FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ioan Peia
Text postat de Emanuel Cristescu
Știți bine, din practica ”viețíi de o viaț㔠că poți pierde, cu dreptatea de partea ta, din considerente de procedură sau de formă.

Dacă nu faci recurs, într-un termen stabilit, deși poate ai dreptate, ai pierdut pentru că termenul este unul de decădere.

Dacă înjuri sau vorbești vulgar, în propriul proces, în care ai dreptate, judecătorul te va amenda, pe loc. Și te va da și afară și vei pierde și procesul.

De ce v-am spus toate acestea? Pentru că, nu vă ascund, regimul tranzitoriu, l-am instituit, în special pentru domnia voastră și poate, și pentru domnii Radu Ștefănescu, Florentin Sorescu și Kosta Vianu. Și, chir, și pentru domnul Recheșan. Care mai scapă câte un neeco, care mai scapă un atac, etc. Să existe o perioadă de acomodare.

Rugămintea mea este aceea de a vedea fondul, esența. De a avea viziune, anvergura ideilor și dezbaterilor de aici.

La ce v-ar folosi să rămâneți iar pe dinafară? Cum vă mai susțineți ideile?

Am remarcat faptul că vă puteți sublima furia și mânia care vă cuprind uneori în creații. Este ca și cum un jucător de fotbal căruia i s-a pus piedică, știe să cadă rostogolindu-se! Și transformând astfel energia potențială, care i-ar putea rupe mâna, în energie cinetică. Adică de mișcare de rostogolire! Are de câștigat sportivul procedând astfel? Ce părere aveți?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cutărescule (o fi eco?), degeaba te strofoci! Știu că ți s-a cam tăiat macaroana, dar ce să-i faci? Nu exiști numai tu pe lume și nu ai dreptul sacrosanct de a purta căști la urechiușe., pentru că-ți place muzicuța sfereleor! Alții au și ceva minte, în compemsație, și pricep ce zace-n tine! Ghinion!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-16 11:47:56
         
 
  Am atras atenția, de fiecare dată, că anume cei care-au început, au fost cei dimpotrivă. Nu am făcut altceva decât să răspund, în mod legitim. Și atâta timp cât sunt viu, nu pot să las orice jagardone să mă scuipe, fără să-l plesnesc. E regual de aur a fizicii: după acțiune, vine și reacțiune! Și nu-mi pasă dacă-s sancționat de nu'ș care judecător, în clipa în care constat că judecă după ideea că sacrosancta lui persoană e mai presus de dreptatea care sare-n ochi. Un judecător nu e un zeu, e doar un evaluator vremlnic, adesea părtinitor și chiar criminal, cum istoria - inclusiv cea prezentă - ne-a arătat în foarte dese cazuri. Situație în care nu-i mai acord nici cel mai elementar drept de a tranșa în propria-mi cauză. S-a compromis, deci a ieșit din zona respectului meu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-16 11:43:57
         
 
  pe măsură ce ziua Z se apropie, văd că deveniți din ce în ce mai prevenitor cu distinsul, și acid cu subsemnatul. nu vă temeți, chiar dacă dispare peia din peisaj, se întoarce kosta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-16 11:43:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  să fim serioși, domnule, pe lângă insanitățile distinsului, e aproape un omagiu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-16 11:39:18
         
 
  ”Chiar nu vă descurcați fără vuvuzele?” Dumneavoastră ce credeți? Dar, oare, ”vuvuzele” o fi un cuvânt provocator sau nu?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-02-16 11:31:24
         
 
  domnule Cristescu, apelul de față poate fi egalat în blândețe doar de mâna mamei care pogoară pe fruntea puiului, încercând să-i aline febra. Chiar nu vă descurcați fără vuvuzele?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-16 11:22:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE