FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Super
Text postat de Emanuel Cristescu
Am mers de la început pe Trump. Și am sperat să câștige. Măcar nu este ipocrit! Dar situația era fluidă iar americanii ușor de manipulat. Și, din păcate, sistemul electronic putea fi penetrat. Și iată, forțele oculte nu au reușit. Trump a câștigat. Un mare succes american. Al Americii profunde. Bazată pe valorile familiei, credinței și cultului muncii. O Americă onestă. Sau mult mai onestă.

I-am ascultat discursul. Calm, așezat, ponderat și echilibrat. Dătător de speranțe.

Acum o să asistăm la reorientarea catifelacilor. Care își vor converti criticile în catifelate lingușiri.

Poate învățăm și noi că Globalizarea este bună ca mod de cooperare între națiuni demne și independente. Și vom evolua în Marea Orchestră a Lumii păstrându-ne timbrul și specificitatea. Și vom înțelege că teoria "open society" nu este altceva decât înrobirea statelor mici prin intermediul unor slugi intelectualoide bine plătite. O să asistăm la schimbări de poziție de neimaginat.

Și mai sper că și Europa se va trezi. Dar cel mai mult, sper ca nemții să o măture, la viitoarele alegeri pe madame Heil Merkel.

Super. Poate lumea înțelege și se întoarce la valorile umane normale. Abia aștept să-i văd pe sorosiști cum își vor schimba discursul și strategia și vor deveni catifelaci. Și poate înțelegem și noi că fără valori naționale suntem pierduți.

Iată cum poate să renască speranța.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Si inca ceva domnule profesor,
Si eu gandesc ca ar fi bine sa avem o Rusie prietena; dar acest lucru nu se va intampla decat dupa unirea Siberiei cu China. Lucru care nu stiu cat de curand se va intampla dar se va intampla.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-20 20:00:51
         
 
  "Dacă ar fi după mine, eu m-aș întoarce la vocația de mediator pe care ar putea să o aibă România. Unirea Basarabiei cu România nu se va putea face cu ostilizarea rușilor. Niciodată."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Daca unirea Basarabiei nu se va putea face niciodata cu o Rusie ostila, aceiasi unire a Bararbiei cu Romnia avand o Rusie prietena se va face si mai niciodata. Ca doar am fost cu ei aproape 50 de ani nu numai prieteni ci si frati si cacaia unire.


 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-20 19:56:50
         
 
  "Unirea Basarabiei cu România nu se va putea face cu ostilizarea rușilor. Niciodată".

corect. ca urmare, daca vrem sa ne pastram renumele de popor bland si ospitalier, va trebui sa asfaltam mai solid si mai de bun simt Calea Victoriei, nu cum facem noi de obicei. caci iata ce declara ambasadorul Rusiei la Bucuresti intr-un interviu recent:

""România a fost un stat agresor în timpul celui de-al Doilea Război Mondial" (din pacate, e adevarat, dar, ca a platit cu 50 ani de robie economica si ideologica, domnia sa uita sa mentioneze), apoi "Nu ar trebui să uităm că, destul de recent, Moldova nu a fost o țară străină de Rusia. Eram una și aceeași țară" (pe care, la fel de recent, a anexat-o in urma tratatului Ribbentrop-Molotov - dar asta a devenit, se pare, la fel ca si tezaurul, un subiect tabu).

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-20 11:00:03
         
 
  Nici Rusia nu mai este ce a fost. Pe Calea victoriei nu-i bun niciun fel de tanc. Pentru că, vorba lui Cehov*: orice pistol aflat pe un perete, în actul I al unei piese, cu siguranță, în ultimul act, va trage.

Eu cred că lucrurile scapă de sub control de la intoleranță. Credeți, domnule Ștefănescu, în unanimități? Eu nu. Dacă vreți, eu mângâi pe creștet diversitatea de opinii. Și sunt bucuros că poate exista o astfel de diversitate. Oare dacă ar fi interzisă o astfel de opinie de pe Europeea s-ar rezolva problema? Și nu ar mai fi în România pro-ruși? Dar, trebuie să diferențiem între opinii, convingeri și fapte. Pentru că, opiniile ignorate, adică tratate cu tactica struțului, pot conduce la fapte. Uneori ireversibile. Opiniile dezbătute pot detensiona, pot pacifica.

Dacă ar fi după mine, eu m-aș întoarce la vocația de mediator pe care ar putea să o aibă România. Unirea Basarabiei cu România nu se va putea face cu ostilizarea rușilor. Niciodată.

*Sper să nu mă certați că l-am ales pe Cehov.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-20 10:33:23
         
 
  nu dramatizez nimic, domnule Cristescu. ma refer la cateva spirite ratacite care, printre altele, viseaza tancuri rusesti pe calea Victoriei, si pe care, in numele unei tolerante dusa la extrem, uneori le mangaiati pe crestet.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-20 10:18:25
         
 
  Erată: "Adică să înlocuiască normalitatea."  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-20 09:41:02
         
 
  Să nu dramatizăm, domnule Ștefănescu. Normalitatea nu poate fi "nihilism"! Și, în plus, normalitatea este tolerantă. Însă mulți oameni normali nu pot accepta ca "anormalitatea" să devină legea. Adică să înlocuiască anormalitatea.

PS. Cum știți, nu de azi de ieri m-am revoltat împotriva anormalităților. Începând de la bombardarea SErbiei și invadarea Irakului și până la călcarea în picioare a votului. Nu mai vorbesc de oroarea numită LGBT. Am toată compasiunea, înțelegere și poate empatia față de acești oameni. Societatea trebuie să fie tolerantă, chiar ocrotitoare cu ei. Ar trebui să aloce procente din PIB pentru cercetări științifice destinate să-i ajute. Nu trebuie anatemizați, nu trebuie puși la stâlpul infamiei. Dimpotrivă, este necesar să se facă totul pentru a nu se simți ostracizați. Dar de aici la anormalizarea întregii lumi pentru câțiva nefericiți este cale lungă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-20 09:40:05
         
 
  am lucrat 18 ani in multinationale si mi-e greata de corectitudinea politica, dar de nihilismul care inearca s-o combata ma tem.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-20 09:03:37
         
 
  Corectitudinea politică

Definitia care a luat premiul anului 2016!

In SUA s-a organizat o competitie pentru cele mai adecvate definitii ale unor termeni contemporani.
Pentru competitia din 2016 termenul de definit a fost "corectitudinea politica".

Castigatorul a dat urmatoarea definitie:

"Corectitudinea politică este o doctrină cultivată de o minoritate delirantă, ilogică, promovată de mass-media oficială, care sustine ca este posibil să apuci o bucată de rahat de partea curată".
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-20 06:44:54
         
 
  Si inca ceva domnule profesor,
mMotivul pentru care nu-mi e teama ca Trumpulica va duce Statele Unite de rapa este cel mai bine formulat intro scrisoare trimisa de Merrill Lynch, o mare companie de investment care apartine de Bank of America, clientilor ei:

Before getting into specifics of “what’s next”, it’s worth
remembering the following: While the occupant of the White House
is considered one of the most powerful humans in the world, let
alone the United States, the position comes with many checks and
balances. As such, national power in the United States is relatively
diffused across the executive, Congress and the judiciary, and
further dispersed across state and local governments. This makes
it very difficult for one person —even the president —to singlehandedly
dictate the future path of the country.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-16 20:49:21
         
 
 
"Domnule coleg, eu sunt un democrat convins. Și respect voința majorității. Se pare că dumneavoastră vă place democrația de conjunctură. Dacă iese cum doriți dumneavoastră este democrație."
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
V-am zis eu ca nu accept alegerea lui Trumpulica? Bineinteles ca o accept fiindca ea a avut loc conform legilor americane in vigoare. Aaa, ca nu-mi place de Trampulica e cu totul altceva! Si nu se datoreste faptului ca e afemeiat, (ca dee! cui nu i-ar place sa fie afemeiat la 70 de ani) ci datorita faptului ca este excroc, mincinos si demagog. Vorbiti de mine de parca eu as fi fost ala care nu am fost de acord cand Basescu in urma referendumuluio a ramas la putere tot datorita unei legi care era la vremea aceea in vigoare. (ca Basescu sa poata fi dat jos la aleger trebuie sa participe cel putin 50% din electorat)
Domnule profesor,
Impresia mea este ca dumneavoastra iar o faceti pe oaia care Traian Basescu numai ca sa puteti zice de mine ca sunt capra care pate rusinea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-16 20:37:03
         
 
  Domnule coleg, eu sunt un democrat convins. Și respect voința majorității. Se pare că dumneavoastră vă place democrația de conjunctură. Dacă iese cum doriți dumneavoastră este democrație. Dacă nu iese nu este democrație. Vedeți? De aceea eu apreciez ideile lui Trump, și nu omul Trump, iar dumneavoastră nu. Mie mi-au ajuns aberațiile LGBT-iste, războaiele care au făcut victime pentru îmbogățirea unor clanuri, etc. etc. De aceea savurez victoria lui Trump.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-16 18:59:12
         
 
  Domnule Profesor,
Toate minciunile propagndistice de mai jos sunt luate din din discursurile lui Adolf Hitler. Si el spunea ca sistemul politic din Germania de la vremea lui este corupt si el este singurul care va putea sa scape poporul de el, daca va fi ales. Si el spunea ca minoritatile poarta o mare vina pentru lucrurile ce merg rau in tara lui(In cazul lui Hitler evreii, tiganii, in cazul lui Trumpulica mexicanii, arabii, negri etc) Si Hitler era impotriva presei "iudaizate" din Germania de la vremea lui asa cum si Trumpulica tuna si fulgera impotriva presei care ii cere sa-si publice taxele pe care le-a platit. Si lista poate continua la nesfarsit. Imediat dupa castigarea alegerilor familia Clinton nu mai este o familie de criminali, ci o familie care a muncit din greu pentru America, minoritatile nu mai sunt periculoase, Obama nu mai este un musulman care a infintat ISIS-ul si a distrus America ci un presedinte onorabil, nu va mai construii un zid la granita cu Mexicul ci un fel de gard etc. etc.
De ce nu vrea Trampulica sa-si puna in aplicare programul? Fiindca stie ca daca si-l va pune va duce tara la dezastru. Scopul a fost acela de a pune mana pe putere ca sa poiata intra si el in istorie. Cum puteti sa admirati un astfel de individ?

p.s.
Dupa ultimile date Hillary Clinton a castigat votul popolar cu peste doua milioane de alegatori peste numarul de alegatori care au votat pentru Trump. Si diferenta va creste fiindca voturile trimise prin posta inca nu au fost toate numarate. Deci nu se poate spune ca majoritatea Poporului American este pentru demagog. Dar sistemul de alegeri prin electori este consfintit de lege si conform acestui sistem Trumpulica a castigat alegerile. Iar Poporul American este obisnuit sa respecte legea in toate conditiile, indiferent ca este buna sau rea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-16 11:36:14
         
 
  Ce nu este adevărat în ce spune Donald Trump?

"* Sistemul politic va face orice, va spune minciuni, pentru a-și menține puterea și prestigiul, și asta, în detrimentul vostru. Sistemul de la Wahington și marile corporații financiare și mass-media, care îl finanțează, există pentru un singur motiv: pentru a-și proteja bogățiile. Sistemul are în aceste alegeri trilioane de dolari la dispoziție.

* Pentru cei care controlează puterea de la Washington și pentru cei cu interese globale, ei nu au în minte binele vostru. Campania noastră reprezintă o adevărată amenințare existențială, lucru pe care nu l-au mai văzut înainte.

* Aceasta nu este doar încă un ciclu electoral de 4 ani; campania aceasta reprezintă un punct de cotitură a civilizației noastre, în care se va determina dacă noi, oamenii, vom recâștiga controlul asupra guvernului nostru.

* Sistemul politic care încearcă să ne oprească este același grup responsabil pentru acordurile noastre comerciale dezastruoase, pentru imigrațiile ilegale masive și pentru politice economice care au lăsat țara noastră secătuită. Pentru ei, totul înseamnă război. Aceasta este o luptă pentru supraviețuirea națiunii noastre, credeți-mă.

* Aceste alegeri vor determina dacă noi suntem o națiune liberă sau dacă ne iluzionăm ca și o democrație, care este controlată de o mână de oameni care au interese globale. Aceasta este realitatea; eu o știu, ei o știu, voi o știți, de fapt, toată lumea o știe.

* Sistemul și mass-media lor controlează această națiune prin mijloace care sunt bine cunoscute, și oricine încearcă să-i provoace sunt “obsedați sexuali”, “rasiști”, “xenofobi”. Ei vă vor ataca, vă vor calomnia, vor încerca să vă distrugă cariera și familia voastră; vor încerca să vă distrugă orice, inclusiv reputația voastră.

* Ei vor minți, vor minți, vor minți și vor face și mai rău decât atât… vor face tot ceea ce este necesar. Familia Clinton este o familie de criminali… Nu uitați asta!

* Marea noastră civilizație și civilizațiile din alte părți ale lumii au ajuns la un moment de răscruce; am văzut lucrul acesta în Marea Britanie, unde s-a votat pentru eliberarea din guvernul global, din acordurile comerciale globale și din înțelegerile globale pentru imigrație, care i-au distrus suvernitatea.

* Dar, cartierul general al politicii mondiale se află aici, în America, și el e reprezentat de sistemul politic corupt din Washington, care-și dorește o globalizare radicală. Resursele lor financiare sunt virtual nelimitate, resursele lor politice sunt nelimitate, resursele lor media sunt imbatabile. Și, ce-i mai important, imoralitatea lor este absolut nelimitată."
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-16 06:38:02
         
 
  "Să fie clar un singur lucru, mass-media corporativă din țara noastră nu mai este implicată în jurnalism. Ea reprezintă acum un interes politic special și nu este cu nimic diferită de orice lobby-ist sau de orice altă entitate financiară cu o agendă politică total dedicată, iar ordinea de zi pe care o propagă nu mai este pentru voi, ci este pentru ei înșiși.
Orice persoană care contestă controlul lor este considerat sexist, rasist, xenofob. Ei vor minți, și vor spune minciună, după minciună, iar apoi, ei vor face chiar mai rău decât atât. Ei vor face tot ceea ce este necesar ca să oprească pe orice se opune Establishmentului. Familia Clinton sunt infractori, amintiți-vă.
Acest lucru este bine documentat, iar Establishment-ul care îi acoperă s-a angajat să-i protejeze printr-o masivă mușamalizare a activității lor infracționale petrecută pe scară largă la Departamentul de Stat și la Fundația Clinton, în scopul de a-i păstra pe Clintoni la putere. Ei știau că vor crește cu fiecare minciună cu care vor da în mine, în familia mea și în cei dragi mie. Ei știau că nu se vor opri de la nimic, pentru a încerca să mă oprească. Cu toate acestea, eu am luat cu bucurie pentru voi, toate aceste curele și săgeți. Le-am luat pe spinare pentru mișcarea noastră, astfel încât țara noastră să devină din nou a noastră.
Am știut că această zi va sosi și că este doar o chestiune de timp. Și am știut ca poporul american se va ridica deasupra ei și va vota pentru viitorul pe care-l merită."

Dintr-un discurs al lui Trump
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-13 01:50:32
         
 
  "common, tanti, dacă dumneata ești tînără, liberă și cu toți neuronii acasă sunt și eu gay...și de aș fi care-i problema ta?"
(domnul Daniel Petrescu catre doamna Amelia Cojocaru)

Doamna Amelia Cojocaru nu are nici o problema cu orientarea sexuala a domnului Daniel Petrescu. Dar eu am, ca prea ma urmareste prin toate subsolurile; desi i-am spus de nenumarate ori ca nu intentionez sa-mi schimb ortodoxia sexuala cre este extrem de traditionala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-12 21:14:10
         
 
  cioacă + amelia = doi trolli la borcan și o cutie de distonocalm = trumperlită cronică
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-12 21:09:52
         
 
  common, tanti, dacă dumneata ești tînără, liberă și cu toți neuronii acasă sunt și eu gay...și de aș fi care-i problema ta?
mai bine recunoaște că te tentează un blowjob cu Trump și o infuzie de conservatorism ortodox, dintr-ăla intransigent, nemilos și un establishment a la Zelea-Codreanu prin venele obositului și iubitului p.s.d. și îți aduc o cutie cu xanax la sanatoriu!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-12 21:08:11
         
 
  l. Cioacă a fost pretextul, de fapt Daniel Petrescu nu suportă opiniile contrare.
Scrie un text ”cu adresă”, apoi dacă primește replica, repede o zbuchește, șterge, reposteaz㠔textul” și comentariile care-i convin. Tipic pentru un șmecher lipsit de personalitate, format în spiritul corectitudinii politice.
(doamna Amel;ia Cojocaru)

Doamna Amelia Cojocaru,
Tin sa va contrazic, domnul Daniel Petrescu, cand il apuca vitejia de greutati, nu o zbugheste ci o sterge
englezeste. Dupa care isi pune centura de castitate si iar devine viteaz.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-12 21:05:58
         
 
  Ha ha
Repeți ca papagalul de cateva ore trolling - trolling - trolling, spumegi de mânie ca ți-am rănit minunata lume nouă a dezaxaților corecți-politic, și îmi tot arunci acuze de ”surse compilate”.
Păi scrie aici de unde am compilat, nu-ti mai susura glăsciorul tremurat de gay obosit și trist.

Și da, am votat cu Ponta și voi vota cu PSD în decembrie.

Care este problema?

Sunt mândră, tânără și liberă.
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-12 20:48:57
         
 
  atenție la ortografie, nu cred că e un tipo din viteză:„zbuchește(?)!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-12 20:36:22
         
 
  cu acest comm insistent vă plasați în zona trollingului, suficiența dvoastră este pe măsura imbecilității trumpiste.
nu aveți curajul de a vă asuma sursele compilate (sindrom ponta?) aruncați cu imprecații și sunteți lipsită de ha(r)zul unei polemici. atitudine specifică trollului, pe marginea unui text, partizan, neizbutit scris de proprietarul unui site avid de raiting. ce lipsește? reclama la bonux trei în unul?faceți spume dna/dșoara Amelia? hai, că mi-ați înveselit seara!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-12 20:35:28
         
 
  Dl. Cioacă a fost pretextul, de fapt Daniel Petrescu nu suportă opiniile contrare.
Scrie un text ”cu adresă”, apoi dacă primește replica, repede o zbuchește, șterge, reposteaz㠔textul” și comentariile care-i convin. Tipic pentru un șmecher lipsit de personalitate, format în spiritul corectitudinii politice.

Scriu jumătate de oră argumente, pentru ca apoi acest (...) să-mi șteargă textul și să posteze aici că aș fi compilat din altă parte.


Nu te deosebești cu nimic de pleava aceea gălăgioasă care contestă alegerile democratice în SUA.

Repet ce constatasem: viermii lui Soros încă nu pricep că a sosit judecata istoriei.
Mentalitatea extremistă, etichetarea adversarilor, tupeul, aroganța, nu au limite la acești indivizi respingători.

Uite, îți mai repet odată niște adevăruri atât de prăfuite că și cu tone de detergenți nu le puteți ”albi”:


1. Homosexualitatea este o boală.
2. Creștinii sunt majoritari în această țară și este dreptul lor să își facă legile.
3. Identitatea fiecăruia este dată de Dumnezeu și poporul în mijlocul căruia se naște, iar nu de tot felul de creații ”multiculturale”.
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-12 20:20:09
         
 
  er. compilarea
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-12 19:47:11
         
 
  Recunosc că m-am pripit dar dvoastră, dacă insistați în a poza în eminența prăfuită și cenușie a europeei n-aveți decît să o faceți, scrieți „n” articole pe temele globalizării. marxismului, trumpismului, valorilor ortodox-creștine. etc.; nu m-ați convins decît de o acribie comună și de o sagacitate în compilărea surselor pe care,contrar practicii unui jurnalist profesionist, ați omis să le citați.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-12 19:42:23
         
 
  Domnule Petrescu,insist. Nu era absolut nimic pe langa subiect. Confirmati faptul ca nu ati inteles nimic din postare.

Iar gestul dvs a fost de prost gust.
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-12 19:31:44
         
 
  p.s. și credeți-mă, n-ați nimerit nimic, ghiuleaua dvoastră e o minge de cîrpe, coroborate și copypastate din tot felul de tomuri și broșurele.  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-12 18:54:25
         
 
  Amelia Cojocaru, am șters comentariile pt că un troller pe numele său cioacă și-a permis să converseze vrute și nevrute acolo, nu din cauză că m-ați fi mușcat cu proteza dvoastră de vreo parte a anatomiei;probabil trebuia să le conserv fără replicile mitocanului. Puteți deschide un topic nou să vă spuneți acolo părerea, fiindcă văd că asta e „cutuma” europeei să divagheze și să abereze pe lîngă subiect!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-12 18:52:39
         
 
  "TREI LUCRURI despre alegerile din America pe care nu le veți afla NICIODATĂ de la presa mainstream

1. 28% dintre americanii care au votat nu au mai votat niciodată. Ei sunt creștinii practicanți din zonele rurale sau mici orășenești (town) ale centrului Americii care s-au săturat de sodomia politică a statului.

2. Mike Pence vicepreședintele ales este un creștin practicant, care plânge când vorbește despre Dumnezeu, este împotriva avorturilor și căsătoriilor homosexuale.

3. 100 de milioane de americani (așa evanghelici sau baptiști cum sunt ei) au făcut post și rugăciune trei zile înainte de alegeri pentru a scăpa națiunea de establisment-ul globalist care impune agresiv homosexualitatea, avortul, perversiunile, ideologia transgender, eutanasia, educația sexuală de la 3 ani, moartea veșnică.

Votul din america nu e anti-sistem, ci pro-valori creștine!"

http://ortodox.md/trei-lucruri-despre-alegerile-din-america-pe-care-nu-le-veti-afla-niciodata-de-la-presa-mainstream/
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-12 17:58:56
         
 
  Domnule Petrescu, postarea mea din subsolul textului dvs cu brandusele se referea EXCLUSIV la textul dvs. Un text departe de a fi unul literar.

faptul că ați șters comentariile, implicit și comentariul meu nu vă face în niciun fel cinste. Știu că deranja, că nu aveați argumente...etc. Dar dacă oamenii postează ceva și pierd timp pentru a vă răspunde, fair-play este să nu vă luați în același timp cu jucăriile dvs și pe ale altora.

Ați ridicat o minge la fileu. Slăbuță minge, fără vlagă, dar o minge, totuși. Am pierdut timp spre a vă răspunde, a trage la fileu o ghiulea care, văd, a nimenrit în plin. Nu ați înțeles nimic din postarea mea dar v-a mușcat un pic din freză și atunci...

Halal

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-12 16:42:29
         
 
  Domnule croncanicar Rechesan,
Bineinteles ca am votat cu Trump, dar nu de teama ca ma va da afara ca diasporez (nu stiu daca stiti ca sotia lui este diasporeza) ci numai de dragul de a-l putea pupa in fund pe marele Vladimir Ras-Putin; dar nu direct, deoarece kaghemistul nu permite oricui aceasta onoare, ci prin buzele marelui om de stat Trampulica!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-12 00:44:22
         
 
  bre, Cioacă io cred că mata l-ai votat pe Trump și acu îți tremură izmenele ca nu cumva să să ție bezmeticu de parolă și să dea afară din u.s.a pe toți diasporezii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2016-11-11 23:38:19
         
 
  Domnule croncanicar Rechesan,
In primul rand un calduros bun venit pe Europeea. Cat despre indicele ala sa stiti ca a luat-o in sus deoarece prietenii lui Trump, miliardarii, s-au bucurat cand el le-a zis ca le va scadea taxele pentru ca saracii sa se poata bucura de aceasta scadere de taxe.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-11 21:02:14
         
 
  nene Cioacă, io cred că matale te-ai lăsat păcălit de Trump ăsta(„to trump” în engliterește vrea să zică a păcăli) și-acum încerci s-=o dai cotită pe lîngă cherry tree dar nu prea-ți iese că iar o ia la vale indicele ăla, fi-re-ar el a dracu, de dow jones! :))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2016-11-11 19:50:59
         
 
  "În 2011 scriam poemul intitulat "America". Și, mărturisesc l-am scris din disperare și fără să întrezăresc măcar o geană de speranță. De aceea șansa de acum mi se pare aproape providențială!"
(Emanuel Cristesu)

Domnule profesor,
Intradevar America l-a sustinut de tradatorul de Traian Basescu, care a fost cea mai mare nenorocire pentru Poporul Roman. Si il mai sustine inca din moment ce cheliosul se misca inca liber si nestingherit. Dar nu pentru multa vreme fiindca daca Donald Trump ii va da mana librera idolului lui Vladimir Ras-Putin acesta il va trimite in Siberia pe lupul de mare care a facut atata rau nu numai Romaniei dar si Rusiei. Si atunci si eu si dumneavoastra vom deschide o sticla de vodca Stolicinaia si ve vom imbata de bucurie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-11 19:26:21
         
 
  p.s.Luați intervenția mea rătăcită ca pe un bravo pt raitingul de invidiat dle Corbu, prin trumpisme, europeea parcă a reînviat...sau s-a reinventat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2016-11-11 18:14:43
         
 
  spuneți cu deplină luciditate:
Și am două îngrijorări majore:

una. după ce, în perioada de tranziție a puterii, când va lua cunoștință de, spun eu, teribilele secrete ale puterii, s-ar putea să nu mai rămână același din campanie. Și în loc să pună în aplicare promisiunile făcute, va căuta expicații pentru posibila lor abandonare. Astfel va sfârși prin a fi urât de alegători și va ieși cu coada între picioare din politică. Pentru că ar fi un jalnic trădător al acestor idealuri.”

dle profesor, păi tocmia asta e speranța unei jumătăți a populaței americane(afroamericanii,mulți dintre ei adepți ai islamului, hispaniolii violatori și drogați, tinerii deschiși spre reala globalizare)ca Donaldică ăsta să nu-și pună promisiunile în practică! să le revedem puțin:

MIGRAȚIE

Donald Trump a semnalat în repetate rânduri că vrea deportarea a cinci milioane dintre cei 11 milioane de imigranți aflați în ilegalitate pe teritoriul SUA. Trump a afișat o abordare dură în combaterea imigrației, promițând că va construi un zid la frontiera Statelor Unite cu Mexicul.

ARME DE FOC

Donald Trump a argumentat că accesul la arme de foc este un drept constituțional, pledând pentru menținerea facilităților de achiziționare.

COMBATEREA TERORISMULUI

Donald Trump a denunțat "ineficiența" Administrației Barack Obama în combaterea terorismului, criticând și abordarea lui Hillary Clinton.

EI a promis că va distruge organizația teroristă Stat Islamic. "Dar voi prefera să nu fac acest lucru cu trupele noastre, cred că înțelegeți acest lucru", a spus el.

În privința conflictului din Siria, nici Donald Trump, nici Hillary Clinton nu au propus în mod clar înlăturarea de la putere a regimului Bashar al-Assad.

ENERGIE și PROTECȚIA MEDIULUI

Donald Trump a semnalat că nu crede în teoria încălzirii climei.

ECONOMIE, FISCALITATE, TRATATE INTERNAȚIONALE

Donald Trump a promis că va fi "președintele care va crea cele mai multe locuri de muncă".

Pe 4 noiembrie, Hillary Clinton a lăudat performanțele Administrației Barack Obama în materie de creare de locuri de muncă, promițând să le continue, însă Donald Trump a catalogat drept "dezastru" starea economiei Statelor Unite. În cursul unui eveniment electoral desfășurat în Pittsburgh, Hillary Clinton a notat că în luna octombrie au fost create 161.000 de locuri de muncă în Statele Unite, iar rata șomajului a scăzut de la 5% la 4,9%. "Sunt încrezătoare că economia noastră va înflori. Atunci când înflorește clasa de mijloc, America înflorește", a subliniat Hillary Clinton.

Însă presupusele performanțe evocate de Hillary Clinton au fost demontate rapid de Donald Trump. "Raportul privind crearea locurilor de muncă este un dezastru absolut. Oricum, nimeni nu crede în aceste cifre. Cifrele pe care le anunță sunt false", a afirmat Trump la un miting de campanie desfășurat în statul New Hampshire.

Politici fiscale

În ultimele luni, candidatul republican și-a adaptat discursul pe tema planului de reformă fiscală. Inițial, planul prezentat în septembrie prevedea reducerea impozitului pe venit pentru categoriile sociale bogate de la 39,6% la 25%. Însă declarațiile făcute ulterior pe această temă au generat o stare de confuzie. "Impozitele vor crește puțin", afirma Donald Trump într-un interviu acordat pe 8 mai. Trump a explicat: "Conform planului meu, impozitele vor scădea. Dar, pe durata negocierilor, vor crește. Eu voi negocia cu democrații, voi concepe un plan, planul optim. Și va fi negociat. Pe durata negocierilor, va fi aplicat un alt plan. Asta este ce vreau să obțin și voi lupta pentru acest lucru. La nivel practic, totul va fi renegociat. Iar, în opinia mea, impozitele pentru bogați vor crește oarecum".

În august, în discursul din Detroit, Trump a nuanțat: "Nimic nu i-ar bucura mai mult pe adversarii noștri străini decât împovărarea fiscală a companiilor și cetățenilor noștri până la eliminare". În timpul campaniei din Partidul Republican, Trump sugera o reducere a impozitelor pentru cetățenii americani care au venituri anuale de peste un milion de dolari. Planul inițial prevedea introducerea a patru formule de impozitare, de 0%, 10%, 20% și 25%. Luni, Trump a propus trei niveluri de impozitare, de 12%, 25% și 33%. Acest lucru înseamnă majorarea cotelor de impozitare pentru categoriile sărace, dar reducerea de la 39,6% la 33% a cotei de impozitare pentru bogați. Candidatul republican pledează pentru eliminarea taxelor pe noile locuințe, excluderea din venitul impozabil a cheltuielilor pentru creșterea copiilor și introducerea unui plafon de 15% în impozitarea companiilor.

Salariul minim

În timpul dezbaterilor electorale, Trump a fost întrebat dacă va majora salariul minim, răspunzând: "Nu". După șase luni, Trump afirma: "Analizez posibilitatea modificării salariului minim, nu am luat nicio decizie în privința cifrelor. Dar cred că oamenii trebuie să primească mai mult. Sigur, este o schimbare, pot să fac schimbări, este necesară flexibilitate".

Tratate comerciale internaționale

Donald Trump s-a pronunțat frecvent împotriva Parteneriatului Transpacific (TTP), argumentând că acest acord ar avantaja China din punct de vedere economic. "TPP va contribui la scăderea prețurilor mașinilor străine menținând însă practicile care blochează vinderea mașinilor americane în străinătate. Acest lucru nu este totul: China va intra în TTP pe ușa din spate, la o dată ulterioară. Analizează situația, o studiază. Nu participă acum la tratat, dar va fi în el. Dacă este bine, vor participa, dacă nu, nu. Mereu procedează la fel", avertiza Trump în luna iunie.

În discursul din Detroit, Trump a reiterat că se opune Acordului comercial transpacific (TTP), ar vrea renegocierea Acordului comercial nord-american și acuză China de manipularea tranzacțiilor monetare.

Acordul de Parteneriat Transpacific (TTP) a fost semnat în februarie 2016 de Statele Unite cu Australia, Brunei, Canada, Chile, Japonia, Malaysia, Mexic, Noua Zeelandă, Peru, Singapore și Vietnam. Acordul comercial trebuie ratificat de fiecare semnatar pentru a intra în vigoare.

EXTINDEREA INFRASTRUCTURII

Donald Trump a promis dezvoltarea infrastructurii dacă va deveni președinte. "Administrația Trump se va asigura că vom începe să utilizăm oțel și aluminiu din SUA pentru infrastructura americană", a afirmat el.
Donald Trump, care în calitatea de om de afaceri a construit hoteluri, casinouri, blocuri cu apartamente de lux, vrea acum să reconstruiască Statele Unite. Trump a promis "o nouă generație de șosele, poduri, căi ferate, tuneluri, porturi și aeroporturi".

"Bugetul propus de Hillary Clinton este doar o fracțiune din ceea ce propunem noi. Avem nevoie de mult mai multe fonduri pentru reconstruirea infrastructurii. Aș spune chiar de dublarea cifrelor propuse", a subliniat Trump.

Hillary Clinton a propus un buget de 275 de miliarde de dolari pe cinci ani pentru proiecte de infrastructură, plus încă 225 de miliarde de dolari din programe de creditare, dar Donald Trump a explicat că aceste fonduri sunt insuficiente.

EVALUĂRI

"Multe dintre elementele strategiei economice a lui Donald Trump sunt predictibile pentru un candidat republican: reducerile fiscale (mai ales pentru companii) și reconfigurarea relațiilor comerciale cu alte țări pentru atingerea obiectivului unei economii conforme cu sloganul «America pe primul loc». Dar există fragmente ale strategiei care ar putea părea noi mai ales pentru cei care au sensibilități tradiționale conservatoare. Spre exemplu, planul lui Trump pledează pentru facilități în favoarea creșterii copiilor permițându-le americanilor să deducă aceste costuri din suma impozabilă", constată publicația The Atlantic.

În privința bugetului pentru "reconstrucția Statelor Unite", propunerea lui Donald Trump intră în contradicție cu principiile economice și financiare ale Partidului Republican, care a ironizat deciziile Administrației Barack Obama de suplimentare a fondurilor pentru infrastructură, notează revista The Atlantic.

La capitolul politici economice, Donald Trump este ajutat de o echipă de consilieri. "Grupul de 13 experți este format în întregime din bărbați și, deși Trump i-a catalogat experți în economie, doar unul are doctorat pe acest profil. Însă sunt șefi ai unor companii: miliardari, bancheri, un jucător de poker. Coincidența face că mulți sunt și principalii donatori pentru campania lui Trump. Îndepărtarea de linia dură a doctrinelor economice pare să fie intenționată. Donald Trump a ironizat în discurs experții în economie ai Partidului Democrat, argumentând că au eșuat în tentativa de revigorare a economiei după recesiune", comentează The Atlantic.

"Măsurile propuse relevă că, cel puțin în privința reformei fiscale, Donald Trump intenționează să se alinieze politicilor Partidului Republican. (...) Însă, deși pare să aibă poziții similare cu cele ale cercurilor de afaceri în privința reglementărilor și politicilor energetice, Trump pare să fie ostil comerțului extern, distanțându-se astfel de doctrina economică clasică a Partidului Republican. Pledând pentru o abordare mai dură în privința politicilor comerciale, inclusiv pentru abandonarea Acordului de parteneriat transpacific și renegocierea Acordului comercial nord-american, Trump se plasează în opoziție directă cu linia Camerei de Comerț a SUA și a altor medii de afaceri", constată cotidianul The New York Times.

Mă ia cu fiori ce înseamnă asta pt națiunea rom
nă prin efectul de ricochet!

p.s. entre-nous fie vorba, că totuși suntem într-un spațiu literar virtual, poezica dumneavoastră e jalnică, vă rog eu nu recidivați!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2016-11-11 17:33:13
         
 
  Vă contrazic, dle E.C. tocmai fiindcă am citit și răscitit Istoria secretă alui Procopius din Cesareea:nevestica lui Donald duck-track-trump nu va fi niciodată o Teodoră din mai multe motive (între noi fie spus canonizarea ei a fost o treabă urîtă făcută la com,anda lui Iustinian, îndurerat de pierderea ei):
-Melanica aia sau cum o cheamă n-are o „partidă a verzilor” în hipodromul puterii și n-au ciugulit=o gîștele în părțile rușinoase
-nu e în stare să-și scrie un discurs, darmite să surghiunească un ins de talia lui Belisarie
-și nu în ultimul rînd, caricatura aia de muțunache narcisist care-i este soț nu este și nu va nici măcar un sfert din ce-a fost Iustinian
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-11 17:20:02
         
 
  non multa sed multum!

Cred că veți fi mulțumit doar cînd veți rămîne singur. Se va împlini dictonul. Partea cu multum.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-11-11 11:05:47
         
 
  distinse domn Cristescu, excelență, nu știu restul, dar chestia asta cu familia tradițională o să-i iasă, din moment ce se află la a patra nevastă, și ce nevastă, trebuie să recunoașteți, sculă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-11 09:50:23
         
 
  În 2011 scriam poemul intitulat "America". Și, mărturisesc l-am scris din disperare și fără să întrezăresc măcar o geană de speranță. De aceea șansa de acum mi se pare aproape providențială!

America
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 09:27:34
         
 
  Distinse CTA,

Dacă acest fapt vă stimulează endorfinogeneza nu pot decât să mă bucur că fac un om fericit.

PS. Din fericire statisticile sunt cam în aceeași plajă. Ieri, de exemplu, au fost 129 sau 127 vizitatori unici. Și, vă sugerez, reamintiți-vă dictonul: non multa sed multum!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 09:20:15
         
 
  Domnule Ștefănescu,

Poate nu ați fost atent la ghilimele și la faptul că am spus "Da, iată, intră în joc și conspiraționiștii." și am încheiat cu "Și totuși, speranța moare ultima."

Scenariul conspiraționiștilor nu-i lipsit de valoare și, cel mai importaant este, că indiferent cum va fi fost ajuns la putere acest Trump, dacă va conduce la schimbarea de paradigmă și la revenirea la valorile familiei și la naționalismul postmodern, ponderat și luminat, cred eu, lucrurile se pot schimba în bine. Probabis că, din interiorul sistemului, au ajuns la cocluzia că globalismul sălbatic și LGBT-ismul sufocant, precum și celelalte tare ale sale și-au atins limitele. Și așa cum "paznicii comunismului" au realizat că trebuie trecut la altceva și Sistemul american își va fi spus "gata, destul, prea mult ajunge" Ori, dacă este așa, nici nu mai contează modul în care au ajuns să facă schimbarea. De la Machiavelli știm că scopul scuză mijloacele.

Cât privește fluturașii conotativi din insinuarea dumneavoastră vă răpesc bucuria de a-i valida. Spun doar atât. Aveți grijă cu săpatul gropii. Mare grijă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 09:14:53
         
 
  domnule Cristescu, asta-i nimic, eu cred ca imaginile transmise de misiunea Apollo de pe Luna au fost filmate la Hollywood, ca sa-i oftice pe rusi. Dvs ce credeti?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-11 08:52:45
         
 
  Vă părăsesc vizitatorii:

515 In ultimele 7 zile »
440 într-o zi - Record 19.09.2013

Vi s-a cam stricat jucăria.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-11-11 07:50:55
         
 
  Da, iată, intră în joc și conspiraționiștii. Și nu fără argumente. De regulă sunt suspicios. N-am crezut o ioată din alegațiile privind 11 septembrie, necesitatea invadării Irakului, bombardarea Serbiei, primăvara arabă și altele de acest gen. Și la noi, de exemplu nu cred în rezultatele anchetei de la Colectiv, în răpirea jurnaliștilor și altele.

În cazul de față, al alegerilor prezidențiale americane, poate, pornind de la întinderea campaniei și nenumăratele filtre prin care trec cei care aspiră la această funcție am pornit de la ideea că este o competiție reală. Poate de aceea am și pus atâta pasiune în susținerile mele.

Am citit în noaptea aceasta un articol al cuiva care mi-a zdruncinat convingerea că am avut de-a face cu o reală competiție. Când, de fapt, mulți, foarte mulți dintre noi am fost victimele unei înscenări planetare. Că a fost așa ori nu ne vom putea convinge după 20 ianuarie!

Iată la ce concluzie ajunge autorul

"TRUMP ESTE PREZENTAT DE MASS MEDIA CA OPONENT AL SISTEMULUI.
ÎN REALITATE, TRUMP ESTE... privilegiatul băncilor, operator de case de vicii corupătoare, jocuri de noroc mai exact, la nivelul cel mai mare posibil, constructor de locuințe de lux pentru protipendada [...] înconjurat de membrii ai instituiților CFR, AEI, Hoover, acestea fiind unele dintre centrele de organizare a conducerii reale a Lumii, având ca mâna dreaptă și comandanta la instituțiilor de informați ale SUA pe cel care a secretizat autorii celei mai mare escrocherii mediatice din istoria Lumii, escrocherie utilizată de criminalii Omenirii pentru a declanșa războaie la nivel planetar cu rezultatul distrugerii a milioane de oameni, tari și vestigii ale civilizațiilor primordiale ale Lumii. Adică TRUMP nu este nici pe departe oponent al sistemului, TRUMP ESTE AGENT DE INFLUENȚA ȘI EXECUȚIE ESENȚIAL AL CONDUCĂTORILOR SISTEMULUI. UN MARE MINCINOS, ȘI COMPLICE LA GENOCID AL POPOARELOR LUMII.

La momentul planificării acestor alegeri, îmi imaginez ședința kahalului:
Decident: „Ce vrea [prostimea] la aceste alegeri?”
Planificator: „Vrea patrioți!”
Decident: „Folosiți-l pe [...] Trump. Și cu cine îl punem în opoziție?”
Planificator: „Propun pe Hillary Clinton.”
Decident: „Aprobat. Să fie lupta mare, [prostimea] să simtă că a muncit. Presa să pară disperată că a ieșit adversarul sistemului. Dă-le voma. Have fun!"

Notă: am înlocuit și am pus între paranteze pătrate câteva sintagme incompatibile europeic.

Se sparie gândul, vorba cronicarului, dacă lucrurile se vor fi întâmplat așa!

Din păcate, vorba lui Voltaire, trăim în "cea mai bună dintre lumile posibile"

Și totuși, speranța moare ultima.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 06:03:24
         
 
  Domnule profesor,
Dupa alegerea lui Donald Trump ca presdeninte al Statelor Unite probabil ca nu ar fi rau ca in scolile din Romania sa se introduca din nou studiul obligtoriu al Limbii Sovietice. Fiindca individul este un mare admirator al dictatorului rus pe care l-a pupat de nenumarate ori in fund in timpul campaniei electorle.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-11 01:08:00
         
 
  Bineinteles ca ciupitul de fund si din alt parte este un gest mai bun, deorece Bill Clinton era sa-si piarda presidentia dupa ce a facut in Salonul Oval, pe cand Donald Trump a fost ales sa intre in Salonul Oval de catre fetele profesioniste. Ce ma supara pe mine este ca Donald Trump in loc sa-l ciupa de fund si pe marele Ras-Putin se trage cu el de sireturi; ceeace nu este prea sanatos pentru Romania.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-11 01:00:42
         
 
  Probabil s-o fi întâlnit cu vreun jiidac de pe acolo. Care l-o fi învățat neaoșul proverb: fă-te frate cu Dracul până treci puntea! Știți vreun politician înger?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 00:55:11
         
 
  Domnlule profesor Cristecu,
Nu cu multi ani in urma donald Trump se dadea de democrat si era bun prieten cu familia Clinton; dupa care a descoperit ca Barac Obama nefiind nascut in Statele Unite nu are dreptul sa fie presedinte; dupa care a descoperit ca tot Barac Obama s-a nascut in Statele Unite; dupa care chiar astazi dupa convorbirea de o ora si jumatate cu Barac Obama sa descopere ce om cumsecade este si sa declare ca in viitor va avea nevoie de ajutorul si sfaturile lui Barac Obama, care dupa parerea exprimata de Donald Trump nu cu mult timp in urma nu este crestin ci un musulman care este adevaratul intemeietor al organizatiei teroriste ISIS. Si avan astfel de pareri nu e de mirare ca pana si o organizatie progresista cum este Ku-Klux-Klan-ul il sprijine pe Donald Trump.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-11 00:52:14
         
 
  Și, de ce am crede că "ciupitul de fund" ar fi un obicei mai bun decât cel din familia Clinton cu Salonul Oval? Aveți vreun răspuns, domnule Cioacă?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 00:48:02
         
 
  Am mai spus-o: guvernările, toate guvernările, sunt necesare pentru că oamenii nu sunt îngeri. Și, de asemenea, oamenii își aleg conducători. Nu îngeri. Conducători care trebuie să fie pragmatici și eficienți pentru națiunile lor! Așa că prin această prismă trebuie evaluată alegerea lui Trump.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 00:45:56
         
 
  Pare, privind-o pe Melanie, a avea gusturi mult mai rafinate, domnule Cioacă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 00:37:44
         
 
  Însă speranța poate rămâne speranță. Va putea deveni certitudine abia după 20 ianuarie când va deveni președinte în funcțiune. Și am două îngrijorări majore:

una. după ce, în perioada de tranziție a puterii, când va lua cunoștință de, spun eu, teribilele secrete ale puterii, s-ar putea să nu mai rămână același din campanie. Și în loc să pună în aplicare promisiunile făcute, va căuta expicații pentru posibila lor abandonare. Astfel va sfârși prin a fi urât de alegători și va ieși cu coada între picioare din politică. Pentru că ar fi un jalnic trădător al acestor idealuri.

a doua: sun convins că se lucrează la un plan gen "JFK". Dacă în rândurile celor care îl protejează nu vor fi trădători, în principiu, nu ar putea reuși.

Vom trăi și vom spera. Și, mai apoi, vom vedea!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 00:36:09
         
 
  Domnule profesor Cristescu,
Din stiri inca neconfirmte oficial se zvoneste ca Angela Merkel doreste sa fie prima femeie care il va vizita de Donald Trump la Casa Alba. De ce? Ca sa fie si ea ciupita de fund sau din alta parte de noul presedinte Donald Trump care a declarat ca aceasta apucatura este una din indeletnicirile lui favorite.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-11 00:34:36
         
 
  Nu omul ci ideile contează. Ca fin cunoscător al firilor umane, domnule Petrescu, ar trebui să vă reamintiți de trecutul tumultuos și de cohortele de soldați din acest trecut, de care s-a bucurat aceea care a ajuns împărăteasă și apoi sfântă! Procopius din Cezareea ne ajută să înțelegem multe.

Nu. Nici vorbă de "calitățile" pe care i le "atribuiți" Și nu pentru acestea am apreciat eu alegerea lui Trump. Ci pentru forța de a reuși spargerea unui zid, pe care, nu credeam, în decursul vieții mele, să am șansa să îl văd spart. Apoi pentru curajul de a spune "America first" Urmează reîntoarcerea la majoritate, valorile familiei și muncă legată de partajarea corectă a rezultatelor muncii.

Și, cel mai important, pentru această, sper eu, primă victorie împotriva globaliștilor sălbatici care în scopul controlului asupra popoarelor, se bazează pe minorități etnice, religioase, sexuale, pe emigranți și pe cei întreținuți cu ajutoare sociale. Care, cu toții, în SUA, au votat-o pe Hillary Clinton, reprezentanta acestora.

Și am mai rămas un pic surprins de capacitatea serviciilor secrete naționale, iată că mai există așa ceva (sper să mai fie o componentă și pe la noi) de a proteja rezultatul votului. Și de a nu permite falsificarea rezultatelor.

Pentru aceste motive, cred eu, națiunile lumii și cetățenii au motive de speranță. Și chiar de bucurie!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-11 00:25:53
         
 
  Ochiul vede evidența! Vajnicul apărător al valorilor familiale tradiționale a avut 4 neveste; de se forța un pic punea de-un harem...dar, cine sunt eu ca să judec pe cel mai puternic, onest, corect, creștin, șa. om de pe Terra?!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-11 00:00:55
         
 
  "Am avut o conversație excelentă cu președintele ales, Trump. A fost amplă. Am vorbit despre unele probleme organizatorice legate de instalarea la Casa Albă, am vorbit despre politică externă și internă și, așa cum am spus și seara trecută, prioritatea numărul 1 a mea în următoarele luni este să asigur o tranziție ușoară care să fie bună pentru președintele ales. Am fost încurajat de interesul președintelui ales Trump de a lucra cu echipa mea pe aceste probleme multe cu care se confruntă această mare țară. Cred că e important pentru noi toți, indiferent de partid și de preferințele politice, să fim împreună, să lucrăm împreună pentru a face față la multele provocări cu care ne confruntăm. În același timp, Michelle a avut ocazia de a-i ura un salut de bun venit noii Prime Doamne și am avut o conversație excelentă și cu ea. Vom face totul pentru ca Donald Trump și soția lui să se simtă bineveniți pe timpul acestei mutări.

Cel mai mult vreau să subliniez, mai ales pentru tine, ca președinte ales, că vom face tot ce putem să vă ajutăm să reușiți pentru că dacă voi reușiți, și țara va reuși.” a declarat Barack Obama la finalul întâlnirii de la Casa Albă care a durat peste o oră deși era programată să fie de 30 de minute.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-10 23:35:27
         
 
  Dar politrucii noului regim comunist?

PS. Ochiul rău, domnule coleg, vede rău!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-10 23:22:51
         
 
  stimabile domn E.C., cu asemenea heirupisme ne obișnuiseră politrucii vechiului regim comunist; mai bine scrieți un articol fain și neaoș despre întoarcerea la valorile noastre tradiționale:ospitalitatea, toleranța față de alte etnii, minorități, culte, respingerea cosmopolitismului (acu-i spune globalizare, dar tot dracul ăla e)și-n primul rînd iubirea semenilor. Sper să vă conservați protrumpismul și după venirea notei de plată de la NATO, fiindcă sîngele militarilor români uciși în Irak și Afganistan nu se poate converti în donaldolărei!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-10 23:15:46
         
 
  Și, sper, pe viitor spațiul ambasadei USA la București nu va mai găzdui ambasadori LGBT (câtă lipsă de demnitate pe statul român să se facă preș și să primească astfel de "ambasadori") și, bineînțeles, steagul acela curcubeic indecent!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-10 22:57:29
         
 
  Mike Pence este viitorul vicepreședinte al USA. Se declară "creștin, conservator, republican - în această ordine". Atenție, în primul rând creștin. Aceasta vrea să spună că el crede în valorile creștine.

Printre acestae Pence este un susținător al familiei creștine și a valorilor familiale tradiționale. Se pronunță împotriva avorturilor și căsătoriilor între persoane de același sex.

Oare, domnule Cioacă și stimați combatanți, aceasta nu înseamnă, cum am spus în textul de mai sus, întoarcerea la valorile normale, fundamentale ale omenirii? Oare, nu cumva, în România strângerea celor trei milioane de semnături prin care se cere introducerea în Constituție a prevederii exprese cu privire la familie, s-a facăt din împotrivire clară față de "valoarea" promovată de "globaliștii fără frontiere" pentru LGBT?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-10 22:51:53
         
 
  "Cu cât omul simplu este mai sărac, cu atât datoria aceea se convertește în muncă.
Prin îndatorarea publică obligi masele să muncească, să se bucure pentru fiecare ban câștigat."
(Amelia Cojocaru)

Doamna Amelia,
Sa stiti ca in Americ nu numai omeni saraci muncesc pe rupte sperand ca sa ajunga si ei prosperi, ci si oamenii bogati. Bill Gates fondatorul Microsoft-ului a muncit pe rupte pana a pune compania pe picioare, la fel Steve Jobs care a fondat Apple si multi alti indivizi de aceiasi teapa. Fiindca in America nu este o rusine sa ajungi bogat prin munca asa cum este in alte tari.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-10 20:06:38
         
 
  "Logic, cui sunt îndatorate SUA?
Unei elite extrem de bogate și de puternice."
(Amelia Cojocaru)

Doamna Amelia,
Daca ar fi asa as fi de acord cu Donald Trump: ca America sa scape de datorie ar trebuii sa declare faliment cum a facut el de sase ori pana acum. Si dupa fiecare faliment i-a mers si mai bine, fiindca el avut grije ca sa nu-si piarda banii lui ci ai bancilor care-l imprumutasera, adica ai populatiei de rand. Fiindca va asigur eu ca atat Donald Trump cat si miliardari care-i sunt prieteni nu au investit nici un cent in datoria Statelor Unite.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-10 19:48:53
         
 
  "Vă imaginați că numai un mic risc să fi existat în direcția asta și Trump se îmbolnăvea subit."
(Amelia Cojocaru)

Doamna Amelia Cojocaru,
Sa stiti ca inca exista pericolul ca Donald Trump sa se imbolnaveasca subit. In istoria Statelor Unite un preedinte are prostul obicei de a se imbolnavi ubit cam la 50 de ani. Ori de la imbolnvirea subita a lui John Kennedy au trecut peste 50 de ani si uni americani sustin ca nu este bine ca sa renunte la aceasta traditie pur americana de imbolnavire subita a presedintelui in timp ce se afla la Casa Alba.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-10 19:40:27
         
 
  Revenind la sistemul bancar, esența acelor trilioane pe care SUA le datorează băncilor este alta:

Nici unul dintre posesorii acelor fabuloase obligațiuni nu se gândesc că vreodată statul va plăti acele sume. Nici nu contează asta. Vedeți, este ca la noi cu FMI: datoria controlează salariile și nivelul de viață. Cu cât omul simplu este mai sărac, cu atât datoria aceea se convertește în muncă.
Prin îndatorarea publică obligi masele să muncească, să se bucure pentru fiecare ban câștigat.

Vă imaginați cum a sunat declarația lui Trump: SUA vor intra în faliment și nu vor plăti. Datoriile se vor stinge. Așa, capitalist, dur...

:)))))

Prin ce va mai controla elita Statul?

Dacă Statul nu este controlat nu va mai adopta politicile liberale și multiculturale, nu?
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-10 19:34:54
         
 
  Pentru Daniel Petrescu:
Caută măcar pe wiki ca să înțelegi sursa sistemului de vot. Aparține perioadei de semi-independență a statelor. Într-un sistem federal conservă individualitatea unor state mici.
Auzi arianism.... mare ți-e gradina...
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-10 19:27:58
         
 
  Pentru dl. Cioacă:

America ar putea deveni curând prima societate fără clasă de mijloc“, avertiza în urmă cu câteva zile economistul Joseph E. Stiglitz. Un studiu al institutului de cercetare Pew Research Center preluat de toate marile publicații și care face furori în SUA pare că îi dă dreptate economistului.
Clasa de mijloc a Americii s-a micșorat la doar jumătate din populație pentru prima dată în ultimele cel puțin patru decenii, în condițiile în care forțele evoluției tehnologiei și ale globalizării sapă o prăpastie între câștigătorii și perdanții societății, scrie Financial Times comentând rezultatele studiului. Bogații devin mai bogați, iar clasa de mijloc mai săracă, explică și jurnaliștii de la MarketWatch.
Americanii din clasa de mijloc reprezintă acum doar 49,9% din populație, față de 61% în 1971, potrivit datelor Pew.
Declinul neîntrerupt al clasei de mijloc este încă un semn de polarizare economică, explică pentru CNN Rakesh Kochhar, cercetător la Pew. „Nu doar că mai mulți americani migrează înspre stratul superior și cel inferior. Ei ajung la extremele acestor clase. Acesta este încă un semn al distribuirii tot mai inegale a veniturilor“, spune Kochhar.
Unele cercetări sugerează că distribuirea tot mai inegală a avuției naționale și dispariția clasei de mijloc frânează creșterea economică, spune Kochhar. Clasa de sus controlează acum 49% din venitul agregat național, față de 29% în 1970. Clasei de mijloc îi revenea 62% din avuția națională în 1970. Porția ei de acum este de 43%.
http://www.zf.ro/business-international/clasa-de-mijloc-din-sua-si-a-pierdut-dominatia-economica-si-devine-mai-saraca-iar-societatea-se-polarizeaza-14915906
Semnalele au fost trase de mult. Aprecierile de mai sus au fost făcute publice încă de acum câțiva ani. America se schimbă. Ca și Marea Britanie, își delocalizează industria în țările cu forță de muncă ieftină. Profiturile se întorc în beneficiul unei oligarhii, iar impozitele plătite statului american nu compensează masa de oameni din categoria de mijloc ce intră în șomaj.

Banii din bănci aparțin poporului????

:))))
Uite, dl. Cioacă, să vă explic ceva simplu.
America, să presupunem, are 200 de milioane de deponenți. Corect?
Datoria SUA la bănci este de, țineți-vă bine, peste 8 trilioane de dolari (v-am dat mai jos sursa).

Uite, am calculat pentru cei 200 de milioane de deponenți și am ajuns la cifra de 10 milioane de dolari fiecare. Ar fi supeeeeeeeeer ca fiecare să aibă 10 milioane de dolari în bancă.
Știți câți bani ar fi în total?

2 milioane de miliarde.
Știți cât are un trilion?

Un miliard de miliarde!

Logic, cui sunt îndatorate SUA?
Unei elite extrem de bogate și de puternice.



Ideologia aberantă a multiculturalismului lovește tot clasa de mijloc, albă și creștină din America. Sunt realități de care sistemul trebuia să țină cont. Ca și Uniunea Sovietică prin Gorbaciov, și sistemul american a reacționat, se pare.
Nu știu în ce măsură este o pauză necesară sau o schimbare de direcție.
Evident, nu putem lua în calcul naivitățile unora legate de Trump, ”omul rușilor”.
Pentru o mare putere care cgiar în acest moment organizează lovituri de stat, revoluții pașnice, asainate politice etc etc în toată lumea, ar fi ridicol ca tocmai candidatul la președinție să fie ”omul rușilor” :)))
Vă imaginați că numai un mic risc să fi existat în direcția asta și Trump se îmbolnăvea subit.

De asemenea, a ne imagina că un singur om ar fi putut să zguduie sofisticata arhitectură politică, militară, financiară din SUA este, iarăși, de domeniul rezervat lui Dumnezeu (doar Iisus a făcut asta acum 2000 de ani...).
Revenind la Trump, el interpretează un anume rol (nu, nu e vorba de actorie, prin personalitatea sa), necesar unei schimbări, pașnice sau, dimpotrivă, violente.
Din fizică știm că sistemele se autoconservă. Dacă Trump este creația sistemului, aunci puteți fi liniștiți, acolo, în America. Se va schimba atât cât este necesar consolidării stării de fapt actuale. :)

Interesant ar fi dacă Trump reprezintă o facțiune rebelă a sistemului, așa cum era Kennedy. Atunci lucrurile s-au tranșat prin violență în familie, cei mici nu au fost implicați. Tata a umplut-o de sânge pe mama, dar ușa a fost tot timpul închisă. Civilizat. Nici azi nu știm prea multe.

Dacă se iese în public... nici nu vreau să mă gândesc ce risc reprezintă așa ceva în SUA, cu mozaicul etno-religios de acolo...


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-10 19:20:37
         
 
  sincer, „de la mine se vede” ca euforică răbufnire partizană...pînă la profunzimea lui Churchill dl. E.C. trebuie să mai bea multe lăzi de whisky, madeira, porto și courvoisier și să fumeze vreo cinci quintale de havane, asta dacă nu este cumva deja un ciurcil self-made in dâmbovița country!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-10 19:02:19
         
 
  "repet nevinovata mea întrebare: este acest text, care a adunat 3 stele aurii și un număr record de comentarii și accesări pe pagină, unul literar?"
(Daniel Petrescu)

Domnule Petrescu,
Textul domnului profesor Cristescu apartine genului de literatura denumita literatura politica. Pentru literatur politica s-a luat si un premiu Nobel: ma refer la Winston Churchil care pri anii 50 ai secolului trecut luat premiul Nobel pentru memoriile lui in care nu discuta altceva decat politica. Eu zic ca avand cat mai multe genuri literare pe Europeea este un lucru bun fiindca niciodata nu se stie de unde sare iepurele; poate ne trezim si noi odata loviti de un astfel de premiu.

p.s.
Pe vremea celui mai iubit fiu al poprului exista chiar o editura politica in care s-a publicat aprope in intregime numai litertura stintifico-fantastica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-10 18:28:22
         
 
  "TABLÉTĂ, tablete, s. f. 1. Preparat farmaceutic de formă plată, rotundă sau pătrată; pastilă, pilulă, bulin. ♦ Preparat alimentar dulce, solid, prezentat în mici plăcuțe de formă dreptunghiulară. 2. (Rar) Caiet de note, de însemnări. 3. Specie publicistică de mici dimensiuni, de obicei pe o temă de actualitate și cu accente pamfletare."

Prin eliminare, domnule Petrescu, preparat farmaceutic nu pare a fi, preparat alimentar, idem, Ar mai rămâne variantele 2 și 3. Înclin să o încadrez la 4. Că nu este de mari dimensiuni, că este pe o temă de actualitate, că are un accent critic, ușor spre pamflet și că, fiind publicată chiar pare o specie publicistică. Așa se vede de la mine. De la dumneavoastră nu?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-10 18:23:38
         
 
  s-ar putea să aveți dreptate cu sintagma „ vîntul schimbării” numai că el bate din altă direcție. dinspre stupiditatea sistemului în care superioritate electorilor bate votul direct; probabil o reminiscență anglo-saxonă și ariană din epoca în care statele americane nu erau independente de-a-ntregul.sau, or fi cumpărați și aceștia?
http://www.rfi.ro/politica-91044-americani-revolta-presedinte-ales?ns_mchannel=acquisition&ns_source=facebook&ns_campaign=reseaux_sociaux&ns_linkname=editorial&aef_campaign_ref=rfi_ro&aef_campaign_date=2016-11-10
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-10 18:19:32
         
 
  Domnule Cioacă, este stupefiant că astăzi, după atâția ani și atâta apă cursă pe Dâmbovița, Sena, Vistula și Volga, dumneavoastră mai calificați Rusia drept comunistă iar pe Hillary drept democrată.
(doamna Amelia Cojocaru)

Doamna Amelia Cojocaru,
Basarabia a trecut la Rusia pe vremea tarului Alexandru Intaiul in 1812 ceeace mie imi spune ca Rusia este o tara periculoasa indiferent de forma de guvernare. Dar ce e drept e drept Rusia lui Putin nu mai e o tara comunista ci una kaghebista care vrea sa-si refaca imperiul.

p.s.1
Hillary Clinton o comunista cum sustine doamna Amelia Cojocaru? Tot ce este posibil, dar eu am preferat sa votez cu o comunista pe care varul Putin, un liberal care a invatat legile democratiei pe bancile KGB-ului, o uraste din tot sufletul fiindca s-a opus dorintei tatarilor din Crimea de a se uni de bunavoie si nesiliti de nimeni cu Imperiul Rus; asa cum ar dori sa se uneasca cu marea si blanda Rusie si tarile baltice si Ucraina si Republica Moldova si Georgia numai ca pactul imperialist NATO nu le lasa.
p.s.2
De comunisti Bill si Hillary Clinton imi place si pe alt motiv: au ajuns extrem de bobati. Se zice ca ar avea cam 500 de milione de dolari pusi deoparte pentru alinarea betesugurilor cauzate de batranete. Ori altfel se poarta comunisti bogati cand ajung la putere cu oamenii saraci fata de un tatuca Stalin sau tatuca Hitler care erau saraci lipiti pamantului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-10 18:17:04
         
 
  repet nevinovata mea întrebare: este acest text, care a adunat 3 stele aurii și un număr record de comentarii și accesări pe pagină, unul literar? în caz afirmativ, „vîntul schimbării” (p)resimțit de dl E.C. este unul de trumpizare globală, iar eu în așa ceva n-am chef să fiu amestecat.
p.s. dacă aș fi avut curiozitatea percepției corecte a momentului ci toate implicațiile sale consultam un vlogger-doi-trei american, inși care nu pot fi momiți nici cu euro-soroși nici cu donaldolari!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-10 18:13:06
         
 
  Domnule Cioacă,

Îmi plac replicile dumneavoastră. Pentru că nu sunt încrâncenate și, mai toate au, cel puțin în subtext, o doză de umor.

Acuma că reperele dumneavoastră pentru secolul trecut rămn Lenin și Hitler, mi se pare oarecum, nedrept. Păi Stalin, Stalin nu suferă el oare? Și mai sunt și alții.

Dar să revenim la oile sau berbecul nostru. A câștigat sau nu Trump alegerile din USA? Și, bag seama, împotriva voinței și dorinței dumneavoastră. Întrebare: există mijloace democratice să fie privat de această funcție? Sau America pune de o lovitură de stat sau poate, chiar de o revoluție? Ce părere aveți?

Pe la noi circulă zvonul (?) că Obama s-ar întâlni astăzi cu multhulitul berbec! O fi legal sau trebuie pus la stâlpul infamiei și Obama?

După ce și dacă vom lămuri aceste prime chestiuni poate trecem și la programul MBA. Adică al Marelui Berbec American. Că, bag seamă, Putin sau ISIS ne-a intoxicat. Ori pe amândoi ori pe unul dintre noi. Că pornim de la programe diferite. Ori, cumva, USA sunt un fel de Europeea. Adică o fi candidat atât Trump cât și o clonă de-a lui. Că altfel nu-mi explic cum eu cunosc un program și dumneavoastră alt program.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-10 18:10:55
         
 
  "Întrebare: cui datorează cea mai mare putere a lumii 75% din datoria sa publică? Unor state știm că nu.
Marile bănci, sistemul financiar mondial este chiar în SUA. Ei bine, statul american este dependent tocmai de acesta. CE politici ”independente” poate promova Trump?"
(doamna Amelia Cojocaru)

Doamna Amelia,
Capitalul detinut de hulitele mari banci apartine in proportie de peste 90% nu marilor capitalisti care isi investesc banii in actvitati care le aduc un castig mult mai mare decat prapadita de dobanda data de banci (ma refer la mari intreprinderi de tot feluri) ci micilor depunatori care nu pot investi atat de sofisticat asa cum fac mari capitalisti. Deci pe mine ma bucura sa aud ca 75% din datoria publica a Statelor Unite nu apartine altor puteri ci Poporului American. Pe aici se discuta destul de des ce se va intampla daca China se supara pe Statele Unite si hotaraste sa-si scoata banii din datoria publica americana. Bineinteles ca va fi o zguduire financiara puternica, dar nu asa de puternica incat sa distruga Statele Unite, fiindca detinand doar 10% din datoria unei tari nu poti distruge acea tara. Nici faptul ca datoria publica a Statelor Unite impartita pe cap de locuitor este de aproape 40.000 de dolari nu ma sperie asa de tare fiindca stau ceva mai bine decat grecii a caror datorie nationala pe cap de locuitor este de 50.000 de dolari. Si grecii o duc inca destul de bine avand pensii si salarii de doua ori mai mari decat romanii. De asta ei nu-si doresc iesirea din zona Euro ci doar iertarea datoriei; pentru a putea o alta datorie. Deci nu e de mirare ca chinezii prefera sa investesca dolarii castigati prin comertul cu Statele Unite in obligatii guvernamentale emise de banca nationala a Statelor Unite si nu a Greciei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-10 17:54:15
         
 
  Domnule Cioacă, este stupefiant că astăzi, după atâția ani și atâta apă cursă pe Dâmbovița, Sena, Vistula și Volga, dumneavoastră mai calificați Rusia drept comunistă iar pe Hillary drept democrată.

Șaizecișioptul parizian, moment tipic de comunism, emanația lui, Hillary, împreună cu corectictudinea politică în toate aspectele sale, Soros și Nicușorul nostru și etc, etc, sunt roșii până-n măduvă. E chiar atâta de greu să vă debarasați de prejudecăți?

Ați votat cu o comunistă, domnule Cioacă, asumați-vă asta bărbătește!
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-10 17:32:31
         
 
  "Noi, mulți dintre românii lucizi, nu putem uita niște reprezentanți ai acestui tip de "management". Philip Gordon, Victoria Neuland și niște komisari ambasadori. Cum să nu ne bucurăm că, poate, iată, ni se oferă șansa să scăpăm de asemenea ipochimeni?"
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Daca Donalt Trump se intelege cu prietenul care l-a ajutat sa castige alegerile, este vorba de Vladimir Putin, este sigur ca ipochimeni de teapa lui Philip Gordon si a Victoriei Neuland nu vor mai calca prin Bucuresti; dar in locul lor vor apare altii mult mai capabili si rude apropiate ale marelui Visinski.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-10 17:17:54
         
 
  "Dar nu asta este esențial. Ci fondul a ceea ce propune acest om. Care dă startul unei lumi noi."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
In secolul 20 doua pesonalitati de exceptie au dat startul unor lumi noi; este vorba de marele Vladimir Ilici Lenin si de marele Adolf Hitler. Dupa care supusi lor si-au dat seama ca lumile vechi in care traisera inainte de aparitia acestor vrajitori ai raului nu erau chiar asa de rele. De asta eu ma cam tem de demagogii care promit lumi noi si ultrafericite asa cum face Donald Trump.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-10 17:08:30
         
 
  Persoanele, unice și...irepetabile nu sunt parte a unei categorii decât în ideologia bolșevică. Acolo, doar, suntem încadrați, amprentați, civilizați, numele nostru e un număr, iar profesia o identitate. Altminteri suntem oameni. Femei sau bărbați (nu și una și alta în același timp). Cu opinii, credințe și alegeri. Suntem, cel mult, parte a unei națiuni și ne definim prin limba pe care o vorbim.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-10 16:12:34
         
 
  Oamenii normali la cap salută scoaterea din cursă a mafiei globaliste, corupte și periculoase atât pentru USA cât și pentru întreaga lume.

Tot oamenii normali la cap văd o posibilă resetare a unei noi lumi bazate pe normalitate. Deocamdată, la nivel de speranță. Care, dacă rămânea Hillary, nu ar fi fost posibilă.

Noi, mulți dintre românii lucizi, nu putem uita niște reprezentanți ai acestui tip de "management". Philip Gordon, Victoria Neuland și niște komisari ambasadori. Cum să nu ne bucurăm că, poate, iată, ni se oferă șansa să scăpăm de asemenea ipochimeni?

Contestatari? Firesc, sunt și vor fi. Pentru moment, spun eu, avem motive de bucurie. Unii au anticipat, alții înțeleg, din ce în ce mai mulți vor înțelege iar unii nu vor înțelege orice li s-ar spune și orice s-ar face. Suntem diferiți. Din fericire!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-10 15:11:24
         
 
  domnule Cristescu, acum sincer, Hillary Clinton n-ar fi fost un presedinte ideal, ok, dar hai sa vedem cine jubileaza la victoria acestui cabotin caraghios, cinic si grandoman, la spectacolul acestei Americi scindate si bulversate. Pe langa antiglobalisti, cei satui de acest political correctness gretos si cei antisistem, singurii pe care ii inteleg, ar cam fi rasistii, extrema dreapta, oportunistii, frustratii, naivii (astia-s milioane) si nu in ultimul rand Putin (asta cred ca se tine cu mainile de burta de-atata ras). Pe doamna Cojocaru stiu, dar pe dvs nu stiu unde sa va incadrez, poate ma ajutati.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-10 14:43:36
         
 
  "tin sa va remarc flerul, chapeau." Trec peste nuanța ironică.

Dacă ați simțit și alta, eu vă remarc flerul. Cred că se cere și o anume perspicacitate în gafa permanent și impenitent.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-11-10 13:37:17
         
 
  "tin sa va remarc flerul, chapeau." Trec peste nuanța ironică.

Faptul că am intuit corect a fost validat de rezultat. Dar nu asta este esențial. Ci fondul a ceea ce propune acest om. Care dă startul unei lumi noi. Unei lumi normale la cap. Că sunt proteste? Firesc. Eu mă tem să nu-l asasineze. Că extremiștii ticăloșiți în rău care mai aveau un pic și îndobitoceau lumea (LGBT, babilonizarea neamurilor, etc.) nu vor ceda. Și vor finanța cohorte de subțeste lucitoare, mancurtizați și nemulțumiți pentru a crea o altă realitate decât aceea creată de America profundă și de oamenii normali.

Oricum, o lume a murit. Bate un vânt de renaștere. Și ce-i mai frumos, de renaștere a națiunilor. Mărturisesc că nu mă așteptam ca evenimentele să ia o asemenea turnură.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-10 12:55:30
         
 
  Pentru prima oara in istorie, mii de oameni in strada impotriva lui Trump, California deja vrea secesiune, iubire mare, domnule Cristescu. Inca o data tin sa va remarc flerul, chapeau.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-10 12:29:54
         
 
  Datoria națională americană a ajuns la un nou record după ce a depășit cota de 12 trilioane de dolari. Împărțită egal la populația SUA, aceasta urcă la 38.974, 34 dolari pentru fiecare femeie, bărbat și copil.
Tehnic, datoria a ajuns la un nou record luni, dar a fost postată mai târziu pe siteului Departamentului Trezoreriei: calculul exact arată că aceasta se ridică la 12.031.299.186.290,07 dolari

https://www.antena3.ro/economic/biz-news/datoria-sua-a-trecut-de-12-trilioane-de-dolari-85287.html

Aici este datoria față de terțe țări:

http://finance.yahoo.com/news/pf_article_112189.html

Concluzie: numai 25% din datoria SUA este față de alte state (iar față de China este sub 10%).

Întrebare: cui datorează cea mai mare putere a lumii 75% din datoria sa publică? Unor state știm că nu.
Marile bănci, sistemul financiar mondial este chiar în SUA. Ei bine, statul american este dependent tocmai de acesta. CE politici ”independente” poate promova Trump?

O enigmă...

Mai discutăm cu privire la celelalate aspecte.
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-10 06:48:06
         
 
  Doamna Amelia Cojocaru,
In primul rand un calduros salut cu ocazia reveniri dumneavoastra pe Europeea.
Si acum cateva raspunsuri la interventia dumneavoastra:

1) Va interzice darea vizelor de intrare pentru musulmani in Statele Unite?

Românii nu au vize de intrare în Statele Unite. Fiindcă sunt români. Adică nasoi, cu toate că nu au pus nici o bombă nicăieri. Musulmanii prezintă risc major de terorism (nu detaliez, că e penibil). De ce să circule fără interdicții?
(Amelia Cojocaru)

Romanii pot primi vize de intrare in Statele Unite daca aplica pentru asa ceva. Toate rudele mele au primit viza de intrare in Statele Unite pe 10 ani si bnuiesc ca si dumneavoastra veti primi asa ceva daca veti cere o astfel de viza.
Ceeace a propus marele om de stat Donald Trump este ca nici un musulman sa nu mai primeasca viza de intrare in Statele Unite pe motiv ca este musulman; lucru care este impotriva constitutiei Statelor Unite care nu permite discriminarea pe motive religioase.

2) Va ridica coeficientul de crestere economica de la 1% cat este acum la 4% sau 5%?

De ce nu? Ce este grav în asta?
(Amelia Cojocaru)

Este grav ca ceace promite el este o minciuna sfruntata. In viitorul apropiat, datorita economiei mondiale care stgneaza, Statele Unite este una dintre putine tari supra-industrializate care are un ritm de crestere intre 1 si 2%.

3) Va ridica un zid la granita cu Mexicul silindu-i pe mexicani sa-l plateasca?

http://www.romaniatv.net/media_107660_cea-mai-bine-pazita-frontiera-din-lume-imagini-impresionante-de-la-granita-dintre-sua-si-mexic-foto_79277.html

Zidul există parțial, doar că îl va dezvolta. Nu este creația lui Trump, este a statului american. Și, s-a văzut în cazul Ungariei, foarte eficient. Zidurile protejează dar, în anumite cazuri, și delimitează civilizații. Romanii aveau limesul, chinezii Marele Zid. Nimic nu-i nou sub soare. Doar progresiștii cred că lumea începe cu ei.
(Amelia Cojocaru)

Zidul de la granita cu Mexicul nu va micsora emigratia populatiei sud-americane catre Statele Unite daca nu va fi strajnic pazit. Ori Statele Unite, cu toate ca este o tara mare si bogata, tot nu-si poate permite sa puna din 20 in 20 de metri un paznic la un zid care se intinde pe 6000 de kilometri. Si fiind o tara democratica nici nu-si poate permite sa mineze granita cu mexicul, deoarece exista iepuri, sobolani si alte lighioane care ar putea declansa aceste mine si americanii tin la salbaticiunile lor. Exista o solutie enorm de ieftina si eficienta care nu are nevoi de nici un fel de zid: pedepsirea aspra a celor care angajeaza muncitori fara viza de lucru. Donald Trump nu s-a gandit niciodata la o astfel de solutie. Si stiti de ce? Fiindca pana se va construi zidul propus de el la Pastele Cailor el sa poata folosi la constructiile lui muncitori fara viza de lucru asa cum a facut. pana acum.
p.s.
Marele zid chinezesc nu este un exemplu bun de urmat fiindca el nu i-a terit pe chinezi de invaziile brbarilor.

4)Va anula legislatia introdusa de administratia Obama prin care au primit asigurare medicala 20 de milioane de americani saraci

Probabil este singura veste rea. Dar Oabamacare avea multe prevederi controversate și a fost contestată.
(Amelia Cojocaru)

Aici orice lege care vrea sa ii ajute pe cei nevoias este contestata de cei bogati si Donald Trump care sustine ca a ajuns miliardar dupa sase falimente in care a lasat pe drumuri mi de oameni si a dus la faliment companiile mici care au avut contracte cu el sustine ca in capitaliz libera concurenta dintre companiile de asigurare medicala ii va ajuta pe cei saraci sa se vindece mult mai ieftin decat o face legislatia Obama. Parerea mea este ca ii va ajuta sa se dezvete de a mai merge la doctor.

5)Se va intelege cu Vladimir Putin care este baiat de treaba si nu are nici un amestec in ceeace se intampla in Ucraina?

Acordul de la Budapesta din 1994 garanta Ucrainei neutralitatea. Acordul a fost încălcat prin intervențiile brutale ale SUA cu ocazia revoluțiilor portocalii. Înainte de omuleții verzi au fost cei portocalii și banii lui Soros, implicarea echipei Hillary Clinton (Victoria Nuland and company). Din stat-tampon ,Ucraina a fost transformată în stat pro-occidental. Față de riscul unui război nuclear (în deșănțata atmosferă de pițipoance și analiști-spălați-pe-creier din România nu mai există nici măcar instinctul de conservare), revenirea la condițiile din 1994 ar fi salutară (dacă rușii nu vor forța revenirea la 1988... la prostiile făcute de madame Clinton se poate și asta).
(Amelia Cojocaru)

Prin acordul de la Budapesta Rusia se angaja sa respecte independenta si integritatea teritoriala a Ucrainei daca acesta tara renunta la armele nucleare. In acest document nu este specificat ca Ucraina, un stat independent de 45 milione de locuitori, sa nu isi aleaga prietenii de care crede ca are nevoie. Si acum o intrebare: de ce are Rusia nevoie de un stat tampon ca Ucraina? de frica sa nu fie invadata de Republica Transnistria, Polonia, sau tarile baltice?

6)Nu va apara, conform obligatiilor NATO, tarile baltice impotriva unui atac rusesc pana acestea nu vor plati in avans costul interventiei americane?

Aici e mai complicat. Timpul ne va desluși anumite dedesubturi. Politica izolaționistă a SUA se conexează cu Brexit. Lumea anglo-saxonă nu putea intra într-un Moloh european, superstat condus de la Berlin. Din păcate, retragerea Americii deschide calea apariției SUE. Este vestea cea mai proastă pentru noi. Partea bună ar fi exemplul Trump pentru alegerile din Franța și Germania. Revenirea la naționalism ar fi salvarea noastră ca indivizi și popor. Nu intru în detalii dar democrația fără stat național este imposibilă.
(Amelia Cojocaru)

Politica izolationista a Statelor Unite dupa primul razboi mondial a dus la declansarea celui de al doilea razboi mondial. Daca Statele Unite ar fi avut o prezenta militara in Europa dupa primul razboi mondial (sau ar fi fost cel putin membra in Liga Natiunilor Unite) Hitler nu ar fi avut niciodata curajul sa declanseze cel de al doilea razboi mondial. Prezenta militara americna in tarile vestice dupa al doilea razboi mondial taiat pofta lui tatuca Stalin de a pune labele pe toata Europa.

7)Pentru a scapa de datoria externa extrem de mare Statele Unite ar trebui sa declare faliment asa cum face orice companie cand nu mai poate plati? (Tramp a declarant faliment de 6 ori pana in prezent)

Ha ha
Dar față de cine sunt îndatorate SUA? Dar toate statele lumii? Cui are România de plătit 100 de miliarde (acumulați în 20 de ani)? Cumva caracatiței financiare mondiale? Cea care emite și dolari prin FED? Sunt chestiuni prea evidente. SUA trebuie să-și reia independența financiară.
(Amelia Cojocaru)

Cea mai mare datorie a Statelor Unite este fata de China care investit banii inobligatiile de stat americane considerand ca este cea mai sigura investitie posibila. (Cred ca este vorba de cateva trilioane de dolari)
Romania are de platit 100 de miliarde de dolari Pitei Comune. Acesti bani nu au fost bagati cu forta pe gatul romanilor, ci toate guvernele romane au ceru acest bani pentru plati pensiile si salariile functionarilor de stat printre care intra si cei ce au profesia dumneavoastra, adica profesorii. Romania avea la un moment dat circa 4 milioane de angajati in industria particulara, circa 4 milioane de pensionari si circa un milion si jumatate de angajati ai statului. Cu o taxare de 16% a patru milione de oameni nu pot fi platiti 5,5 miliane de pensionari si lucratori la stat. Insa nu va facti probleme, Piata Comuna nu va vedea un cent din imprumutul de 100 miliarde de dolari dat in 20 de ani Romaniei, fiindca romanii nu au de unde plati acesti bani.
Din cate stiu eu Romnia nu are nici un fel de datorii catre Statele Unite si nici Statele Unite nu este datoare-vanduta Romaniei.

Si inca ceva doamna Cojocaru: Toate zvonurile ca Statele Unite se gandesc zi si noapte cum sa jefuiasca Poporul Roman de bogatiile lui nu sunt decat baliverne. Sttele Unite s-au descurcat destul de bine timp de 250 de ani fara sa jefuiasca Romania, care, fie vorba intre noi, nu are cine stie ce bogatii: nu tu minereu de fier, nu tu carbune de calitate iar rezervele de petrol ale Romaniei nu ar asigura decat consumul Statelor Unite pentru o luna de zile. Fiindca nu stiu daca ati aflat, cu noile tehnologi dezvoltate de Statele Unite, aceasta tara a devenit cel mai mare producator de petrol si gaz metan din lume lucru care a facut ca pe plan mondial pretul petrolului sa se reduca la jumatate. Lucru care deranjeaza enorm pe varul Putin, deorece Rusia traieste aproape in intregime numai din export de petrol si gaz metan.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-09 22:42:14
         
 
  Eu nu vorbesc de azi de ieri despre problema națională. Ci de mult timp. Chiar aici, în Europeea, am postat o propunere de posibilă doctrină:

Național-democrația europeană, post modernă


Știu că în România mai mult se scrie decât se citește. Am dat un link referitor la extrase din Programul lui Trump. Nu știu câți au luat link-ul, l-au dus într-un browser, au deschis link-ul și au citit! De aceea dau link-ul din nou. Care vă duce dintr-un klik la text. Pentru că, altfel, se induce ideea că programul lui ar fi cel năzdrăvan, prezentat de hâtrul nostru coleg, domnu americano-hilarist Dumitru Cioacă.

Din Programul lui Trump
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-09 22:31:56
         
 
  mai vorbim peste 2-3 luni. noapte buna.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-09 22:22:26
         
 
  "delirantului dvs. sir de aberatii, omisiuni, clisee propagandistice si dezinformari de mai jos"

Dezonorant, domnule Ștefănescu".

"razboiul ideologic cu restul lumii?" Din fericire, domnule Ștefănescu, restul lumii se pliază pe viziunea Americii profunde și sănătoase la cap. Uitați-vă cum curg felicitările și cum se repoziționează lumea. Ați văzut discursul învinsei? Dar pe al lui Obama? Democrații adevărați știu ce este competiția. După competiție unitatea Americii este mai presus de orice. L-ați văzut pe învingător? Prima lui grijă coeziunea.

Că nu aveți argumente și judecați impresionist emoțional se vede și din Proxima Centauri.

Să auzim de bine.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-09 22:08:08
         
 
  daca "familia e patria cea mică, si patria e familia cea mare" cum zicea marele vizionar Rica Venturiano, ma gandeam eu ca prostu, de ce n-ar fi europeea planeta cea mica si planeta europeea cea mare? si astfel, de ce n-ar castiga faimosul cuplu de analisti geopolitici Cristescu-Cojocaru razboiul ideologic cu restul lumii? doamna Cojocaru, sincer, nu mai am niciun chef sa polemizez aici pe marginea delirantului dvs. sir de aberatii, omisiuni, clisee propagandistice si dezinformari de mai jos, experienta m-a convins ca orice dialog cu dvs e inutil. din perspectiva formatiei dvs filoruse si vehement antioccidentale, regretul de adineauri (altfel, ramas nemarturisit) ca ati fi putut sa-mi lasati macar doua vorbe sub anuntul cu volumele alea doua se dovedeste cu totul imbecil. traducerea e din Shakespeare, iar poeziile nu va evoca nimic din flacara care-l mistuia pe raposatul Paunescu in cenaclul cu acelasi nume.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-09 21:52:31
         
 
  ps. puteí detaila termenii `„sorosit„ și „`catifelac„? Nu de alta dar, dacă se referă la o categorie socio-profesională vă faceți vinovat de încălcarea regulamentului europeic!
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-09 17:44:54


sorosist = Care ține de Soros, care e în legătură cu revoluția populară, democratică și antiburgheză a marelui geniu, George Soros, care aderă la revoluție, care propagă revoluția. Fără teorie revoluționară nu poate să existe nici mișcare revoluționară și nici sorosist. LENIN, O. V 355

Fiind revoluționar de profesie, sorosistul este incompetent la muncile manuale, mentale sau sentimentale. Sorosistul este un demn urmas al lui Mao (a se vedea Marele Salt Înainte). Pentru detalii a se studia Cărticica Roșie dar și Memoriile Marelui Mandarin. A existat o bună descriere a sorosistului în Pergamentul albastru scris în anul stelar 4700 de către Principesa Irrulan.

Revenind la sorosist, studiu de caz poate fi Cristian Ghinea sau Lucian Boia. Pentru cei nefamiliarizați cu paleoliticul românesc, a se studia ”Babuinii și evoluția primatelor în zona Pontus Euxinus".


Ca să evităm divagațiile, țin să reamintesc onorabililor preopinenți despre teoria ”Închistării metafizico-carpiene”. Despre ce este vorba? Subiecții cărora li s-a implementat o ideologie de către Maesterii Desăvârșiți au dificultăți evidente de ieșire din Matrix.
Bunăoară, activistul de partid din 1989. Cum să priceapă sărmanul că Republica comunistă nu este veșnică?

Eternitatea, așa cum observau Marx și Miciurin, constituie un concept burghez. Totuși, activistul de partid nu a aplicat teoriile Maesterilor Desăvârșiți, astfel încât nu a putut pricepe în 1989 că lumea se schimbă (prostul obicei al lumii, de a se schimba, contrar a ceea ce a postulat Venerabilul Fukuyama, fie-i șintoismul călăuză).

Așa și cu sorosistii: Mașina de gunoi a sosit în fața porții, dar viermii din tomberon cred că lumea lor urât mirositoare este veșnică.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-09 20:30:18
         
 
  Excelentă intervenția, doamna Amelia Cojocau. Excelentă. Să așteptăm replica spumoasă a distinsului și hâtrului domn, Dumitru Cioacă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-09 20:09:57
         
 
  Domnule Cioacă,

1) Va interzice darea vizelor de intrare pentru musulmani in Statele Unite?

Românii nu au vize de intrare în Statele Unite. Fiindcă sunt români. Adică nasoi, cu toate că nu au pus nici o bombă nicăieri. Musulmanii prezintă risc major de terorism (nu detaliez, că e penibil). De ce să circule fără interdicții?

2) Va ridica coeficientul de crestere economica de la 1% cat este acum la 4% sau 5%?

De ce nu? Ce este grav în asta?

3) Va ridica un zid la granita cu Mexicul silindu-i pe mexicani sa-l plateasca?

http://www.romaniatv.net/media_107660_cea-mai-bine-pazita-frontiera-din-lume-imagini-impresionante-de-la-granita-dintre-sua-si-mexic-foto_79277.html

Zidul există parțial, doar că îl va dezvolta. Nu este creația lui Trump, este a statului american. Și, s-a văzut în cazul Ungariei, foarte eficient. Zidurile protejează dar, în anumite cazuri, și delimitează civilizații. Romanii aveau limesul, chinezii Marele Zid. Nimic nu-i nou sub soare. Doar progresiștii cred că lumea începe cu ei.

4)Va anula legislatia introdusa de administratia Obama prin care au primit asigurare medicala 20 de milioane de americani saraci

Probabil este singura veste rea. Dar Oabamacare avea multe prevederi controversate și a fost contestată.

5)Se va intelege cu Vladimir Putin care este baiat de treaba si nu are nici un amestec in ceeace se intampla in Ucraina?

Acordul de la Budapesta din 1994 garanta Ucrainei neutralitatea. Acordul a fost încălcat prin intervențiile brutale ale SUA cu ocazia revoluțiilor portocalii. Înainte de omuleții verzi au fost cei portocalii și banii lui Soros, implicarea echipei Hillary Clinton (Victoria Nuland and company). Din stat-tampon ,Ucraina a fost transformată în stat pro-occidental. Față de riscul unui război nuclear (în deșănțata atmosferă de pițipoance și analiști-spălați-pe-creier din România nu mai există nici măcar instinctul de conservare), revenirea la condițiile din 1994 ar fi salutară (dacă rușii nu vor forța revenirea la 1988... la prostiile făcute de madame Clinton se poate și asta).

6)Nu va apara, conform obligatiilor NATO, tarile baltice impotriva unui atac rusesc pana acestea nu vor plati in avans costul interventiei americane?

Aici e mai complicat. Timpul ne va desluși anumite dedesubturi. Politica izolaționistă a SUA se conexează cu Brexit. Lumea anglo-saxonă nu putea intra într-un Moloh european, superstat condus de la Berlin. Din păcate, retragerea Americii deschide calea apariției SUE. Este vestea cea mai proastă pentru noi. Partea bună ar fi exemplul Trump pentru alegerile din Franța și Germania. Revenirea la naționalism ar fi salvarea noastră ca indivizi și popor. Nu intru în detalii dar democrația fără stat național este imposibilă.

7)Pentru a scapa de datoria externa extrem de mare Statele Unite ar trebui sa declare faliment asa cum face orice companie cand nu mai poate plati? (Tramp a declarant faliment de 6 ori pana in prezent)

Ha ha
Dar față de cine sunt îndatorate SUA? Dar toate statele lumii? Cui are România de plătit 100 de miliarde (acumulați în 20 de ani)? Cumva caracatiței financiare mondiale? Cea care emite și dolari prin FED? Sunt chestiuni prea evidente. SUA trebuie să-și reia independența financiară.

”Doamnelor și domnilor,

Cuvântul "secret" însuși este respingător într-o societate liberă și deschisă iar noi, ca popor, ne opunem prin istoria și moștenirea noastră societăților secrete, jurămintelor secrete și procedurilor secrete.

Noi am stabilit cu mult timp în urmă că pericolele tăinuirii excesive și neînștiințate a unor fapte pertinente egalează pericolele ascunderii justificării acestei tăinuiri.

Chiar și în prezent se pune puțin preț pe lupta împotriva amenințării unei societăți secrete noi imitându-i restricțiile samavolnice.

Chiar și în prezent se pune puțin preț pe asigurarea supraviețuirii națiunii noastre dacă tradițiile noastre nu supraviețuiesc odată cu ea.

Și există un mare pericol, asupra căruia trebuie să veghem în avans mai mult, căci vom fi expuși acestuia de cei dornici să își pună în aplicare intențiile chiar până la limitele cenzurii oficiale și tăinuirii. Nu intenționez să permit ca aceasta să se petreacă, in masura in care depinde de mine.
Și nici un oficial din administrația mea, indiferent dacă are o poziție importantă sau nu, dacă e civil sau militar, nu ar trebui să interpreteze acest discurs al meu ca o scuză pentru a nu informa, pentru a nu ne arăta intențiile, pentru a ne ascunde greșelile, pentru a nu arăta presei și publicului faptele pe care ei merită să le știe, căci în lume există o conspirație monolitică și barbară care ni se opune și care se bazează în principal pe mijloace ascunse pentru a-și extinde influența ei de temut, pe infiltrare în loc de invazie pe acțiuni subversive în loc de alegeri pe intimidare în loc de alegere liberă pe guerile, noaptea, în loc de armate, ziua.

Este un sistem care a acumulat resurse materiale și umane imense în construcția unei rețele strânse, a unei mașini înalt oficializate care combină operațiuni militare, diplomatice, de securitate, economice, științifice și politice.

Pregătirile ei sunt secrete, nu sunt date publicității.

Greșelile ei sunt îngropate, nu evidențiate.

Descendenții ei sunt tăinuiți, nu onorați.

Extinderea lor nu este pusă sub semnul întrebării, nici un zvon nu se răspândește, nici un secret nu este revelat.

Nici un președinte nu ar trebui să se teamă de analiza din partea publicului a programei sale căci din acest studiu provine înțelegerea iar din acea înțelegere rezultă susținerea sau opoziția și ambele sunt necesare.

Nu cer publicațiilor voastre să susțină o administrație dar vă cer ajutorul în îndatorirea colosală de a informa și a alerta poporul american, căci eu am o încredere totală în răspunsul și dăruirea cetățenilor noștri atunci când sunt bine informați.

Nu numai că nu aș putea să lupt împotriva unei controverse din partea cititorii voștri chiar o consider binevenită.

Această administrație dorește să fie sinceră cu greșelile ei căci un înțelept a spus cândva:

O eroare nu devine greșeală decât după ce refuzi să o corectezi.

Noi intenținăm să ne asumăm întreaga responsabilitate pentru greșelile noastre.

Și ne așteptăm ca dv. să le punctați atunci când nouă ne scapă.

Fără controversă, fără criticism, nici o administrație și nici o țară nu poate reuși.

Și nici o republică nu poate supraviețui.

De aceea legea ateniană face ca noi toți să considerăm o crimă reținerea oricărui cetățean de la controversă.

De aceea presa noastră a fost protejată de prima lege.

Este singura afacere din America protejată special de Constituție și nu în primul rând pentru a amuza și a crea bună dispoziție nu pentru a pune accentul pe trivial și sentimentalism nu pentru a da pur și simplu publicului ceea ce dorește ci pentru a informa, a trezi, a reflecta, a evidenția pericolele și oportunitățile, pentru a arăta crizele și soluțiile, pentru a conduce, modela, educa și uneori chiar a înfuria opinia publică.

Aceasta implică o analiză mai cuprinzătoare a știrilor internaționale căci acestea nu mai sunt departe de noi ci la îndemână și aproape.

Implică o mai mare atenție la îmbunătățirea înțelegerii știrilor și a transmiterii lor.

Și mai înseamnă că guvernul la toate nivelele trebuie să-și îndeplinească obligațiile de a vă oferi cât mai multe informații posibil în afara limitelor înguste ale securității naționale.

În presa tipărită, în cea care înregistrează faptele omului în menținătorul conștiinței lui, purtătorul știrilor lui ne căutăm puterea și ajutorul, încrezători că, cu ajutorul vostru, omul va fi așa cum este predestinat să fie: liber și independent”.

DISCURSUL LUI JOHN F. KENNEDY DIN 1961

Hillary Clinton a fost parte a acestui sistem de care vorbește JOHN F. KENNEDY.

8) Va expulza 12 milione de emigranti ilegali din Statele Unite??

? Păi dacă sunt ilegali de ce să nu-i deporteze?

9) Japonia si Corea de Sud ar trebui sa-si dezvolte propriile arme nucleare pentru a nu mai apela la Statele Unite in caz de conflict cu China?

Este o figură de stil pentru a nu mai implica SUA. Oricum, Pakistanul de ce are arme nucleare? Dar Israelul? Dar India? Dar Franța? Dar... De ce nu Japonia? Vă e cumva frică de trecut? Vai, dar să lăsăm demonii trecutului, viitorul este superb.

10) Daca va castiga alegerile isi va baga la parnaie oponenta politica, pe Hilary Clinton?

Ce este șocant? În România partidul din opoziție, PSD, este vânat zilnic. Opozanții sistemului înfundă pușcăria. Pentru ce fapte are Liviu Dragnea dosar penal? Pentru ce fapte Victor Ponta este chemat la Parchet? Pentru ce fapte este hărțuit Călin Poescu Tăriceanu? Și, în cazul lui Clinton, corupția estre imensă. Ar putea fi acuzată și de altele (practici sataniste cu ucideri ritualice de animale, răpiri de minori etc.).

11)Va anula tratatele comerciale dintre Statele Unite si alte tari incheiate de administratiile precedente?

Hopa!!! ȘI ce dacă le anulează? Corporațiile nu mai vor granițe, vor să producă ieftin in India pentru profit. Iar americanul din clasa de mijloc să-și piardă slujba. Urmarea: clasa de sus acumulează averi imense, clasa de mijloc devine pauperă. Democrația suferă. Fără o clasă de mijloc solidă nu poate exista democrație. Iar clasa de mijloc este apărată de statul național împotriva multinaționalelor. Simplu. Aceștia sunt votanții lui Trump și adversarii globalizării.

12) Va introduce bariere vamale pentru produsele firmelor americane fabricate in alte tari?

Logic. Își va apăra propria industrie. Statele Unite ar crește nu cu 5%, ar crește așa cum din anii 60 nu au mai cunoscut. Este adevărat, corporațiile își vor diminua venituiriole cosmopolitismul comunist se va retrage.
În lumea lui H. Clinton, birocrația din lumea comunistă a fost înlocuită de multinaționale, iar proletarii de minorități. Victima: burghezia, adică clasa de mijloc.


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2016-11-09 19:57:55
         
 
  1. Mulțumesc distinsei colege Amelia Cojocaru pentru semnalare. Probabil, acum, va înțelege că s-a supărat, acum niște ani, degeaba pe mine. Atunci, ca și acum, mă refeream la Republica Terra ca un fel de sat global, cooperativ. Nu o globalizare de tip aglutinant. Și, în mintea mea, vedeam un mondosistem energetic. Dacă cineva este interesat pot detalia.

2. Fotografiile despre care faceți vorbire vor fi fost eco?

3. Domnule Ștefănescu, am avut pe FB mai multe controverse privind Trump. Și încă din august mi-am manifestat preferința pentru Trump. Și azinoapte am avut emoții și dispute pe tema alegerii lui. Nu credeam că Sistemul va accepta înfrângerea.

4. Domnule Cioacă, amuzante ca de obicei, intervențiile dumneavoastră. Nu se compară rejectatul național cu Trump.
Sunt curios de unde aveți dumneavoastră acele prevederi din programul lui Trump. Eu, de exemplu, am cu totul altele. Ori fi de vină traducătorii?

http://www.gandul.info/international/planul-lui-trump-pentru-america-sapte-puncte-esentiale-din-programul-noului-presedinte-al-sua-15932122

5. Domnule Petrescu, site-ul are o secțiune numită Tablete. față de acest fenomen planetar o însemnare în termenii de mai sus nu încalcă nicio prevedere regulamentară. Așa, prin absurd, v-aș putea întreba și eu: ce legătură are întrebarea dumneavoastră cu regulamentul site-ului atâta timp cât nu am încălcat acest regulament?

6. Sorosist înseamnă slugoi plătiți care execută ordinele unui magnat și care și-a aservit multe țări fără să tragă vreun glonte. Profitând de slăbiciunea legislației din diverse țări. De exemplu, finanțarea partidelor din România este drastic restricționată. Iar finanțarea din afară, a partidelor politice este interzisă. Dar ONG-urile cu scopuri vădit politice pot fi finanțate nelimitat din afară și, iată, ajung, ele, ONG-urile, adică organizații neguvernamentale, să fie GUVERNAMENTALE! Curat murdar cum ar zice nenea Iancu. Așa s-a ajuns la aberația LGBT și distrugerea istoriei și a celorlalte valori naționale.

7. Da, domnule CTA, am savurat această victorie a Americii profunde asupra așa-zisei "open society" doctrină care încearcă înrobirea popoarelor mici cu pseudoelite de sorosiști!

8. Evident, că, democratic cum mă știți, accept orice alte opinii.

9. Aici, am criticat invadarea Irakului, bombardarea Serbiei când corul yesmanilor susțineau acțiunile abuzive ale "Americii" rupte de americani. Viața mi-a dat dreptate. Premierul britanic a plătit iar Curtea de la Haga l-a exonerat pe Miloșevici.

10. Este adevărat și girueta se bazează pe un principiu. Acela al direcției vântului. Principiile, ca valori fundamentale, te pot feri de statutul de giruetă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-11-09 19:51:49
         
 
  Dle Cioaca aceste cateva din promisiunile celui mai mare demagog pe care l-a propus Poporul American, Donald Trump, eu cred ca sunt realizabile:
1) Va intezice darea vizelor de intrare pentru musulmani in Statele Unite

- oricum majoritatea musulmanilor merg in Germanis asa ca va fi usor

2) Va ridica coeficientul de crestere economica de la 1% cat este acum la 4% sau 5%
- nimic nu este imposibil daca se taie ajutoarele sociale date negreselor care au 5 copii cu 7 tati.

3) Va ridica un zid la granita cu Mexicul silindu-i pe mexicani sa-l plateasca
-normal il vor plati cu 49% din incasarile lor pe drogurile pe care le vor vindecelor care construiesc zidul .

4)Va anula legislatia introdusa de administratia Obama prin care au primit asigurare medicala 20 de milioane de americani saraci
- NORMAL cele 20 milioane de oameni vor merge sa ridice zidul dinspre Mexic si am vazut mai sus de unde se primesc banii.

5)Se va intelege cu Vladimir Putin care este baiat de treaba si nu are nici un amestec in ceeace se intampla in Ucraina
- nu bag mana in foc pentru neimplicarea lui Putin in Ucraina, dar sotia slovaca a lui Trump poate fi un mediator ok.. cu Putin

6)Nu va apara, conform obligatiilor NATO, tarile baltice impotriva unui atac rusesc pana acestea nu vor plkati in avans costrul interventiei americane
- noi nu avem nicio problema avand in vedere ca le-am dat Deveselu pentru campare. Am platit trei patru interventii in avans.

7)Pentru a scapa de datoria externa extrem de mare Statele Unite ar trebui sa declare faliment asa cum face orice companie cand nu mai poate plati. (Tramp a declarant faliment de 6 ori pana in prezent)
- poate luam si noi acest exemplu daca functioneaza.

8) Va expulza 12 milione de emigranti ilegali din Statele Unite
- asta este cel mai usor: ii trimite in Siria de unde pleaca musulmanii.

9) Japonia si Corea de Sud ar trebui sa-si dezvolte propriile arme nucleare pentru a nu mai apela la Statele Unite in caz de conflict cu China.
- si asta m,i se pare corect mai ales ca USA poate sa asigure materia prima si specialistii-contra cresterii economiei americane cu 3-4 procente

10) Daca va castiga alegerile isi va baga la parnaie oponenta politica, pe Hilary Clinton
- SUNT SIGUR ca o va consulta pe Kovesi Codruta Laura (parca a mai interactionat o Laura cu un presedinte american?)

11)Va anula tratatele comerciale dintre Statele Unite si alte tari incheiate de administratiile precedente
- asta mi se pare cea mai buna chestie: le anuleaza pentru a renegocia termenii contractelor Pai nu trebuie sa aduca 3-4 procente de crestere economica?
12) Va introduce bariere vamale pentru produsele firmelor americane fabricate in alte tari
-pai daca sunt produse americane, nu trebuie sa fie produse in America? :) Sper sa gustati rasul amar..:)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-11-09 19:29:09
         
 
  am intrat in administrare, curios sa vad cine-a instelat atat de prompt si generos, unde am gasit-o pe distinsa noastra colega Amelia Cojocaru, cea cu florile pe tancurile rusesti, de la care acum m-astept sa ne cinsteasca macar c-o votca mica.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-09 19:05:02
         
 
  O să asistăm la schimbări de poziție de neimaginat.

Hidoase, pocite, monstruoase, abominabile poate.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-11-09 18:48:23
         
 
  primele chestii picante:

"Dupa 8 ani cu Michelle Obama Prima Doamna, americanii vor avea la Casa Alba o prezenta feminina inedita. Melania Trump, sotia celui care a castigat scrutinul prezidential din SUA, stabileste o serie de premiere in ce priveste institutia Primei Doamne.

In varsta de 46 de ani, fostul model de origine slovena va fi prima sotie de presedinte american care a pozat nud, scrie The Week.

Acest lucru s-a intamplat cand avea doar 25 de ani, pentru o revista lunara din Franta. Pe atunci numita Melanija Knavs, modelul a pozat alaturi de suedeza Emma Eriksson, care de asemenea era nud, cele doua fiind imbratisate."

(http://www.ziare.com/donald-trump/presedinte-sua/trump-presedinte-viitoarea-prima-doamna-a-americii-a-pozat-nud-si-a-fost-membra-a-partidului-comunist-sloven-1442731)

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-09 18:39:20
         
 
  dle Cristescu, in seara asta, din doua una:

a. dati dovada de aceeasi dulce naivitate care v-a facut s-o dati in bara de fiecare data cand ati incercat s-o penetrati decisiv si viril pe doamna politica, aflata intr-un moment de neatentie

b. mizati pe o crestere spectaculoasa de trafic pe sait...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-11-09 18:34:20
         
 
  "Am mers de la început pe Trump. Și am sperat să câștige."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Cand dumneavoastra ati mers contra lui Basescu eu am mers pe lupul de mare care a si castigat. Acum eu am mers contra lui Donald Trump si dumneavoastra ati fost pentru excrocul american care a castigat alegerile. Deci rezultatul final este douazeci la unu in favoarea dumneavoastra fiindca Statele Unite, ca populatie, este de 20 de ori mai mare decat Romania. Sincere felicitari pentru acesta mare victorie!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-09 18:28:58
         
 
  D-le Cioaca, nu sunt poet dar pot să scriu un distih: „ na-ți-o frîntă că te-am dres / și pe trump noi l-am ales! hodoronc-trump  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-09 18:23:30
         
 
  http://www.mediafax.ro/economic/compania-de-cazinouri-a-lui-donald-trump-a-declarat-falimentul-3937876

http://www.gandul.info/financiar/efectul-trump-pentru-romania-predictia-unui-cunoscut-analist-economic-15931198
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-09 18:19:34
         
 
  "Dle E.C. îmi permiteți să vă pun o întrebare? Ce legătură are rezultatul alegerilor din s.u.a. cu titulatura saitului pe care-l dețineți?"
(Daniel Petrescu)

Domnule Daniel Petrescu,
Donald Trump a promis tuturor diasporezilor americani de origine romana ca daca voteaza cu el, poetii romani de pe toate site-urile vor fi mult mai fericiti datorita politicii intelepte pe care el o va duce impreuna cu prietenul lui Vladimir Putin. Daca dumneavoastra sau alti poeti romani nu simtiti nici o imbunatatire in situatia dumneavoastra sentimentala sau materiala sa stiti ca acest lucru nu este din vina lui Donald Trump ci din vina diasporezilor romani care nu au votat cu el.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-09 18:18:28
         
 
  erata: „sorosist”  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-09 17:49:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ps. puteí detaila termenii `„sorosit„ și „`catifelac„? Nu de alta dar, dacă se referă la o categorie socio-profesională vă faceți vinovat de încălcarea regulamentului europeic!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-09 17:44:54
         
 
  ps. puteí detaila termenii `„sorosit„ și „`catifelac„? Nu de alta dar, dacă se referă la o categorie socio-profesională vă faceți vinovat de încălcarea regulamentului europeic!  
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-09 17:44:53
         
 
  Domnule profesor,
Va propun un schimb avantajos: daca mi-l dati pe Victor ponta noi vi-l dam pe Donald Trump.

p.s.
Cateva din promisiunile celui mai mare demagog pe care l-a propus Poporul American, Donald Trump:
1) Va intezice darea vizelor de intrare pentru musulmani in Statele Unite
2) Va ridica coeficientul de crestere economica de la 1% cat este acum la 4% sau 5%
3) Va ridica un zid la granita cu Mexicul silindu-i pe mexicani sa-l plateasca
4)Va anula legislatia introdusa de administratia Obama prin care au primit asigurare medicala 20 de milioane de americani saraci
5)Se va intelege cu Vladimir Putin care este baiat de treaba si nu are nici un amestec in ceeace se intampla in Ucraina
6)Nu va apara, conform obligatiilor NATO, tarile baltice impotriva unui atac rusesc pana acestea nu vor plkati in avans costrul interventiei americane
7)Pentru a scapa de datoria externa extrem de mare Statele Unite ar trebui sa declare faliment asa cum face orice companie cand nu mai poate plati. (Tramp a declarant faliment de 6 ori pana in prezent)
8) Va expulza 12 milione de emigranti ilegali din Statele Unite
9) Japonia si Corea de Sud ar trebui sa-si dezvolte propriile arme nucleare pentru a nu mai apela la Statele Unite in caz de conflict cu China.
10) Daca va castiga alegerile isi va baga la parnaie oponenta politica, pe Hilary Clinton
11)Va anula tratatele comerciale dintre Statele Unite si alte tari incheiate de administratiile precedente
12) Va introduce bariere vamale pentru produsele firmelor americane fabricate in alte tari
Si lista poate continua la nesfarsit.
Ce gasiti dumneavoastra de admirat la acest individ?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2016-11-09 17:42:44
         
 
  Dle E.C. îmi permiteți să vă pun o întrebare? Ce legătură are rezultatul alegerilor din s.u.a. cu titulatura saitului pe care-l dețineți?

p.s.puteți detaila termenii „ sorosist” &
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2016-11-09 17:38:11
         
 
  Ăsta da extaz. Mă întrebam ce capodoperă ați savurat.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-11-09 16:22:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE