FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Și totuși, nu putem spune, gata, destul, prea mult ajunge?
Text postat de Emanuel Cristescu
Părinți la Cotroceni, copii la Guvern! Nu e firesc să stea la aceeași masă? Nu e firesc să stea împreună? Să se plimbe împreună?

Cunosc bunici care au grijă de nepoți pentru a da posibilitate copiilor să meargă în piață.

România este fracturată. Și, din păcate continuă fracturarea.

Pare o operațiune laborioasă și minuțios programată de a ne învrăjbi. Operațiune, aproape reușită. Operațiune care se poate solda cu un mare pericol. Pentru România.

Doar noi și numai noi putem conștientiza acest mare pericol și să anulăm efectele lui. Ar fi simplu să ne uităm în jurul nostru și să intuim consecințele. Și să spunem: gata, destul, prea mult ajunge. Opriți ura. Opriți veninul. Opriți învrăjbirea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  p.p.s. lozinca asta cu bunicii, copiii și nepoți este o gogoriță inventată de politrucii pesedeului aripa naționalistă. orice observator conștient și onest poate vedea că contramanifestanții de la Cotroceni nu sunt bunicii celor din piață, nu există niciun punct comun între ei, înafara naționalității.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-08 18:11:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  p.s. nu cred că marea masă a manifestanților contraguvernamentali este împinsă de ură și venin, cum spuneți.cred că e vorba mai curînd de intransigență, spirit civic trezit la realitate și acel proverbial ”domle, e prea de tot, ajunge cu hoția și manipularea!” care zăcea în subconștientul colectiv.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-08 17:37:21
         
 
  ce frumos și hristic sună îndemnul dvoastră! din păcate este gol de conținut. de ce n-am adăuga, plini de toleranță:„lăsați tîlharii să vină la mine (poporul)?”  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-08 17:34:50
         
 
  Domnule profesor,
Si eu sunt de parere ca parintii si copiii trebuie sa stea la aceiasi masa, sa bea o bere, sa manance cativa mititei, dupa care sa se ia de mana si sa mearga impreuna, asa cum doriti si dumneavoastra. Numai ca dumneavoastra voiti ca ei sa mearga la Cotroceni iar eu as prefera sa mearga la Guvern.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2017-02-08 07:57:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE