FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cenaclu
Text postat de Emanuel Cristescu
Din cauza faptului că, până astăzi, nu s-a înscris un număr suficient de mare de participanți ședința din septembrie a Cenaclului nu se ține.

Vă rog să vă înscrieți pentru luna octombrie.

Vă mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am postst acolo un comentaru și, spre plăcuta mea surpriză, a apărut instant. Pentru aceasta, felicitări!

Nu am putut posta și link-ul către dezbaterea din Europeea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-10-04 04:37:33
         
 
  linkul este http://www.certitudinea.ro/

Dle Cristescu 'oroarea' de care vorbiti, de bine de rau popularizeaza scrierile acestor inaintasi, adica ii readuc in actualitate. Daca ati citit cu atentie se spune la un moment dat in prezentarea facuta de dl Miron Manega: "Nu este nici exhibiționism, nici speculație perversă, este expresia unui mesaj. Iar mesajul acestei îndrăzneli (impietăți ar spune unii, iar alții ne vor lua, poate, peste picior) este că morții aceștia sunt, prin faptele lor fundamentale, mai vii decât noi, anacronicii. Mai vii și mai actuali. Nu i-am resuscitat, deci, aducându-i în actualitate, am consemnat doar o stare de fapt. Textele lor, selectate după criteriul actualității, vor fi publicate periodic, ca și când acum ar fi scrise" fapt cu care eu sunt de acord. Prefer sa oripilez unul sau douazeci de oameni ca dvs daca pot aduce in atentia altor cateva sute de tineri idei ale marilor nostri scriitori care sunt mai actuale, uneori, astazi decat atunci cand au fost scrise.

DAR este mai bine sa lasam lucrurile asa cum sunt: dvs va disociati de aceasta forma de manifestare artistica pe care iata o avem independent unul de altul si dl Manega si eu, si va respect alegerea. Noi, in continuare independent unul de altul, ne asumam si riscul si responsabilitatea preferand sa gresim infaptuind ceva decat sa stam pasivi asteptand ca praful uitarii si lucrarea impotriva neamului nostru sa ne stearga de pe pamant.

Cele bune!

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-10-03 20:57:41
         
 
  Reiterez rugămintea de a vă înscrie pentru întâlnirea din ultima zi de vineri a lunii octombrie.

Rugămintea este valabilă și pentru aceia care deja sau înscris pentru septembrie.

Și vă rog înscrieți-vă aici.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-10-03 20:18:33
         
 
  Dacă acesta este link-ul, nu am putut să-l deschid.

http://www.revista.asociatiaadsum.ro/

Cât privește "colegiul de redacție" din care "fac parte acum" "Mihai Eminescu, Carmen Sylva, I.L. Caragiale, Pamfil Șeicaru, Nae Ionescu, Nicolae Iorga, Cezar Ivănescu." Nu o să pot accepta în vecii vecilor un asemenea scrilegiu. A face parte dintr-un "Colegiu" este o opțiune personală! Poate Mihai Viteazul nu este de acord să fie coleg cu Valeriu Zgonea deși acesta se considereă colegul lui! Am dat acest exemplu spre a vă da seama de dimensiunea gestului. Spuneți-le "spiritus rector" "personalități de onoare". Dar voi trece peste asta. Cum bune știți, înainte să aflu despre această oroare, vă popularizam și vă lăudam. Ei bine nu am mai discutat cu domnia voastră exclusiv din acet motiv. Pentru că asta însemnă că eu girez un astfel de procedeu inimaginabil. Pe mine ce mă oripilează este că puteți avea comilitoni în această idee. Oribi, absolut oribil. Se răsucește Eminescu în Mormând maculându-i astfel numele. Nu vă imaginați cât rău vă faceți. Personalităților respective în niciun caz.

Dar, este treaba și opțiunea dumneavoastră. Eu mi-am făcut datoria de a vă semnala și de a mă disocia ferm de această practic. Pe care o RESPING cu toată fermitatea.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-10-03 20:14:51
         
 
  Rog un editor sa invalideze mesajul anterior, am gresit eu la postare. Raspunsul ptr dl Cristescu este cel de mai jos.


Cum spuneam, dle Cristescu, infruptati-va! Daca ceva va foloseste din cele de mai jos, ma bucura. M-as bucura si mai tare sa reusiti ceea ce v-ati propus! Parerea mea este ca ati proiectat o foarte mare aglomeratia pe minut patrat si, punand lectura si critica textelor lecturate la final, ori veti ingramadi lectura si critica, ori vor pleca oamenii.

A fost o perioada de cateva luni in 2006, cand am colaborat cu Indart si Bocancul Literar. Teodoriu voia - cum a facut si dupa aceea - doar sa citeasca -el personal- texte pe care, tot el, le considera a fi bune din cele publicate pe BL. Asa s-a ajuns la ideea de a face prima jumatate din cenaclu lectura si -noi nefiind critici de meserie ci doar simpli creatori care indraznesc sa priveasca din alta perspectiva lucrarea citita in cenaclu, spunem- conversatie critica, iar in partea a doua un melanj intre lecturile lui Teodoriu si scheciurile celor de la Indart (care nu erau rele deloc). Ei bine s-a ajuns la starea de lucruri la care veneau 40-50 de persoane -este vorba de perioada in care Cenaclul de Seara se tinea in Dorobanti intr-un bar, in 2006, dupa ce Teodoriu 'fugise' de la cenaclul dvs- din care la 'pauza' - plecau 35 de oameni. Este de altfel unul dintre motivele pentru care 'intelegerea’: CdS, BL si Indart a cazut, alaturi de faptul ca noi, CDS-ul, deja fusesem invitati de dl Condeescu sa tinem Cenaclul de Seara in Rotonda MNLR.

V-am dat aceasta pilda ca sa intelegeti capcanele unui cenaclu care isi propune prea multe.

Suna foarte bine ideea cu legatura la internet, dar veti fi tentat sa transmiteti in direct si asta ar putea sa va reduca numarul de participanti.

Daca ati avut 15 inscrisi veneau probabil 9-10 si ar fi fost un start excelent.

Inca o data va sugerez ca prima intalnire sa fie doar pentru a stabili - daca nu cumva aveti déjà, desi nu le-am vazut publicate aici- o viziune si niste scopuri pentru acest cenaclu, si pentru a verifica daca toate ‘uneltele’ pe care le doriti acolo functioneaza. Pentru 20 de oameni aveti nevoie de microfon doar daca sala este foarte mare sau daca doriti sa acoperiti rumoarea. Daca nu gasiti microfoane, mixer, boxe pana pe 30 octombrie va pot imprumuta eu.

- dle Cristescu, un cenaclu este un spatiu mic, intim din care pleaca un numar de 30 de oameni (doar de 10 ori mai mic decat al spartanilor la Termopile) deci, o mica armata, caz in care nu mi se pare exagerata utilizarea termenului 'defluire'. O sa intelegeti mai bine daca veti sta in sala pana pleaca si ultima persoana.

- V-am mai dat o data link-ul dar cred ca nu ati avut rabdare sa cititi, am dat linkul –tot degeaba- si altui membru europeea care, desi nu stie nimic despre mine sau despre ce fac, imi descrie profilul cu lux de amanunte inchipuite pe care el si le-ar dori sa fie reale..:)
Acum o sa va dau textul pentru a intelege ca, daca sunt macar doi nebuni care sustin aceeasi idee, inseamna ca exista un sambure de adevar in ea!



"ECHIPA

Colegiul redacțional al acestei publicații online este alcătuit, după cum bine se vede, numai din morți: Mihai Eminescu, Carmen Sylva, I.L. Caragiale, Pamfil Șeicaru, Nae Ionescu, Nicolae Iorga, Cezar Ivănescu. Mai există și o echipă de colaboratori, alcătuită din oameni relativ vii, care-și asumă cu smerenie rolul de slujitori ai celor dintâi. Nu este nici exhibiționism, nici speculație perversă, este expresia unui mesaj. Iar mesajul acestei îndrăzneli (impietăți ar spune unii, iar alții ne vor lua, poate, peste picior) este că morții aceștia sunt, prin faptele lor fundamentale, mai vii decât noi, anacronicii. Mai vii și mai actuali. Nu i-am resuscitat, deci, aducându-i în actualitate, am consemnat doar o stare de fapt. Textele lor, selectate după criteriul actualității, vor fi publicate periodic, ca și când acum ar fi scrise.

Ceea ce încercăm prin acest demers presupune un mare risc și o mare responsabilitate. Lucian Blaga zicea însă că există oameni care, de teama de a nu abuza în vreun chip, preferă să nu făptuiască nimic. Despre aceștia se poate spune că însăși existența lor e un abuz. La fel credem și noi deși, la nivel de gramatică a gestului, nu este exclus să mai și greșim. Ne asumăm însă acest risc și întreaga responsabilitate a faptei. Mai bine să greșești făptuind, decât să rămâi integru nefăptuind nimic.

Miron Manega – Ispravnic de concept"


Poate nu ati avut rabdare sa cititi asa ca retineti macar acestea:
"Nu este nici exhibiționism, nici speculație perversă, este expresia unui mesaj. Iar mesajul acestei îndrăzneli (impietăți ar spune unii, iar alții ne vor lua, poate, peste picior) este că morții aceștia sunt, prin faptele lor fundamentale, mai vii decât noi, anacronicii. Mai vii și mai actuali."
“Lucian Blaga zicea însă că există oameni care, de teama de a nu abuza în vreun chip, preferă să nu făptuiască nimic.”

Da, dle Cristescu, din colegiul de redactie al Revistei ZIP fac parte in continuare si Eminescu, si Rebreanu, si Nichita, si toti scriitorii care au un mesaj pe care unii vor sa il stearga / uite / ingroape, dar nu-i lasa un Manega, un Pusca, un...., un.... lista este deschisa... :)


P.S. Pana la urma v-a placut mesajul din 'Goana tortelor'?



Sanatate si spor sa aveti!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-10-03 09:25:30
         
 
  Pertinente comentariile și propunerile dumneavoastră, domnule Pușcă. De unele voi ține seamă.

Știți că sunt un democrat convins. Europeea este o dovadă. Și la cenaclu mi-aș dori democrație dar nu aș vrea ca acesta să se transforme în tribună pentru grafomani și nonvalori agresive, Cunosc fenomenul. (Înainte de 89 am condus vreo doi ani Cenaclul Eminescu de la Casa de Cultură M. Eminescu. Și m-am confruntat cu astfel de specimene. Evident că am ținut lucrurile în frâu.) De aceea aș vrea să știu cine participă.

În viziunea mea Cenaclul ar urma să dureze 2 - 3 ore. Cu următoarea structură a programului.

1. Un invitat scriitor, actor, artist plastic, critic literar. etc. Pentru prima ședință mă gândisem la scriitorii Nicolae Iliescu ori Gheorghe Iova.

2. Moment muzical. Un artist consacrat și unul doi începători. Pentru prima ediție am vorbit cu Andrei Păunescu.

3. Intervenție (lectură sau mesaj) online din dispora. maxim 10 minute. Pentru prima ședință m-am gândit la poeta italiană Anna Santoliquido din Italia și la scriitorul Mircea Ștefan din Cleveland, USA.

3. Două lecturi supuse dezbaterii publice. S-au înscris și poeți și prozatori. Aștept înscrieri, în continuare pentru programare.

4. Dezbateri critice pe textele lecturate.

După caz, vor putea fi și alte evenimente: lansări de carte, portret de scriitor, expoziție de pictură, etc.

Cu o pauză. Nu se fumează.

Poate că am exagerat cu privire la număr. Pentru septembrie se încriseseră sau îmi propuseseră că vin, unii nu cert, 15 persoane.

Adresez din nou rugămintea de a vă înscrie pentru ultima vineri din octombrie ora 18. Și cer permisiunea celor care se vor înscrie să fie nominalizați aici.

Mi-aș dori ca persoanele necunoscute care se vor înscrie să aibă, fie o recomandare din partea membrilor Europeea, fie să-mi trimită o scurtă prezentare și câteva din creațiile lor.

Dispun de două camere de luat vederi, videoproiector, laptop. însă nu mai am mixer, microfoane, (2 bucăți) boxe și piesa aceea mică pentru conectare la internet. O am, dar nu dau de ea. Cred că am rătăcit-o. Stație audio am vorbit la Tinerimea Română. Au ei. Dar mi-aș dori una a noastră să evităm eventualele neînțelegeri care ar putea proveni de la vreo defecțiune. Aș avea nevoie de doi trei voluntari cu abilități media: un regizor tehnic și doi cameramani. Dacă se oferă cineva este binevenit.

Evident, sunt receptiv și la alte idei.

Și aștept și înscrieri pentru lectură, pentru expoziții, pentru momentul muzical, pentru momentul poetic. În funcție de participare voi invita diverse personalități. Dar, cum bine se știe, orice început sau reînceput este greu.

Mă interesează și niște posibili sponsori.

PS.

1.Rămân uimit de termenul "defluire" Pentru 30 de persoane, nu este cam mult?

2. Mai folosiți procedeul acela cu personalități dispărute colaboratori contemporani ai publicațiilor dumneavoastră?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-10-03 06:21:08
         
 
  Dle Cristescu, dincolo de tot si toate, as dori sa va aduc in atentie cateva fapte:

-am fost la cateva sedinte ale Cenaclului Europeea de la MNLR.(de retinut: la acea vreme eu aveam experienta de coordonator -trei ani: 1997-2000- al Cenaclului 'Alexandru Vlahuta' Barlad si incepusem -din 2005- impreuna cu Ioan Lila, intalnirile Cenaclului de Seara)

Am vazut si am invatat din micile greseli facute de dvs sau cei care va ajutau la organizarea intalnirilor in 2006 .

Aveam nevoie sa observ, deoarece vazusem, déjà, fiasco-ul poezie.ro la Casa Eliad, vazusem intalnirile private ale staff ului poezie.ro unde se mai discuta si despre poezie, vazusem si alte intalniri de cenaclu la Litere, in Club A etc.

Tot in 2006, daca nu ma insel, intalnirile Europeea au incetat. Noi am ajuns la MNLR in mai 2007 si nu am gasit acolo decat cenaclul Euridice al prof Mincu.

Una peste alta eu coordonez de 11 ani un cenaclu care are intalniri bine stabilite in spatii de referinta: MNLR, Facultatea de Litere, Biblioteca Nationala si mai nou Centrul Cultural Adsum, in spatele Teatrului National sau Centrul Cultural Maia-Catargi.. Deci am ceva experienta. Daca vreti sa tineti cont de sugestiile mele ma voi simti onorat daca nu, ma voi simti multumit ca am incercat. :) carcotasii pot sa se opreasca aici, mai departe sunt informatii care le pot crea dificultati la inghitire…

1.Reiterez rugămintea de a vă înscrie pentru cenaclul din luan octombrie. Dacă nu vor fi 25-30 persoane ședința nu se ține.
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-10-01 06:51:38

dle Cristescu, un cenaclu care se afla la inceput nu va aduna in veci 25 de oameni la fiecare din primele 5 intalniri decat daca invitati 'aplaudaci'. Este simplu:
- de pe sait nu vor veni atatia oameni pentru ca multi dintre cei activi nu se afla in Bucuresti
- dintre poetii bucuresteni si aspirantii la titlul de poet, nu vor veni prea multi deoarece nu afla / nu vor afla despre actiunea planuita de dvs.
- cei mai multi poeti bucuresteni si aspirantii la titlul de poet prefera intalnirea in semiobscurul unui bar unde, la umbra unei beri, pot injura birjareste sau vitupera despre cei absenti pentru a simti, gros, pe limba, 'libertatea de a fi poet', in locul unei intalniri civilizate intr-un spatiu elevat unde nu se consuma alt alcool decat cel care genereaza betia de cuvinte si alt drog decat cel al gandului impartasit.
Asa ca tineri, mai rarut, valori rarut la puterea a doua..

- Faptul ca impuneti inscrierea pentru a primi invitatie este de natura -cum am mai spus - de a indeparta in loc de a apropia. Cu cat conditiile de participare la un cenaclu sunt mai complicate, cu atat vor veni mai putini oameni, deci tinta de 25-30 de participanti mi se pare exagerata. Incercati cu 10 persoane sau cate se vor aduna. In plus daca se inscriu 18 persoane anulati sesiunea pentru ca nu sunt 25 de inscrisi? Stiti, desigur, ca un cenaclu nu este o ora de curs iar poetii nu vin la seminar! Glumesc, orice cenaclu este un examen...

- eu (carcotasii vor spune ca ma laud, dar nu am ce sa le fac, sunt fapte documentate audio, video si in scris) desi am experienta de 14 ani in coordonare cenaclista ma feresc de intalniri la care vin mai mult de 30 de persoane. De ce? simplu: daca va vor veni 20 de persoane care doresc sa vorbeasca 5-7 minute fiecare, inseamna 120 minute de discutie ( in medie) plus primirea cenaclistilor, prezentarea si lectura inca 60 min, timpi morti -in medie 30 minute / sedinta- , discutiile in cotradictoriu sau drept de replica (sa prindeti un Florin Grigoriu sau un Dinu Grigorescu sau orice purtator de pleata alba care poate vorbi 30 de minute fara sa transmita nicio informatie dar care la fiecare 3 minute da asigurari ca imediat atinge ‘subiectul fierbinte’ ) inca 30 de minute, momente de divertisment 30 de minute plus defluirea aproximativ 30 minute, credeti -va intreb foarte serios!- ca puteti tine treaza atentia a 25-30 de persoane timp de 5 ore fara cafea, fara tigara - majoritatea scriitorilor sunt fumatori cronici- fara alcool? :)

Ati fi primul de la Cezar Ivanescu incoace, Dar Poetul ROD recita, fuma, canta, fuma si recita CINCI ORE continuu. Dar EL era Cezar IVANESCU!

- Daca nu aveti o structura clara a cenaclului pe care sa o prezentati din start ca omul sa stie la ce vine iarasi este un punct slab. Va dau un exemplu cu riscul de a mi se reprosa ca ‘ma laud’:

EX:
VĂ INVITĂM la o nouă sesiune de lucru a Cenaclului de Seară în ziua de vineri, 16.01.2015, orele 18:00, la Centru Cultural Adsum, strada Dianei nr 16, sector 2 București.(OBSERVATI: sunt oferite toate datele ca orice om sa poata gasi locul)

Agenda manifestarii:
(primirea oaspetilor se face cu paine si sare si dureaza intre 10 si 35 de minute)

1. Lectură și conversație critică pe marginea textelor scriitorului Florin Corneliu Pitea.
(de regula intre lectura -minimum 15 minute maximum 30 minute)si discutii este un intermezzo de 6-7 minute sustinut de Felicia sau alt cantaret. Discutiile dureaza in medie cam 40-60 de minute)



2. Sfertul Academic: Mihai Eminescu, prezintă criticul Mircea Coloșenco. (Strict un sfert de ora sau mai putin, aici avand in vedere importanta subiectului sit alia vorbitorului am avut vreo 30 de minute frumoase)

3. Intermezzo: Felicia Popescu, chitară (6-7 minute)

4. Lectură liberă (in limita a 2-4 minute si se prezinta doar noutati. Pentru carcotasi: un om inteligent poate presenta un text bun in 2 minute. 10 persoane - 30 minute)

Intrucat locurile sunt limitate rugam confirmati prezenta la adresa de mail: cds@ cds.roakere sau la tel 0709088909 (asa ne asiguram ca neavenitii, 'piscotarii' si alte categorii de semidocti si zurbagii nu au acces in sala )

- Defluirea 30 de minute-

si cam asa trec 3 ore de cenaclu (primirea oaspetilor etc etc se face intre 16.30 - 17.05)


Incercati sa faceti un asemena desfasurator si lucrurile se vor schimba.

De asemenea a sti si a prezenta cu 5-6 sedinte inainte cine va citi peste 1,2,...5,6 luni va asigura o credibilitate mare, de care aveti nevoie.

Pe de alta parte, daca veti mai amesteca politica si literatura pe sait veti pierde tot mai mult la startul pe care il doriti puternic.

Si nu in ultimul rand, trebuie sa aveti o chipa care se ocupa de toata actiunea dar o echipa al carei suflet sa fiti dvs...

Tinerimea Romana este un spatiu generos -felicitari pentru ideea de a-l utiliza (si pentru relatiile care va ajuta)- central, in care se poate face ceva memorabil.

Incercati cu cati oameni se aduna, prima data, si nu cititi la prima sedinta ci incercati sa gasiti un scop, o viziune despre ce doriti sa faceti in cenaclul Europeea. Ca asa de adunat citit si vorbit laudativ sau nu toti o fac.
Documentati totul video si in scris, va ajuta istoria literara...

Cum spuneam si la inceput: daca vreti sa tineti cont de sugestiile mele ma voi simti onorat daca nu, ma voi simti multumit ca am incercat. :) si o fac total dezinteresat deoarece este putin probabil sa ajung anul acesta la cenaclul Europeea: in octombrie 28 sunt invitat la Chisinau cu doi dintre prozatorii CDS, in 25 noiembrie sunt la o intalnire informala -la Targoviste- unde ne vom aminti de Grigore Alexandrescu , Alexandru Cioranescu si Henri Coanda, iar pe 30 decembrie ori sunt la Viena, ori imi pregatesc salba de clopotei la Maia Catargi ..:)

Sanatate si spor sa aveti!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-10-01 22:36:20
         
 
  n-am scris pe bocancul, dar stiu ca organiza seri de lectura, cenacluri, muzica, etc, a avut alta orientare, de unde si diferenta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-10-01 20:19:15
         
 
  xxx

comparaței photo comparaie_zpse0eqommm.jpg


Așa-i mai bine? Nu frecventez alte site-uri. Știu însă că bocancul s-a desprins din acesta.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-10-01 16:46:56
         
 
  domnule Atanasiu, trebuia sa luati alta referinta. desi un site inca popular, agonia e-n ruina. cu cateva exceptii, ce-a ramas e tiranie editoriala, pupincurism si subliteratura. orice s-ar zice, europeea ramane un loc respirabil. macar aici poti sa spui ce gandesti. poate ati fost, dar eu unul nu v-am vazut niciodata atat de transant in agonia.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2016-10-01 12:35:39
         
 
  Revin și vă rog înscrieți-vă pentru Cenaclu, luna octombrie.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-10-01 11:42:34
         
 
  Sper că bucuria și fericirea domniei voastre sunt acompaniate de Dom Perignon.

Graficul de mai jos indică un număr de vizitatori unici care, pentru un site de nișă care nu permite limbaj vulgar, într-o lume vulgarizată, nu-i de colea. Oscilează și ajunge până la aproape 200 de vizitatori unici.

În plus este un site al libertății democratice care mai și permite ANONIMATUL! Și știți bine că, sub protecția anonimatului, se pot face și spune multe.

Și cu toate acestea Europeea își menține ținuta, are eleganță și iată, este frecventată. Nu contest că ar merita un rating mai consistent. Însă aici ar fi bine dacă s-ar implica toți membrii și ar face-o cunoscută. Eu de exemplu, potez pasaje din texte reprezentative și pe Facebook și spun continuare la link.... și dau linkul.

Mă onorează termenul de "activist" pe care mi-l acordați pentru a mă gratula. Nu înțeleg de ce "țâfnos"? Dați-mi un exemplu de site mai tplerant decât Europeea. Și editor mai înțelegător decât mine!

Poate am deficit de organizare. Spun poate. Pentru că, din păcate, trebuie să mă descurc având resurse extrem de limitate.

Nedumerit? Aici vă exhibați totala incompetență. Oricine poate constata, din comentariile și textele mele, competență, fermitate și siguranță. Și asumarea opiniilor precum și argumentarea lor.

Însă, domnule coleg și etren cârcotaș, vă scapă esența: valoarea textelor publicate aici. Aceesta este fondul. Uitați-vă în prima pgină și vedeți, cel puțin, textele înstelate. Contraziceți valoarea acestora.

În rest, cum bine știți, sunteți binevenit oricând. Și cu texte bune, cum ați postat recent, și cu tasemenea cârcoteli.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-10-01 11:41:33
         
 
  La pămînt

 photo b917ca48-be3c-41f5-84df-abf882f3a089_zpst6ozp1w0.jpg

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-10-01 09:14:31
         
 
  Are dreptate domnul Pușcă, sînteți doar un activist țîfnos și lipsit de simț organizatoric. Și, pe deasupra, pururi nedumerit.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-10-01 08:50:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Reiterez rugămintea de a vă înscrie pentru cenaclul din luan octombrie. Dacă nu vor fi 25-30 persoane ședința nu se ține.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-10-01 06:51:38
         
 
  Minunata melodie rusească "Smuglyanka Moldovansca" începe textual așa: "Din motive tehnice se amînă!". Apoi cineva șoptește: "Maestre, maestre, știu!". Iar Maestrul dă verdictul: "Harfă nu avem, avem tamburină"
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2016-09-30 16:46:37
         
 
  Si inca un lucru:

procedura cu cerut invitatie este greoaie. Este peste mana si mai ales da senzatia ca vreti sa controlati totul . Asa ca toti cei care s-ar hotari in ultima secunda sa apara la Cenaclu vor spune pas.
Nu ar strica sa aveti in prezentare un desfasurator pentru activitatile care au loc in cenaclu (prezentari de carte, discutii, lectura muzica, remember etc). Si neaparat cine citeste. Un nume puternic va aduce cu siguranta multi participanti. Spor..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-09-30 15:33:42
         
 
  Daca data desfasurarii cenaclului Europeea nu ar fi coincis cu Noaptea cercetatorilor si cu SciFi Fest, poate ar fi achiesat mai multa lume la invitatia dvs. Verificati ca vinerea din octombrie sa nu se suprapuna cu alte evenimente. Cele bune!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2016-09-30 15:24:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE