FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Viata la 40 de grade (amintiri)
Text postat de ecsintescu virtual
Cred ca era vara. Da, cu siguranta ca da. Probabil 92 sau 93, habar nu am de asta acum. Iubeam o tataroiaca, nu-I spun numele, sa-I spunem Alice, totusi. Asta asa sa o innumim. Era atat frumoasa incat toti colegii mei spuneau ca este cea mai urata de e pamant. Niciodata nu am pus botul la ei. Eu tineam cu Romania Mare si ei nici nu stiau ce ela rebus. Era o zi, cred ca prin mai iunie, as jura ca nu stiu, cand ma deplasam, mahmur fiind, de pe faleza spre scoala, cumva pe dealul biseriicii, asa ii spunea, si ii si spune asa, cand, asa cum am spus, urcam, si il vad inspre stanga pe tatal meu. El cobora. Nu stiu de ce ne faceam ca nu ne ne vedem. Poate ca tataroaica, sa-I spunem Alice, nu cadra cu filonul daco getic. Sub nicio forma nu este asta cauza. El este prea mandru, mie parca imi e rusine cu el. Nu! Mie imi este rusine cu el. Asta e clar. Colegul meu imi spune in gura mare ca Alice este o TAROAICA STRAMBA. Ii spun ca ma-sa e stramba. Mama colegului meu. Mi-a injurubat una in ochi, de fapt in cap, in frunte mai exact, incat m-am clatinat si daca nu era gardul de pe dealul bisericii, cadeam. Nu am zis nimic. Poate in gand i-am jurat razbunare, o da, asta da, am stiut de atunci ca il voi avea. Tata a vazut totul si nu a avut niciun rictus, nicio tresarire, ani de zile am fost sigur ca nici nu vazuse. In fine, am ajuns la scoala, am borat /vomat in WC, m-am dus in clasa, unde colegul meu care m-a upercutat se lauda cu ideea. A inceput ora, era de matematica, siruri si siruri. Niciodata nu m-am priceput. Fruntea imi palpita, orgoliul era terfelit, tata cobora si m-a vazut, mahmureala, accolade si altele de ce nu-mi amintesc. Rasete infundate, i-am tras-o lui V Eu fiind V. A venit brusc. Mi-am adus aminte de ea cum stateam in fata unei pompe de reciclare, ceva de genul, s-a asezat cu capul pe zona mea intima, intima impropriu spus, prohabul blugilor mei si ..Ai capul moale.. atat am putut spune. Una peste alta, am cerut pixul colegei mele, m-am deplasat clar, in ciuda mahmurelii, si i-am infipt pixul in mana. Il chema Sandu. Schema e ca si acum are semn si nu stiu ce dracu face prin Afganistan. Are un semn pe mana dreapta.

Scriu asta pentru ca asa am cunoscut eu Europeea. Scriind. Tot ce-mi trecea prin cap.

Fara Europeea Viata e Pustiu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE