FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
America extremistă?
Text postat de Emanuel Cristescu
America extremistă

Am asistat cu toții la desfășurarea alegerilor prezidențiale din USA.

Am stat cu sufletul la gură în noaptea când s-au numărat voturile. Fiecare susținând candidatul în care a avut încredere. Democratic.

Votul s-a desfășurat conform procedurilor democratice și legale din USA.

Rezultatul a fost fără dubiu.

Nimeni nu a contestat modul cum s-au desfășurat alegerile și numărătoarea voturilor.

Învinsa a recunoscut fără dubii învingătorul.

Și cu toate acestea....

Proteste de o violență de neimaginat. Care nu contestă corectitudinea alegerilor! Ci, culmea, contestă alesul! Mai este America un stat democratic? Nu este acest tip de manifestări extremism real? Va avea America forța să-și respecte propria democrație? Vor fi fiind spontane aceste proteste?

Mărturisesc faptul că încerc și un oarecare sentiment de dreptate făcută oarecum în absolut. Nu America a călcat în picioare cele 7,4 milioane de voturi adresate mutantului politic, rejectatul național care, cu sprijinul Americii, al lui Merkel și Barroso ne-a mai chinuit 2 ani?

Bravo Trump că ai spulberat un regim care, credeam eu, în timpul vieții mele nu va putea fi abolit.

Sper ca și nemții să o măture pe Merkel.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  1. Art. 30 Constituție.

2. Aveți cont pe FB?

3. Pe 27 martie am organizat un eveniment pe tema Unirii. Am elaborat o strategie. Pe care, dacă îmi veți da o adresă de e-mail, vă voi trimite-o. Am contactat personalități din Basarabia pentru a derula acțiuni comune. Sunt în contact cu diverși basarabeni. Încerc solidarizarea pentru idee a cât mai multor unioniști. Știu, este puțin, dar, domnule coleg, am făcut și continui să fac. Și fac apel și la europeici să se solidarizeze pentru acest ideal. Trebuie să profităm de momentul astral 2018.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-16 18:53:34
         
 
  Dle E.C. vă atrag respectuos atenția că ați încălcat regulamentul europeic:
„Nu vor fi validate textele agramate evident, cu continut obscen, textele cu caracter de atac la persoana, textele injurioase sau care încalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc.”

În textul duneavastră și în comentariile pe care le faceți dați cu tifla într-un mode deloc elegant unei categorii de cetățeni care își exprimă dezacordul cu privire la rezultatul alegerilor; probabil că ați prefera ca ei să tacă și să stea în case. Amintiți-vă de demonstrațiile de după tragedia de la Colectiv cînd un „ ales” democratic, laș și hoț a fost silit să își dea demisia. Nu numai opinia privind alegerile americane constituie un abuz privind discriminarea unor categorii sau minorități ci și cele din Moldova.„Cămașa„ dvoatră intelectuală nu e mai aproape de corp decît trenciul transoceanic? Chiar nu realizați ce s-a întîmplat, chiar vă este indiferent atunci cînd scrieți tot felul de opinii că miilor de elevi, studenți, unii bursieri merituoși ai statului român, le-a fost refuzat dreptul la vot? ce a făcut europeea, dvoastră personal pt. basarabenii din România? Ați inițiat vreun proiect cît de mic? Ați schimbat atitudinea unui singur politruc?(evident, toate sunt întrebări retorice și fără rezultat)
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-16 17:42:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dle E.C. vă atrag respectuos atenția că ați încălcat regulamentul europeic:
„Nu vor fi validate textele agramate evident, cu continut obscen, textele cu caracter de atac la persoana, textele injurioase sau care încalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc.”

În textul duneavastră și în comentariile pe care le faceți dați cu tifla într-un mode deloc elegant unei categorii de cetățeni care își exprimă dezacordul cu privire la rezultatul alegerilor; probabil că ați prefera ca ei să tacă și să stea în case. Amintiți-vă de demonstrațiile de după tragedia de la Colectiv cînd un „ ales” democratic, laș și hoț a fost silit să își dea demisia. Nu numai opinia privind alegerile americane constituie un abuz privind discriminarea unor categorii sau minorități ci și cele din Moldova.„Cămașa„ dvoatră intelectuală nu e mai aproape de corp decît trenciul transoceanic? Chiar nu realizați ce s-a întîmplat, chiar vă este indiferent atunci cînd scrieți tot felul de opinii că miilor de elevi, studenți, unii bursieri merituoși ai statului român, le-a fost refuzat dreptul la vot? ce a făcut europeea, dvoastră personal pt. basarabenii din România? Ați inițiat vreun proiect cît de mic? Ați schimbat atitudinea unui singur politruc?(evident, toate sunt întrebări retorice și fără rezultat)
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-16 17:42:42
         
 
  Domnule profesor,
Acum inteleg de ce va place de Trumpulica: fiindca stati foarte bine cu limba sovietica. Dar de ce nu va ganditi si la majoritatea romanasilor care nu stapanesc acesta enorm de cultivata limba?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-15 19:54:22
         
 
  La mine a ajuns, via, Crucifer, următoarul extras dintr-o stenogramă:

"P: Zdrasvuite gaspadin Trampovski!
T: Zdrasvuite my friend!
P: Ce naiba se întâmplă cu protestatarii ăia la voi?
T: Nu-ți fă griji Volodea. Lasă-i să fiarbă în suc propriu.
P: Mă gândeam că, dacă ai nevoie, fără să știe nimeni și fără ca sistemele voastre să detecteze ceva îți trimit eu un desant cu niște avioane, elicoptere, tancuri și vreo 10 mii de omuleți verzi. Fără niciun însemn și care vorbesc la perfecție yankeia! Și-ți garantez că nu vor rămâne acolo. Termină cu golanii și gata. În câteva zile parcă nici n-ar fi fost.
T: Blagadariu tebea. Pentru moment lasă-i. Sunt oamenii mei. Este așa, de impresie artistică. Să pot da vina pe ilara și pe Soroș. Ca să-l pot aresta. Te anunț eu dacă va fi nevoie.
P: Harașo. Bine gândit.
T: Da am și io o rugăminte la tine Volodea.
P: Cu mare plăcere:
T: Știi, am cunoscut o româncă... A-ntâia! M-a rugat să te rog să vorbești cu Dodon. E unul pe-acolo care bea whisky cât 5 scoțieni o dată. Cică ar avea acte moldovenești. Vorbește cu Dodon să i le ia. Și retrag două portavioane și 7 focoase. OK?
P: Harașo. Când ne vedem dai și tu un whisky.
T: Dau.
P: Trebuie să închei. Mă sună de la Alep.
T: Vezi ce faci. Mai lungește un pic.
P: Pentru presă?
T: Declară că nu ne-am înțeles că m-ai amenințat cu submarine și sateliți și mai vezi tu cu ce. Dar că eu am fost diplomat și am făct pace cu tine. Și ești mulțumit. Dasfidanie.
P: Dasfidanie!"

Acuma eu nu știu care este adevărul. Dar știți, pe la noi se spune că nu iese fum fără foc!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-15 18:38:36
         
 
  "Iar dumneavoastră, jiidac de frunte, inteligent și diplomat cum vă știu, nu faceți altceva decât să distrageți atenția de la omul care v-a dat mutarea în public."
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
A mai fost un om care a dat mutarea in plic Poporului American, ales fiind tot de Poprul American; e vorba de Jimy Carter. Dar tot Poporul American dupa 4 ani a dat cu el de nu s-a vazut. Deci grijea mea nu este fata de Poporul American care se va descurca si cu Trampulica, marea mea grije este ce implicatii va avea marea prietenie dintre Trampulica si Putinica pentru tara mea de bastina, Basarabia si Transnistria. Si aceiasi grije ar trebuii sa va preocupe si pe dumneavoastra ca sunteti mai apropiat de aceste locuri.

p.s.
Ieri Putinica a vorbit la telefon cu Trampulica sa adeclarat ca au hotarat ca sa imbunatateasca relatiile dintre cele doua tari. Rezultatul? Astazi rusii si-au reluat bombardamentele barbare asupra populatiei civile din orasul Alepo. Dumneavoastra puteti sa va imaginati dialogul de ieri dintre Trampulica si Putinica? Eu pot;
Putinica: Pot sa reiau bombardamentele asupra teroristilor din Alepa?
Trampulica: te rog, ca doar esti invitatul meu.
Putinica: Cand?
Trampulica: Imediat, ca sa pot da vina pe Obama ca nu face nimic cat este inca presedinte.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-15 17:35:45
         
 
  Da, dreptatea aceea arată că mai este speranță. Și voi fi mulțumit când voi vedea și Merkelismul spulberat iar pe Barroso anchetat. Iar pe rejectatul național, adică mutantul politic, acela cu 7,4 milioane de scuipați în, vorba vine, freză, dând cu subsemnatul.

Iar pe dumneavoastră și compania mulțumiți și ... relaxați!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-15 13:00:26
         
 
  Românii sunt oameni înțelepți: ei spun așa: de frica vrăbiilor să nu mai semănăm mei? vrăbiile, în cazul acesta reprezintă cohorta aceea de aleși democratic și care, mai apoi suspendă oarecum democrația. Unii spun că la încercarea de lovitură de sat din Turcia ar fi fost și ceva participare obamistă! Care mai acordă oarece atenuante lui Erdogan. Dar nu vă puneți întrebarea cum de au ieșit milioane de turci să susțină un dictator?

Ceilalți? Nu sunt documentat și nu știu dacă merită să pierd timpul. La scară globală sunt niște unii. Iar dumneavoastră, jiidac de frunte, inteligent și diplomat cum vă știu, nu faceți altceva decât să distrageți atenția de la omul care v-a dat mutarea în public. Și care, se pare, va reda demnitate Americii și o va scoate de pe orbita pierzaniei. Sigur, vă face bine, oarecum cu forța. Dar nu-l puteți acuza că nu o face democratic.

Pace se face cu dușmanul. Așa că îi imputați degeaba ras...putinismul!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-15 12:56:41
         
 
  "Mărturisesc faptul că încerc și un oarecare sentiment de dreptate făcută oarecum în absolut. Nu America a călcat în picioare cele 7,4 milioane de voturi adresate mutantului politic, rejectatul național care, cu sprijinul Americii, al lui Merkel și Barroso ne-a mai chinuit 2 ani?"
(Emanuel Cristescu)

Si pentru crima ca rejectatul national cum ii ziceti dumneavoastra v-a mai chinuit doi ani il imbratisati pe Trumpulica care se pare ca nu are nimic impotriva lui Vladimir Ras-Putin cel ce lupta din rasputeri sa refaca fosta Uniune Sovietica? Domnule profesor, un proverb romanesc suna cam asa: spune-mi cu cine te-nsotesti ca sa-ti spun cine esti. Dumneavoastra ati vazut cu cine se-nsoteste Trumpulica, sau asta nu conteaza atata tipm cat va simtit razbunat pentru chinurile indurate din partea lui Traian Basescu in ultimi lui doi ani de domnie?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-15 11:57:50
         
 
  l-ai uitat pe Hugo Chavez, care a pus Venezuela pe butuci...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-15 11:57:48
         
 
  "Dumneavoastră o țineți ca gaia mațu, cu Hitler. O excepție! Dar câte alte mii, milioane de oameni au fost și sunt aleși democratic? Cu aceștia ce facem?"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Sa va mai dau cateva "exceptii" de conducatori care nu au nimic de a face cu democratia alesi prin alegeri libere si nefalsificate: Vladir Ras-Putin (care foloseste asasinatul politic pe scara larga) Erdogan (care aresteaza ziaristi care il critica si relanseaza reislamizarea guvernarii Turciei) si noul ales presedinte al Filipinelor care ucide pe cei care el ii considera negustori de droguri fara judecata. Toti au castigat alegerile printr-o demagogie desantata si Trumpulica a invata de la ei, folosind aceiasi metoda. Fiindca nu degeaba ii admira el pe toti trei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-15 11:43:58
         
 
  Dacă ați văzut am vorbit dubitativ. Am primit, de la o amică din Antilele Olandeze, o fotografie, fără sursă. În care scrie

Popular vote:
Trump: 62.972.226
Clinton: 62.277.750

Electoral colledge vote
Trump: 306 Clinton: 232

Dacă îmi dați procedura prin care se pun fotografii o postez. (Am uitat-o și ar trebui să mă documentez. Dar trebuie să plec)

Neavând o sursă nu pot să o consider relevantă.

11 septembrie. sunt atâtea nepotriviri în versiunile oficiale că acestea nu sunt credibile. Sunt videoclipuri care demonstrează că aripa unui avion ar fi trecut pe partea cealaltă a unui bloc. Etc. De altfel, recent alesul, adică Trump, a promis că va redeschide ancheta. Personal cred că a fost o operațiune sub steag fals. Un fel de Pearl Gemeni!

Pe ce bază insinuați dvs că aș fi spus că rușii nu desfășoară astfel de activități. Ba bine că nu. Operați cu un proces de intenție și nu-i frumos. Și distinsul CTA. Văd că își și etalează și cunoștințe de rusă. Dacă aș fi malițios aș spune: însușite pe la cine știe ce instructaj. Dar, cum vedeți, sunt elegant.

Probabil formația mea științifică mă ferește de manipulări. Știința, cum bine știți, operează cu "dubiul". Pune atâtea întrebări până se ajunge la certitudini. Acest mod de a privi lucrurile, de exemplu, la lovitura de stat internațională din 89, m-a făcut să reușesc să protejez două persoane dragi mie. Dintre care, una venise de la vreo sută de km, prin ploaia de trasoare să salveze "revoluția". O alta, din familia mea, se raliase instant. Și la 10 noaptea voiau să plece să salveze televiziunea. De cine nu aveau habar. Dar voiau să plece în noapte. Eu care până pe la 17 fusesm în Piață la CC pot spune că m-am lăsat și eu păcălit. Însă, în jurul orei 17 s-a propagat în piață zvonul cum că ar fi fost otrăvită apa în București. Cum aveam copiii în casă am plecat val vârtetej acasă. Când am ajuns începuse să se tragă în piață. Atunci am avut revelația. De aceea noaptea, când voiau să plece, am luat cheia din ușă și i-am împiedicat să plece. Într-un fel pot spune că i-am salvat de manipulările puciștilor. Și iată că timpul m-a confirmat. Iar acum, chiar se redeschide dosarul.

Cunosc tehnicile siguranță inclusiv de la Parlament. Problema este dacă acele verificări se fac sub teroare sau relaxat.

Și, în final, vă precizez, că alegerea lui Trump, mi-a produs o satisfacție similară cu aceea când am aflat de destrămarea URSS. Și, iată, scriind despre acest fapt, mi-a venit în minte un fapt oarecum surprinzător și ciudat. Tânăr absolvent am fost repartizat într-un institut de proiectări. Acolo am întâlnit un inginer la vreo 55 de ani care, în plin apogeu al sistemului comunist, în discuții private și chiar și mai publice susținea sus și tare că speră să nu moară până ce nu se va destrăma URSS. Mărturisesc faptul că atunci eram sceptic. Nu mai știu ce s-a întâmplat cu el, nu l-am mai întâlnit dar când s-a destrămat URSS m-am gândit mult la el. Sunt și oameni vizionari pe lumea sata. Și, mai ales, care gândesc și fac apel la logică. Și nu înghit pe nemestecate rețete de gândire prefabricate. De exemplu, la Colectiv, 99% a fost mână criminală. Viitorul mă va confirma.

PS. cam inchizitorială intervenția dumneavoastrpă! De ce nu sunteți calm și relaxat? Cum i-ar sta bine unui om rațional ca domnia voastră? Aceeași întrebare și pentru distinsul! Cu care "distinsul" CTA, desigur!

Chiar trebuie să plec!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-15 10:56:35
         
 
  domnule Cristescu, va rog furnizati sursa care afirma ca Trump a castigat votul popular, m-ati facut curios. Pana una-alta, toate articolele de presa la care am avut acces afirma ca a castigat, scuze, maimuta. Apoi sursa pe care va bazati in afirmatia ca 11 septembrie a fost un autodafe (daca e posibil, credibila). Va rog sa numiti apoi cateva operatiuni americane "sub steag fals" si care a fost acel steag. In compensatie, va pot oferi cel putin tot atatea operatiuni similare rusesti, de care nu pomeniti nimic - fiindca, probabil, n-aveti cunostinta, desi presa de toate culorile le-a descris pe larg. In fine, va aduc la cunostinta ca aparatele care piuie pe aeroporturile americane, ca de altfel pe orice aeroport din lume, inclusiv pe Otopeni, se numesc detectoare de metale si rolul lor e sa detecteze metale, inclusiv catarame de curea sau pantofi, monede, chei, verighete, proteze metalice, etc. La Casa Poporului piuie la fel, iar bagajele sunt scanate cu raze X.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-15 08:59:32
         
 
  Domnule EC, remarc tonul dv. optimist peste măsură. Sînteți de-o voioșie aproape pionierească. Tot îaninte! Bud gatov!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-11-15 08:38:04
         
 
  Sunteți excesiv de îngăduitor cu regimul LGBT-ist care sufoca America și lumea civilizată. Nu mai vorbesc de practicile de a-și impune "valorile" lor și altor state și intervențiile militare abuzive. Irak, Serbia (le-am condamnat atunci pe Europeea!) primăvara arabă, etc. Apoi operațiunile sub steag fals, etc.

Sigur că mare parte din fericirea unor americani se bazează pe crime și nefericirea altora. De aceea unii au votat. Din aceste cauze, și multe altele, a câștigat Trump. În a cărui victorie eu am sperat.

O fi vechi sistemul de vot dar este legal. Nu se poate invoca după terminarea alegerilor. Este imoral. Și apoi, eu am văzut o statistică în care Trump a câștigat și la votul popular. Nu știu dacă era oficială. Aveți varianta oficială, finală?

Cu toată simpatia pentru domnia voastră argumentația pe care o aduceți este amuzantă. În niciun caz convingătoare.

Asta nu înseamnă că Trump ar fi idealul. Nici vorbă. Guvernările sunt necesare că oamenii nu sunt îngeri. Și, bineînțeles, nici guvernanții nu sunt îngeri. Mai ales cei ai USA, mai ales Trump. Dar, cred, americanii ar fi ales și o maimuță în locul hilarei!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-15 06:59:07
         
 
  "Din fericire, domnule coleg, tocmai acest aspect îl vizează democrația: când un sistem devine sufocant, abuziv, ticăloșit, mincinos, mizerabil, prin mijloace democratice poate fi înlocuit."
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Tin sa va anunt ca Hillary Clinton a castigt majoritatea alegatorilor americani. Deci dupa regulile democratiei moderne ea ar trebuii sa fie presdinte. Donald Trump a fost ales presedinte dupa sistemul electorilor, un sistem destul de invechit, de pe vremea cand nu toti americanii aveau drept de vot. La fel s-a intamplat cu George Tufish al Doilea care a castigat mai multi electori cu toate ca Majoritatea americanilor au votat pentru Al Gore.
Deci sistemul american nu a fost chiar atat de sufocant sub Barak Obama din moment ce majoritatea alegatorilor au votat-o pe Hillary Clinton fosta lui secretara de stat. Iar popularitatea lui Barak Obama este de 55%, lucru rar pentru un presedinte dupa 8 ani de domnie. Insa demagogia lui Trumpulica a invins! Pai daca si Ku-Klux-Klan-ul a votat pentru el.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-15 06:02:04
         
 
  Drobul de sare domnule Cioacă. Drobul de sare.

Așa orice alegere poate fi, arbitrar, contestată.

Atunci să abolim democrația și să proclamăm soroșismul, LGBT, open society, globalismul ca fiind eterne!

Din fericire, domnule coleg, tocmai acest aspect îl vizează democrația: când un sistem devine sufocant, abuziv, ticăloșit, mincinos, mizerabil, prin mijloace democratice poate fi înlocuit.

Dumneavoastră o țineți ca gaia mațu, cu Hitler. O excepție! Dar câte alte mii, milioane de oameni au fost și sunt aleși democratic? Cu aceștia ce facem?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-15 02:49:18
         
 
  Domnule profesor,
Nu uitati ca si Adolf Hitler a fost ales prin alegeri libere si nefalsificate. Daca nemtii ar fi demonstrat dupa alegerea lui Adolf Hitler cum demonstreaza americanii acum poate ca alta ar fi fost soarta lumii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-15 02:40:25
         
 
  Am fost în America. America rămasă ca singur mare pol mondial de putere. Acum vreo 10 ani. Am constatat atunci. America s-a dezvoltat cultivând libertatea ca variantă a bipolarității războiului rece. Dispariția contrapolului și autodafeul din 11 septembrie au găsit America nepregătită.

Nu știu ce naiba piuia când treceam prin dispozitivul de securitate de la aeroportul NY că m-au trecut de vreo trei ori prin detector. M-au descălțat, mi-au scos cureaua și dacă ar mai fi piuit cine știe ce îmi mai făceau.

În țara libertății, imaginată de mine, pe aeroport, domnea o atmosferă de teroare. Parcă aș fi fost Ben Laden, nu alta. Mi-am spus: asta o să-i coste. Mai devreme ori mai târziu. Și iată, în zece ani, birocrația, restrângerea libertăților, globalismul sălbatic, LGBT și aberațiile își spun cuvântul.

Întotdeauna îmi spun. Nimeni nu ne poate învinge din afară! Marile înfrângeri, în interior își au locul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-15 02:30:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE