FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Iohannis aruncă țară în haos prin propriul electorat
Text postat de Emanuel Cristescu
Iohannis aruncă țară în haos prin propriul electorat

Ioan Ghișe

La 18 mai 2016 prin Ordonanță de urgență Guvernul lui Iohannis a modificat 132 de articole din Codul Penal.
Nu a existat dezbatere publică.
Nimeni nu a ieșit în stradă.
Nimeni nu a fost deranjat. Nici Iohannis.
Acum Guvernul PSD și ALDE ( câștigătorii alegerilor parlamentare )
a modificatprin Ordonanță de urgență câteva articole din Codul Penal.
Acest lucru a fost impus de Deciziile Curtii Constitutionale.
Același presedinte, Iohannis, aruncă acum țară în haos prin instigarea la revolte de stradă.
Tot el a instigat Consiliul Superior al Magistraturii și Avocatul poporului impotriva Ordonantei de urgență a Guvernului.
Iohannis a încălcat grav Constituția.
DE CE actioneaza Iohannis cu dublă măsură și prin incalcareaConstitutiei ?
Răspunsul este simplu.
Că să îl vada în pușcărie pe Liviu Dragnea, liderul PSD, marele câștigător al alegerilor parlamentare din 11 dec. 2016.
DE CE actioneaza Iohannis așa și cu un asemenea preț ?
Pentru că dacă Dragnea ar putea candida în 2019 l-ar putea învinge pe Iohannis la alegerile prezidențiale.
Această este miza.
Ghinionul românilor este că au un președinte cinic care a pornit războiul români contra români pentru a câștigă el încă un mandat prezidențial.
„ Jos mâinile de pe DNA ”, a spus Iohannis .
De ce a spus așa Iohannis ?
Această exprimare arată cât de disperat este Iohannis că ar putea pierde „ funcția sa ” , de președinte.
DNA este instrumentul de poliție politică prin care Sistemul statului mafiot băsist își elimina adversarii politici pe care nu îi poate învinge în alegeri.
Vorba lui Traian Băsescu: „ statul asta-i mafiot, na! Știu eu ce spun ,..”.
Evidențele despre cum functionează justiția au dezvăluit cum se fabrică dosare de către procurorii DNA.
Apoi prin „ culoarele juridice ” ale câmpului tactic al SRI din justitie, oricine poate fi închis pentru orice.
Așa a spus judecătorul Stan Mustață acum închis și a explicat generalul Dumbravă de la SRI.
De ce nu a spus Iohannis „ Jos mâinile de pe DIICOT ” sau „ Jos mâinile de pe Parchetul General ” ?
Pentru că instrumentul său de eliminare a adversarilor politici este DNA.
De ce are imunitate șefa DNA ?.
Pentru că este sprijjinită de străini.
De ce o sprijină străinii pe șefa DNA ?
Pentru că ea execută liderii capitalismului românesc.
Binomul SRI + DNA este alături de Iohannis.
De aceea el vrea să le dea mai mulți bani prin buget.
Câți l-au votat în 2014 președinte pe Iohannis ?
6,2 milioane de alegători.
Câți au votat în 11 dec. 2016 partidele Iohanniste ( PNLsi USR ) la îndemnul lui Iohannis ?
Jumătate, adică 3 milioane .
Această este pericolul major pentru el, Iohannis să piardă alegerile prezidențiale din 2019.
Pentru asta Iohannis a declansat razboi total PSD și lui Liviu Dragnea așa cum la 13 dec. 2016 Iohannis i-a spus lui Călin Popescu Tăriceanu că va face .
Acum Iohannis asta face: război total cu PSD.
Români contra români.
Dacă avea Iohannis guvernul său PNL+USR mai facea război
total împotriva PSD ?
Nu. Pentru că PSD ar fi fost în opoziție.
Atunci el, Iohannis, și-ar fi păstrat toate șansele să fie reales președinte în 2019.
Dar majoritatea românilor au votat acum două luni pentru guvernarea PSD și ALDE.
Prețul acestui razboi romano- român dus de Iohannis este aruncarea țării în haos.
Ghinion pentru români și România.
Asta însă pe Iohannis nu ilderanjează.
Pentru el are preț doar puterea săa funcția sa de președinte.
„ România lucrului bine făcut ” , acesta a fost sloganul electoral cu care a ajuns Iohannis presedintele românilor.
Oare este al românilor ?

4 feb. 2017 - autor -prof. Ioan Ghișe
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  m-ai văzut tu? să-ți sară ochișorii ăia albaștri?  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-10 23:05:30
         
 
  Poate după primul pahar de vin, dar deja ai trecut la a doua damigeană...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-02-10 23:01:55
         
 
  nu,nu mă pricep la toate dar pot deosebi vinul de apa chioară!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-10 22:52:25
         
 
  Da, chiar crezi că te pricepi la toate, mai ales să judeci ”corect” oamenii.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-02-10 22:40:20
         
 
  meteleu, ești un troll jegos, nimic mai mult!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-10 22:20:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnia ta ori nu ești jurist, ori habar nu ai ce-i aceea o lege, d-le D. Petrescu. Dar pari să te bucuri de privilegiul săracilor cu duhul ce cred că se pricep la toate.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-02-10 20:44:54
         
 
  buriceo,(scuze, am uitat litera mare), apropos de popor, raportul 600000/300 îți spune ceva? Ia abacul..., știi chestia aia cu păsărele...  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-02-10 09:39:01
         
 
  tu ori trăiești într-o peșteră, ori asculți radio erevan! cred că e inutil să-ți explic că niciunul dintre protestatari nu a contestat rezultatul alegerilor și că dreptul de a protesta împotriva unor abuzuri și încălcări flagrante ale legii, să nu mai vorbim de hoțiile uriașe săvîrșite de-a lungul anilor este un drept constituțional prevăzut explicit și constituie chiar esența democrației.dacă guvernul marionetă tras de sfori de un penal declanșează un război, chiar dacă a fost ales corect cu majoritate de voturi (vezi exemplul ascensiunii cvasiunanime a lui Hitler) tu ce faci? stai resemnat, rozi posmagi, bei apă chioară(deh, costurile înarmării) și-ți zici: e guvernul legitim trebuie lăsat să ne trimită la moarte?!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-09 23:31:34
         
 
  Ai dreptate, despre penibili vorbim aici, chiar dacă alții strigă că despre penali.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-02-09 23:27:43
         
 
  lăzăruș, tu ești bun de dat la televiziuni! de penibil, că penal ești prea...naiv să ajungi!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-09 23:17:28
         
 
  Cei care au mers civilizat la vot sunt cei care au votat masiv PSD-ul. Cei care agresează votul acestora dintâi sunt cei care au ieșit în stradă să bage bețe în roate celor aleși în mod democratic.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-02-09 23:13:10
         
 
  tudorele, iarăși este pe lîngă subiect!cei care au mers, civilizat la vot, zici tu, au fost cumva împiedicați să voteze? le-a contesta cineva dreptul la o opinie ?vino cu exemple concrete, altfel din nou te plasezi pe post de vuvuzea.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-09 22:38:25
         
 
  Dar despre comportamentul agresiv asupra celor care au mers civilizat la vot, nu aveți nimic de spus?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-02-09 21:07:25
         
 
  Dle (eufemistic vorbind)Buricea, în democrație( dacă admiteți că viețuim amîndoi în un astfel de regim)fiecare are dreptul la opinie, indiferent dacă celuilalt îi convine au ba! Cum vă permiteți să-l apostrofați pe Andrei Ghejan pt că a scris ceea ce gîndește? ce instanță (barem europeică) vă permite să afișați un comportament gresiv de sorginte comunistă?(ambele interogații sunt, pe cuvîntul meu de manipulat și vîndut occidentului, ba pe deasupra pe jumătate neamț după mamă, retorice!)
Apropos, ai fost la mitingul antiprezidențial, nea Mișu? unde-ai vărsat ceaiul, cafeaua? ai grijă pe viitor, poate conținea KCN (pt. novici cianură de potasiu) și ai otrăvit apele freatice!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-09 19:54:07
         
 
  ghejane esti in afara poporului, cine te-a indoctrinat asa?
Ce presedinte este acela care instiga si ranjeste?
El, conform Constitutiei trebuie sa fie al tuturor romanilor !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2017-02-09 19:14:41
         
 
  *precipitat  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-02-07 14:57:16
         
 
  Iohannis este de departe CEL MAI BUN PRESEDINTE pe care l-a avut România până acum. Acțiunile Domniei sale nu sunt deloc de destabilizare, ci din contră, a reușit și reușește în continuare printr-o admirabilă transparență și curaj să unească românii în lupta anti-corupție și prezervarea valorilor democrației. Românii nu-l susțin degeaba, iar cei plătiți, sau prost îndoctrinați să-l defăimeze, sau să-i discreditetze acțiunile (puțini și ridicoli), sunt deja izolați. Massmedia, destul de obiectivă în zilele astea, demască involuntar prosteala. Pe scurt, vremea tentativelor de manipulare a cam trecut. Omul din stradă exprimă ceea ce simte, cu micile excepții de care vorbeam, iar ciubucari și limitați vor exista mereu. Discursul Președintelui în Parlament a fost cât se poate de obiectiv, direct și clar, deranjant de clar, de-aia boșimanii s-au pecipitat să părăsească sala: contracara interesele personale, iar ei, în fond, pentru ce și-au cumpărat posturile? Să pună umărul la prosperitatea românilor și-a națiunii? Neeee... Chiar sunteți naiv să credeți că le pasă? Le pasă doar de buzunarul lor și să legitimizeze parvenirea prin hoție și corupție, în siguranță, protejați de caracatița mafiotă din care fac parte, dând OUG-uri favorizante și sfidătoare. Uite că nu mai merge!  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2017-02-07 14:52:52
         
 
  Pe mine d-l Iohannis m-a convins: actualul PNL nu ține deloc cu România!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-02-06 22:33:06
         
 
  domnule Cristescu, cu tot respectul dar articolașul acesta fulminant, bun de pus la „Răcnetul Carpaților” al colegului dumneavoastră de partid și profesie ar fi trebuit temeinic corectat...asta ca să nu ne facem cumva impresia, noi, europeeicii, că onorabilul domn este agramat!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-02-06 22:22:37
         
 
  Iohannis sau PNL-ul...?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2017-02-06 16:15:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE