FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
VREAU CERTIFICAT DE GARANTIE DE LA DOCTOR!
Text postat de Marian Tudorel Lazar



Care dintre voi ar merge la atelierul auto cu mașina și, după ce mecanicul i-o face bucăți și ajunge starea de după urmă a mașinii mai rea decât cea dintâi, ar mai plăti ceva la mecanic și nu i-ar cere și despăgubiri? Sau care dintre voi, la același atelier auto, merge să i se repare pompa de injecție iar mecanicul i-o dă înapoi stricată și mai tare, adică și cu carburatorul defect și totuși mai plătește mecanicul? Nici gând de așa ceva, ci s-ar înfuria și ar cere și despăgubiri!
Cu toate acestea, fiecare dintre noi mergem la doctor și, ne repară nu ne repară, noi îl plătim, că doar plata la acesta se face, totdeauna, ca la curve, înainte să apară vreun rezultat. Și doar zicem că noi înșine suntem mai de preț decât mașinile! Sau nu suntem...?
De aceea, de acum înainte vreau să plătesc la doctor numai dacă sunt vindecat și vreau și certificat de garanție, măcar pe cinci ani, ca la frigidere! Iar dacă nu, să fiu despăgubit, despăgubit și despăgubit iar doctorului respectiv fie să i se interzică practica, fie să scrie pe ușa cabinetului că fiecare intră acolo pe propria răspundere!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "De aceea, de acum înainte vreau să plătesc la doctor numai dacă sunt vindecat și vreau și certificat de garanție." MTL

Europeicii și Certificatul pentru domnul MTL

Europeicii în cor
În jalba la Împărăție
Certificat desigur vor
Dar nu numai de garanție!
 
Postat de catre Aleodor Covrig la data de 2016-10-28 00:15:38
         
 
 
Păi toată medicina actuală este un imens pamflet... la adresa vieții.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2016-10-27 21:18:56
         
 
  misto pamfletul..  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-10-27 20:53:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE