FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Corneliu Traian Atanasiu cu neprețuită dragoste și înțelegere
Text postat de Emanuel Cristescu
În prima pagină, dintre cele 50 de texte, 24 sunt bune, foarte bune și excelente. Iată, mai jos, la o primă vedere, aceste texte. Ceea ce nu-i puțin.

Contraziceți valoarea acestor texte.

Și atunci, cum rămâne cu turcu' și celelalte alegații? Cum rămâne cu hărmălaia? Nu cumva ochiul rău vede rău? Iar gândul rău monstruos gândește?


1. Sub călcâiul nopții

2. NIG de vorbă cu scriitorul și traducătorul Cristian Săileanu

3. Când te doare capul, poți spune tâmpenii

4. Pe limba mea

5. Sau...nu! Schita de recenzie la volumul lui Viktor Latunski

6. Despre păcatul originar

7. Moarte și ceai verde

8. Moarte și ceai verde

9. Făuritorul de vise

10. Cântec la xilofon

11. Mai (s)pune

12. Singurătatea, suprema defensivă, alege mereu negrele (II).

13. A dor de...

14. Mâna care scrie cartea

15. Trebuie să ZBANG TUNG BUNG

16. Pe vârfuri

17. O moarte politicoasă

18. Chișinău-bucurești-chișinău; bucurești-chișinău-bucurești. Umbre-om-spații; umbre-om-spații (VIII).

19. Topograful

20. Ultimul reportaj

21. Despăgubiri de război

22. Apocalipsa după Ceaușescu

23. Cireșe

24. La plimbare cu Clara
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dacă viață = balamuc, gălăgie, huiet, larmă, scandal, tămbălău, tărăboi, tevatură, tumult, vacarm, vuiet, zarvă, zgomot, tapaj, tam-tam, chiloman, haraiman, hălălaie, hărhălaie, toiet, toloboată, tololoi, holcă, lolotă, calabalâc, dandana, dănănaie, dăndănaie, gâlceavă, țigănie, năsulie, da. Mulțumiri și dv.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-08-31 15:10:30
         
 
  "confirmarea scrisă" adică, viață!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2016-08-31 02:21:15
         
 
  Domnule KV, mulțumiri pentru confirmarea scrisă: balamuc, gălăgie, huiet, larmă, scandal, tămbălău, tărăboi, tevatură, tumult, vacarm, vuiet, zarvă, zgomot, tapaj, tam-tam, chiloman, haraiman, hălălaie, hărhălaie, toiet, toloboată, tololoi, holcă, lolotă, calabalâc, dandana, dănănaie, dăndănaie, gâlceavă, țigănie, năsulie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2016-08-24 14:35:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Intrebarile din textul de mai sus, deloc retorice, deloc nepotrivite, au toate acelasi raspuns: da! Ochiul rau vede mostruos! De-aia deochiul romanesc are, in limba italiana, un nume mai lamurit: malocchio, desigur, ati inteles de la ce vine (male: rau, occhio: ochi) cu alte cuvinte, uitatura piezisa, chiondorata, incruntata, rautate desteapta (trezeste/provoaca) iar uitatura galesa si zambitoare, gadila si-ntre...ma rog, nu va spui chiat tot, ca doar nu ati terminat grsdinitza ieri-alaltaieri! Un singur amendament as avea: de ce nu le recomandati si dumneavoastra, celor care vad doar negru inaintea ochilor, sa scrie ei mai bine, sa faca ei texte care mai de care iar noi, ne-on stradui a le lauda si instelutza, ca sa fie toata lumea multumita si cu lacrimi pe obraz (de multumire, nota mea!) bunaniteles cand am zis "noi" m-am exclus, caci, asa cum bine stiti, eu sunt plecat (nu aplecat!) din lavra, pana cand n-o mai ramane decat o singura javra. Acum si purici si javre peste tot, ca sa nu mai zic de urmele destrabalarii lor de pe sub texte. Este? Este!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-24 13:13:26
         
 
  Cat o priveste pe Madam Europeea, fata buna (pacat de bietul baiat!) n-am alt repros sa-i fac (urata expresie!) decat ca se lasa violata de toti naucii, stiu ei (si stiti si voi, si, mai ales, se stiu si ei!) care sunt aceia, dar, vorba cui stiu eu, ashea e damele, n-ai ce le face! Ele merg cu cin' le place! Cui nu-i place, n-are decat sa umble cu alte sau pe la alte bame literare, ca nu este suparare! De-aia plecai io, da mai bag capul pe usa, cand si cand, asa, ca sa va intarat, ca sa va incit, ca de excitat...treaba voastra cine... S-auzim de chestii clare si de arme in dotare (care are, care n-are...)  
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-24 12:59:14
         
 
  Oricum, o stea de mare pe umerii apropitarelui, din cauza mea, pentru rabdarea cu care ii suporta pe CTA, pe meteleu, pe afeu, si pe celalalt derbedeu, hoinar prin cartierul State, cum dracu se numea albeiul? Si pentru infinita bunatate cu care ma suporta, mai cu asupra de masura, pre mine, cel care. Cel caruia si despre care, dar, mai ales, cel impotriva caruia. Dar, asa e domnul Cristescu, un om pe care il pretuim prea putin dar il hartuim prea des, caci, nu-i ashea, orice fapta buna nu trebuie sa ramana nepedepsita. Caci, va spun io, la Buzau, cel putin, facerea de bine are nume in Codul Penal. Cat despre domnul profesor de limba gimnastica, patinatorul pe rotile, excelentul creator(sau critic, n-am inteles prea bine)de poezie japoneza, dumnealui ...doar ceva-n freza.  
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-24 12:39:42
         
 
  Pentru ca nici n-am plecat bine si au si inceput detractorii sa scoatza capul, imi calc pe mandrie si pe cuvantul dat, de dragul Ioropeii, manca-ias peana ei albastra (si, va rog sa ma credeti, nu mi-e usor sa renunt la renuntare, cum ar veni) imi calc, ziceam, cuvantul si revin: CTA este un ins totalimente (sic!) nemultumit, vesnic carcotas si un negativista sadea. Nu stiu si nici nu ma intersectyeaza di ce are el o atitudine asa de negativista fatza de Ioropeea. Poate ca nu i-am instelat/comentat/laudat textele (/?) - pre care, vreodata, in istoria cea indepartata a acestui site de mare isprava,le va fi depus, spre luminarea literaturii romane - noi, cei care comentam, laudam si instelam? O fi. Dar, vorba cantecului, ala cu intrebarea aia absolut superba "da'cu calu' ce-ai avut?". Ramane ca posteritatea, cea in carca careia (sic!) ramane aprecierea sau deprecierea atator chestii val;oroase, sa se pronuntze pe sublima ei gura, in legatura... Sau...nu!  
Postat de catre sters sters la data de 2016-08-24 12:18:33
         
 
  De vreo 13 ani, se tot cântă prohodul Europeii. Și, cu toate acestea, aici, se tot publică texte valoroase. Și se comentează. Cu unele naivități și, poate, firești exagerări, pentru un asemenea format, comentariile sunt și ele serioase, pertinente, critice, etc. Adică, avem de-a face cu un format viu, cu o participare concretă, reală și cu pasiune. Și nu uitați, site-ul este unul deschis în care orientările cultural-filosofice sunt diverse, opțiunile și pregătirea membrilor, de ademenea, este foarte diversă. O fi simplu să existe în această extrem de mare varietate de convingeri să existe, totuși, o anumită coeziune, un anumit comportament comunitar? Nu mai vorbesc de cârtitori, criticiști, neprieteni și câți alții! Și totuși "hărmălaia" cum o numește domnul CTA rezistă.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2016-08-24 06:30:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE