FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Felicitări domnule Președinte Johannis!
Text postat de Emanuel Cristescu
Mai jos Petiția pe care am inițiat-o și pe care a monitorizat-o distinsul domn Corneliu Traian Atanasiu.

Președintele Johannis și-a făcut datoria și merită felicitat.

Este rândul PSD să înceteze cu ambițiile (a mai pierdut o dată totul pe bază de ambiții) și să facă o propunere de prim ministru de bun simț. Are suficienți lideri dintre care să aleagă. Dacă nu o face criza va afecta România și românii vor pierde. Iar asta înseamnă erodarea capitalului electoral al PSD. Este de fapt rândul poporului pesedist și al liderilor acestuia să-l aducă pe Dragnea cu picioarele pe pământ. Pentru că România nu poate fi la cheremul politic al lui Dragnea. Care pe lângă orgoliu își joacă acum și discernământul politic. Dacă-l are. Sau dacă îl mai are.



"Domnule președinte, Liviu Dragnea, renunțați la propunerea Sevil

Vă amintiți la ambiția cu care domnul Ponta a refuzat să-l accepte ca vicepremier pe domnul Johannis? Ce s-a întâmplat? A pierdut totul. și a dat pe apa sâmbetei un imens capital de încredere.

Ați obținut un scor electoral extraordinar. Pentru care merită să fiți felicitat. În urma obținerii acestui rezultat vă manifestați însă aceeași ambiție pe care o avea și domnul Ponta. Riscând să ruinați iarăși un mare capital electoral.

Propunerea pe care ați făcut-o este una provocatoare, ultimativă și cu o mare doză de șantaj. Pare că doriți a spune "l-am prins între corzi! Este șah mat"

Mă tem că în urma acestei propuneri un Referendum de suspendare nu va trece!

Să presupunem că din lașitate sau frica de a fi suspendat, domnul președinte va nominaliza propunerea dumneavoastră. Da, s-ar părea că ați învins! Cu ce preț? Cu prețul vulnerabilizării Guvernului și a țării! Pentru că soțul doamnei este un militant activ, loial și înfocat al regimului Bashar al Assad. Pe care aliații cu care avem parteneriat strategic îl dezavuează. Din această cauză se vor naște reticențe, suspiciuni iar România va fi marginalizată.

Când este vorba de singuranța națională operează îndoiala, chiar suspiciunea. Mai puțin prezumția de nevinovăție. Veți spune "dar e cetățean român" Da și Omar Haisam este cetățean român. Și Günter Guillaume era cetățean german. Și cu toate acestea Willy Brant, s-a dovedit, a fi fost vulnerabilizat. Oare serviciile germane să fi fost mult mai slabe decât serviciile noastre?

Domnule președinte, aveți atâte personalități care s-au bătut ca leii în campania electorală, aveți femei care pot îndeplini cu brio această funcție! De exemplu doamna Andronescu, doamna Plumb. Numiți pe cineva dintre acestea și stingeți conflictul.

Observați? BNR deja și-a intrat în rol. Profită și devalorizează leul. Având ca pretext această posibilă "criză politică". Deși în această perioadă mulți români se întorc acasă cu euro și muți trimit acasă euro! Astfel că tot ce ați promis în campanie se va eroda.

Vă amintiți legea cu defăimarea pe internet? Ați realizat că era greșită și ați renunțat. Și bine ați făcut! Realizați și acum că propunerea dumneavoastră este cel puțin nepotrivită. Fiți flexibil, renunțați la propunere și nominalizați pe altcineva. Ar demonstra înțelepciune și grijă pentru țară și pentru a pune în aplicare programul cu care ați câștigat.

Petiția aceasta este făcută cu cea mai mare bună credință și în scopul detensionării situației. Altfel există riscul să pățiți cum a pățit domnul Ponta.

Crăciun fericit.

PS. Doamna poate fi un bun ministru cum a mai și fost. Nu prim ministru."
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu cred în "democrația votului în alb"!

Mă uit la sofismele, analogiile și risipa de "argumente" prin care se vrea legitimarea unei gafe, de fapt o imensă prostie politică. În baza unui vot în alb, domnul Dragnea a făcut o propunere despre care calificativul "mai proastă ca aceasta nu se putea face" este corect. Care a anulat tot ce a spus PSD în campanie. O propunere care sfidează valorile moral istorice și de siguranță națională. Și care apoate da apă la moară ghiaurofobiei! Și asta din lipsa de încredere a domnului Dragnea în liderii PSD și în poporul pesedist. Cu care, nedemocratic, nu s-a consultat. Nu mai vorbesc de faptul că propunerea nu a fost validată, statutar, în organele partidului.

Ei bine aceasta pune sub semnul întrebării discernământul politic al domnului Dragnea.

Nu sunt deloc fan Johannis. Mai mult, mi-am dat demisia din PNL când ne-a fost băgat pe gât, cu derogare. Dar asta nu mă împiedică să fiu drept. Amicus Plato sed magis amica veritas. Johannis a procedat corect. Chiar riscând să fie suspendat.

Ei bine se speculează, se fabulează, se imaginează scenarii, ipoteze, se aberează, se hazardează, etc. Un singur lucru simplu și rațional nu se face: o propunere serioasă și rezonabilă. Care ar rezolva așa-zisa "criză politică"! În fapt o situație constituțional procedurală absolut normală.

Sper ca întâlnirea cu liderii PSD din teritoriu să fie una democratică și aceștia să-l aducă pe domnul Dragnea cu picioarele pe pământ. Și să-l facă să renunțe la orgoliul exacerbat și ambiția care să-i hrănească acest orgoliu!

PSD a mai avut o experiență nefericită când, tot din ambiție, nu l-a acceptat pe Johannis ca vicepremier și a pierdut totul! Vor să repete situația? Pe undeva este dreptul lor! Dar asta înseamnă că pierdem toți. Și vor pierde și ei! BNR deja a început sarabanda devalorizării leului!.

Sper ca rațiunea să triumfe în ședința Comitetului Național. PSD ar avea numai de câștigat. Dar, ce este mai important, România ar avea de câștigat. Așadar PSD și ALDE TREBUIE să facă o nouă propunere. Care să fie responsabilă și acceptabilă. Dintre membrii PSD. De exemplu Ecaterina Andronescu, Rovana Plumb, Șerban nIcolae și alții!

Pornesc de la ideea că noaptea e un sfetic bun. Cu regretul că nu pate fi aplicat un proverb maghiar: înainte de a lua o decizie importantă este bine să dormi de trei ori!

PS. Ziariștii bagă bățul prin gard. Ei sacrifică și țara pentru ratting!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-12-28 00:53:17
         
 
  Pentru noua petiție aveți grijă să nu mai puneți una din virgulele de mai jos. Poate primiți semnături în plus pentru corectitudinea ortografiei.

Domnule președinte, Liviu Dragnea, renunțați la propunerea Sevil

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-12-27 18:23:32
         
 
  Petiția are deja 8 semnături.

Ar fi cazul să faceți alta. Asta a expirat.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-12-27 17:59:38
         
 
  Jenantă asocierea. Rejectatul național, oportunist din fire, a sesizat eroarea fantastică săvârșită de Dragnea și nu putea să-i scape și să nu profite. Dar faptul că și acest mutant politic înțelege mizeria nu înseamnă că, doamne ferește, aș fi de acord cu el. El, probabil, o face pe argumente strict securistoide. Pentru că la el, argumentele moral-istorice nu pot fi prezente!

Speranța mea: poporul pesedist împreună cu ceilalți lideri ai săi trebuie să-l aducă pe Dragnea cu picioarele pe pământ. Și să facă o propunere rezonabilă. Alfel își riscă discernământul politic, dacă-l are, dacă-l mai are.

Eu cred că va ceda și va face o a doua propunere. Altfel PSD va ajunge la 12%. Poate n-ați remarcat cum BNR își râde în barbă și își freacă mâinile! A început dezmățul devalorizării leului. Că doar au pretext perfect! Și pe cine afectează mai mult? Electoratul român. Inclusiv al PSD.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-12-27 13:34:34
         
 
  Dragnea e un ciocoi teleormănean cu ambiții nemăsurate.Puțini au observat abila tactică a acaparării funcțiilor din parlament, cu ciocoiul-vulpoi președinte al Camerei, cu Tăriceanu-Harem la Senat și majoritatea conducerii comisiilor!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-12-27 13:27:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Felicitari, domnule Cristescu ! Ideea de a rezona, pentru prima oară, cu ex președintele Băsescu s-a dovedit genială ! Aștept cu nerăbdare predicțiile dvs privind evenimentele în curs, suspendare, alegeri anticipate, sau ce-o vrea Dumnezeu. Trăim în miezul unui ev aprins.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-12-27 13:18:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE