FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce voi merge la Referendum
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru a valida faptul că suntem într-o democrație și că, în democrații, voința majorității contează. Nu se poate ca o minoritate de maxim 5% să-și impună valorile la nivelul unei majorități de 95%.

Apoi sunt valori ale istoriei, biologiei și moralei care au asigurat dezvoltarea noastră de-a lungul mileniilor. Nu se poate renunța la aceste valori la presiunea unei minorități, LGBT, de 5%.

Sigur, trebuie să fim înțelegători, toleranți cu această minoritate anormală. Am spus anormală, nu bolnavă. Trebuie să-i ajutăm, să fim chiar empatici și plini de compasiune dar fermi. Nu putem accepta anormalitatea ca normalitate. Îmi plac polonezii: au declarat că niciodată în Polonia nu vor fi legalizate căsătoriile LGBT.

PS. Nu voi deturna scopul și sensul Referendumului. Nu prin referendumuri se rezolvă celelalte probleme ale societății românești
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Voyerismul alteregonian, ca dedublare în subconștientul domniei voastre vă trădează o astfel de pulsiune. Dacă o conștientizați și, poate, vă revizuiți opțiunea, performanțele, de notorietate, ale olteanului care sunteți vor fi, global diseminate. Însă nu știu dacă, până la urmă, componenta timidității care vă animă nu va deveni învingătoare. Dichotomia timiditate-voyerism ca remanență a unui histerezis poetic intrinsec, poate deveni subiectul unei introspecții lăuntrice ale cărui rezultate le așteptăm.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-09-14 23:06:46
         
 
  " Trebuie să-i ajutăm, să fim chiar empatici și plini de compasiune dar fermi."
(Domnul profesor Emanuel Cristescu despre minoritatea
LGBT)

Cum adica sa-i ajutam? Sa facem si noi munca pe care o fac ei? Sau sa le aratam cum ne iubim noi, oamenii normali? N-o sa particip la asa cedva in vecii-vecilor! Fiindca mie nu mi-a placut niciodata
sa am martori cand fac dragoste. Dar daca dumneavoastra sunteti dispus sa le dati un astfel de ajutor dezinteresat, eu nu am nimic impotriva.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2017-09-13 19:23:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Potrivit L 3/2000 problemele care pot fi supuse Referendumului sunt:
”Art. 12.
(1) Sunt considerate probleme de interes national in sensul art. 11: A. Adoptarea unor masuri privind reforma si strategia economica a tarii B. Adoptarea unor decizii politice deosebite cu privire la:
a) regimul general al proprietatii publice si private;
b) organizarea administratiei publice locale, a teritoriului, precum si regimul general privind autonomia locala;
c) organizarea generala a invatamantului;
d) structura sistemului national de aparare, organizarea armatei, participarea fortelor armate la unele operatiuni internationale;
e) incheierea, semnarea sau ratificarea unor acte internationale pe durata nedeterminata sau pe o perioada mai mare de 10 ani;
f) integrarea Romaniei in structurile europene si euroatlantice;
g) regimul general al cultelor.
(2) Cetatenii sunt chemati sa se pronunte prin "DA" sau "NU" asupra problemei supuse referendumului, decizand cu majoritatea voturilor valabil exprimate la nivelul tarii. ”

Ori în cadrul Referendumului din 2009 pe buletinele de vot scria:

” Sunteți de acord cu trecerea la un Parlament unicameral în România?
Sunteți de acord cu reducerea numărului de parlamentari la maximum 300 de persoane?”

Se înscriu aceste problem în cele pe care Legea le distinge ca fiind de interes national? Nu.

Apoi Legea Referendumului distinge la art 14.

”(2) Cetatenii sunt chemati sa se pronunte prin "DA" sau "NU" asupra problemei supuse referendumului, decizând cu majoritatea voturilor valabil exprimate la nivelul unitatii administrativ-teritoriale respective.”

Exprimarea este clară: ”asupra PROBLEMEI”! și nu ”problemelor” cum abuziv le-a formulat rejectatul.

Cu acest pseudoReferendum Băsescu spera să prostească lumea și să revizuiască el Constituția. Revizuirea Constituției are o procedură aparte strict specificată în cadrul Constituției.

Și, un ultim asoect de abuz: organizarea pseudoReferendumului simultan cu alegerile prezidențiale. L 3/2000 a fost făcută pentru oameni care gândesc normal. Nimănui nu i-a trecut prin cap că o minte poate profita și poate organiza un Referendum lipit de niște alegeri și cu două problem pe biletinul de vot. Care mai vizau și revizuirea Constituției.

Iată de ce această mizerie a lui Băsescu nu a avut, nu are și nu o să aibă în veci, efecte de natură juridică.

Mă mir că mai sunt oameni care se lasă păcăliți.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-09-10 05:46:55
         
 
  Acela cu 300 de membri a fost pseudoreferendum organizat cu încălcare legii. Băsescu voia revizuirea pe sub masă a Constituției. Și l-a organizat cu două întrebări, pe când legea spune că trebuie să fie doar o problemă (întrebare) mai mult l-a lipit de alegerile prezidențiale. Atunci nu era interzis. Pentru că legiuitorul nu și-a imaginat că o asemenea întreprindere, serioasă prin definiție, poate fi dusă în derizoriu și anexată la un anumit tip de alegeri. Am răspuns recent, într-un alt spațiu internautic, pe această temă. Dacă nu ați văzut răspunsul (spuneați că deși nu faceți parte din lista mea totuși mă puteți citi) am să-l caut și îl postez aici.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-09-10 00:10:49
         
 
  aha, deci ala cu parlament unicameral cu 300 membri nu trebuie luat in serios, si asta da. cum ar veni, democratie, frate, dar sa nu exageram...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-09-10 00:02:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE