FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mă, Cioacă,
Text postat de Florentin Sorescu
ce te faci tu că nu mai postează nimeni ca să produci rahaturile alea ale tale și să le lipești ca marca de scrisoare? Singur constat că nu ești în stare să faci ceva, nu văd ca în ăst timp să mai fi publicat/scris/produs o parfumată de-aia de-a ta. Hai, pa!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Frate, despre ce vorbim? Nu eu am dus în spate europeea și nici nea Mitică n-a demolat-o. Eu unul, în locul tău, i-aș fi acordat circumstanțe atenuante, repet, eu unul. O fi etic, n-o fi, nu știu. Asta-i tot.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-06 14:27:33
         
 
  Personal mi s-au părut deranjante scremetele lui nea Mitică. O artă este și aceea de a ști când și cu ce poți glumi. Direct poate nu ai avut vreo treabă cu ilustrul domn, dar sunt persoane care nu au agreat bășcălia aruncată ca mucii în fasole. Fără a avea vreo legătură cu apartenența politică. Lucru care, indirect, te-a afectat și pe tine prin faptul că, plecând de-aici, site-ul a devenit mult mai sărac, ca să nu spun inexistent. Mă refer la acele persoane pe care nu are sens să le nominalizez, sunt convins că știi la cine mă refer.
Comentariul pe care l-a postat ceva mai jos bănuiesc că ți se pare din cale-afară de spiritual, nu vezi nimic în neregulă cu el...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-06-06 13:06:46
         
 
  Ca să fiu mai clar: nea Mitică scrie așa de când îl știu, adică de acum vreo 10 ani, când europeea era ce era (și nu mai e). Și nu deranja pe nimeni. Să-și pierdut cei rămași simțul umorului? Să se fi acrit? Cu anii, să-l fi părăsit pe nea Mitică muza? Să fi contat și faptul că n-a fost niciodată de partea corectă a baricadei în violentele dispute pe teme politice din 2012 încoace? "Corectă" zic nu în sensul de "political correctness" ci în sensul dat de Peia, cel mai vocal reprezentant al plutonului de exaltați A3. Nu știm, dar nu cred că mai are importanță.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-06 12:34:27
         
 
  Catrenele deocheate ale lui nea Mitică n-au nicio legătură cu (in)activitatea mea aici. Apsoluman, vorba cui știm noi.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-06 12:07:56
         
 
  Legătură este simplă, Radule! Mulți au încetat să mai posteze texte pe acest site tocmai pentru că le-a displăcut ciocăreala asta. Indirect ai fost afectat și tu.
Prin urmare nu a fost o luare de gâlci, este treaba ta dacă și unde postezi, ci o învederare.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-06-06 10:08:57
         
 
  A, și n-aș fi intervenit, fiindcă n-aș fi văzut-o, dar aseară m-a rugat un prieten să postez ghidul ăla.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-06 08:49:15
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Asta-i bună, acum mă iei de gâlci că nu mai public în europeea. N-are nicio legătură. Revenind la subiectul cu violatori și tâlhari care bat la 90 anișori, să fim serioși, toată stima.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-06 08:46:47
         
 
 
"Mătușă-mea, Florența, mă sună într-o seară
și-mi spune:
"Titine, te rog eu
întreabă-l pe tacă-tu dacă mă poate împrumuta
cu 1000 de lei. Știi doar
că timpurile sunt grele,
iar eu nu am cu ce
să fac focul în sobă".
"Măi, Nana, îi zic, sigur am să vorbesc
cu el
dacă voi putea. Dar știi prea bine
că a murit. Nu mai e demult
printre noi".
(Fragment din poemul "Mătușă-mea, Florența"
de Florentin Sorescu)

Domnule avocat, poet, polemist dramaturg si mare poet Florentin Sorescu,
Pentru a termina acest scandal inutil, va rog sa-mi trimiteti adresa matusi Florenta pentru a-i trimite eu mia, fiindca inteleg, ca din motive obiective tatal dumnevoastra nu i-o mai poate trimite.
Sa auzim numai de bine si de opere de arta nemuritoare.


 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2017-06-06 01:32:23
         
 
  Profit de prilej ca să vă spun o mică butadă din lumea juridică: Cică un avocat, pus în ingrata postură de a apăra pe un inculpat care-și omorâse părinții, argumentează astfel:
- Onorată instanță, rog să-i acordați clemență! A rămas orfan!!!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-06-06 00:11:17
         
 
  Domnule Cristescu, sunt lipsit de tact atunci când VREAU să fiu lipsit de tact.
Reacția este una intenționată și asumată.
Pentru că, să avem parol, m-am cam săturat.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-06-05 23:55:47
         
 
  Domnule Cristescu, sunt lipsit de tact atunci când VREAU să fiu lipsit de tact.
Reacția este una intenționată și asumată.
Pentru că, să avem parol, m-am cam săturat.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-06-05 23:55:45
         
 
  Te pomeni, Radule, că or fi și violatori, tâlhari, teroriști (că tot e la modă) care ar putea să-ți fie tată. Biologic, de bună seamă. Dar rahatul este tot rahat. Da' ce te face pe tine să nu mai publici în bătrâna doamnă European, să te umpli pios de inGenue Cioace?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-06-05 23:51:54
         
 
  Are nea genu excesele lui, ăsta-i farmecul lui și ghinionul tiraspolezului. Dar apelative ca "mă cioacă" mi se par excesive în gura/pixul unuia care poate foarte lejer să-i fie fiu. Excesiv de blândă mi se pare și dojana d-lui Cristescu. În fine, noi să fim sănătoși.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-06-05 22:46:19
         
 
  Da, sexul vinde. Dar aluziile trebuie făcută cu inteligență și stil.

Iată o epigramă, parcă a lui Cincinat, dedicate unei domnișoare care îl rugase să-i facă o epigramă:

”Dacă ți-aș face-o epigramă
Tu ai citi-o orișicui
De ce nu pot să-ți fac duduie
Ceva să nu spui nimănui”

Am remarcat și eu exagerările, până la limita ecoliteraturii sau chiar peste această limită. Și chiar îmi propusesem să intevin. Și aș fi făcut-o dacă postarea domnului Sorescu nu mi-ar fi luat-o înainte. Însă. Însă nu aș fi făcut-o cu lipsa de tact, suficiența și, se pare, aroganța cu care domnia sa a făcut-o. Formularea ”Mă, Cioac㔠este total neelegantă.

Cine are ochi de văzut să vadă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-06-05 22:18:47
         
 
  Don Cioacă și-a pierdut de curînd fratele geamăn și nu mai are pe ce să-și spijine vătalele. Așteptăm ca Statele să-și declare Independența și să revină printre noi. Eu o să-i fac rost de o garsonieră la Tiraspol, i-am promis!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2017-06-05 19:14:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE