FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Acum pe bune, tovarăși! Că tot a venit vorba de cultură...
Text postat de Florentin Sorescu
Acum pe bune, tavarăși!
Eu înțeleg că avem un guvern PSD întrucât domnii compatrioți au votat un partid mamut pentru măsuri sociale, unele dintre ele necesare. Dar cum să putem accepta un ministru al învățământului care taie pamblici? Toate ca toate, dar există o LIMITĂ. Iar pe acest ministru analfabet l-a propus cineva, nu? Că doar nu a venit de unul singur. Ce fac susținătorii PSD corecți și decenți, tac chitic? Că noi, ceștilalți, am tot țipat, chipurile manipulați. Dar voi ce faceți, doamnelior și domnilor nemanipulabili, acceptați rușinea asta?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  p.s. și dacă ploaia bate-n geam, nu-mi pasă, că am termopan.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-28 10:22:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  afară plouă, dar Legile Justiției, muri și Mircea Djuvara, dar însă Legile Justiției. pierdu și Halep Simona, dar însă totuși așadar Legile Justiției.

în concluzie deci și întru, nu-i afară ca-năuntru, come on baby, hai cu toți, bunicuțe, unchi, nepoți, cu mămici, cu fetele, să blocăm anchetele.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-28 10:22:06
         
 
  Am scris deja pe FB ”Halal miniștri” și am postat un videofilm cu pietrele de moară pe care, cel puțin trei miniștri, le cară după ei. Agramatul de la educație, doctorița care nu a putut să-și educe copilul cu drogurile dar ne promite s㠔educe” România și cel de la Prahova. Și, se pare mai sunt și alții.

PSD își bate singur cuie în talpă.

Dacă în plan personal, greșelile PSD îmi sunt utile, în plan național îmi pare rău. Pentru că România suferă.

Cum a mai spus-o, nu am fost nu sunt și nu voi fi pesedist. Iar la ultimele alegeri parlamentare nici nu am fost. Pentru că nu am avut cu cine vota.

Însă am fost, sunt și rămân un susținător al modificării catastrofalelor legi ale Jutiției. Din prima zi în care ministrul Tudorel Toader le-a prezentat public. Îmi pare rău că PSD nu l-a susținut cum ar fi meritat. Îmi pare rău că au cedat mult față de proiectul lui TT. Cu toate acestea, în forma în care au trecut de Parlament, reprezintă un mare pas înainte. Și merită susținute.

Cei care simt că pierd arma politică, Justiția, din mână, fac orice să blocheze aceste legi. Și, bineînțeles, cu o mașinărie de propagandă excesivă, manipulează și incită. Nu mai reiau principalele modificări. Le-am prezentat în altă parte.

În concluzie, faptul că PSD greșește, faptul că se află în ghearele statului paralel și altele nu trebuie să ne demobilizeze în a susține legile Justiției!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-28 03:01:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE