FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
No, hai - Gabriel Liiceanu
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Nu mai e timp de vorbe multe. Nu mai e timp de piruete literare. Când există conștiința comună a primejdiei, când ființa unui popor este amenințată așa cum e amenințată astăzi România, cuvintele trebuie să fie puține. În 1848, când s-a așezat în fruntea moților săi în Munții Apuseni și a pornit spre Blaj, Avram Iancu a ținut cel mai scurt discurs din câte au existat vreodată. A ieșit în tinda casei (din Câmpeni?), și-a scuturat șuba de pe umeri și a spus: „No, hai!” Știau toți ce vor, știau toți care e primejdia de care aveau să se apere.

„No, hai!” trebuie să spunem și noi azi. Nu mai e nimic de dezbătut, nimic de lămurit. Infractorii noștri din Parlament au trecut la next level. Felul în care au mutilat Codul Penal al țării nu mai e menit doar să-i scape pe ei de pușcărie. E menit să ne distrugă pe toți. Vor să ne distrugă pe toți. E născut din indiferență și ură la adresa propriului popor. No, hai!

Ce fac ei în Parlament frizează demența. Citiți amendamendele! E ca și cum ar vrea să ne pedepsească pe toți pentru că i-am împiedicat din prima clipă să-și facă mendrele cu noi. Schimonosind legile, au dat drumul la toate nelegiuirile de care e capabilă ființa banditească a unei societăți. Vom putea fi omorâți pe stradă, copiii noștri vor putea fi violați, femeile noastre răpite și trimise de ganguri de traficanți în străinătate. România va deveni paradisul drogurilor. Procurorii nu vor mai putea acuza, judecătorii nu vor mai putea condamna, închisorile se vor goli de tot. Au făcut legi pentru apărarea criminalilor, borfașilor, șuților. Au legat mâinile justiției. No, hai!

Având reprezentanți la vârf între legiuitorii din Parlament și fiind atât de mulți, infractorii vor crea în curând o uniune: UPR („Uniunea Pușcăriașilor din România”) care, cu vremea, se va transforma în partid și va câștiga alegerile, după ce va fi absorbit PSD-ul. No, hai!

Primejdia, pentru un popor, poate veni din afară sau dinăuntrul țării. Acum nu suntem distruși prin cotropire. Peste România nu dau turcii, peste România nu dă Armata Sovietică victorioasă. Acum ne-a cotropit pegra societății noastre, românași de-ai noștri, care fură în timp ce agită tricolorul arătând cu degetul spre UE și spre Departamentul de Stat al Americii. Flutură tricolorul, fraților, și ne duc regii la mormânt în timp ce ne îngroapă țara. No, hai!

„No, hai!” e un îndemn care scoate poporul român la lumină. Acum avem prilejul să arătăm că nu suntem o adunătură de oameni așezați între granițe de borfași. Ieșind în stradă cu sutele de mii, ne vom așeza ființa pe tipsia națiunii care suntem și o vom arăta lumii întregi. Așa cum am arătat-o și în decembrie ᾽89, așa cum am arătat-o și în acest început de an. O vom arăta din nou acum, în prejma unui nou Crăciun. Dacă nu o vom face în acest ceas de primejdie extremă, vom dispărea ca nație. Până la urmă trebuie să le fim recunoscători borfașilor noștri din Parlament. Ne-au pus în fața temeiului nostru, ne-au arătat – sfidându-ne, zădărându-ne și primejduindu-ne – că suntem. No, hai!

Se golește țara, oameni buni, ca bântuită de ciumă. No, hai!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  CTA... respectele mele. Dăm Cezarului ce-i al Cezarului :) Nu ne-am agreat, reciproc, dar, de data aceasta, sunt în asentimentul dvs.

Crăciun fericit.
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2017-12-25 01:26:55
         
 
  adevarat, nu toti pot fi cumparati, dar pe acesti eroi inca nu-i cunoastem. ii stim pe cei de pe ecrane, cu ei negocierile s-au incheiat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-24 16:43:34
         
 
  Poate fi un criteriu. Dar nu este cel mai important. Sunt jurnaliști și jurnaliști. Unii chiar nu pot fi cumpărați. Orice jurnalist este plătit. Iar dacă nu consonează cu direcția postului poate oricând pleca. Problema este una de natură deontologică. Iar privitorul simte cine minte și cine nu. Și aceast㠔simțire” se manifestă în audiență. Că telecomanda nu este la dispoziția nici ajurnalistului, nici a propagandistului nici a plătitorului.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-24 11:10:33
         
 
  lumea zice ca singura chestie cu adevarat importanta e sa afli cine il plateste pe jurnalistul ala.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-24 10:57:56
         
 
  Un prim criteriu după care îți dai seama că ai de-a face cu un jurnalist și nu cu un propagandist sau jurnalist de lesă este următorul:

se află în emisiune reprezentanți ai părților interesate de subiectul dezbaterii? Pro sau contra? Sunt invitați telefonic reprezentanții părții care lipsește? Sunt prezentate și opiniile contrare. Răspunsu la aceste întrebări vă va oferi cheia de receptare: informare sau propagandă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-24 10:44:22
         
 
  am retinut, domnule, Sinteza zilei și Alessanda Stoicescu, Ciutacu și Crețulescu & ceilalti nu sunt propagandisti, desi multi nu sunt chiar de aceeasi parere, in fine; si da, da, de trei ori da, ar fi un act de mare noblete sufleteasca sa-i trimiteti invitatia de a reveni pe site bardului de Giurgiu. aici, de bine de rau, cand ma injura, il mai citeste cineva, pe facebook am inteles ca se comenteaza singur de pe un cont de clona, ma rog, n-o fi chiar asa, dar nici fum nu iese daca nu faci foc. in plus, imi mai creste si mie ratingul. sa fie intr-un ceas bun.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-24 10:36:23
         
 
  Ha, ha, ha. Da, am predat la USH. De vreo doi anu nu mai predau. Însă orice s-ar spune despre USH, nu se poate spune că acolo s-au dat diplome fraudate. A, că nivelul de exigență o fi fost mai scăzut, da, este posibil. Am reproșat-o și eu în nenumărate rânduri. Dar între lipsa de exigență și lichelism politic-o securistic și furtul cu acte al unui patrimoniu, nu încape nicio comparație. Altă fandare?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-24 10:19:20
         
 
  Domnule Ștefănescu, mai întâi la mulți ani și pacea fie cu dumneavoastră.

Mai de-al doilea, nu mai extrapolați propriul comprtament media și asupra altora. Poate vă iese din grijă: eu văd, Silviu Mănăstire, B1, Lumea lui Banciu, B1, Nadia Ciurlin, B1, ascult în mașină Realitatea Denis Rifai, rar, Hoandră și Rareș Bogdan care sunt propagandiști, nu jurnaliști, Sinteza zilei și Alessanda Stoicescu, Ciutacu și Crețulescu. Foarte rar TVR2 și și mai rar TVR1. Dar, spre deosebire de mulți, nu mpă las manipulat. Trec totul prin mai multe filtre dintre care Qui prodest? este unul dintre ele. Și, cel mai important, îmi folosesc mintea. Iar analizele le raportez la România și la români și la binele lor. Prin urmare, mă informez din surse diverse și observ comportamentele de tip giruetă. De exemplu, de mai mult timp, am observat că fixația dumneavoastră, A3, a luat-o razna. Și am și scris despre asta. Știam că mă monitorizați așa că nu cred că v-a scăpat.

Mai de-al treilea, am de reproșat multe mămăligilor pesediste. dar nu-i treaba mea. Eu am ce am cu ceea ce ne doare pe toți: injustiția actuală. Nu mai spun rejectatul, monstruoasă, atrocități. Sunt sigur că știți totul. De aceea am fost entuziasmat de proiectele de legi ale prof. Tudorel Toader, le-am citit, le-am înțeles, le-am susținut și le susțin. Chiar daă au fost ușor sau mai mult deformate de cedările impardonabile alea, da, ați ghicit, mămăligilor pSD.

Mai de-al patrulea, cum știți, sunt un democrat real și consecvent. Și nu mă sperie niciun adversar, nicio polemică. Prin urmare, oricând, distinsul giurgiuvean, poate reveni pe site. Giurgiuvean căruia îi apreciam multe dintre cele pe care le scria. Am spus-o și nu o dată, la modul explicit și asumat. Cum o fac și acum raportându-mă la creațiile unor membri Europeea cu care nu sunt în consonanță ideologică. Asta pentru că, așa cum v-am spus, am democrația în sânge și nu confund opera cu autorul.

Bref, nu am nicio reținere în a-i face invitația expresă, de a reveni pe site domnului Ioan Peia. Stați. Stați și nu vă grăbiți. Cu o condiție pe care o știți de când lumea. să folosească, aici, un limbaj ecoliterar. Mulțumit? Credeți că mi-a căzut vreun galon? sau cum ar spune distinsul invitat, aluziv, desigur, vreo treaă?

PS. Mai este o problemă de natură tehnică. Trebuie să/l contactez pe domnul Vlăduț și s-l rog să-i repună parola. Sau o parolă.

PS. Vă prezint scuze tuturor acelora pe care cu voie sau fără voie îi voi fi supărat. Aceste scuze nu trebui în niciun caz citite în cheia că aș fi renunțat în vreun fel la valorile și principiile în care cred. La mulți ani.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-24 10:08:43
         
 
  Domnule babă, m-așteptam să spuneți ceva în legătură cu universitatea la care se cumpără diplome sau cu monstruoasa coaliție universitar-parlamentară care era cît pe ce să voteze o lege pentru studioșii fără bacalaureat. Puteau să-l dea lesne după ce absolveau facultatea.

Obținerea licențelor a fost înlesnită de guvernul Ponta, care a dat o ordonanță de urgență pentru a atenua efectele unui scandal în care a fost implicată universitatea Spiru Haret. ”Ministerul Educației a decis că numeroase filiale și forme de învățământ de la această universitate funcționeaază ilegal, întrucât nu sunt nici acreditate, nici autorizate provizoriu. Între acestea, figurează și filiala din Drobeta Turnu Severin, forma de Învățământ la Distanță - cea absolvită de Eugen Nicolicea. Zeci de mii de studenți s-au văzut în situația de a nu-și lua diploma de absolvire sau de licență. Au urmat mii de procese, prin care statul a fost obligat să recunoască, totuși, studiile acestor oameni, câtă vreme a permis școlarizarea lor, deși calitatea învățământului nu era atestată. Abia în vara anului 2015, ca să stopeze avalanșa de procese, Guvernul Ponta a emis o ordonanță de urgență prin care absolvenților aflați în această situație li se recunosc studiile – indiferent cum au fost făcute”, scrie jurnalistul care constată în final că nu se știe, încă, dacă Nicolicea și-a luat licența la Spiru Haret, la o altă facultate, dacă și-a luat-o ca urmare a unui proces sau ca urmare a ordonanței de urgență a Guvernului Ponta.

Asta apropo de lichelismul actual al univeristarilor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-12-24 09:44:34
         
 
  " Mai bine babă decât liichea! Sau preș. Sau susținător de-al lor! " (EC)

domnule Cristescu, nu stiu daca mai tineti minte, aveati un frate bun, un frate giurgiuvean - adevarat, nu vorbeati chiar aceeasi limba, el citise mai vast si mai folcloric, dar fix aceeasi iubire va alapta ideologic (lupoaica tanara, antena). acuma, cand vad ca sunteti aproape la zi cu discursul si tot ce mai aveti de reprosat mamaligilor pesediste - v-am citat - e moderatia, acuma, in prag de Sarbatori, n-ar fi mai cald si mai uman sa-l cheamati pe Romus inapoi sub glorioasele glande materne? serios, n-ar fi o idee buna?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-24 09:18:38
         
 
  Mai bine babă decât liichea! Sau preș. Sau susținător de-al lor!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-24 06:30:04
         
 
  Domnule Corbu, observ că v-ați travestit într-o babă bîrfitoare și cîrcotașă. Știți că vă prinde?! Introduceți-o în repertoriu. O vreme o să găsiți un public care să vă aplaude.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-12-23 19:16:25
         
 
  Primul mare act de corupție postdecembrist, se pare, a fost înfăptuit de Pleșu care a rupt Editura Politică dintr-un patrimoniu care nu-i aparținea și i l-a făcut cadou prietenului său Liiceanu. Și aceștia își permit, încă își permit, să vorbească de conștiință și moralitate.

Este de notorietate faptul că Noica era colaborator al serviciilor secrete englezești. Îl lăsa securitatea nesupravegheat? Putea să facă supravegherea acestui filosof cu strungari? Pe care, apoi, în vremea când doar dacă te apropiai de Ruse și deveneai suspect, îi trimitea la burse în Germania și nu numai?

Ce triumf va fi avut Securitatea, fie și pe stil nou, asupra Europei Libere! Sicriul având corpul neînsuflețit ale celebrei Monica Lovinescu, poate cel mai acerb critic al fostului regim, a fost întâmpinat de doi îngeri ai democrației și moralității: Pleșu și Liiceanu. Cum naibă să nu fi găsit Ministerul Culurii doi oameni normali pentru acest eveniment? A, da, să dea exemplu lumii de respectul (era să zic triumful) că în România sunt și oameni fără pată. Adică îngeri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-23 17:43:44
         
 
  Domnule Kosta, vă respect preferințele pentru reptenți cu diplome cumpărate:

https://revista22online.ro/70268327/adev%C4%83rul-nicolicea-a-terminat-dreptul-la-distan%C8%9B%C4%83-la-filiala-din-drobeta-a-privatei-spiru-haret.html

Ticăloșia dv. este de-a dreptul șarmantă. Mărșăluiți în detașamentele parlamentarilor hidrocefali.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-12-23 15:13:06
         
 
  Refuzi, constant, sa vezi agresiunea aproape fatzisa a celor platiti de straini sa ne deznationalizeze, legile nedrepte, macoviste, demne de anii '50, iti par taman potrivite pentru noi, jubilezi, probabil, ca toata sleahta de basisti ingusti la creier, la orice zdranganit de catuse. Esti la fel de ticalos ca si procurorii care masluiesc probe, fabrica marturii si denunturi doar-doar or inchide gura cui nu e de partea sistemului. Dar pe tine nu te intereseaza, repeti ca un patefon stricat aceleasi lozinci dusmanoase. Troglodit cu diploma.  
Postat de catre sters sters la data de 2017-12-23 14:20:21
         
 
  De te-as fi vazut la fel de vehement la gafele infinit mai daunatoare ale basaului natzional, mai ca te-as crede sincer! Dar asa, cum te stiu cu nashul in suflet, ti se vede impartialitatea prin underpanti. Qui s'assemble, se resemble. Tu si Licheleanu, doi lingai!
 
Postat de catre sters sters la data de 2017-12-23 14:12:41
         
 
  Licheleanu, basistul notoriu se intrece in slugarnicie. Iar matalutza, dom'CTA(ma rog!) te descalifici postand in pagina cuiva de cu totul alta parere o asemenea ineptie! E un gest la fel de grobian ca si cand ai defeca pe pajistea din fatza casei cuiva! No, mereti voi, ca stiti si unde, noi mai ramanem sa pazim ce-o mai ramas!  
Postat de catre sters sters la data de 2017-12-23 14:09:23
         
 
  Domnule Buricea, pariez că ai devenit regalist. Și faci temenele noii case regale, dinastia teleormăneană.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-12-23 10:42:31
         
 
  Esti un instigator periculos cta, asemanator javrelor usr din parlament. Deci esti un individ care nu doresti ca magistratii sa plateasca pentru erorile comise din diferite cauze. Prin mesajul textului de mai sus te situezi in afara legii...
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-12-22 21:58:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE