FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Justiția din perioada protocoalelor secrete
Text postat de Emanuel Cristescu
Oare numai la nivel înalt se vor fi făcut abuzuri, înscenări, dosare comandate, trucări de dosare? Oamenii de rând nu vor fi fost victime?

Dacă o forță politică și-ar propune în program ceva de genul ”revizuirea, la cerere, a tuturor dosarelor judecate în perioada în care au operat protocoalele și înțelegerile secrete procurori, judecători, SRI precum și a dosarelor în care se dovedesc imixtiuni ilegale, ar putea fi votată de către cetățeni?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  http://m.luju.ro/ospiciul-dna-unitatea-de-elita-dna-ploiesti-a-vrut-sa-dea-o-mega-lovitura-dar-s-a-facut-de-rusine-procurorii-lui-lucian-onea-au-depistat-doi-fochisti-angajat
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 17:26:24
         
 
  https://www.flux24.ro/exclusiv-cine-e-dragos-din-interceptarile-explozive-din-dna/
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 17:24:13
         
 
  https://www.flux24.ro/cum-si-a-asfaltat-seful-dna-ploiesti-drumul-spre-vila-cu-o-firma-protejata-de-portocala/
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 17:21:58
         
 
  Ce mă? Prezumție de vinovăție la găinarii voștri? Păi, în cazul lui portocală, care deja a fost și el oleacă scărmănat (așa, de ochii lumii, ca și blonda lu terente, bogdan, după care, evidaman, urma să fie reprimit în post, la fel ca și aia), în cazul lui portocală cum ați fi vrut să beneficieze de prezumția aia? Retroactiv? Cât privește găinarul-șăf, care s-a dat singur de gol, ca un prost sadea, ce prezumție de vinovăție vreți? Păi, de prezumția asta ar putea, eventual, beneficia în cazul în care ar ajunge în justiție. Deocamadată n-a ajuns și nici nu va ajunge, mafioților, că și justiția stă drepți, în fața voastră. (vezi portocală : "Aoooleu, aoooleu, caaare instanță?). Dar să ceri unei entități media să respecte de prezumțiaa de vinovăției e ca și cum ai cere să llise-nchidă gura la toți, ac voi să puteți manevra în liniște. Oare așa să fi făcut ăia de prin americi în cazul water gate? Dar kioveșiții voștri de ce nu respectă asta, căci sun sunt instituție astatului, nu organism media. Ori kioveșiții nu lucrează decât cu inculpați și penali, din star, javrelor! Mai aveți și pretenții perverse, care va zică, potăilor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 17:14:11
         
 
  El nu face mă, politikă, răspânacul securist, nu face! El face literatură, dom'le, dacă mă-nțelegi!
Auzi bă, ștaorfănscule, cât de proști ne-oi crede tu, pe ăștia care mai avem, totuși, olecuță de glagorie-n căpățână?
Ce mă? Se forțează demisiile procurorilor? Băăă securilă, ăia sunt niște jagardele mafiote, ca tot clanul vostru de geambași ordinari ai statului paralel. Dacă îndrăzneați să faceți așa ceva, ce făcură alde portocală și onea, cu concursul kioveșiții, prin jărmănikka sau amerika, zburau gradele de pe voi ca fulgii de pe gîște. Dar pe-aci, prin statul kioveșist, și dacă vă prinde cu rața-n gură, voi tot pe-a voastră o țineți.
Huo, leprelor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-13 16:57:14
         
 
  PSD face scut in jurul lui Darius Valcov, CONDAMNAT deja de judecatori la 8 ani de inchisoare pentru fapte grave de coruptie, dar forteaza demisiile unor procurori sefi din DNA doar in baza unor interceptari securistice.

Partidul condamnatului Liviu Dragnea a tras zilele astea o noua rafala asupra DNA, folosind si "tunurile" de casa aferente - Antena 3 si Romania TV - pe la care s-au perindat, rand pe rand, diversi condamnati in prima instanta sau neamurile lor, fugari internationali sau inamici personali ai sefei DNA, conform unei strategii care l-ar face mandru pe raposatul Tudor Postelnicu.

Joaca asta, mediatica si parlamentara, de-a "hotii si vardistii", dirijata de Liviu Dragnea si alimentata de Calin Popescu Tariceanu, scoate in evidenta un urias semn de intrebare: Ce inteleg, de fapt, PSD si acolitii lui prin "prezumtia de nevinovatie"?

Invocata non-stop de liderii PSD in cazul lui Darius Valcov, consilierul premierului condamnat deja in prima instanta, prezumtia de nevinovatie "europeana" se evapora brusc in cazul procurorilor atacati la baioneta in studiourile unor televiziuni fondate tot de inculpati sau chiar condamnati.

Situatia aminteste de " 2009, 2012 si alte momente halucinante cand statul paralel al PSD a apasat pe pedala asa tare incat a derapat si a dat cu oistea-n gard", comenteaza pe Facebook Sorin Ionita, presedintele Expert Forum.

"Se cer demisii si/sau sanctiuni. Poate justificat, daca vom reusi sa intelegem ce-a fost acolo si noi, cetatenii fara mize personale in lupta asta, misiune dificila in asa cacofonie.

De altfel din cate stiu procurorul-problema de la Ploiesti era deja scos din DNA & magistratura inainte sa inceapa circul media, deci niste sanctiuni deja au fost.

Amuzament suprem: in tot acest timp, in vreme ce din bulibaseala unii urla la TV direct sentinte, la condamnatul cu 8 ani executare Darius Valcov functioneaza prezumtia de nevinovatie. Ni se cere sa umblam in varful degetelor imprejurul lui, ca in biserica, la el nu trebuie demisie, poate conduce tara pana la sentinta finala-finala-finala a instantei, plus eventual demersul la CEDO", mai comenteaza Sorin Ionita.

Intr-adevar, liderii PSD se solidarizeaza fara rusine cu un coleg despre care trei JUDECATORI au stabilit deja ca se face vinovat de fapte grave, in schimb le-ar lua gatul in strada, daca ar putea, procurorilor anticoruptie care ii incomodeaza, fara sa aiba dovezi de netagaduit.

Mai mult, premierul de "factura europeana" Vasilica Viorica Dancila se jura, pe de o parte, ca nu il va abandona pe Darius Valcov, dar il cheama degraba in tara pe ministrul Justitiei, Tudorel Toader, ca sa faca lumina si sa imparta dreptatea in scandalul Ghita-DNA. (Si, culmea! ministrul executa ordinul, facandu-ne de ras iremediabil in Tara Soarelui Rasare si lasandu-i cu ochii in soare pentru a doua oara pe bietii japonezi, dupa ce Mihai Tudose l-a trimis pe premierul Shinzo Abe la plimbare prin Muzeul Satului).

Nu putem sa nu ne intrebam: PSD stie ce atributii are, de fapt, ministrul Justitiei si ce rol poate juca el in acest caz (constitutional vorbind, nu in piesa de teatru regizata de familia Cosma)?

De ce nu are curaj Liviu Dragnea sa se planga la CSM, forul care se ocupa de anchetarea si sanctionarea disciplinara a magistratilor?

De ce nu depun social-democratii, om cu om, plangeri la Parchet, daca se simt persecutati politic?

Nu cumva le e teama ca ajung tot pe mana unui judecator si acesta le va demonta schema politico-mediatica?

Si inca ceva: Credeti ca ostenii lui Codrin Stefanescu, masati in Kiseleff nr.10, au habar ce inseamna, de fapt, "prezumtia de nevinovatie" si "separatia puterilor in stat" sau cred ca sunt artificii vandute la tarabele lui Soros?

ABERATIE, aberatii, s.f. 1. Abatere de la ceea ce este normal sau corect. 2. Ceea ce este inadmisibil, absurd; absurditate, ineptie, prostie.

sursa: http://www.ziare.com/darius-bogdan-valcov/dna/aberatia-zilei-pentru-darius-muma-pentru-dna-ciuma-1501644
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-13 16:10:34
         
 
  Aha! Deci când suntem victime ale justiției mafiote, atunci, da, ne-am cam revolta.
E, dar cazul în care coana justițika acționează împotriva adversarilor noștri politici, atunci: DNA să vină să vă ia!
Câtă probitate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-02-12 17:06:06
         
 
  din motive personale, eu unul aș vota o astfel de propunere. o decizie evident nedreaptă a unui tribunal român i-a grăbit sfârșitul soției mele. câștigase fondul și apelul, a pierdut la recurs. dar practic, propunerea mi se pare nerealistă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-02-12 13:04:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE