FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
EUROPEEA, ATELIER LITERAR???
Text postat de Gheorghe Rechesan
Din simplul motiv că apropritarul lavrei bleu, stimabilul Emanuil Cristescu, aka Ion Corbu a transformat nișa sa ecoliterară într-un blog politic în care susține coaliția de guvernare răfuindu-se cu oponenții regimului Dragnea, am decis să protestez, mărșăluind așa cum poate un amator de literatură să o facă. Azi, Emil Brumaru:

COMERȚ DIVIN

Îngerii mei ți-au slugărit îngerii tăi,
Crezînd c-o să le dai și de mîncare
Și de băut și loc pentru pupare,
Printre mărgele, buze și cercei,
După cum este bunul obicei.
Ci tu ți-ai luat aripile-n spinare,
Ți-ai ras aureola și-ai plecat
Și am rămas tot singur, într-un pat
Lat cît e cerul și cu stele moi cusute
Cu ață aurie și-am zis: Du-te,
Dar o să te întorci ca titirezul
La mine și atuncea, eu, obezul,
Șchiopul și chiorul și îmbătrînitul
O să-ți dau foc la suflet cu chibritul
Cu fosfor sfînt, hali-ți-aș infinitul!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  SETKO IMPEX are sediul în Teleorman?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 19:07:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dintre toate satirele dv., domnule EC, o prefer pe asta:



http://www.europeea.ro/main.php?afiseaza_continuare=1&articol_id=84&pagina_afisata=1&categorie=tehnologie

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2018-01-25 18:52:41
         
 
  p.s.
acel ,,aproape că m-am certat"este de o candoare care transcede așazisa polemică.dacă v-ar fi cunoscut,Voltaire și-ar rescris opera cu același nume!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 15:16:17
         
 
  așa cum distinsa Elena Ștefan este prețioasă și plină de o emfază în panseurile dumneaei pe marginea poezelelor de tot soiul(dînd adesea cu bîta-n balta criticii) nici dvoastră n-o să reușiți să scrieți o satiră.nu aveți detașarea, umorul și aciditatea bine dozată de care e nevoie.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 15:13:45
         
 
  mă referam la așazisa satiră ,,Calomnie și informare! vedeți-vedeți-vedeți cum imitați clișeele marionetei Vasilisca!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 15:09:55
         
 
  În satiră Roncea? Mă uimiți! vedeți că nu ați citit?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 14:38:21
         
 
  ”parul și măciuca...” Ați vrut să spuneți verbul și apa yare, nu-i așa?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 14:36:03
         
 
  Ați făcut o fixație cu Videle! Nu am niciun amestec. dacă ați căuta am denunțat vu vârf și îndesat și aproape m-am certat cu un distins membru CNA pe tema inițiativei trăsnite a lui Dragnea de a iniția o lege care să sancționeze defăimarea pe internet! Dar ce mai contează? Dumneavoastră sunteți setat astfel încât să nu acceptați ori să nu înțelegeți niciun argument!

PS. dacă lucrurile vor merge bine s-ar putea să ader la un nou prioect politic. Pe care, când va fi cazul, vi-l voi prezenta!

Să auzim de texte bune că răutatea nu se pune!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 14:34:16
         
 
  nu e nici satiră, fiindcă operați cu parul și măciuca...
acolo unde l-ați citat pe marele și obiectivul investigator media Roncea.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 14:33:19
         
 
  Păi cine a zis că sunt pamflete?

Un text este o satiră iar celălalt un text polemic.

Bine că nu le-ați evaluat prin raportare la un pastel!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 14:28:39
         
 
  Numai adevăruri documentate și sustenabile. Eu nu-mi permit să procesez ca dumneavoastră cu modificarea legilor Justiției care n-ar fi în program. Eu, pentru fiecare afirmație, am argumente. Nu de alta dar, aici, pe Europeea, sunt oameni așa de inteligenți și intransigență că m-ar prinde, imediat, cu ocaua mică.

Dați un exemplu de ce credeți dumneavoastră că ar fi calomnie!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 14:26:09
         
 
  p.s. le-am citit și le-aș încadra la categoria bîrfe, fiindcă pamflete nu pot fi considerate nici dacă ați potcovi puricele cu o sută de ocale și l-ați pune să sară de la Videle la Bruxelles!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 14:17:57
         
 
  v-ați însușit și clișeele dnei Basilica!deh, politichia și servilismul politic sunt boală grea.nu vă văd deloc calm, tolerant și detașat, ba dimpotrivă sunteți mai agitat ca oricînd, aruncînd chiar invective și postînd calomnii cu orice prilej...de la răposatul rege Mihai I pînă la Noica, Liiceanu, Pleșu și-acum Cioloș.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 14:15:57
         
 
  După cum vedeți, eu sunt tolerant, calm și detașat. Mai mult, sunt deschis total să vă expuneți aici susținerile și simpatiile. Chiar dacă, pentru mine, sunt de neînțeles.

Cu privire la acuza de filopesedism mă limitez, pur și simplu, să o resping. Eu susțin democrația și regulile democratice. Anarhismul și războiul permanent româno-român fac rău României!

Am susținut și susțin în cpntinuare modificarea legilor Justiției. Și voi veni în contradicție cu toți aceia care sunt împotriva acestor legi.

Dar sunt un om civilizat și respect opiniile altora. Inclusiv pe ale dumneavoastră. Pe care, recunosc, nu mi le explic. Vă rog, faceți totuși un efort și citiți satira și Răspunsul ofuscat. Poate veți înțelege argumentele.

Succes!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 14:09:39
         
 
  "orbirea politică"!comm'on maestre C.!sunt miop, recunosc, port lentile de la 14 ani,dar orb, ba...fiindcă nu pup nici poalele pardesiului dnei Basilica, priministeriabila marionetă(cred că voi șterge de praf una din hronicile evropeei, pe vremea cînd erați stareț, neimplicat politic, filopesedisto-alde ca-n prezent, că tare se potrivește prezentului!) nici brînca lui musiu dracnea, nici a altui mahăr de partid!
Numărînd așa, argumente și contrargumente, constat că o țineți oabla pe lîngă șosea.în plus, dovedind o cronică alergie la # dumneavoastră, nu eu, vă pierdeți calmul de arhipăstor al mitocului bleu. ceea ce nu-i nici bine, nici sănătos, fiindcă parafrazîndu-l pe Brumaru ,,o să vă dați foc la cuget cu chibritul, cu fosfor din videle, hali-v-aș auditul!"
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 13:59:55
         
 
  Ca să vezi; ”toată zarva și zelul dvoastră miroase”! Și, de pe această poziție ați vrea să înțelegeți satira ”Lichelismul ca permanență sau devalizarea controlată a țării” Ori texte polemice în care fac praf doi ex-tehnocrațí! Sau demonstrarea argumentată a numărului de protestatari!

Orbirea politică vă face să nu puteți fi detașat, rațional logic. Și să nu vă puteți concentra și, eventual, să veniți cu argumente sau contraargumente!

Așa ajungeți să negați și evidența! Mare belea pasiunea asta politică. Devenită patimă!

Încercați, domnule coleg, să fiți mai calm, mai puțin furios! Cum puteți să negați evidența? Iată, distinsul coborâtor din Proxima Centauri și-a forțat un pic softul și tot a înțeles ceva! Pe când dumneavoastră, domnule Recheșan, nu vedeți decât atacuri și răfuieli de-ale mele cu blajini membri europeici de talia domniei voastre! Ce să am eu cu domnia voastră? Că doar nu am mers la aceleași proteste?

Pe mine nu mă deranjează, câtuși de puțin, opțiunile dumneavoastră politice. Să fiți sănătos. Fiecare cu alegerea lui.



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 12:20:35
         
 
  incadrand productiunile distinsului nostru sef la literatura science fiction, eu zic ca, totusi, europeea ramane un atelier literar.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-01-25 11:35:26
         
 
  vax albina, crema puha!satiră, polemică, glumiți dle C. sforțările dvoastră calomnioase nu sunt satiră sau pamflet.toată zarva și zelul dvoastră miroase, sau cum ar zice distinsa catindată de prim ministru, se vede a fi o gîlceavă și o răfuială cu acei membri europeici cărora nu le pute frumos guvernarea dragnea!
p.s.poetul Brumaru(#)ar rîde aflînd că apreciați cum că poema dumnealui ar avea valențe poetice reale!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-01-25 10:29:29
         
 
  Protestez împotriva protestului dumneavoastră

Protestez pentru dreptul la exprimare al satirei politice și polemicii pe teme politice

Apreciez textul Comerț divin. Care, deși pare a fu scris în joacă, are valențe poetice reale.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-01-25 09:52:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE