FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Reducere de nivel
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru:

"Măi animalule, tu știi ce înseamnă să iubești pe cineva mai presus de mir?
Idiotule, așa la iubit doar Iisus pe Dumnezeu!
Așa o nesimțire și idioțenie nu o putea debita decât un produs cu multe tare dintre un păduche și o ploșniță! Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-07 05:33:57"

am redus nivelul domnului Vasile Hurmuzache la 10 pentru o lnă de zile. Dacă va persevera următoarea sancțiune va fi pentru 3 luni.

PS. Vă rog să-mi semnalați încălcările de regulament.

2. La mulți ani tuturor!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mi-ati inseninat seara de doua ori dle Rechesan. A doua oara cu afirmatia: "eu, unul, nu activez pe europeea în calitate de „polemist”,"


nu, nu sunteti deloc "polemist", dar deloc... ati gasit citatele care l-au 'enervat' pe dl Hurmuzache pe un post-it, dimineata, langa calculator, nu le-ati cautat cu grija si atentie ca sa il scoateti pe bietul om din pepeni. Si toate celelate 'aprecieri' le-ati facut asa din reflex, cu dragoste frateasca, fara sa aveti vreun gand rau, Doamne fereste!

Iar la 'imparatie' l-ati turnat doar pentru ca v-a alunecat mana pe tastatura, nu din vreo placere ascunsa, sau din vreo refulare tinuta cu greu la respect... :)

Somn usor, ferit de blestemele dlui Hurmuzache! :) Noapte buna!

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-07 23:18:31
         
 
  ce fin psiholog, sunteți domnule Pușcă, ați sesizat dintr-o singură salvă tot ce era se sesizat!Un singur lucru v-a scăpat:eu, unul, nu activez pe europeea în calitate de „polemist”, pur-și-simplu încerc să scriu. Că-mi reușește mai mult sau mai puțin stau mărturie comentariile...cele literare, nu sudalmele hurmuziste sau obiecțiile și instrospecțiile dvoastră.
În consecință, îmi permit să închid orice discuție care nu se încadrează într-o tematică de acest gen.Noapte bună!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-07 22:32:33
         
 
  pe care

:) ca sa va usurez munca..:)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-07 22:21:37
         
 
  Ha, ha,ha... QED, dle Rechesan..:)

Nu va spun ca este eroare de tastare!

IDEIA a fost scris intentionat asa si exact in acel loc pentru a avea un exemplu de reactie a dvs. la stimuli care va 'framanta'.

Si iata, NU va framanta, dar totusi ceva va nu va lasa in pace... :) Nu mai incercati sa pareti un intelectual rasat si atent la amanunte, nu va prinde.. :)

cum am spus : Nu am cerut sanctiune sau clemeta pentru cineva! Am subliniat un aspect real care, iata, il recunoasteti !

Ma bucura ca va framanta micile erori.. insistati poate mai gasiti vreo virgula lipsa.. :) sau in plus? Cine stie?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-07 22:20:08
         
 
  Nu mă frămîntă deloc condiția dvoastră literară,ci mai degrabă micile erori și presupunerile eronate pe care le faceți. Apropos de erori: corect se ortografiaz㠄ideea” nu „ideia”, dle Pușcă(nu-mi spuneți că e o eroare de tastare, litera E este cam departe de I pe orice tastatură)
Pe urmă, mă-ntreb, tot așa, retoric: de ce faceți pe avocatul unui „om” care înjură ca la ușa cortului? Vă face plăcere munca aceasta probono sau e doar un mod de a fi remarcat?
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-07 21:40:06
         
 
  Dle Petrescu eu am cerut dlui Corbu sa tina cont SI de faptul ca l-ati provocat constant pe dl Hurmuzache, profitand ca el face o confuzie. Nu am cerut sanctiune sau clemeta pentru cineva!

Ma tem ca dvs nu sunteti in masura sa faceti afirmatii in numele meu ("ați fi ajuns la concluzia că..." ) si va asigur ca niciodata nu voi afirma ca "provocat sau nu, merita cu vîrf și îndesat sancțiunea, nu numai pt. ultima ieșire din decor ci pt.toate neghiobiile pe care le-a postat de 3 săptămîni în subsolul textele" asta este ideia pe care o ganditi si promovati dvs. Va apartine! Eu cred ca este loc pentru toata lumea pe internet. Aveti un mod cam brutal de a va exprima emotiile. Va grabiti undeva sau sunteti tulburat de ceva?

Aveti, ca user europeea, optiunea sa nu il cititi pe dl Hurmuzache daca considerati ca scrie 'neghiobii'.

Nu va considerati scriitor dar va considerati in masura sa provocati un om pana acesta 'luat de val' -e greseala lui- incalca regulamentul, dupa care mergeti repede la 'imparatie' si cereti sa fie sanctionat pentru ca dvs ati cerut sanctionarea dlui Hurmuzache nu altcineva.

Va face placere munca aceasta sau este doar obisnuinta? intrebarea este retorica.

Daca nu ati gasit nimic literar pe pagina mea inseamna ca ati primit si raspunsul la intrebarea care va framanta. Si va framanta daca ati trecut direct la P.P.S. :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-07 21:15:29
         
 
  p.p.s.
că veni vorba...dumneavoastră dle Pușcă vă considerați scriitor? v-am accesat pagina dar, înafara unor anunțuri, n-am găsit nimic literar pe-acolo!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-07 20:23:54
         
 
  dle Pușcă, dacă ați avut curiozitatea să urmăriți „evoluția” lui v. hurmuzache în acest sezon hibernal ați fi ajuns la concluzia că provocat sau nu, merita cu vîrf și îndesat sancțiunea, nu numai pt. ultima ieșire din decor ci pt.toate neghiobiile pe care le-a postat de 3 săptămîni în subsolul textelor cu o înverșunare de neînțeles pt. mine.Eu unul nu mă consider scriitor și habar n-am ce are de împărțit cu Dan Petrescu; poate că v.h. se consideră scriitor, chiar o afirmă cu destulă emfază, dar personal cred că nu are ce căuta pe un site literar; dacă nu de altceva din pricina agramatismelor rar întîlnite pe care le presară, netulburat...iar cînd e tulburat se comportă ca un mitocan.
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-07 20:21:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  La multi ani dle Corbu!

cat despre reducerea de nivel ar fi bine daca ati tine cont si de Provocare!

Dl Daniel Petrescu -despre care toti stim cine este, mai putin dl Hurmuzache- profita ca acesta din urma il confunda cu criticul Dan Petrescu si il manipuleaza. Scolareste as zice... Personal nu agreez acest gen de comportament care pare mai apropiat de obraznicia si orgoliile pustanilor din scoala de corectie decat de cel al unor oameni care se considera sau nu scriitori.

si daca asta :

Ce să mai adaug, măi sile? dacă știam că ești pe invers te tratam cu mai multă îngăduință, deși mie unul îmi provoacă dezgust pidosnicii, mai ales cînd lăcrimează, gînguresc și scîncesc în rime!Am înțeles de ce te chinui să scrii versuri, de ce oftezi neîmpăcat și urăști sexul normal. adio, nefericitule, fie ca pronia să-ți dea șansa să-ți găsești sufletul pereche...chiar de-i un nostrom păros, ce bea pînă pică sub masă!
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-06 10:24:55 "

nu e provocare inseamna ca Daniel Petrescu nu e Rechesan.. :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2017-01-07 20:07:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE