FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de daniel d marin
Motto : "N-am fost la cenaclu, deci nu stiu ce s-a intamplat, dar din cele doua cronici nu m-am ales cu nici o informatie clara." Dorian Duma

Fac aceastã sintezã pentru cei mai leneºi dintre noi :), care probabil cã nu au înþeles mare lucru din aceste discuþii. Legat de care poate cã cineva a uitat sã-ºi cearã niºte scuze!!!


1. Întrebãri la care nu s-a rãspuns:

"Dar ca unic argument logic aflati ca spalarea putinii tine de clasa I-a si va desconsidera .
Cat despre falsa impresie ca cineva ar plange dupa voi dezertorii iar gresiti in viata nimeni nu este de neinlocuit niciodata." (ecsintescu virtual).

Întrebare : care sunt "dezertorii" ºi de unde au "dezertat"?

"Am citit comentariile si nu pot sa nu observ, in contextul in care vorbim de omenie si valoare ca cineva de aici (sper sa se simta si sa inceteze circul acesta deplorabil) face valuri in mod inutil si incearca sa-si impuna cu stangacie o imagine care nu este deloc conforma cu realitatea... sa va mai dau un hint: persoana cu pricina este o campioana a comentariilor (vreo 300 pe agonia doar in luna februarie) care nu spun nimic relevant, a promovarii non-valorii in poezia pe care o scrie, a jocurilor de culise gen "te comentez si apoi ma comentezi si tu pe mine"... ar mai fi desigur si altele. " (Vladimir Negru).

Întrebare : cum se numeºte aceastã persoanã?

"Parerea mea este ca el (Sorin Teodoriu) a intrat sub influenta malefica a unui grup cu mai mare potential conflictogen. In fapt el s-a "sacrificat" poate pe altarul prieteniei." (Emanuel Cristescu).

Întrebare: Cine face parte din "grupul cu influenþã maleficã"/pentru cine s-a "sacrificat" ?

"imi pare rau domnule Corbu ca v-am dezamagit... dar trebuia sa imi spuneti ca azi noi actorii de la InDArt am jucat prost... nu ca am fi lipsiti de valoare(curios sunt sa aflu care sunt motivele)..." (Bogdan Gagu)

Deci? Care ar fi motivele?

"Daca o reprezentatia nu a iesit bine intr-o seara, asta nu inseamna sa negi totul de la A la Z. Aseara au fost aduse jigniri autorului piesei (adica mandea), regizorului (Dan Simion) si trupei condusa de Bogdan Gagu." (Sorin Teodoriu).

De ce, totuºi, unii (sau e doar impresia lui Sorin?) au fãcut-o?

"Cu totii am vazut-o pe d-na Rodica Elena Lupu la aceeasi masa cu invitatii nostrii de onoare. Ce s-a vorbit acolo, ce s-a citit ori comentat d-na Rodica stie cel mai bine. O singura fraza voi sublinia aici:
"doamna Lucia Mureºan care mi-a spus cã trebuie sã ajungã neapãrat acasã pânã la ora 20.00, cel târziu, din motive personale".
De ce subliniez? Pentru ca s-a facut publica afirmatia cum ca invitatii nostrii au plecat ca sa-si arate dispretul pentru sceneta vulgara jucata de trupa Toma Caragiu" (Sorin Teodoriu)

Cine a fãcut acea afirmaþie? ªi de ce?

"Despre ce vorbim? Nu dacã v-a plãcut sau nu piesa (cã de interpretarea ei n-am auzit o ºoaptã! Copiii au interpretat piesa, nu au scris-o, apropo). Despre cum au fost executaþi public!!" (Daniel D. Marin)

"Si nu inteleg ceva: membrii trupei Toma Caragiu in ce calitate au fost prezenti, ce erau ei, domnule Cristescu? Invitati de "rangul doi"? Sau altceva?
Daca Trupa Toma Caragiu a "gafat" (desi n-am avut deloc aceasta impresie) s-a discreditat pe ea insasi! Nu cenaclul, nu pe dumneavoastra, domnule Guru al tuturor actelor noastre!!
Eu i-am considerat pe toti membrii trupei niste copii/tineri talentati, pe unii citindu-i si pe Europeea, totusi invitati!! N-au stat in sala, n-au mancat fursecuri, n-au injurat, n-au deranjat pe nimeni. Au realizat un act artistic, pe scena. Daca nu v-a placut piesa lor, asta e, data viitoare eventual nu-i mai invitati, dar sa nu folositi acest lucru ca baza de argumentatie pentru ideea de "cadere in vulgaritate" a Europeea-ei!!! "Europeea" e un atelier de creatie literara! Trupa Toma Caragiu e o trupa de teatru!" (Daniel D. Marin)

"nu existã nici un utilizator al acestui site care sã se afle aici pentru cã aºa îºi poate manifesta adeziunea la valorile domnului corbu!.(mã contraziceþi? vã rog!) nu am nimic de comentat la adresa acestor valori. pur ºi simplu nu mã intereseazã. sincer! e un atelier literar! am sã fur de la voi cît de mult pot ºi am sã plec mai bogatã!!! atît! am sã îmi fac prieteni aici sau nu! asta nu mai þine de acest site!!!" (Eugenia Panico)

Eugenia Panic, între timp, din câte înþeleg, ºi-a retras aceastã întrebare. Similar, o sã retrag ºi eu toate aceste întrebãri (prin ºtergerea acestui text, cel mai probabil în 24 de ore), chiar dacã înainte de a o face nu voi primi nici un rãspuns. Nu sunt "rechizitoriu", doar niºte nedumeriri personale...

ªi ar mai fi (tot la întrebãri):

"Va invit sa ne dezvaluiti pseudonimul pe care l-ati folosit, sau, daca nu doriti sa il faceti public, sa mi-l dezvaluiti doar mie (acum adresa mea se gaseste pe pagina de autor), poate, citind si alte interventii de-ale dumneavoastra, reusesc sa va inteleg..." (Daniel D. Marin)

"Cat priveste sefia dumitale, eu nu ma simt amenintat, probabil neavand mentalitatea de subaltern care sa fie deranjata, la nivel subconstient, de eventualele aere pe care le-ati avea. Asa ca te cei care spun ca esti "prea sef" nu-i inteleg". (Cristian Munteanu)

Cristian, te referi ºi la mine? (eu am spus cã am impresia cã vrea sã fie ªef! Nu cã ar fi !... :). Dar oricum, care ar fi "ãia" ? (apropo, eu am înþeles aºa: sunt niºte valori (ale domnului Corbu ºi ale site-ului), pe care fie le respectãm, fie pãrãsim site-ul. Ele (valorile) ar reieºi din luãrile de poziþie ale domnului Corbu. Care au fost... sub pseudonim. Dar nu ne spune care! Sau, de fapt, n-am înþeles... Uite, îl citez (deºi nu e ãsta citatul cel mai reprezentativ pentru aceastã idee; nu mai caut...) pe domnul Corbu: "aceia care nu împãrtãºesc valorile sitului ori considerã cã se aflã în incompatibilitate de orice naturã cu situl ori cu mine este bine sã se retragã. Din pãcate eu nu mã pot retrage deoarece domeniul ºi situl îmi aparþin. Cenaclul Europeea va continua dacã vor fi doritori care vor împãrtãºi valorile sitului. Dacã nu, nu. Pentru cã tot ceea ce am fãcut ºi am scris pe acest site, a fost cu bunã credinþã ºi cu argumente ºi pentru cã pe site au evoluat ºi evolueazã autori de valoare. Din pãcate mã aflu în situaþia ingratã sã nu pot face apel sã mi se demonstreze contrariul deoarece, mã repet, am scris sub pseudonim" (Ion Corbu).

......................
M-am rãzgândit, nu mai fac nici o sintezã. Rãspunsul domnului Ion Corbu: "Insa, sincer va spun, cred totusi ca locul Dvs nu este aici" mã ajutã foarte mult : voi putea lua o decizie foarte uºor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Daniel, mi-am exprimat intr-un fel opinia cand ti-am instelat celalalt text, sub numele de adam ghimpe. Am mai spus si acolo cate ceva. Si o sa mai postez cateva zile pe aici. Dupa aia, mai vedem...Te-am cunoscut la primul cenaclu si mi-ai lasat o impresie excelenta. Mi-o confirmi.  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-02 20:17:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Panico,
nu þi le-ai retras (eu aºa aveam impresia...), pãi atunci nu mi le mai retrag nici eu, ºi o sã fim de tot hazul :), ca niºte mici neºtiutori ce suntem...

pa(m) pa(m)!
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-03-02 18:41:14
         
 
  Ai rãspuns, dar n-ai înþeles întrebãrile :)
Sorin:

La prima întrebare - accentul e pus pe "dezertori" (adicã, Sorin, aici eram la... unde eram?!). Mã consider în aceeaºi mãsurã de "dezertor" (eu rãspund doar pe pagina aceasta, pentru cã aici consider cã îmi intrã toþi prietenii...).

La a doua - accentul e pus pe "maleficã"; acei copii scumpi ca niºte îngeri... sã mai continuu?, unde ar fi maleficul??

La a treia - rãspuns greºit! Fãrã teatru ºi muzicã domnul Corbu le-ar oferi exact ZERO membrilor care vin din provincie (ºi ceva poezie... :)

La a patra întrebare: ..., aici nu pot sã te contrazic.

Daniela: (sigur cã) retrag condoleanþele :)

"Hai la scris, la critica literara, la lucruri constructive" (Daniela Luca)

Chiar nu pot! Sorry!
1. Pentru cã au fost cãlcaþi în picioare niºte copii;
2. Pentru cã dacã aº face-o (citind ºi rãspunsul domnului Cristescu la scrisoarea mea deschisã) s-ar considera cã ader la niºte valori (ale domnului Corbu) despre care habar nu am!
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-03-02 18:03:15
         
 
  nu am retras nicio întrebare, daniel. :))) doar cã ºtiu sigur cã nu va primi rãspuns.

aºa cã întrebãrile mele rãmîn valabile! feel free to answer!

pa pa!
 
Postat de catre Eugenia Panico la data de 2006-03-02 17:50:48
         
 
  Primesc condoleantele numai cind imi moare cineva.
Si nu, nu am fost de acord. Si nu am cum sa fiu.

Hai la scris, la critica literara, la lucruri constructive. Nu e timp pentru neguri dense in viata asta.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-02 17:48:58
         
 
  Este cazul sa va opriti, sa treceti de impas si sa va apucati iarasi de scris. Polemica actuala de pe site nu duce la nimic bun. Si nu va schimba pe nimeni. Personal nu manipulez pe nimeni (nu stiu de unde a venit ideea asta pe editorial), pur si simplu am anuntat ca m-am retras din activitatea de administrare a site-ului. Si am facut-o civilizat, cred eu. Nu mi-am retras textele, am ramas membru normal al site-ului, nu am spus nimanui sa se retraga din simplu considerent ca fiecare e liber sa decida pentru el. La timpul cuvenit voi anunta unde ma pot gasi cei care doresc sa ma gaseasca.

Daniel, presupun ca intrebarile tale vin din dorinta de-a afla adevarul. Iti raspund acolo unde stiu sa raspund. Nu voi comenta sub nici un aspect intrebarile tale si raspunsurile mele:

Întrebare : care sunt "dezertorii" ºi de unde au "dezertat"? (Ecsintescu)
Este vorba despre mine, Dragos Carjan - Doru, Bogdan Gagu.

Întrebare: Cine face parte din "grup cu influenþã maleficã"/pentru cine s-a "sacrificat" ? (Emanuel Cristescu)
Este vorba de trupa Toma Caragiu.

De ce, totuºi, unii (sau e doar impresia lui Sorin?) au fãcut-o? (Sorin Teodoriu)
Pentru ca la cenacluri nu s-a dorit niciodata teatru si muzica.

Cine a fãcut acea afirmaþie? ªi de ce? (Sorin Teodoriu)
Domnul Corbu a facut aceasta afirmatie cand s-a intors la muzeu referitoare la invitatii de onoare.

Cu stima
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-03-02 17:37:33
         
 
  Unii mai fac ºi greºeli, Cristian!
(de unde sã ºtiu cã tu nu :)

Daniela: condoleanþe! :)
(ºi tu eºti de acord cu treaba asta?)


(scuze pentru trecãtoarea & monumentala mea bunã-dispoziþie,
cu ghilimele, :)
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-03-02 17:36:17
         
 
  Daniel, pai daca tu spusesi altceva, cum sa ma refer la tine? "Aia" ar fi cei care ar considera ca ESTE sef.  
Postat de catre Cristian Munteanu la data de 2006-03-02 17:06:06
         
 
  Daniel: Daniela Luca.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-02 16:26:51
         
 
  Nu-mi este clar (pentru cã refuz sã mai deschid acea paginã). Dar ºtii ce? Nici mãcar nu mã mai intereseazã.

Nu mã mai întorc nicãieri, nici mãcar la "poezie (ºi alte tipuri de scriiturã) ºi comentarii literare"... îmi sunteþi toþi foarte dragi (chiar ºi aºa, chiar dacã m-aþi lãsat un pic în ceaþã...), sã aveþi o activitate literarã bogatã!
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-03-02 16:25:27
         
 
  Daniel, este limpede la cine a fãcut referinþã Vladimir Negru, cel puþin dupã ultimul meu rãspuns pe prima paginã, dacã nu chiar dupã cel al Eugeniei. Orice comentariu devine, se pare, o cale de amplificare a altor lucruri deja exagerate negativ.
ªi acum sã ne întoarcem la poezie (ºi alte tipuri de scriiturã) ºi comentarii literare.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-02 16:10:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE