FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vreau o nationala
Text postat de Ion Gabriel Pusca
DAUPA meciul DE FOTBAL DIN ACEASTA SEARA, CINEVA DE PE FB PUNE URMATORUL MESAJ:


'Vreau o Nationala de TEHNOCRATI!'

mi-a trecut toata supararea...:)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ia uitați ce-mi spune o cunoștință pe FB "Ba eu cred că realizează : se află în România, are misiunea să piardă toate meciurile pentru ca fotbaliștii români să aibe o cotă de vânzare cât mai scăzută in beneficiul cluburilor din Europa, iar Romania umilită trebuie să-l accepte ba să-l și plătească cu o sumă exorbitantă."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Arma secreta cu care lucreaza MunchausenDaum-ul la distrugerea minunatului fotbal romanesc am aflat ca poarta denumirea de Tzuica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-12 12:54:12
         
 
  Ia uitați ce-mi spune o cunoștință pe FB "Ba eu cred că realizează : se află în România, are misiunea să piardă toate meciurile pentru ca fotbaliștii români să aibe o cotă de vânzare cât mai scăzută in beneficiul cluburilor din Europa, iar Romania umilită trebuie să-l accepte ba să-l și plătească cu o sumă exorbitantă."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule, ce-ti este si cu imperialisti astia! Dupa ce au vrut sa jefuiasca Romania de aurul din Muntii Apuseni, acum vor sa o jefuiasca si de zacamintele ei de fotbalisti talentati, care sunt unele din cele mai bogate din lume.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-12 12:49:45
         
 
  Ia uitați ce-mi spune o cunoștință pe FB "Ba eu cred că realizează : se află în România, are misiunea să piardă toate meciurile pentru ca fotbaliștii români să aibe o cotă de vânzare cât mai scăzută in beneficiul cluburilor din Europa, iar Romania umilită trebuie să-l accepte ba să-l și plătească cu o sumă exorbitantă."

Am răspuns: "Sunt eu suspicios dar nu pot merge până acolo. Mai degrabă cred că este un neisprăvit. Iar Burleanu ăla un prost fudul!"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-12 00:35:12
         
 
  Mă așteptam ca, măcar din jenă, să avem cel puțin două demisii: ipochimenul care crede că el conduce FRF și MunchausenDaum-ul acela care nu știu dacă realizează unde se află și ce ar trebui să facă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-12 00:27:24
         
 
  o solutie mai inteligenta ar fi sa subcontractam nationalei Braziliei ultimele meciuri din grupa, oricum, la capitolul contracte suntem maestri.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-12 00:21:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE