FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
semnați
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vorbiți adecvat limba borcilor domnule Borcu 2. Sau 3? Că 2 e domnu Borcu zidăreanu!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-19 17:14:08
         
 
  Mitraliorul mi-a mărturist că-ntr-adevăr îl invidiază pe domnul (bine zis) Borcu: deși și eu i-o trag democrației din toate pozițiile, nu știu să vorbesc așa frumos.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-12-19 16:34:49
         
 
  „De mâine, toți procurorii și judecătorii care au protestat, încălcând legea, ar trebui suspendați. Cum cine va judeca? Ar putea fi reactivați judecătorii pensionari. Aș aduce judecători din afară care să judece cu translator dar nu aș îngenunchea statul în fața acestor domni și doamne care nu vor să răspundă pentru greșelile lor.”

Îmi place cum gîndiți. Mitraliorul v-ar invidia. Aveți un loc asigurat printre înțelepții viitorului senat.

Cît privește protestatarii n-aveți de ce să vă îngrijorați. Dacă nu le place să plece la imperialiștii anglo-franco-americanai. Oricum, nu vor fi mai mult de cei 300.000 care pleacă anual.

Felicitări!
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-12-19 13:03:25
         
 
  "După ce mă voi documenta probabil voi exprima un punct de vedere mai documentat."

idem

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-19 09:18:11
         
 
  "În calitate de cetățeni, magistrații își pot exercita toate drepturile pe care legea le conferă, însă în calitate de magistrați au restricțiile și incompatibilitățile pe care le prevăd Constituția și legile speciale, a spus luni dimineața ministrul Tudorel Toader."

LE PREVEDE, maestre.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-19 09:14:35
         
 
  Așa-i domnule Ștefănescu Radu că nu vă ajung? Așa-i că mă înșel?
Da, sunt cetățeni la fel ca noi dar au o particularitate. Fac parte din puterea judecătorească. Aceasta este o putere separată. Care aplică legile. Nu le face. Sigur, adevărurile simple sunt mai greu de demonstrat și și mai greu de înțeles! Succes!

PS. Dreptul la grevă este interzis în mod expres.
.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-19 00:55:24
         
 
  Sunt și procurori, judecători și cetățeni care știu carte și democrație. Și care au gândire liberă și verticală:

"Curtea de Apel Bucuresti se delimiteaza de actiunile de protest desfasurate in data de 18 decembrie 2017 langa sediul acestei institutii, la initiativa individuala a unor judecatori, cu participarea judecatorilor si procurorilor de la alte instante si parchete. Totodata, Curtea de Apel Bucuresti subliniaza necesitatea respectarii prevederilor legale care reglementeaza statutul magistratului, a separatiei puterilor in stat si folosirea doar a parghiilor pe care legea si regulamentele le gasesc adecvate pentru exprimarea opiniilor",

se arata in comunicatul difuzat luni seara de Curtea de Apel Bucuresti.”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-19 00:50:48
         
 
  Constituție

ARTICOLUL 1
(4) Statul se organizează potrivit principiului separației și echilibrului puterilor - legislativă, executivă și judecătorească - în cadrul democrației constituționale.

ARTICOLUL 73
(1) Parlamentul adoptă legi [...]

Procurorii și judecătorii se amestecă în procesul legislativ. Pentru legile justiției se cere aviz consultativ de la CSM.

Mai sunt și alte încălcări dar aceasta este cea mai importantă. (protest neautorizat, instigare la acțiuni care aduc atingere Justiției)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-19 00:45:50
         
 
  ce lege au încălcat magistrații nu mi-e clar, atâta vreme cât dreptul la liberă exprimare e universal. la fel, dreptul de a participa la manifestații, dacă sunt pașnice. la fel, dreptul la grevă. Constituția zice cum că toți cetățenii sunt egali în fața legii. sau n-or fi cetățeni, mă gândesc. poate îmi scapă mie ceva. antena 3 ce zice ?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-19 00:13:54
         
 
  Sper să nu urmeze intoxicările maioresei Pioana Gene Dornoiu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-18 23:52:30
         
 
  Ce păcat că nu avem o Margaret Thatcher!

De mâine, toți procurorii și judecătorii care au protestat, încălcând legea, ar trebui suspendați. Cum cine va judeca? Ar putea fi reactivați judecătorii pensionari. Aș aduce judecători din afară care să judece cu translator dar nu aș îngenunchea statul în fața acestor domni și doamne care nu vor să răspundă pentru greșelile lor. Că de aceea protestează. Un doctor care ar opera greșit un judecător trebuie să răspundă dar nu judecător care bagă la pușcărie un doctor nevinovat să nu răspundă! E oare drept?

Gândirea umilă nu poate înțelege verticalitatea cetățeanului. Cetățeanul e prost. El nu are dreptul să gândească. Pentru că, vezi doamne, cetățeanul nu ar fi profesionist. jalnică viziune.

Mai spun o dată, clar și răspicat: într-un stat de drept, procurorii și judecătorii nu fac, nu au voie să facă și nu trebuie lăsați să facă legi. Ei doar trebuie să le aplice. Dacă fac legi încalcă separația puterilor în stat. În plus, pervertesc legile, lasă portițe să poată face abuzuri, înscenări de dosare etc. De asemenea, își creează privilegii și refuză responsabilități.

Bref: argumentul sau argumentele din fotografia de mai jos sunt nule din punct de vedere al legii și al logicii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-18 23:49:50
         
 
  un NU din partea celor care știu mai bine decât noi ce înseamnă actul de justiție

protest_magistrati_1_16024000
free cdn image hosting
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-18 22:46:31
         
 
  - Bună ziua nea Declic*!
- Tot alserviciilor,maică, tot alserviciiloR!

*ONG-ul care organizeză protestele spontane. Cu ospontaneitate de un an de zile!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-18 20:09:26
         
 
  - bună ziua, nea Istrate!
- doi boboci de rață, frate.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-12-18 19:22:50
         
 
  Serviciile sunt precum defuncta URSS care se învecina,în principiu, cu cine voia. Seviciilepot avea, în principiu, câte voturi vor. Cu soldați ca domnul CTA pot depăși chiar și această limită!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-12-18 17:58:13
         
 
  https://www.funky.ong/wp-content/uploads/2017/12/cod-penal-procurori.pdf  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-12-18 17:54:55
         
 
  Domnule Corbu, ce se mai aude cu petiția dv.?

Toți pentru justiție are deja 53.861 din 100.000 de semnături.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-12-18 17:49:04
         
 
  Dupa toate postarile non-politice de pe Europeea, mie unul, CTA mi se parea un ins inteligent, ma rog, in limitele bunului simt. Mi-a venit ideea ca el nu poate fi prost, ci doar ca face pe prostul, ca sa ne intarate sau, Doamne-fereste, fiindca i se va fi parand ca e "cool"! Il rog pe acest Don Quijote de mahala bucuresteana sa incerce doar sa nu ramana asa!  
Postat de catre sters sters la data de 2017-11-17 16:33:22
         
 
 









 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-11-16 23:14:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Modificarile propuse sunt pertinente pentru a avea o justitie independenta si mai ales responsabila fata de deciziile magistratilor si judecatorilor. Cei care condamna pe nedrept, intentionat sau prin analize superficiale, trebuie sa platesca material si penal. De asemenea, scoaterea presedintelui de la numirea magistratilor si judecatorilor este un mijloc de a anula interventia sau amestecul neautorizat al acestuia in actele de justitie, mai ales ca s-a demonstrat colaborarea acestuia cu statul paralel. Asa ca nu mai umplati cu asemenea actiuni destabilizatoare. Cine va plateste pentru asta ?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-11-16 18:26:15
         
 
  Cum bine zice dom' Profesor Corbu, tre' sa ai un nivel de scolarizare sub liceu ca sa sustii ca legile propuse incaleca justitia, atata timp cat sistemul c-K a violat-o pe unde s-a putut si chiar pe unde nu. Ce vrei sa arati, CTA, ca esti mai naspa decat te vezi din comm-uri? basist abject, joianist ingenuu, locul matale e la sotron!  
Postat de catre sters sters la data de 2017-11-16 15:14:37
         
 
  La modul corect, dacă o să căutați, o să vedeți și o petiție făcută, în același spațiu cu Petiția mea, care a adunat cca 2000 de semnături. adică vreo 44%.

Personal nu cred în Declik. Am primit Invitația încă de la inițierea Petiției. Am să caut răspunsul pe care li l-am dat.

PS. Vă mai amintiți lik-urile date lui Johannis? Și apoi smetia că i s-au retras nu știu câte? Am scris cândva despre realitate și realitățile virtuale contrafăcute. Ați auzit de hackerii care fac milioane de conturi?

Vedeți aici: Ne opunem proiectelor de legi propuse de către Ministrul Toader, deoarece lezează grav independența justiției

Această petiție, adică, pe care o susțineți dumneavoastră, este una mincinoasă și manipulatoare. Adică, pentru TFL-ei.

Arătați-mi di petiția pe care o susțin eu o minciună sau o dezinformare, care să reziste în fața unei persoane sănătoase clinic și absolventă de gimnaziu.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2017-11-16 11:35:38
         
 
  Susținerea mea a adus 4500 de semnături fără promovare, fără sponsori.

Petiția care conține ”adevărurile” pe care le-am demontat poate asigura, câte vrea. Ca pe vremuri: Cu cine se învecinează URSS? În principiu, cu cine vrea!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2017-11-16 11:22:14
         
 
  În petiția promovată de către distinsul domn CTA se spune: ~Inspecția Judiciară va deveni o unealtă politică în mâna ministrului Justiției.~

În proiectul de lege se propune ca Inspecția judiciară să fie o autoritate independentă și autonomă.

Cum va deveni Inspecția judiciară unealtă în mâna ministru Justiției? Cum? Când va fi o autoritate autonomă și independentă! O fi vorba aici de manipulare sau nu? În situația de azi, Inspecția judiciară se află sub controlul celor controlați. Adică o unealtă în mâna CSM. Se poate, oare, efectua vreun control cât de cât serios și obiectiv? Niciodată. Când cei controlați decid procedura, regulamentul și, în ultimă instanță, aprobă raportul celor care au făcut ”controlul” În fapt, controlații controlează controlorii! Cum să susții așa ceva?

Se mai spune în Petiție ”Numirea procurorilor-șef de către ministru, fără control din partea președintelui înseamnă că DNA se va întoarce la PNA, iar Parchetul devine subordonat intereselor politice.”


În proiectul de lege, numirea procurorilor de rang înalt se face de către președinte cu avizul CSM la propunerea ministrului. Este varianta ultimă. Așadar Petiția dezinformează.

Notă: După părerea mea, este greșită implicarea președintelui în acest proces. De ce? Numind pe cineva, practic, persoana care numește este de acord cu acel cineva. Adică, este de partea sa. Prin urmare, cel care numește devine partinic. Însă, președintele are, potrivit Constituției, printre altele, misiunea de MEDIATOR. Cum își mai poate îndeplini rolul de mediator când el, deja, a devenit parte? Apoi, prin numire, președintele îi subordonează pe cei numiți. Ceea ce duce la aberațiile din deceniul turmentat. Și încă un argument. Procurorii de rang înalt sunt șefi ai unor departamente din cadrul Parchetului care își desfășoară activitatea sub autoritatea ministrului Justiției. Ori, dacă președintele numește procurori de rang înalt, își pierde oarecum din autoritate și intră și el sub autoritatea ministrului Justiției. O fi corect? În plus, mai cunoașteți și alte ministere ai căror șefi de departamente sunt numiți de către președinte?

Se mai invocă în petiție nu știu ce poziții ale judecătorilor și procurorilor. Într-un stat de drept, pentru cine știe și poate înțelege, PROCURORII ȘI JUDECĂTORII NU FAC, NU TREBUIE SĂ FACĂ și NU TREBUIE LĂSAȚI SĂ FACĂ LEGI. Ei trebuie doar să le aplice atât.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2017-11-16 11:19:10
         
 
  Susținerea dv. a adunat 4.500 de semnături.

Toți pt. justiție - 28.954.

Procentual sînteți cam la sfert.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-11-16 11:08:09
         
 
  Democrat cum mă știți, evident, voi tolera și acest link aici. Pentru ca oamenii să vadă, să analizeze și să semneze unde consideră că le sunt mai bine apărate interesele.

Legile actuale ale Justiției, de fapt, Injustiției, au degradat așa de mult actul de administrare a dreptății, în România, încât cca. 80% dintre români nu mai cred în ”Justiția” din România. De aceea Proiectele de legi ale Ministrului Tudorel Toader sunt necesare și binevenite.

Am inițiat o Petiție pentru susținerea acestor proiecte. O puteți consulta și puteți semna la adresa: Susținem proiectele de legi propuse de către Ministrul Justiției, domnul prof. univ. dr. Tudorel Toader


Voi reveni.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-11-16 10:33:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE