FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Prima doamnă a Americii este... un bărbat?!
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Un articol pe care tocmai l-am citit și filmulețul acesta, https://www.youtube.com/watch?v=3Y6XW7hgfq8 , luat de acolo, despre posibilul sex masculin al lui Michelle Obama, m-a pus serios pe gânduri. Pentru o primă verificare a informației, am căutat articole despre lungimea inelarului la femei și bărbați. Și iată că am găsit unul care susține afirmația că inelarul bărbătesc este, de regulă, mai lung decât arătătorul, iar la femei este invers: http://www.descopera.ro/dnews/8713296-de-ce-au-barbatii-inelarul-mai-lung-decat-aratatorul
Un alt articol arată chiar mai mult, că bărbații sunt cu atât mai atrăgători pentru femei, cu cât este mai lung inelarul față de arătător:
http://www.descopera.ro/dnews/8182474-lungimea-conteaza-barbatii-cu-inelarul-mai-lung-sunt-mai-atragatori
Deci, da, se pare că întradevăr mâna cu inelarul mai lung decât arătătorul este bărbătească (iar din poze reiese clar că așa arată mâna ”primei doamne”). Colac peste pupăză, Michelle Obama pare să aibă și umerii, pectoralii, trapezul, mușchii gâtului bărbătești, plus mărul lui Adam și chiar... o mică excrescență ce iese uneori, poznaș, din zona unde ar trebui să fie un vagin, nicidecum un penis.
Și, vouă, nu vi s-a părut niciodată că Barack Obama pare cam... gay? Mie da, deși nu conștientizasem aceasta până acum. Iar dacă cea zisă ”cea mai puternică țară a lumii” a avut, timp de opt ani, un președinte gay, care s-a afișat în fața întregii lumi cu prietenul lui gay, îmbrăcat în haine femeiești, cu o familie surogat, cu două fetițe înfiate de un cuplu gay, implicațiile acestui fapt, politice, economice, spirituale, religioase și de altă natură, mi se par extrem, extrem de mari. Dar, până a-mi da seama care vor fi acestea și care au fost deja, încerc să-mi revin din uimire...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "D-le Cioacă, de unde știți că au fost născute și nu înfiate?"
(MTL despre cele doua fete ale lui Barack Obama)

Domnule Marian,
Sunt sigur ca nu au fost infiate deoarece eu l-am vazut cu ochii mei pe Barack Obama avand burta mare atunci cand era insarcinat cu ele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-23 20:42:09
         
 
  sa nu uit, cu toate ca am inelarul (si nu numai) mult mai lung decat aratatorul (daca nu ma credeti, pun si poza).  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-22 08:58:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu mai credeti toate hoax-urile, domnule Lazar. Un amanunt ca asta nu se poate ascunde usor, mai ales cand e vorba de un ditai presedinte. S-ar fi aflat demult. Si la urma urmei, ce mare chestie. Dragostea e cea mai mare energie din univers si nu tine cont de sex. Eu de exemplu, am nascut pui vii si asta n-a deranjat pe nimeni.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-22 08:56:24
         
 
  "Dar problema cea mare, pentru domniile voastre, este tocmai faptul că refuzați să vedeți implicațiile acestui fapt. Care acum, la sfârșitul mandatului, poate exploda fără a mai pune în pericol stabilitatea politică a Americii"
(MTL)

Domule Marian,
Daca sexurile lui Michele si Barac sunt gata sa exlpodeze n-au decat; ca noi americanii nu ne temem de exploziile sexuale care au loc la indivizi si individe care se apropie de 50 de ani. Pai daca nu ne-m speriat noi de exploziile sexuale ale tinerilor de 20 sau 30 de ani, care prin anii 60 ai secolului trecut faceau ravagii prin toate boschetele din parcurile Statelor Unite, ce motiv am avea sa dam biri cu fugitii in fata unor mini-exlozii sexuale obamiste?

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-22 06:14:47
         
 
  M-am născut cu o minte curioasă și îmi place să rezolv probleme. Momentan s-a ivit aceasta. Și sunt câteva indicii majore ale faptului că Michelle este de fapt Michael. Pe lângă cele deja arătate, mai există:

1. o înregistrare cu un discurs al lui Barack în care rostește ”eu și Michael”

2. o declarație publică a unei VIP în care spune direct că Barack Obama este primul președinte homosexual al Americii, iar Michelle este trangeder,

3. faptul că nu există absolut nici o poză cu ”d-na Michelle” gravidă sau cu fetele bebeluși.

Dar problema cea mare, pentru domniile voastre, este tocmai faptul că refuzați să vedeți implicațiile acestui fapt. Care acum, la sfârșitul mandatului, poate exploda fără a mai pune în pericol stabilitatea politică a Americii.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-22 01:22:28
         
 
  "Un fel de prelungire prin continuitate a dezbaterii despre sexul îngerilor. Decăzuţi, de data aceasta! Nu-i aşa, domnule Ştefănescu?"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Despre sexul ingerilor se discuta de pe laanul 300 era noastra; discutie inutila, dupa parerea mea, ca ingerii, indiferent de sex tot nu s-ar incurca cu noi, pacatosii. Eu cred ca mult mai interesanta ar fi o discutie despre sexul dracilor, care dupa modestele mele cunostinte in probleme de sfitenie, inca nu a avut loc.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-21 23:18:40
         
 
  Domnule MTL,
Daca Michelle Obama este barbat cum pe drept sustineti dumneavoastra iar Barac Obama este fata cum sustin eu (insa nu fata mare, sa fim bine intelesi!) atunci casatori dintre cei doi este o casatorie dintreu un barmat si o femeie, deci una heterosexuala, In sprijinul teoriei mele ca Barac Obama este o fata si inca una destul de atractiva este si intalnirea intre patru ochi dintre doamna Barac Obama si presedintele nou ales, Donald Trumpulica. Donald a avut intentia sa stea la taifas cu Obama cam 15 minute, dar a stat de vorba sau alte prosti peste o ora si jumatate in loc de 15 minute. Ori toata lumea stie ca atunci cand mergi la femei poti preciza exact ora la care vrei sa ajungi, dar niciodata nu vei sti ora la care doamna sau domnisoara este dispusa s te lase sa pleci.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-21 23:11:57
         
 
  Tudorele, presa din Romania copiaza -anemic, intr-adevar- presa din USA. Chiar iti inchipui ca dca fetele lui Obama ar fi fost infiate, nu s-ar fi gasit un jurnalist care sa socheze cu un articol despre asta?
Daca iti inchipui ca Michelle Obama este barbat operat inseamna ca ori esti naiv pana la inocenta, ori esti o victima neajutorata a dezinformarii planetare.Irosesti resurse pretioase pe un fals fara importanta..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-11-21 22:56:39
         
 
  Un fel de prelungire prin continuitate a dezbaterii despre sexul îngerilor. Decăzuţi, de data aceasta! Nu-i aşa, domnule Ştefănescu?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-21 22:53:08
         
 
  frate, tara arde si baba se piaptana.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-21 22:30:23
         
 
  Și, oare când a apărut tot circul acesta internațional cu căsătoriile homosexuale și extra drepturile pe care cred că ar trebui să le aibă? Oare nu pe perioada cât domnia lui a fost președinte? Și ce motivația mai firească ar fi fost pentru un astfel de comportament decât propria homosexualitate?
Și cum adică nu mă afectează, când lobby-ul pro homosexualitate al celui mai puternic om al lumii, duce la mișcări politice în toată lumea, inclusiv la mine în țară?!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-21 22:02:03
         
 
  3. În decembrie 2006, la 14 ani de la căsătoria cu ”Michelle”, și-a făcut un test SIDA și a invitat și pe alți oameni politici să-și facă un astfel de test:

”În decembrie 2006, s-a alăturat senatorului Sam Brownback (republican, din Kansas) la Summitul Global pe tema SIDA și Biserica organizat de liderii religioși Kay și Rick Warren.[333] Împreună cu Warren și Brownback, Obama și-a făcut un test HIV, așa cum a făcut și în Kenya cu mai puțin de patru luni înainte.[334] A încurajat pe „alte persoane publice să facă la fel” și să nu le fie rușine.”

Pe domniile voastre, d-le Cioacă și d-le Pușcă, vă interesează testul SIDA? Că pe mine nu văd de ce m-ar interesat, dar înțeleg perfect de ce un gay ar fi interesat.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-21 21:58:25
         
 
  2. Se mai pare că d-l Barack Obama este cel care a făcut posibilă legalizarea căsătoriilor homosexuale:

”În calitate de candidat pentru senatul statului Illinois, Obama afirmase în 1996 că susține legalizarea căsătoria între persoane de același sex(en);[170] dar când a candidat pentru senatul federal în 2004, el a afirmat că, deși susține parteneriatele civile și domestice pentru persoane de același sex, din motive strategice se opune căsătoriilor între persoane de același sex.[171] La 9 mai 2012, la scurt timp după lansarea oficială a campaniei sale pentru realegerea în funcția de președinte, Obama a afirmat că ideile lui evoluaseră, și a afirmat în public susținerea personală pentru legalizarea căsătoriilor între persoane de același sex, devenind primul președinte american care face o astfel de afirmație.[172][173]

În timpul celui de al doilea discurs inaugural, ținut la 21 ianuarie 2013,[174] Obama a cerut deplină egalitate în drepturi pentru americanii homosexuali: „călătoria noastră nu se va fi terminat până când frații și surorile noastre homosexuale nu vor fi tratate în fața legii la fel ca orice altă persoană — căci dacă suntem cu adevărat făcuți egali, atunci sigur că dragostea pe care ne-o purtăm unul altuia trebuie să fie tot egală.” A fost un moment istoric, prima dată când un președinte a menționat drepturile homosexualilor sau măcar cuvântul „homosexual” într-un discurs inaugural.[175][176] În 2013, administrația Obama a cerut prin acte oficiale Curții Supreme să decidă în favoarea cuplurilor de același sex în cazurile Hollingsworth v. Perry(en) (pe tema căsătoriilor între persoane de același sex)[177] și Statele Unite v. Windsor(en) (pe tema Legii Apărării Căsătoriei).[178]”
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-21 21:51:33
         
 
  Si amu să vedem câteva lucruri interesante:

1. Se pare că d-l Barack Obama este cel care i-a introdus pe homosexuali și lesbiene în cadrul forțelor armate ale SUA:

”La 22 decembrie 2010, Obama a promulgat actul de abrogare a Legii Don't Ask, Don't Tell, îndeplinind o promisiune importantă din campania prezidențială din 2008[165][166] de a pune capăt politicii Don't ask, don't tell(en) din 1993 care împiedica pe homosexuali și pe lesbiene să servească în Forțele Armate.[167]”

Sursa: https://ro.wikipedia.org/wiki/Barack_Obama
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-21 21:46:34
         
 
  D-le Cioacă, de unde știți că au fost născute și nu înfiate?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-21 21:31:12
         
 
  D-le Pușcă, cu ce te ajută să descoperi adevărul atunci când ești mințit? Păi, asta face un om! Cu ce mă ajută să știu dacă Michelle Obama este femeie sau bărbat? Cu ce mă ajută să știu dacă am fost mințit sau nu? Păi, să-mi demonstrez că sunt om.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-21 21:30:30
         
 
  Domnule MTL,
Ca Michelle Obama este un barbat nu ma surprinde, insa bomba bombelor este ca actualul presedinte al Statelor Unite, Barac Obama este o femeie care a nascut cele doua fele pe care le are cu sotul ei Michelle obama. Si cine credeti ca a facut aceasta mare descoperire? Donald Trampulica, bineinteles. Asta dupa ce descoperit ca Barac Obama fiind un musulman care s-a nascut in Kenia nici nu avea preptul sa fie prima presedinte-femeie a Statelor Unite. Sa va spun drept eu nu l-am prea crezut in chestia cu musulmanismul kenianului, dar in chesti de sexologie il cred fiindca e un expert; in afara de faptul ca Michelle Obama are o voce de bas iar sotia lui Barac Obama o voce de ltista demna de a canta la Scala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-21 18:31:31
         
 
  asa arata o dezinformare bine organizata. A reusit sa iti ia 2 -3 ore din viata? a reusit... Presupunand ca Michelle ar fi barbat... cu ce te ajuta pe tine sau pe noi romanii asta? Cum spuneam.. pierdere de timp intr-o perioada in care TIMPUL este un material foarte pretios.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-11-21 18:19:57
         
 
  Articolul de unde am luat prima dată informția:

http://news-4.us/2016/11/19/is-the-first-lady-michael-lavaughn-robinson-actually-the-first-man/
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-11-21 17:42:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE