseamnă că sunteți niște bieți neputincioși, aracan de mama voastră!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-21 11:57:48
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Ma bucur nespus sa va revad pe Europeea. De curand
s-a reintors si domnul Peia, reintoarcere atat de dorita de dumneavoastra si de mine. Deci pana la urma Cel de Sus a ascultat de rugaciunile noastre si i-a dat ateului Peia gandul cel bun. Revenirea dumneavoastra sper sa restabileasca, cat de cat, echilibrul de forte
care in momentul de fata inclina in favoarea bardului europeeic. Deci inca odata: bine ati revenit!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-02-21 07:19:25
         
 
  Am validat textul din considerente de libertate de exprimare. Textul însă nu conține diacritice. Rog faceți modificările necesare.

PS. Domnule ecsintescu, am invalidat cele două comentarii și voi invalida toate comentariile care încalcă regulamentu.

Facebook-ul vă oferă suficient spațiu pentru diversiuni neliterare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-21 06:04:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE