FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Meteoritul cu mesaj
Text postat de latunski criticul
O să povestesc pe scurt o întîmplare de la locul meu de muncă. După cum știți, eu sînt impiegat de mișcare la Observatorul Astronomic și mă ocup cu plecarea și sosirea meteoriților răzleți, că de roiurile de meteoriți se ocupă un coleg de-al meu care este impiegat principal, gradul I. Șeful nostru are responsabilități privind cometele, centura Van Allen și alte chestii secrete. Deci, eram de serviciu alaltăieri noapte (că mă țin șefii numai schimbul trei), cînd am depistat un meteorit care se deplasa atipic. După ce am refăcut calculele, am constatat că se îndrepta vertiginos către Deveselu. Imediat am luat legătura cu partenerul nostru strategic, și am primit sarcina să-l deviez pe o linie secundară. Cu toate eforturile mele și cu schimbări repetate de macaze, nu am reușit. Infrastructura noastră de traiectorii meteoritice lasă de dorit chiar și pe magistrale, darămite pe linii secundare, unde este o groază de praf cosmic, de halou și alte reziduuri extraterrane. La orele 2.30 a.m. a sosit în grabă un impiegat de mișcare al partenerului strategic. Prima observație a lui a fost că, oare cum dreak informația a ajuns în presă, dar eu nu aveam nici o vină. E drept că Știrilepesurse vomitaseră deja informația, iar la Realitatea Tv era o ediție specială, aia de-i zice pe altă limbă "breaking news", unde Rareș Căcărează Bogdan urla din toți rărunchii că e mîna rușilor. Îl acompaniau vocal și nu numai exministrul Diaconescu și kremlinologul în spe, Oreste. Asta se întîmpla pe la 03.30 a.m. La 04.15 a.m., după o ședință fulger cu tot personalul din compartimentul „Meteoriți”, am ajuns la concluzia că este un meteorit deturnat, așteptînd cu spaimă cererile extraterestre. N-am mai avut timp, pentru că la 04.37 meteoritul a căzut în grădina Cotrocenilor. Eu am ieșit din tură la 05.00, dar am aflat pe la prînz ce vînzoleală a fost. Trupe antitero, ISU, pompieri, ambulențe, SPP. Meteoritul a ars în atmosferă, dar pe sol s-a găsit o cutie dintr-um material care nu era în Tabelul lui Mendeleev și care conținea un mesaj de susținere a luptei anticorupție, trimis de către romulani. Care și ei au probleme la fel ca noi, de cînd au cîștigat alegerile ferengii și au format guvernul. Dar e bine cînd totul se termină cu bine, Aștept o avansare, eu m-am comportat ireproșabil; sper ca stresul meu să nu fie în zadar.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE