FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Deschizi o carte
Text postat de Ion Gabriel Pusca
"Deschizi o carte, deschizi o fereastra"
eveniment dedicat Zilei Culturii Nationale



15 ianuarie 2017, orele 13.00
Biblioteca "Stefan Tanase" Adincata, Ialomita

Intalnire cu scriitorii:

Victoria Milescu
Ioana Stuparu
Liliana Negoi
Marilena Dumitrescu
Marius Conu
Alexandru Groza

Lansare de carte:

"A e (r)espiratie"

autor Marius Conu, Editura ZIP, 2017

Organizatori:
Biblioteca "Stefan Tanase" Adincata, Ialomita
Asociatia Culturala Adsum, Bucuresti
Primaria Adincata, Ialomita
Editura ZIP, Bucuresti
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  eeei, care-i treaba pe la Adîncata, domnu Pușcă?v-ați înzăpezit și v-au mîncat lupii lansarea?  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-17 18:14:50
         
 
  ha, ha, ha.... este a treia oara in trei zile cand ma distreaza conversatia - inutila de altfel- cu dvs.
si daca pacatuiesc prin ceva, este pacatul meu, dar multumesc pentru grija...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-09 04:16:12
         
 
  er. Observați..  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-08 18:25:17
         
 
  Observ, stimabile domn Pușcă, cum vă dați pe după cireș cînd vine vorba de o discuție serioasă, legată de domeniul literar? Și eu, care eraum curios să aflu cum îl promovați pe Marius Conu și dacă ați luat în calcul ca în 15 ianuarie să se pună în viscol care să îngreuneze accesul în Adîncata-Ialomița.În opinia mea, păcătuiți prin emfază și cu asemenea proiect firav nu cred că veți obține ceva din cei 200 000 roni alocați în acest an de către Ministerul Culturii pentru Ziua Națională a culturii!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-08 18:24:35
         
 
  sugestie  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-08 18:05:12
         
 
  "Știați că acest mic amănunt contravine regulamentului redactat de dl Cristescu?
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-08 17:45:15 "

si ce mai asteptati dle Rechesan? mergeti repede si raportati la dlui Cristescu. Doua reduceri de nivel intr-o saptamana ar fi un record pentru dumneata.. :)

Si ca o sugesti: sunt atatea lucrari interesante pe acest sait. Nu este nevoie sa va consumati timpul cu anunturile mele dle Rechesan...

seara buna..!

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-08 18:04:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  „Ideia” era să ajutați în acest fel autorul;era o sugestie și-atît, puteți să o ignorați sau să o luați în discuție; nu mă refeream la uzanțe europeice dar chiar și aici se mai pune cîte un link. Uite, colegul nostru Viktor Latunski a lansat un volum de poezii, dl Cristescu a făcut public evenimentul am putut accesa cîteva informații critice legate de volum și autor. După lansarea Solenoidului...să continui, dle Pușcă, sau să vă desenez?
Văd că v-a tăvălit rău Recheșan de ați făcut o obsesie! :)) nici acum nu reușiți să redactați un anunț cu diacritice. Știați că acest mic amănunt contravine regulamentului redactat de dl Cristescu?
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-08 17:45:15
         
 
 
Am mai avut aceasta discutie cand publicati pe europeea sub numele de Rechesan. Nu intentionez sa pierd vremea iar.

Si daca tot ati adus vorba: cate dintre cele sapte sau opt anunturi de lansare de carte din anul 2016 -fara cele postate de mine- au fost urmate si de " o relatare a a evenimentului anunțat" asa cum -ziceti dvs- 'cer uzantele'. ?

Intrebarea nu este retorica...

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-08 17:05:59
         
 
  Dle Pușcă, în 2-3 ani ați postat un număr consistent de astfel de anunțuri vestind evenimente culturale însă, în opinia mea, lipsește ceva.Nu frecventez prea des cenaclurile, găștile și reuniunile literare dar, după fiecare lansare de carte în săptămînile următoare apar interviuri cu autorul, opiniile criticilor și unele ecouri în media.Cred că dacă ați folosit pagina europeei ca avizier ar fi elegant(bineînțeles că nu e obligatoriu, dar cam astea-s uzanțele) să faceți și o relatare a a evenimentului anunțat, gest care ar putea fi benefic pt autor; mai ales că, din cîte am observat, niciunul dintre participanții la lansare nu-s membrii ai atelierului literar europeea.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-08 11:00:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE