FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am trăit ă văd și așa ceva
Text postat de Emanuel Cristescu
Casa Regală MMD, nu permite nepotului ex-regelui, muribund, să ajungă la căpătâiul bunicului său!

Mama mepotului își reneagă și discreditează fiul!

”Casa Regală” Cioabă cere mai multă decență în ”Casa Regală” Mihai- Margareta - Duda!

Un distins scriitor, consideră că în 89 s-a comis o mare eroare neinvitându-l pe rege să-și reia tronul

Comentariul meu la aprecierea, privint marea eroarea făcută de către distinsul scriitor

”Cu tot respectul, în opinia mea nu a fost deloc o eroare. Dacă acum asistăm la scene incredibile în familia regală, vă imaginați ce s-ar fi întâmplat dacă regele ar fi fost în funcție? Marea eroare a fost în 23 august 1944 când Antonescu, mergând la Palat, pentru a-l informa pe rege că va semna Armistițiul cu rușii. La instigarea camarilei regale, regele l-a arestat pe mareșal. Și l-a predat inamicului. Mai mare crimă nu se putea imagina. Minciuna că Antonescu nu voia să semneze Armistițiul a ieșit la iveală. S-au deschis arhivele. A apărut o telegramă de la Ankara, care dovedește fără putință de tăgadă, că Antonescu, omul care obținuse de la Stalin 3 condiții decente de ieșire din război, urma să semneze Armistițiul. Prin acea arestare, un act imprescriptibil de trădare, s-a zădărnicit semnarea Armistițiului, s-a capitulat necondiționat iar Armata regală (cca 150.000 ostași) a fost abandonată în mâna inamicului. Un rege adevărat moare pentru țara lui nu o trădează pentru a-și salva pielea. ”Armistițiul” s-a semnat abia pe 14 septembrie cu inamicul aici! Care, este de notorietate, nu dădea două parale pe rege și camarila sa. Chiar dacă, mai apoi, cu ce preț, l-a decorat cu cea mai înaltă distincție sovietică. Soldații români răsucindu-se în mormintele din zonele rusești unde au căzut la ordinele comandantului lor girate de regele lor! O fi memoria socială scurtă. Se mizeză mult pe acest aspect. Dar, din fericire, nu chiar toată este scurtă!”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE