FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
o inițiativă salutară
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bîzîitoare previzibilă, inutilă, care se crede pasăre. Cântecul lebedei e prea departe ca să-l auzi vreodată. Mai insistă, poate împiedicat în propriu-ți bruiaj îți vei găsi totuși o scară să te cobori la o distanță acceptabilă să-ți poți permite estimări 3D. Să-ți traduc: ești doar cocoțat, mebeule. Paradoxal, o oglindă de felul ei iluzorie, ție ți-ar dezveli realitatea: propria nimicnicie, ignoranța, un pixel negru într-un tablou gri. Că-l vrei tu roșu... cui crezi că-i pasă?  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-02-17 09:31:10
         
 
  che jane nici macar nu meriti sa fii luat in seama, se vede de la o posta caracterul foarte mic...  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-02-13 19:37:15
         
 
  D-le maestre honoris pauza MB , eu sunt de factură mai modestă... provin dintr-o zonă rău famată, undeva la confluența mahalalei cu lumea ”bună”. În consecință, pot aborda cu d-tale orice limbaj te-avantajeaz㠖 că-l știu și p-ăla...și p-ăla. Pntru început, pănă escaladăm, o să-ncep cu coada. Deocamdată, încerc să mă prind dacă ești P.T.T.R.-I.I.S.T. natural (adică de condiție), sau sintetic (auto-prefabricat)(?) – se spune că otrăvurile sintetice sunt chiar mai rele ca alea naturale. Cum înclin să cred că ești overload din fiecare, după selfie-ți, anomalie-evident, te-aș defini d.p.v. structural 2,2,3-di-P-di-T-R-meta-I-ist. Pe scara halucinogenă, up-letal, dar fericit. Dacă te nedumeresc abrevierile, voi fi cel mai sugrumat de emoție să-ți ofer lămuririle necesare. Poate, cu puțină intuiție, deși mă îndoiesc, scap de povara de-a fi explicit.
Te-nțepi, cumva?... și crezi că o să lansezi vreo nouă modă: ”cu mansarda goală, înțepat la gardul Cotroceni?”... trage bre cămeșa, că se vede golu’ (și de sus, și de jos) de-atâta dat din crengi și gâți... sau , mă rog: în-gâ-ți...
PS D-tale ai început cu lipsa de respect... asumă-ți și reciproca. O recomandare nevinovată? Nu mai dați retur, decât dacă intenționați să vă cereți scuze, caz în care voi retracta la rândul meu...
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-02-13 19:18:46
         
 
  piața photo Moment-unic-in-Piata-Victoriei--Un-tricolor-uman-urias-in-fata-Guvernului--Foto-_zpstkqgfb2a.jpg  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-02-12 21:54:00
         
 
  petrescule si chejane ce educatie proasta aveti, alfel nu mi-ati poci numele. Sunteti marunti la caracter chiar mizerabili !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-02-12 21:46:06
         
 
  domn ombilic, ai fost la Cotroceni, ai tremurat olecuță pt democrație? nu-i așa că e minunat c-ai avut oportunitatea să-l sudui cum îți vine la gură pe președintele țării, să-i spui de la obraz că-i dus cu capul? nu ca pe vremea lui nea ceașcă din care se trage actuala gașcă de governanți...  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-11 15:09:18
         
 
  Maestre Buric ia d-aci, ai declarat război poporului europeic? În întregime? Păi, pe președinte îl uitași? Sau ți-e frică că-ți dă ceaiul ăla vărsat de nota 10? Dă dovadă de eroism, scapă-ne! Nu vezi că ne-a divizat? Fă ceva! Adu-l pe Țepeș, sau pe Țeapă... eventual un buric cu centură de castitate, ceva, orice crezi că ajută, nu ne lăsa de izbeliște, că uite, murim de frig și plictiseală în piața de vechituri pohtind la grațierea aia care nu mai vine. Sau vine? Știi ceva și nu ne spui și nouă pârâților? Țin cu tine, să știi...  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-02-10 23:50:12
         
 
  atunci o să folosesc "maestre".  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-02-10 19:52:00
         
 
  stefanescule, ti-am mai atras atentia, nea este cel care te-a educat astfel... dar observ ca nu se lipeste nimic de tine...  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-02-10 19:01:26
         
 
  Cristi, repet, nu polemizez cu tine pe tema asta, și doi, nu numai că inițiativa nu-mi aparține, dar nici n-am comentat-o. Eu doar l-am salutat pe nea Buricea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-02-10 14:26:56
         
 
  Sinucigașă inițiativă. Un fel de elogiu al neputinței. De fapt lipsa forței și valorii se manifestă în acțiuni subversiv-administrative disperate.

Vor fi suficiente firme inteligente care vor specula această imensă prostie.

Doamne ajută.

Eu auzeam că o bancă nu mai vrea să-și facă reclamă la niște posturi TV de mare audiență. Nici nu vreau să mă gândesc la ce s-ar putea întâmpla dacă posturile respective ar sugera, doar atât, ar sugrera, ca telespectatorii lor să renunțe la conturile de la acea bancă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2017-02-10 14:00:48
         
 
  Radu, din nou imi exprim dezamagirea si dezaprobarea:

1. Cum poti sa ceri boicotarea economica a unor televiziuni? Dreptul la libera exprimare ar trebui sa prevaleze. Este de datoria noastra sa gandim cu capetele noastre si sa vedem cu ochii nostrii.

Atitudinea dl CTA este de inteles si in total acord cu personalitatea dansului...

2. Parerea mea este ca Realitatea si DIGI sunt televiziunile care:

"transmit în mod sistematic știri dovedit false, manipulează, mint, dezinformează și în acest fel influențează capacitatea românilor de a avea o înțelegere corectă a realității".

Dar nu cer companiilor sa nu le mai dea publicitate. (Bine, oricum ele nu strang bani din piata - vezi link :) - si nici nu platesc taxe, deci demersul meu ar fi fost oricum in van). Dimpotriva, vreau sa continue sa existe si sa emita...

http://www.evz.ro/realitatea-tv-la-un-pas-de-faliment-nu-mai-au-bani-pentru-plata-taxelor-la-stat-pentru-chirii-utilitati-apelul-disperat-al-lui-cozmin-gusa.html

Compania Realitatea Media a intrat in insolventa in septembrie 2011. :))))

Sau - nu! - de fapt sunt manipulat de Antene si RTv...

3. De ce nu cerem, daca constatam minciuni si manipulari, CNA-ului sa intervina... Ce facem? Luam justitia in mainile proprii si ne autoproclamam agentii statului de drept?

4. Sunt plin de candoare mai ceva ca dl Buricea...

Cristi

 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2017-02-10 13:49:59
         
 
  „ghejane esti in afara poporului”

Domnule Buricea, știi mata ce e poporul?

Ce-ai zice dacă ar fi fatalitatea care ne ține pe amîndoi împreună?
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2017-02-10 13:04:46
         
 
  Ești total, Radule!!!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2017-02-10 12:54:50
         
 
  nene Buricea, matale ești dulce, matale ai depășit de mult toate recordurile în materie de candoare, ca să zic așa :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2017-02-10 12:07:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  o magarie !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-02-10 11:49:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE