FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Parperturius
Text postat de Fabici Sono
Parperturius
(orice asemănare vagă sau vaginală cu vreo persoană reală se va face pe răspunderea cititorilor)
Stând strâns lipit de receptaculul său mucilaginos, Parperturius pe numele său complet Parperturius Vaius Trohadis se simte în elementul lui numai când vomită sângele mamei sale, îngurgitat pe când o mușca din greu cu dințișorii lui ca niste cuțite, din marsupiu, direct de burtă. Când nimerește câte o arteră, gâlgâie bucuros, în timp ce franjurii care îi țin loc de apendice prehensile flutură voioși deasupra a ceea ce poate fi numit capul său, deși asa ceva nu prea are, sau nu dă dovezi clare c-ar avea. Un agent de pază, transdimensional, telepurtat direct din Casiopeea, i-a făcut cadou o vestă antiglonț construită în întregime din antimoniu, deși pe eticheta bicoloră cu care e dotată scrie c-ar fi făurită din praf de stele selenar, cules cu măturici speciale și conglomerat după tehnici absolut extrasenzoriale în plăci cu aspect lamelar, atașate prin fălțuire și lipite cu sclipici de un suport din carbon trefilat. Aceste tehnologii l-au apărat dintotdeauna de furia mulțimilor pătimașe care-l vor fiert, împănat cu usturoi bulgăresc și mirt și dat cadou caselor de copii din Antinomia, ținutul său natal.
Parperturius, deși pare copil avortat, resuscitat din motive economice obscure și asezat pe cel mai înalt piedestal al grației divine si pamântești, e destul de vânos, țipă tare când vrea, deși nu a fost niciodată auzit plângând, doar plângându-se: de guvern, de rata dezinflației, de mașinile cu circuite dezintegrate care-i asigură parțial o existență relativ comodă, chiar dacă unii locuitori bine-intenționați îi urează periodic să fie din nou cazat, nu în uterul mamei sale ci mai jos, un piculeț mai jos, înțelegând prin aceasta ca l-ar înjura. El nu ințelege așa și nici nu se supără, țipând înainte, cu mare avânt, diverse texte care par ba poezii, ba cântece de șantier, fiind în realitate doar inepții, deoarece aparatul său fonator e legat direct de stomac, de unde și scoate toate așa-zisele sale idei. Fiind găurit in mai multe rânduri de cuțitul așa-zisului său tată, în fapt, un vagabond cu care mama sa iși face din când în când…siesta, Parperturius a fost cârpit cu gutapercă prin diverse părți ale corpului său moale și lipsit totalmente de păr, de parcă l-ar fi ras o duzină de foarfeci mecanice, din cele folosite la tunsul câinilor de rasă incertă.
Parperturius nu locuiește nicăieri, e dus, din când în când, de mama lui, de câte una din așa-zisele sale mâini, la veterinar, care-l suflă conștiincios, contra cost, pe tot corpul cu praf de analcid, împotriva gândurilor negre și combustiei spontane. Adesea e văzut scoțând ceea ce pare a fi un cap, în fereastra marsupiului care ii ține loc de locuință și scobindu-se în câte unul din numeroasele orificii ale corpului său aproximativ , dar umbla vorba că, destul de des, iese noaptea, singur, rostogolindu-se până în capitala Antinomiei, unde se pare c-ar avea un număr oarecare de castele de nisip în care nu poate locui, din cauza mărimii sale variabile și masei sale incerte, dar pe care le-a achiziționat, el știe de ce, folosind relații și principii obscur-dubioase, prin interpuși. Parperturius va fi veșnic, întrucât moartea are o scârbă principială față de avortoni.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  No, eu îl făcui locotenent pe Parp...etc ăsta, dar nu puteai alege un nume de personaj mai acătării, că ăsta parcă-i nume polonez, de-ți pîrîie limba cînd îl pronunți. De fapt și cînd încerc să pronunț numele tău... Ce-i ăla Fabici Sono? Io sono integrale al mare balcone?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2017-01-26 17:31:12
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE