FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mein Kampf, în versiunea lui Dan Petrescu (1)
Text postat de Vasile Hurmuzache
,,... într-o țară de proști, idioții sunt regi... nu sunt vorbele unor somități filozofice, nu... sunt o realitate violent vizibilă a ceea ce se petrece în țara mea România și cu oamenii din ea, am ajuns la concluzia că numai un par dar în moalele capului fiecărui român ar putea să mai trezească nația asta din acest marasm vecin cu nebunia."

* acum un an
Dan Petrescu
adevărul.ro

- Nu, nu este opinia unui nazist, ci mai degrabă a unui staroste de tâlhari. Tare pornit împotriva poporului român.

* Va urma.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Măi animalule, tu știi ce înseamnă să iubești pe cineva mai presus de mir?
Idiotule, așa la iubit doar Iisus pe Dumnezeu!
Așa o nesimțire și idioțenie nu o putea debita decât un produs cu multe tare dintre un păduche și o ploșniță!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-07 05:33:57
         
 
  Măi, petrescule, chiar ești nula barat, de nu au observat ăia de la Socola că ai sărit gardul?!??!!

Idiotul dracului!!!!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-07 05:28:09
         
 
  Suge mina pixului, prost sadea ce ești!
Ai toate atributele speciei premergătoare omului!
Pe invers a fost tac' tu, când te-a făcut cu o vacă, de-ai ieșit tu bou!!!!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-07 05:21:19
         
 
  sile, cuvintele-s de prisos dar, nu mă pot abține să nu-ți citez înduioșătoarele mesaje de iubire către misteriosul nostrom(din discreție i-am protejat identitatea)

”X: Dragul meu ...hoite fill arbait...ih bischen mude. De fapt, fil mude. Vb maine. Iarta ma .Te iubesc, te pup, si iar te iubesc!,
10 martie 2014 la 23:59 • 1

Vasile Hurmuzache Prietene drag, Prietene drag. PRIETENE DRAG ! Să nu mai taci atat de mult...

X:Dar eu Ferante Palla, te iubesc.Te am iubit din totdeauna.Si te voi iubi pana cand .... cel din urma betiv din carciuma, ai va cara pe ultimii doi betivi in spate!
11 februarie 2014 la 23:43

Vasile Hurmuzache Acum ce aș mai putea sa mai spun ? Ai spus tot!
11 februarie 2014 la 23:45

Vasile Hurmuzache Vezi, am trăit o viață fără să indrăznesc să-ți spun privindu-te in lumina ochilor, un lucru atât de evident.
11 februarie 2014 la 23:48
Prietene, să nu mai taci niciodată de unul singur... Odinioară , tăceam in doi cele mai curate sentimente, și totul in jur era Cântec. Tu știi că nu voi imbrăca niciodată hainele străinului pe care nu-l cunoști... Numai tu știi că , uneori, nu pot fi nici măcar egalul umbrei ce-mi cade alături. Și, credeam că știi până la mir și lacrimă că te-am iubit mai presus de cuvânt, și așa va fi până până ce voi fi necuvânt la capătul timpului...

Vasile Hurmuzache Verbul A IUBI este arma cu care poate fi cucerită lumea. Dar, ceea ce foarte mulți nu ințeleg, este faptul că nu poate fi conjugat corect decât cu sufletul ingenuncheat și nu poate fi rostit sincer decât cu șoapte de rugăciune. Asta am descoperit eu in versurile d-vs. Și multă inocență și candoare.
23 februarie 2014 la 08:58 • 2

Ce să mai adaug, măi sile? dacă știam că ești pe invers te tratam cu mai multă îngăduință, deși mie unul îmi provoacă dezgust pidosnicii, mai ales cînd lăcrimează, gînguresc și scîncesc în rime!Am înțeles de ce te chinui să scrii versuri, de ce oftezi neîmpăcat și urăști sexul normal. adio, nefericitule, fie ca pronia să-ți dea șansa să-ți găsești sufletul pereche...chiar de-i un nostrom păros, ce bea pînă pică sub masă!

 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-06 10:24:55
         
 
  tu, nu mai spune! vrei să te iubesc? că esți plină de inocență și candoare! mă refer la tine, așa, ca un fel de entitate umană...
Imi pare rău că nu prwa am timp de tine, promit să-mi fac.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-06 01:58:07
         
 
  silică nepoate, ești „dimențial!” știi de ce? fiindcă nu pot spune cu atîta candoare ca și tine:

„Vasile Hurmuzache:Prietene drag, Prietene drag. PRIETENE DRAG ! Să nu mai taci atat de mult...Vezi, am trăit o viață fără să indrăznesc să-ți spun privindu-te in lumina ochilor, un lucru atât de evident.
11 februarie 2014 la 23:48


 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-05 15:41:58
         
 
  dănuț, fiule, pe fb aveți pagini și tu și Șoricilă. Că nu vă citiți decât între voi, asta este altă mâncare de guvizi.
Deocamdată, eu mă voi ține de promisiune, vom vedea ce se va întâmpla.
M-am lămurit, nu ești cu nimic diferit de înaintașii tăi, ai adoptat și tu logica papagalului stresat.
Tot cu măciuca în gură, tot?!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-05 15:35:19
         
 
  p.s. nu Sile, nu fiecare român dar cu siuranță tu meriți una....virtuală!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-05 15:10:15
         
 
  sile, am o rugăminte:poți posta pe f.b. și poemele tale? să moară Cărtărescu de ciudă că ai mai multe like-uri decît el!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-05 15:04:16
         
 
  Incetează să ragi, că nu impresionezi pe nimeni!
După ce ai postat miorlăitura asta de motan scopit, este mai mult evident că tu ești Dan Petrescu cel care afirmă public că fiecare român merită o măciucă în moalele capului.
Deci, voi pune urmatoarele tale afirmații naziste aici, și le voi posta pe toate și pe toate rețelele de socializare, repetitiv, să afle câți mai mulți oameni părerile tale. Voi pune și comentariile adecvate.
Sunt sigur că după asta, va trebui să fii foarte atent când vei ieși în spațiul public. Grijă mare, să nu încerce cineva să folosească măciuca asupra ta. Desi, nu meriți mai mult de un scuipat!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-05 13:54:17
         
 
  sile, insomniacule, limba lui Racine pt tine e ca vaca și chiloții, boul și tricoul...mai bine aprofundeaz-o pe cea maternă!dacă vii neinvitat se cheamă că ești critic literar?nooo, numai un mic și rebarbativ postaci fără haz!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-05 11:07:04
         
 
  Asta vrei să spui tu că se numește ironie fină, bibicule?!
Slăbuț...
Este foarte târziu, te las până mâine să dialoghezi singur! Pa!

* Dar te rog să o faci în liniște, sub propriile tale texte. Mai încolo vin și eu. Pe limba lui Racine, sau a ta?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-05 02:48:39
         
 
  Succesuri, mon vieux! că doar ești cel mai curajos postator, cel mai talentat foiletonist, cel mai sensibil poet dintre cîți are europeea.ca tine, bibicule, parol, mai rar!

p.s.las-o mai moale cu limba lui Racine, știm toți că ești un poliglot neasemuit dar „maintenant, c'est, mon cher” e-un fel de fleurs de coucou, dacă mă-nțelegi mătăluță, hurmuzică!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-05 00:01:08
         
 
  Când am spus,,singurul care i-a spurcat........", m-am referit la faptul că am fost singurul care nu s-a ascuns după un pseudonim sau clonă.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-04 23:20:23
         
 
  erată: ,, citatul"  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-04 23:16:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  petrescule, de ce încerci mereu să te dai după cireș? Ție nu ți se pare ciudat să-i porți de grijă unui oarecare Dan Petrescu? Mie, da.
Pe cine crezi tu că poți manipula? Nu l-am asemuit pe Dan Petrescu cu führerul, dimpotrivă, după ce am dat ciratul corect, am menționat că spusele nu mi se par ale unui nazist, ci mai degrabă ale unui staroste de tâlhari. Nu pot retracta, pentru că este purul adevăr. Și dacă le-ar fi rostit Iehova, tot așa l-aș fi numit!
Pentru cultura ta generală: Sunt singurul de aici care l-a spurcat cu subiect și predicat pe Chior, MRU și alții, in perioda lor de putere discreționară și agresivă.
Iar la televiziune, Bardul, Ioan Peia, i-a făcut cel mai la obiect, aspru rechizitoriu, în maniera sa inconfundabilă, la oră de maximă audiență, la Antena 3.
Despre ,, mizeriile" pe care vi le-am adresat eu vouă, voi povesti în articole separate, pe prima pagină, să poată citi tot natul ce și cum.Și nu cred să fie ochi limpede care să nu vadă cum vă descărcați vidanjele cu frustrări în sub subsolul unei poezii nevinovate.
Chiar nu ai auzit de dreptul la replică?!
Maintenant, c' est, mon cher. C' est la vie...

* Voi continua toate serialele începute.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-04 23:15:15
         
 
  hurmu, mai bine ți-ai face griji să nu te prindă Dan Petrescu, cel pe care-l citezi, și să-ți tragă o chelfăneală pt. că l-ai asemnuit cu führerul. Oricum la cantitatea de mizerii pe care ni le-ai adresat, mie, lui latunski și lui F.Sorescu cred că nu te mai achită nicio instanță de pe lume!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-04 18:54:28
         
 
  Ți-a trecut temperatura, nu mai ai peste 41, petrescule?77
După aceleași surse după care tu susții că aș fi ramallo, susțin și eu că ești petrescu despre care scriu.
Văd că ți-a intrat în cap că notița aceea jegoasă în care mă trimiți la pshihiatrie va rămâne fără urmări. Nu, petrescule, nu se poate așa ceva. Am citit cu atenție totul, am fost cu ea la specialiști, care au susținut că fie erai cam beut, fie tu ești cel care suferi de ceea ce descrii acolo, plus alte deranjanente la țigla de pe acoperiș.
Că te iei după avocățelul acela provincial care, dupa ce afirmă ceva ce știa deja și câinele meu, anume că insulta și calomnia nu mai există în noul cod penal din 2016, uită să îți spună că există Art. de la 70 la 74, ( în special art 74 al.f, g, h, l,) din Codul Civil și art 30 ( pct. 6) din Constituția României, care sançtionează suficient atingerea libertății altei persoane prin cuvânt.
În ceea ce privește săvârșirea acestei fapte pe net, se aplică Legea 3/ 1974 republicată, art.69 lit j, 70 si 76, si art 3o din Constituție și care a rămas în vigoare după ce Curtea Constituțională a statuat asupra legii presei - Decizia nr.8/30.01.1996, definitivă pe decizia nr.55/14.05.1996, ambele publicate în Monitorul Oficial al României part.1 Nr.129/21.06.1996.
Art 72,75 din Legea 3/1974 - reglementează dreptul la replică al persoanei lezate prin afirmațiile făcute și pe care le consideră neadevărate, drept care are valoarea unui drept constituțional corelativ celui la libera exprimre a opiniilor dar acest drept este o formă de reparație care nu exclude dreptul persoanei prejudiciate de a solicita despăgubiri, în condițiile art 253 NCC și art 30 din Constituție.
Este drept, la averea ta, ce-ți pasă? Deocamdată, cea mai mare sumă obținută pe cale judecătorească în România, este de 300000 de lei, și publicarea obligatorie în presa centrală, pe cheltuiala pârâtului, a hotărârii judecătorești.
Ce bine ar prinde, și pătrimea acestei sume, unui orfelinat!
Spune-i lui Florescu, că pentru un simplu ,, fă", Curtea Supremă de Justiție a condambat pârâtul la plata despăgubirii morale în valoare de 40000 lei și publicarea in trei cotidiane centrale a hotărârii judecătorești de condambare.

* Nu aș fi început acest comentariu în acest mod, dacă nu l-ai fi sfârșit tu pe al tău în stilul grobian care te caracterizează.
Sărbătorile sunt pe cale să treacă, stăm acușica de vorbă mai pe îndelete, voi căuta eu cuvintele pentru un refulat ca tine!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-04 17:36:32
         
 
  Nu știu cu cine te războiești, hurmuzache, dar respectivul, am înțeles că e critic literar, nu are cont pe europeea; asta îți poate confirma oricine, în special proprietarul și webmanagerul. Pînă la proba contrarie te salut și n-am cuvinte pt un refulat ca tine!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-01-04 11:17:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE