FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
”TINERII FRUMOȘI ȘI LIBERI” - CÂINI FĂRĂ LANȚ
Text postat de Marian Tudorel Lazar

Nu știu ce experiență ați avut voi, dar eu, de câte ori am avut ocazia să discut, față în față sau pe internet, cu ”un tânăr frumos și liber” sau cu unul mai ”copt”, dar care-i de partea lor, de fiecare dată am observat un lucru: trebuie să fiu foarte atent cum îi contrazic, că imediat le sare țandăra și trec la jigniri și amenințări verbale. Și te consideră, siguri pe ei ca muntele Everest, prost, idiot, handicapat mental, bun de pus sub interdicția de a mai vorbi și chiar a gândi, ce să mai zic de dreptul de a vota pe care au amenințat deja că nu-l vor mai da ”pensionarilor”.
Și acum gândiți-vă la un scenariu horror: acești ”tineri frumoși și liberi” ajung să conducă... Prima măsură pe care o vor lua va fi aceasta: vor da drept de vot tuturor tinerilor, de la șapte la cincizeci de ani, și vor interzice dreptul de vot al tuturor ”bătrânilor”, de la 50 de ani în sus. Punerea sub interdicție și internarea la nebuni vor deveni practică obișnuită pentru orice ”babă” și orice ”boșorog” ce îndrăznește să-și contrazică nepotul sau fiul atotștiutor. Greu de crezut un asemena scenariu?! Deloc! Dacă ei sunt lipsiți de respect acum, când sunt ”mici” și n-au ajuns să conducă, și se cred singurii deștepți de pe planeta aceasta, ce credeți că se va întâmpla dacă vor prelua puterea politică?! Vor mai asculta pe careva? Pe nimeni, doar ideile din capul lor, cum fac și acum, iar la urmă se vor mânca între ei. Da, sigur se vor mânca între ei!
Dar - mă veți întreba - dacă printre ei sunt și oameni educați, cu capul pe umeri, capabili să discute calm, rațional și cu respect? Ei, bine, de aceea zic că se vor mânca între ei: aceștia vor fi primii sacrificați și mâncați, exact cum au făcut și comuniștii când au preluat puterea și cei care li se împotriveau, chiar dacă erau de-ai lor, dacă nu au fost împușcați imediat, au fost trimiși direct la închisoare și la Canal, ca să fie exterminați fie prin bătaie și teroare psihică, fie prin muncă fără odihnă și înfometare.
Iar acum, că am îndrăznit să-mi exprim opinia de ”habotnic” și ”pesedist”, sper să scap fără prea multe înghionteli, înjurături și amenințări. Doamne ajută!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  O analiza destul de pluzibila, draga Marian, acesti tineri si frumosi fi-vor fascistii de maine
, pentru ca somnul ratiunii naste monstri si chiar cred ca au inceput sa se nasca, felicitari !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-03-19 17:29:04
         
 
  Dureros de adevarat! Ati fost bland edulcorand realitatea! Pacat de cei normali, deplang viitorimea. Multumim, din suflet, "mamei europa"! (S.A.D.)  
Postat de catre Florentin Maftei la data de 2017-03-19 09:13:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE