FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
propunere lingvistica
Text postat de Dumitru Cioaca
"Nu e mani....re, spui. OK. Crezi cumva că mani....rea se face la vedere, door to door, cu surle și trâmbițe? E un proces subtil, atât de subtil încât doar rezultatele, coroborate, pot să conducă la concluzia existenței lui. Altfel, e o înșiruire de fapte minore, care par fără importanță, fără legătură unele cu altele. „Gașca de penali” e o man....re."
(Liviu S. Bordas)

"Cum să mani....m mani....rea"
(Florentin Sorescu)

In primul rand vreau sa cer scuze domnilor Liviu S. Bordas si Florentin Sorescu pentru inlocuirea, in fragmentele preluate de la domniile lor, a celui mai murdar si ne-ecoliterar "cuvintel" din Limba Romana cu puncte-puncte; dar nu pot sa raman indiferent cand vad cu cata nevinovata placere aceste personalitati europeeice folosesc un cuvant in care "cuvintelul" se ascunde, fara pic de jena si in vazul lumii. Aceiasi slabiciune pentru cuvantul imbortosat cu obscenitatea l-am observat, in nenumaratele comentarii ale domniei sale, si la domnul profesor Emanuel Cristescu. Desigur vina nu este a celor trei distinsi colegi europeeici care au vrut numai sa ne arate pe ce cai gresite incearca sa ne duca anumiti politicieni fara scru.... (Multumescu-ti Doamne Sfinte ca m-ai facut atent cand dracul ma indemna sa scriu in intregime un alt cuvant care inglobeaza "cuvintelul" ne-curat) Si nici a Limbii Romane, deoarece se stie ca acest cuvant-capcana a fost mostenit din Daca Veche, care fiind o limba moarta, nu avem nici un drept sa o vorbim de rau ci numai de bine, asa cum ne invata un mare si renumit proverb jii-dac: "despre morti numai de bine.
Cum insa nici nu putem sa scoatem din Limba Romana toate cuvintele in care se ascunde "cuvintelul" fara a saracii la modul ireparabil aceasta minunata limba lasata mostenire de la stramosi, propun inlocuirea lui cu termenul ecoliterar falus, despre care anticii spuneau ca reprezinta aproape acelasi lucru, numai ca ceva mai mare, asa cum sustine ca o are tot romanul. Sper ca propunerea mea sa fie aprobata in unanimitate, deoarece spuneti si dumneavoastra daca textul domnului Florentin Sorescu nu ar suna mai frumos daca s-ar intitula "Cum sa manifalusam manifalusarea"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE