FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Naos Peak
Text postat de ionut manea
Mă simt în siguranță când sunt singur.
Trenulețele trec grăbite prin Naos Peak,
Orașul nu mai este un oraș.
Măicuțele râd în hohote, înghiontindu-se,
Un băiețel fuge din brațele tatălui său, vremea încă nu a deschis ochii.
Plouă. Mașinile lasă-n urmă benzi de fum. Așa se formează norii negricioși în Naos Peak.
De la geamul meu micuț, deasupra Sfântul Thomass, adulmec oameni transpirați ce se-ntorc de la muncă, femei grăbite-n fuste roșii. Toți sunt cavernoși, ca și cum un vierme invizibil ar cotrobăi dintr-unul în altul, haotic.
Dar nimic nu e întâmplător, turnulețele de peste drum au depășit catedrala,
Soarele, cred că se mută, nu l-am zărit de câteva zile. Fumez. Mă gândesc la Sofie.
Un ipohondru își suflă nasul, are ochii injectați,
O femeie urâtă dansează într-un pahar de sticlă și-i atrage privirea.
Micuțele se joacă cu o broască țestoasă pe trotuar, așa-zisul preot le muștruluiește, trage cu coada ochiului la femeia ce dansează goală în paharul de sticlă.
Apoi se uită-n sus, spre Dumnezeu. Mă descoperă în dosul geamului îngust. Ne privim câteva secunde. Îngână ceva și pleacă.
Oamenii se grăbesc, iar în graba lor există un demon și o fată nespus de frumoasă. Precum în „Nightmare” de Henry Fuseli.
Nu lucrez. Sunt un trândav cum zice mama și nu mă grăbesc nicăieri, din garsoniera mea văd lumea;timpul este prietenul meu, deocamdată; nu am o familie cum au frații mei.
Obișnuiesc să fiu diferit pentru că mă simt în siguranță când sunt singur.
Bertoldo nu mai are mulți dinți, s-a îngrășat și are deja doi copii.
Este fratele meu mai mic.
Încă am destul păr să-mi pot permite o femeie finuță precum Sofie.
...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE